שיווק מוצרים באינטרנט – כל מה שאתם חייבים לדעת על השיטות החדשות לפרסום יעיל באינטרנט

לא מעט אנשי משווקים כיום בוחרים לנטוש את שיטות הפרסום המסורתיות ששירתו מפרסמים רבים במשך עשרות שנים לטובת שיטת פרסום חדשה הנעשית באינטרנט. אם גם אתם חשובים על שיווק מוצרים באינטרנט, הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר על שיווק מוצרים באינטרנט, לרבות שיטת הפרסום הטובה ביותר ברשת, שיטת הפרסום המסורתית ששירתה ועדיין משרתת מפרסמים רבים בכל רחבי העולם, היתרונות הגדולים של שיווק מוצרים באינטרנט, השיטה הפשוטה לבדוק את יעילות הקמפיין השיווקי שלכם ועוד. כלל הנקודות הללו יסייעו לכם למקסם את כל הליך השיווק והפרסום שלכם, כך שתוכלו ליהנות מאחוזי הצלחה גבוהים במיוחד של שיווק מוצרים באינטרנט. אז רגע לפני שנצלול לכל עומק הפרטים החשובים אודות שיווק מוצרים באינטרנט, חשוב שתכירו את שיטת הפרסום המסורתית שמשרתת מפרסמים רבים מכל רחבי העולם.

הסוף לפרסום הנרחב ללא כל הבחנה – הכירו את שיטת הפרסום המסורתיתלא מעט אנשי משווקים כיום בוחרים לנטוש את שיטות הפרסום המסורתיות ששירתו מפרסמים רבים במשך עשרות שנים לטובת שיטת פרסום חדשה הנעשית באינטרנט. אם גם אתם חשובים על שיווק מוצרים באינטרנט

שיטת הפרסום המסורתית כוללת חשיפה נרחבת של כל מוצר או שירות ללא כל הבחנה. המטרה המרכזית של שיטת הפרסום המסורתית היא להגיע לעיניהם של כמה שיותר אנשים. שיטה זו כוללת מספר דרכים יעילות להפיץ את התוכן הפרסומי לעיניהם של מיליונים תוך זמן קצר, בחרנו עבורכם את השיטות השכיחות ביותר כיום:

  • שלטי חוצות בכבישי איילון או בצמתים מרכזיים

השיטה הראשונה בעזרתה ניתן לחשוף כל מוצר או שירות לעיניהם של מיליוני אנשים תוך זמן קצר היא שימוש בשלטי חוצות באזורים מרכזיים. בכבישי איילון נוסעים מאות אלפי אנשים מידי יום, מה שמאפשר לכלל המפרסמים שם ליהנות מחשיפה נרחבת במיוחד תוך זמן קצר.

  • מודעות בעיתונים גדולים המחולקים למיליונים מידי בוקר

שיטה נוספת לפרסום נרחב המגיע למיליונים תוך זמן קצר היא פרסום מודעות בעיתונים הגדולים ביותר שמגיעים לעיניהם של מיליוני אנשים מידי יום. שיטה זו אף היא משרתת את שיטתבשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר על שיווק מוצרים באינטרנט, לרבות שיטת הפרסום הטובה ביותר ברשת, שיטת הפרסום המסורתית ששירתה ועדיין משרתת מפרסמים רבים בכל רחבי העולם, היתרונות הגדולים של שיווק מוצרים באינטרנט הפרסום הישנה של חשיפה נרחבת ללא על הבחנה. רוצים לחשוף את התוכן הפרסומי לכם לכמה שיותר אנשי ללא הבחנה? מודעות בעיתונים גדולים ישרתו היטב את רצונכם.

  • פרסומות בפריים טיים

השיטה השלישית היא פרסומות בפריים טיים. אחת הדרכים לחשוף את המוצרים או השירותים שלכם למיליוני אנשים היא בעזרת פרסומות בפריים טיים. פרסומות בפריים טיים מאפשרות למפרסמים להגיע לעיניהם של מיליונים תוך מספר ימי פרסום בודדים. נשמע מעניין? רוצים לחשוף את המוצרים או השירותים לכם לכמות גדולה של אנשים? פרסומות בפריים טיים יסייעו לכם לעשות זאת.

הכירו את השיטה החדשה של שיווק מוצרים באינטרנט

אך כפי שציינו לעיל, בשנים האחרונות חלים לא מעט שינויים בעולם הפרסום. כיום ישנה שיטת פרסום חדשה של שיווק מוצרים באינטרנט. שיטה זו כופרת במטרת העל של שיטת הפרסום המסורתית בהליך פרסום נרחב ללא כל הבחנה. בשונה מהשיטה הישנה, שיטת שיווק מוצרים באינטרנט דוגלת בפרסום ממוקד ומצומצם ככל הניתן. מטרת העל של שיטה זו היא לא לחשוף את המוצרים והשירותים לכמה שיותר אנשים, אלא לחשוף את המוצרים או השירותים לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים. השיטה המסורתית של חשיפה נרחבת ללא כל הבחנה אמנם הגיעה לעיניהם של מיליוני אנשים, אך כמה מכלל הנחשפים באמת נקט פעולה בעקבות הפרסומים? כמה מהם באמת מתעניינים במוצר המפורסם? אחוזים בודדים.

מפרסום נרחב לפרסום ממוקד – כך תחשפו את המוצרים לעיני לקוחות פוטנציאליים בלבדבשנים האחרונות חלים לא מעט שינויים בעולם הפרסום. כיום ישנה שיטת פרסום חדשה של שיווק מוצרים באינטרנט. שיטה זו כופרת במטרת העל של שיטת הפרסום המסורתית בהליך פרסום נרחב ללא כל הבחנה.

במילים אחרות, שיטת הפרסום המסורתית ממקדת את מירב מאמציה בחשיפה נרחבת ללא כל הבחנה בעוד השיטה החדשה ממקדמת את כל מאמצי השיווק שלה בהגעה ללקוחות פוטנציאליים בעלי סיכוי גבוה להתעניינות במוצר המפורסם. איך עושים את זה? בעזרת מגוון רחב של פלטפורמות אינטרנטיות. בשורות הבאות נגע בשתיים מהן: פרסום ממומן בפייסבוק ופרסום בעזרת אתרי אינטרנט לשיווק מוצרים באינטרנט.

  • פרסום ממומן בפייסבוק

הרשתות החברתיות הפכו בשנים האחרונות מפלטפורמות חברתיות שכל מטרתן היא לשתף אירועים, תמונות ולשמור על קשר, לפלטפורמות שיווק משומנות המספקות לכלל המפרסמים אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד על כל קמפיין שיווקי. שיווק מוצרים באינטרנט בעזרת פייסבוק מאפשר למפרסמים רבים ליהנות מאחוזי המרה גבוהים בעשרות אחוזים בהשוואה לאחוזי ההמרה המתקבלים מפרסום בשיטה המסורתית ללא כל הבחנה. אחוז המרה הוא האינדיקטור הטוב ביותר ליעילות הפרסומים שלכם. איך מחשבים. אחוז המרה הוא אחוז האנשים שנקטו בפעולה לאחר החשיפה לתוכן הפרסומי. לדוגמא אם התוכן הפרסומי שלכם נחשף ל 100 אנשים ואדם אחד נקט פעולה בעקבות החשיפה, אחוז ההמרה הוא 1%. לעומת זאת, אם 10 אנשים נקטו פעולה בעקבות חשיפה לאותו פרסום שהגיע לעיניהם של 100 אנשים, אחוז ההמרה לשיווק מוצרים באינטרנט בפרויקט זה עומד על 10%. ככל שאחוז ההמרה גבוה יותר, כך יעילות הפרסום לשכם גבוהה יותר.

שיטות הפרסום המבוקשות ביותר שפייסבוק מציעה לכלל המפרסמים

ריכזנו עבורכם כמה מאפיקי הפרסום המבוקשים ביותר שיסייעו לכם בהליך שיווק מוצרים באינטרנט בעזרת פייסבוק:

קמפיין גידול בכמות הלייקים ובכמות החברים בעמוד קמפיין זה מתמקד בעיקר בחשיפת העמוד שלכם לכמה שיותר משתמשים רלוונטיים. הקמפיין מתאים בעיקר לעמודי פייסבוק עסקיים בתחילת דרכם שרוצים להתחיל לצבור כמות גדולה של חברים הדוקים. חשוב להדגיש שככל שיהיו לכם יותר חברים עוקבים לעמוד, כך תוכלו לפרסם ליותר אנשים באופן אורגני לחלוטין וללא תשלום כלל.
קמפיין להובלת תנועה קמפיין נוסף הוא קמפיין להובלת תנועה של משתמשים לעמוד נחיתה או לאתר אינטרנט של בעל העסק. בשונה מהקמפיין הקודם, ההצלחה של קמפיין זה היא לא צבירת לייקים או חברים חדשים, אלא צבירת כמה שיותר מובלים לעמודי הנחיתה ולאתרי האינטרנט השונים. לא אחת קמפיין זה מצליח לייצר לבעליו לידים ומכירות, על אף שעיקר מטרתו היא הובלת תנועה בלבד.
קמפיין יצירת פעולה בקמפיין זה מטרת העל היא לגרום ללקוח הפוטנציאלי לעשות פעולה. ישנן לא מעט פעולות שלקוחות יכולים לעשות בשביל להגדיר את הקמפיין כמוצלח, הפעולות השכיחות ביותר הן: השארת פרטים והצטרפות לקבוצת הפצה או רכישת מוצרים.
קמפיין להוספת לידים קמפיין להוספת לידים במסגרת קמפיין בפייסבוק מתאים בעיקר לבעלי עסקים שאין ברשותם אתר אינטרנט או דף נחיתה. מטרת העל של קמפיין זה היא שהלקוח ישאיר פרטים מזהים כך שניתן יהיה לעשות בהם שימוש גם בעתיד. במסגרת קמפיין זה הלקוח לוחץ על מודעה פשוטה בפייסבוק ומיד נפתח לו חלונית נוספת להשארת פרטים. בחלונית ניתן להוסיף תמונות ומלל שינחו את הלקוח למלא את פרטיו.
קמפיין וידאו הקמפיין המדוייק ביותר שיש לפייסבוק להציע הוא קמפיין וידאו. בעזרת וידאו ניתן להעביר את מלוא המידע הנדרש לכלל הצופים בו. אך מעבר לכך, בעזרת הוידאו ניתן לקבל לא מעט נתונים חשובים שיסייעו למיקוד הקמפיינים השונים. כיום ניתן לדעת כמה זמן כל צופה צפה בסרטון, מתי הוא החליט לנטוש את הסרטון, כמה פעמים הוא צפה בסרטון ועוד. כלל הנקודות הללו מאפשרות לדייק את הקמפיין לרמה גבוהה במיוחד ולהציג ללקוחות בדיוק את מה שהם אוהבים/רוצים לראות.
קמפיין התקנת אפליקציה קמפיין זה מכוון את הלקוחות להוריד אפליקציה ייעודית. קמפיין זה נחשב לפשוט במיוחד ואינו מצריך מהלקוחות להשאיר פרטים או לרכוש מוצרים.

 

אתם לא חייבים לבחור מסלול אחד בלבד

חשוב להדגיש שאתם לא חייבים לבחור מסלול אחד בלבד. אנשי מקצוע רבים בתחום ממליצים ללקוחות שלהם לבחור מספר מסלולים במטרה ליהנות משיווק מוצרים באינטרנט בצורה מיטבית.בשונה מהשיטה הישנה, שיטת שיווק מוצרים באינטרנט דוגלת בפרסום ממוקד ומצומצם ככל הניתן. סיבה נוספת בגינה כדאי לכם לבחור מספר מסלולים שונים היא איתור המסלול המיטבי שמוביל לאחוזי המרה גבוהים במיוחד במסגרת הליך שיווק מוצרים באינטרנט. פרסום במגוון אפיקים שונים יאפשר לכם לאתר את האפיק המיטבי ואט אט למקד את מירב מאמצי השיווק שלכם באפיק שמניב את התוצאות הטובות ביותר.

  • פרסום ממומן בגוגל

אפשרות נוספת ושכיחה לא פחות לשיווק מוצרים באינטרנט נעשית בעזרת מנוע החיפוש של גוגל. אנשים רבים שרוצים להתחיל הליך שיווק מוצרים באינטרנט בונים אתר אינטרנטי הכולל את כלל המוצרים שהם מציעים למכירה. חשוב להדגיש שבמסגרת הליך שיווק מוצרים באינטרנט בעזרת אתר, בניית האתר היא רק השלב הראשון. בעלי עסקים רבים בטוחים שבניית אתר איכותי ומקצועי תבטיח להם תנועת גולשים נרחבת תוך זמן קצר. על כן חשוב להדגיש שמנועי החיפוש של גוגל עורכים סינון לכלל האתרים המופיעים ברשת במטרה להציג לגולשים את התוצאות הטובות ביותר בלבד. המטרה ברורה – גולשים שיקבלו תוכן מקצועי ואיכותי יחזרו לעשות שימוש במנוע החיפוש של גוגל. לכן, אם האתר שלכם לא יהיה מקצועי ואיכותי, כנראה שתמוקמו בעמודים האחרונים. מרבית הגולשים מסתפקים בעמוד הראשון והשני בלבד, כך שמיקום בעמודים האחרונים הופך את האתר שלכם לכלל לא רלוונטי.

בניית האתר היא רק ההתחלה – הכירו את שירותי הקידום

מה עושים? מקדמים את האתר עד שיגיע למקום טוב בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש. איך עושים את זה? ישנן שתי שיטות אפשריות – קידום ממומן וקידום אורגני.אנשי מקצוע רבים בתחום ממליצים ללקוחות שלהם לבחור מספר מסלולים במטרה ליהנות משיווק מוצרים באינטרנט בצורה מיטבית. סיבה נוספת בגינה כדאי לכם לבחור מספר מסלולים שונים היא איתור המסלול המיטבי שמוביל לאחוזי המרה גבוהים במיוחד במסגרת הליך שיווק מוצרים באינטרנט.

קידום ממומן בגוגל

הדרך הפשוטה והקצרה ביותר להוביל את האתר שלכם למקום טוב בעמוד הראשון של גוגל היא לבחור בהליך קידום ממומן. שיווק מוצרים באינטרנט בעזרת אתר אינטרנט חייב להיעשות תוך קידום האתר לעמוד הראשון, רק כך ניתן ליהנות מתנועת גולשים. קידום ממומן מאפשר לבעל האתר לשלם כסף לגוגל במטרה לתפוס מקום טוב בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש. רוצים ליהנות מתנועת גולשים רבה תוך זמן קצר? ייתכן שהליך קידום ממומן הוא הפיתרון עבורכם. חשוב להדגיש שקידום ממומן מחייב את בעלי האתר לשלם באופן קבוע לגוגל על מיקום בעמוד הראשון. עם סיום התשלום, האתר יחזור באופן מיידי למיקום הטבעי שלו ללא הקידום הממומן (מה שברוב המקרים יוביל אותו לעמודים הסופיים אליהם הגולשים כלל לא מגיעים).

קידום אורגני בגוגל

אפשרות נוספת ליהנות משיווק מוצרים באינטרנט בעזרת גוגל היא בעזרת הקידום האורגני. קידום אורגני בגוגל מאפשר לבעלי האתר לתפוס מקום טוב בעמוד הראשון ללא כל תשלום על כך.שיווק מוצרים באינטרנט בעזרת אתר אינטרנט חייב להיעשות תוך קידום האתר לעמוד הראשון, רק כך ניתן ליהנות מתנועת גולשים. איך עושים את זה? עורכים מספר רב של פעולות שיפור ושדרוג לאתר במטרה שמנועי החיפוש של גוגל יזהו אותו כאתר איכותי ומקצועי ששווה למקם בעמוד הראשון. אנשי מקצוע בתחום המסייעים לרבים בהליך שיווק מוצרים באינטרנט, מכירים את כל הדגשים החשובים ביותר של הליך קידום אורגני. במסגרת בחינת המקצועיות והאיכות של גוגל, האלגוריתם בודק מספר משתנים. פעולות שיפור תמידיות במשתנים הללו יבטיחו קידום בדירוג ובמיקום האתר. בין כלל המשתנים שחשוב לגעת בהם הפעולות שדרוג האתר:

  1. מהירות טעינת האתר.
  2. איכות התמונות המשולבות באתר.
  3. איכות מאמרי תוכן מקצועיים באתר.
  4. נוחות השימוש באתר.

הקפידו על שיפור תמידי של הנקודות הללו ואט אט תצליחו לקדם את האתר שלכם למקום טוב בעמוד הראשון של גוגל באופן אורגני וחינמי לחלוטין.

בניית אתרים לעורכי דין
בניית אתרים

בניית אתרים לעורכי דין

בעידן של היום, אם אתה לא נמצא באינטרנט אתה לא קיים. כל עורך דין צריך אתר שיגרום לו לבלוט מעל המתחרים שלו, ויעזור לו באיתור

חברת קידום אתרים בגוגל
בלוג

חברת קידום אתרים בגוגל

חברת קידום אתרים בגוגל ההיא חברה שתחום ההתמחות שלה הוא להוביל את האתר שלכם לראש מנוע החיפוש של גוגל. מדובר על מלאכה לא פשוטה בכלל

בניית אתרים לאמנים
בניית אתרים

בניית אתרים בדרום

כל עסק צריך אתר אשר יציג אותו כראוי, על מנת לגדול ולהתפתח ולזכות להכרה. עסק מצליח הוא עסק אשר יגיש את כלל שירותיו ללקוחותיו, וללקוחות

חברות קידום אתרים ברשתות חברתיות
בניית אתרים

בניית אתרים ואפליקציות

כל עסק צריך אתר אשר יציג אותו כראוי, וכן אפליקציה ייעודית, על מנת לגדול ולהתפתח ולזכות להכרה. עסק מצליח הוא עסק אשר מנגיש כלל שירותיו

חברת קידום אתרים בגוגל
בניית אתרים

בניית אתרים למסעדות

עסקים, בפרט עסקי מסעדות, צריכים אתר אשר יציג אותם כראוי, אשר ינגיש ויגיש את שירותיהם ללקוחות ולקוחות פוטנציאליים על מגש, תרתי משמע. האתר יתאר את

באילו פלטפורמות אפשר לבנות אתר אינטרנט לבד
בניית אתרים

קורס בניית אתרים באינטרנט

כל עסק צריך אתר אשר יציג אותו, ינגיש אותו ואת שירותיו, יתאר את פרטיו בצורה הטובה ביותר. מדובר בצורך הכרחי עבור כל עסק, ועל כן

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

עיקרי הדברים: