שירותי קידום אתרים

שירותי קידום אתריםמרחב האינטרנט מעניק פלטפורמה נהדרת לכל בעל עסק כדי שיוכל לפרסם את עצמו, כך למעשה שהנכס הדיגיטלי שמפורסם ברחבי הרשת יהיה נגיש עבור קהל הגולשים הגדול העושה שימוש שוטף באינטרנט מכל מכשיר ובכל זמן. כיוון שהרבה מאוד עסקים גילו את הפוטנציאל הטמון בפרסום ושיווק ברחבי הרשת, קיימת תחרות גבוהה בין אינספור עסקים המחזיקים אתרי אינטרנט כדי להופיע במיקומים הטובים ביותר בתוצאות החיפוש ברשת.

שירותי קידום אתרים נועדו לאפשר לעסקים מקצועיים ואיכותיים להופיע במיקומים הראשונים והבולטים ביותר בתוצאות החיפוש של גוגל, שהוא מנוע החיפוש המוביל והפופולרי שקיים היום ברשת האינטרנט. כדי להבין כיצד ניתן להתברג בין המקומות הראשונים במנוע החיפוש של גוגל ולבלוט מעל כולם, ריכזנו בשורות הבאות את כל המידע שצריך לדעת בנושא שירותי קידום אתרים, המשמעות של תהליכי הקידום בגוגל והיתרונות (הרבים) שיש בכך.

מה המשמעות של קידום אתרים?

קידום אתרים מדבר ברוב המקרים על תהליך הקידום של אתר אינטרנט במנוע החיפוש של גוגל, שהוא כאמור מנוע החיפוש הגדול והפופולרי ביותר בעולם. באמצעות מנוע החיפוש כל גולש יכול למצוא כל מידע שהוא מחפש בצורה מהירה ופשוטה, כאשר עליו להקליד בשורת החיפוש את המילה/מילים עליהם הוא מחפש מידע. לרוב המילים המוקלדות בשורת החיפוש יהיו מעין ביטויים שונים עליהם רוצים לקבל מידע, ולכן מילות חיפוש אלו מוכרות גם בשם "מילות מפתח" בעגה המקצועית של קידום אתרים.

לאחר הקלדת המילים הרצויות מנוע החיפוש מעלה בפני הגולש את כל תוצאות החיפוש המתאימות, שאלו אתרי אינטרנט הרלוונטיים למילות החיפוש שמופיעות. כיוון שהמטרה המרכזית של גוגל היא להיות מנוע החיפוש הטוב והאיכותי ביותר בעולם, הוא יעדיף להציג לגולשים את אתרי האינטרנט האיכותיים והנגישים ביותר בראש תוצאות החיפוש ואילו אתרים פחות איכותיים יימצאו הרחק מאחור.

לכן המטרה של תהליך קידום אתרים היא ליצור אתר אינטרנט ידידותי למשתמש, נגיש ואיכותי בכדי שגוגל יסרקו אותו במהלך איתור דפי אינטרנט הרלוונטיים לתוצאות החיפוש, וכך בהתאם יציגו אותו לגולשים בראש תוצאות החיפוש.

קידום אתרים אורגני או ממומן – מה עדיף יותר?

כיוון שמנוע החיפוש של גוגל הוא המקום המרכזי לאיתור מידע ברשת האינטרנט, גוגל מנגישה אותו גם עבור עסקים שרוצים להיעזר בפלטפורמה זו לצרכי פרסום ושיווק של העסק שלהם. לשם כך קיימים שטחי פרסום בולטים בתוצאות החיפוש, אותם עסקים יכולים לרכוש מראש כדי להציג מודעות ממומנות. תהליך רכישה והעלאת מודעה ממומנת בגוגל נקרא קידום ממומן, כיוון שבאמצעותו ניתן להציג את פרסום שיווקי של העסק שיופיע במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל, שאלו תמיד יהיו שלושת תוצאות החיפוש הראשונות בדף התוצאות המוצג עם ציון לכך כי מדובר על מודעה פרסומית.

כשמדברים על קידום אורגני, הכוונה היא לקידום של כל אתר האינטרנט של העסק, ולא רק מודעה פרסומית שיווקית ותמציתית כמו בקידום הממומן. קידום אורגני של האתר יאפשר לו להופיע בתוצאות החיפוש הראשונות שאינן משויכות למודעות ממומנות, כך שלמעשה מדובר על תוצאות אורגניות/טבעיות ולא מהלך שיווקי-פרסומי. למרות שקידום ממומן מאפשר הופעה בולטת וגבוהה יותר בראש תוצאות החיפוש של גוגל, יש לקחת בחשבון כי מדובר על פרסום הכרוך בעלויות משתנות – וללא תקציב פרסומי ממושך למודעות הללו אין כל השפעה על קידום האתר בגוגל.

משום כך קידום אתרים בצורה אורגנית נחשב למהלך איכותי ויעיל יותר, כיוון שאין צורך להוציא כספים רבים על פרסום שיווקי בגוגל, ובמקביל אתר האינטרנט של העסק ממשיך להיות איכותי ונגיש עבור קהל הגולשים וצובר פופולריות והעדפה טובה יותר לפרק זמן ארוך שאיננו תחום בזמן פרסום.   

האם כל אתר אינטרנט צריך להיות מקודם בגוגל ובאיזו שיטת קידום?

התשובה לכך תלויה במטרה של כל אתר אינטרנט, כיוון שאם מדובר על אתר השייך לעסק תחרותי כזה או אחר – כדאי מאוד שהוא יצליח לבלוט על פני כל המתחרים שלו ברשת, והוא יוצג בתוצאות החיפוש של הגולשים בכמה שיותר מילות המפתח/ביטויים הקשורים למהות העסק. בשאלה איזה תהליך קידום יהיה טוב יותר, אם קידום אורגני או קידום ממומן, גם התשובה לכך תלויה במאפיינים שונים הקשורים לעסק ולאתר האינטרנט שהוא מחזיק.

הרבה מאוד פעמים שילוב בין שני תהליכים אלו יצליח להשיג את התוצאות הטובות ביותר, כאשר הקידום הממומן יעניק פרסום מהיר ואפקטיבי לתקופת זמן קצרה, ואילו הקידום האורגני יסייע לשמר את הצלחת ואיכות האתר והופעתו בין המיקומים הראשונים בתוצאות החיפוש.

מה היתרונות של קידום אתרים אורגני?

בזמן שקידום ממומן בגוגל מעניק חשיפה פרסומית מהירה יותר, תהליך הקידום האורגני מסייע לקדם את אתר האינטרנט לתקופת זמן ממושכת ללא תלות בתקציבי פרסום של מודעות ממומנות בגוגל. ככל שאתר אינטרנט ממשיך להופיע במיקומים הראשונים בגוגל במגוון ביטויים/מילות מפתח, כך העסק של אותו אתר הופך להיות מותג איכותי ומוכר בקרב קהל הגולשים הרלוונטי לאותו תחום בו אתר האינטרנט עוסק.

למרות שהתהליך של קידום אורגני הוא ארוך יותר מפרסום של מודעות ממומנות בגוגל, הקידום האורגני מאפשר להביא תנועה של גולשים/לקוחות רלוונטיים ואיכותיים יותר. הקידום האורגני מציג לגולשים את המידע המדויק שהם חיפשו, ואילו למודעה ממומנת יש את ההשפעות של תהליכים שיווקיים שכמו "נכפים" על הגולשים, ולכן ההעדפה של רוב הגולשים היא לבצע פעולה (יצירת קשר/רכישה) באתר של העסק המוצג בתוצאות האורגניות ופחות במודעה שיווקית.

כיצד מתבצע התהליך של קידום אתרים אורגני?

מקדם אתרים מקצועי יבצע את תהליכי הקידום באתר האינטרנט על פי אסטרטגיה שיווקית מובנית, כאשר עליו לבחון את כל המידע והנתונים המופיעים "מאחורי הקלעים" של אותו אתר המצריך קידום כמו כמות כניסות יומיות/חודשיות לאתר, ביצוע המרה (פעולה) באתר, סדר היררכי של קטגוריות באתר, תוכן רלוונטי ואיכותי שקיים באתר וכו'.

לאחר בניית האסטרטגיה המתאימה על פי נתוני האתר וכן חקר מתחרים, תהליך הקידום יתחיל ממחקר של מילות המפתח הרלוונטיות לאותו אתר/עסק. באמצעות אותו מחקר ניתן למצוא את הביטויים החזקים והרלוונטיים ביותר לאתר, שאלו יצליחו להניע את הופעתו בראש תוצאות החיפוש בגוגל בשילוב של תהליכי קידום אחרים כמו אופטימיזציה לאתר – שזהו תיאור של מכלול פעולות שנעשות באתר כדי למקסם את האיכות והיתרונות שלו על פני אתרים אחרים, כמו שיפור של מהירות האתר, בדיקת השרת הווירטואלי עליו האתר מאוחסן, שדרוג תוכן האתר, עריכת הכותרות והתיאורים המוצגים בתוצאות החיפוש בגוגל וגם עיצוב ונראות האתר.

שירותי קידום אתרים – מה הם כוללים ולמה הם מומלצים?

נוסף לתהליכים מרכזיים וחשובים אלו לקידום האתר, מקדם האתרים יבצע גם פעולות ותהליכים נוספים שיאפשרו לאתר להיות איכותי, מהיר, נגיש וידידותי יותר עבור הגולשים כמו הטמעה של קישורים פנימיים וחיצוניים שייצרו המשכיות ויעניקו סמכות לאתר. על מנת שאתר האינטרנט יהיה פרקטי עבור הגולשים וכך גם מקודם בגוגל, יש לבצע בו תהליכי שיפור ותחזוקה באופן שוטף וקבוע – שאלו למעשה תפקידם של חברות שירותי קידום אתרים.

חברות כאלו יקפידו לשדרג ולשפר את האתר בצורה טבעית ושוטפת, כאשר במקביל הם יבצעו בקרה תמידית אחר ההתקדמות של האתר במשך הזמן, ימדדו את ההשפעות של תהליכי הקידום על האתר בפועל ועוד פעולות רבות נוספות שיעניקו לבעלי האתר/עסק ראש שקט מהבחינה הזאת.

 

מחירון בניית אתרים
בניית אתרים

מחירון בניית אתרים

כיום עולם העסקים מתנהל ברובו ברשת. השיווק, המיתוג, משיכת הלקוחות ואף מכירת מוצרים מתבצעים אונליין. לכן, על מנת להצליח למשוך לקוחות ולהגדיל רווחים חשוב לבנות

בניית אתרים

בניית אתר אינטרנט חינם

מאמר זה מכסה סקירה נרחבת לגבי כמה מהכלים הפופולריים ביותר לבניית אתרים בחינם וכמו כן, מדריך זה יכלול מידע והכוונה כיצד לבחור כלי שמתאים לצרכים

בניית אתרים

בניית אתר מכירה באינטרנט

בניית אתר מכירה באינטרנט היא אינה משימה כל כך מסובכת כמו שזה נשמע. עם זאת, בניית אתר מכירות באינטרנט היא לא המשימה היחידה שתצטרכו לצלוח

בלוג

ג'ינגלים מקפיצים לעסקים

תגידו, קורה לכם שפתאום משום מקום אתם מתחילים לזמזם את הנעימה של פרסומת כל שהיא מהטלוויזיה או מהרדיו, פרסומת כזו ששואבת את המקור שלה משיר

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

עיקרי הדברים:

מחירון בניית אתרים

מחירון בניית אתרים

כיום עולם העסקים מתנהל ברובו ברשת. השיווק, המיתוג, משיכת הלקוחות ואף מכירת מוצרים מתבצעים אונליין. לכן, על מנת להצליח למשוך לקוחות ולהגדיל רווחים חשוב לבנות

קרא עוד »

בניית אתר אינטרנט חינם

מאמר זה מכסה סקירה נרחבת לגבי כמה מהכלים הפופולריים ביותר לבניית אתרים בחינם וכמו כן, מדריך זה יכלול מידע והכוונה כיצד לבחור כלי שמתאים לצרכים

קרא עוד »
050-2445-435

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.