שיווק ופרסום – הכירו את הדרך היעילה ביותר לפרסם את בית העסק שלכם

בשנים האחרונות כל עולם הפרסום והשיווק עובר לא מעט שינויים משמעותיים. הרשתות החברתיות הופכות לנגע ענינו מפלטפורמותבשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים ביותר שאתם חייבים להכיר אודות שיווק ופרסום בשיטה המסורתית ששירתה מיליוני מפרסמים בשנים האחרונות, נכיר את השיטה החדשה שמבטיחה למפרסמים אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד חברתיות שעיקר מטרתן לשתף תמונות ואירועים למכונות פרסום משומנות המשרתות מיליוני מפרסמים בכל רחבי העולם. אז רגע לפני שאתם מתחילים את מסע השיווק והפרסום שלכם, חשוב שתכירו את כל השינויים בעולם השיווק מהשנים האחרונות. חושבים לפרסם ולשווק את בית העסק? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים ביותר שאתם חייבים להכיר אודות שיווק ופרסום בשיטה המסורתית ששירתה מיליוני מפרסמים בשנים האחרונות, נכיר את השיטה החדשה שמבטיחה למפרסמים אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד, נגע באחת השיטות המובילות לבדיקת אחוזי ההצלחה של הקמפיין השיווקי שלכם ועוד. כלל הנקודות הללו יסייעו לכם לבחור נכון את אפיק הפרסום המתאים ביותר לבית העסק שלכם. אז רגע לפני שנגע בשיטות שיווק ופרסום מהשנים האחרונות, חשוב שתכירו את שיטת הפרסום המסורתית ששירתה ועדיין משרתת מיליוני מפרסמים בכל רחבי העולם.

כך תצליחו להגיע לעיניהם של מיליוני אנשים תוך ימים בודדיםל שהחשיפה נרחבת יותר, כך המפרסם ידרש לשלם מחירים גבוהים יותר עבור שיווק ופרסום. בחרנו עבורכם כמה משיטת השיווק המאפשרות למפרסמים רבים להגיע לעיניהם של מיליוני אנשים תוך זמן קצר.

שיטת הפרסום הישנה ממקדת את מירב מאמציה בחשיפה נרחבת ללא כל הבחנה. מטרת העל של השיטה הישנה היא להגיע לכמה שיותר אנשים תוך זמן קצר ככל הניתן. כיום יש לא מעט דרכים להגיע לחשיפה של מיליוני אנשים תוך ימים בודדים. חשוב להדגיש שחשיפה זו עולה לא מעט כסף למפרסמים, ככל שהחשיפה נרחבת יותר, כך המפרסם ידרש לשלם מחירים גבוהים יותר עבור שיווק ופרסום. בחרנו עבורכם כמה משיטת השיווק המאפשרות למפרסמים רבים להגיע לעיניהם של מיליוני אנשים תוך זמן קצר. בין כלל השיטות האטרקטיביות ביותר ניתן למנות את:

  • מודעות בעיתונים גדולים

אחת הדרכים היעילות ביותר לחשיפה נרחבת ללא כל הבחנה היא מודעות בעיתונים מובילים. מודעות בעיתונים גדולים המחולקים מידיאך כפי שציינו מעלה, בשנים האחרונות ישנם לא מעט שינויים בהליכי שיווק ופרסום. בוקר למיליוני אנשים מאפשרות למפרסמים להגיע לחשיפה גדולה תוך זמן קצר. רוצים לחשוף את בית העסק, המוצרים או השירותים שלכם לכמה שיותר אנשים תוך ימים בודדים? מודעות בעיתונים גדולים הם התשובה עבורכם.

  • שלטי חוצות באזורים מרכזיים

שיטת פרסום נוספת המבטיחה למפרסמים חשיפה נרחבת תוך ימים בודדים היא שלטי חוצות באזורים מרכזיים. מפרסמים רבים בוחרים להציב שלטי חוצות בכבישי איילון, שם נוסעים מיליוני אנשים מידי שבוע. שלטי חוצות אלה יבטיחו לכם חשיפה נרחבת למיליוני אנשים תוך זמן קצר. ככל שהמקום בו תרצו להציב שלטי חוצות יהיה מרכזי יותר, כך עלות הפרסום תהיה גבוהה יותר.

  • פרסומות בפריים טיים

אפשרות נוספת לפרסום נרחב שחושף את התוכן הפרסומי לעיניהם של מיליוני אנשים תוך זמן קצר היא פרסומת בפריים טיים. לא מעט אנשים בוחרים לפרסם בתי עסקים, שירותים או מוצרים בעזרת פרסומות מצולמות שמשודרות בפריים טיים בשעות העומס בהן אחוזי הרייטינג גבוהים במיוחד. שיטה זו תאפשר לכם לחשוף את בית העסק, השירות או המוצר שאתם מציעים למיליונים תוך זמן קצר. חשוב להדגיש שעלות הפרסום משתנה בהתאם לשעת הצגת הפרסומת שלכם. אם תרצו להציג את הפרסומות בשעות שיא הרייטינג, תידרשו לשלם הרבה יותר בהשוואה להצגתה בשעות מאוחרות או מוקדמות יותר.

חשיפה נרחבת ללא הבחנה כללרגע לפני שאתם מתחילים את דרככם בתור בהליך שיווק ופרסום, חשוב שתכירו את השיטה החדשה על כלל מטרותיה ויתרונותיה.

אז לסיכום שיטת הפרסום המסורתית שמשרתת לא מעט מפרסמים במשך עשרות שנים – מטרת העל היא לפרסם את בית העסק, המוצרים או השירותים לכמה שיותר אנשים ללא כל הבחנה. חשיפה נרחבת היא ההצלחה של קמפיין שיווקי בשיטה המסורתית. אך כפי שציינו מעלה, בשנים האחרונות ישנם לא מעט שינויים בהליכי שיווק ופרסום. רגע לפני שאתם מתחילים את דרככם בתור בהליך שיווק ופרסום, חשוב שתכירו את השיטה החדשה על כלל מטרותיה ויתרונותיה.

פרסום ושיווק בעידן הדיגיטלי – כל ההבדלים שאתם חייבים להכיר

שיטת הפרסום החדשה שונה בתכלית משיטת הפרסום הישנה. מטרת העל של שיטת הפרסום החדשה היא לפרסם את בית העסק,המטרה המרכזית של שיווק ופרסום בשיטה החדשה היא להשיג למפרסמים לקוחות של ממש. המוצרים או השירותים לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים בלבד. בשונה מהשיטה המסורתית השואפת לפרסם לכמה שיותר אנשים ללא כל הבחנה, השיטה החדשה מפרסמת באופן סלקטיבי ללקוחות בעלי פוטנציאל גבוהה להתעניינות בתחום השירות או המוצר. המטרה המרכזית של שיווק ופרסום בשיטה החדשה היא להשיג למפרסמים לקוחות של ממש. השיטה המסורתית אמנם חושפת את בית העסק למיליוני אנשים, אך כמה מהם אכן נוקטים פעולה בעקבות הפרסום? אחוזים בודדים בלבד. במילים אחרות, המפרסמים משלמים לא מעט כסף על פרסום נרחב על אף שמרבית הנחשפים כלל לא מתעניינים בתחום המפורסם. בשיטה החדשה לעומת זאת, המפרסמים משלמים אך ורק על פרסום ממוקד ללקוחות פוטנציאליים בלבד. מעבר לחיסכון הכלכלי הגדול, השיטה החדשה מבטיחה למפרסמים אחוזי הצלחה גבוהים בעשרות אחוזים בהשוואה לשיטה הישנה.

פרסום ממוקד – כך מגיעים לאחוזי המרה גבוהים במיוחדעל אף שמרבית הגברים כלל לא יתעניינו בפרסום. לעומת זאת, שיווק ופרסום בשיטה החדשה תאפשר למפרסם לחשוף את כלל פרסומיו לעיני נשים בלבד.

איך אפשר לפרסם באופן סלקטיבי ללקוחות פוטנציאליים בלבד? כפי שהזכרנו מעלה, הרשתות החברתיות הופכות בשנים האחרונות למכונת שיווק משומנת. חלק מאפשרויות הפרסום ברשתות החברתיות בכלל ובפייסבוק בפרט, מאפשרות למפרסמים לפלח את כלל האוכלוסיה לפלחים שונים ולבחור לאיזה פלח הם רוצים לפרסם את בית העסק שלהם. בין כלל אפשרויות הפילוח ניתן לפלח על בסיס גיל, מין, מקום מגורים, מצב תעסוקתי, תחום עיסוק, תחומי עניין, מצב זוגי ועוד. כלל המשתנים הללו מאפשרים למפרסמים למקד את מירב מאמצי השיווק שלהם בלקוחות בעלי פוטנציאל גבוה להתעניינות בתחום השירותים או המוצרים המפורסמים.

דוגמה פשוטה לפרסום יעיל וממוקד

דוגמה לכך היא בעל עסק שמוכר שמלות כלה. בשיטה המסורתית, כלל האוכלוסיה תיחשף לפרסומים על שמלות כלה, על אף שמרביתבעזרת פילוח נכון המפרסמים בשיטת שיווק ופרסום מתקדמת יוכלו להחליט שכלל הנחשפות לפרסומים של שמלות כלה הן נשים בגילאים השכיחים ביותר לנישואין. הגברים כלל לא יתעניינו בפרסום. לעומת זאת, שיווק ופרסום בשיטה החדשה תאפשר למפרסם לחשוף את כלל פרסומיו לעיני נשים בלבד. מיקוד זה מבטיח למפרסם חיסכון משמעותי של הוצאות השיווק וכן אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד. מעבר למיקוד על בסיס מין הנחשפים, במקרה זה ניתן לערוך מיקוד נוסף על בסיס גיל הנחשפים. סביר להניח שילדות ונערות שכלל לא חושבות על חתונה לא יתעניינו בשמלות כלה. לכן, בעזרת פילוח נכון המפרסמים בשיטת שיווק ופרסום מתקדמת יוכלו להחליט שכלל הנחשפות לפרסומים של שמלות כלה הן נשים בגילאים השכיחים ביותר לנישואין. מיקוד נוסף זה יבטיח קפיצה משמעותית באחוזי ההצלחה של הקמפיין השיווקי. אם לא די לסינונים הללו, ניתן להוסיף מסנן נוסף למיקוד אופטימלי – חשיפה בפני נשים מאורסות בלבד. חשיפה בפני נשים מאורסות בלבד תבטיח למפרסמים מיקוד מיטבי של הקמפיין כולו, כך שהם יוכלו לחסוך עשרות אחוזים בעלות הפרסום וליהנות מעשרות אחוזים יותר בבחינת אחוזי ההצלחה.

כך תדעו לעקוב אחרי יעילות הקמפיין השיווקי שלכם

לפני שאתם מתחילים בהליך שיווק ופרסום בשיטה החדשה, חשוב שתכירו את המדד המרכזי לבחינת יעילות הקמפיין השיווקי שלכם. מפרסמים רבים עושים שימוש בחינה מתמדת של הקמפיין השיווקי שלהם בעזרת אחוזי המרה. אחוז המרה הוא אחוז האנשים שנקטו פעולה מסך כל הנחשפים למודעה. אם המודעה שלכם הגיעה לעיניהם של 200 אנשים ורק 1 מהם נקט פעולה, כנראה שאתם צריכים למקד את הקמפיין שלכם, אחוזי ההמרה במקרה זה הם 0.5% בלבד. לעומת זאת, אם 10 אנשים נקטו פעולה במתוך 200 נחשפים למודעה שלכם, אחוז ההמרה גבוה הרבה יותר ועומד על 5%. בחינה מתמדת של אחוזי ההמרה תבטיח לכם ייעול תמידי ותוצאות מיטביות. בוחרים בשיווק ופרסום בשיטה החדשה? אל תוותרו על בחינת ההצלחה שלכם בעזרת מדד אחוזי ההמרה.

אפיקי הפרסום השונים שיש לפייסבוק להציע לכם

לאחר שנגענו בשיטות השיווק השונות, ביתרונות של השיטות החדשות ובדרך הפשוטה למדוד את יעילות הפרסומים שלכם, חשוב שתכירו כמה מאפיקי הפרסום המבוקשים ביותר שיש לפייסבוק להציע לכלל המפרסמים בה. פייסבוק מציעה למפרסמים מגוון מסלולי פרסום שונים שנועדו להבטיח את הפרסום המיטבי לכל חלקי בית העסק. ריכזנו עבורכם כמה מאפיקי הפרסום השכיחים ביותר, והם:

קמפיין גידול בכמות הלייקים ובכמות החברים בעמוד קמפיין זה מתמקד בעיקר בחשיפת העמוד שלכם לכמה שיותר משתמשים רלוונטיים. הקמפיין מתאים בעיקר לעמודי פייסבוק עסקיים בתחילת דרכם שרוצים להתחיל לצבור כמות גדולה של חברים הדוקים. חשוב להדגיש שככל שיהיו לכם יותר חברים עוקבים לעמוד, כך תוכלו לפרסם ליותר אנשים באופן אורגני לחלוטין וללא תשלום כלל.
קמפיין להובלת תנועה קמפיין נוסף הוא קמפיין להובלת תנועה של משתמשים לעמוד נחיתה או לאתר אינטרנט של בעל העסק. בשונה מהקמפיין הקודם, ההצלחה של קמפיין זה היא לא צבירת לייקים או חברים חדשים, אלא צבירת כמה שיותר מובלים לעמודי הנחיתה ולאתרי האינטרנט השונים. לא אחת קמפיין זה מצליח לייצר לבעליו לידים ומכירות, על אף שעיקר מטרתו היא הובלת תנועה בלבד.
קמפיין יצירת פעולה בקמפיין זה מטרת העל היא לגרום ללקוח הפוטנציאלי לעשות פעולה. ישנן לא מעט פעולות שלקוחות יכולים לעשות בשביל להגדיר את הקמפיין כמוצלח, הפעולות השכיחות ביותר הן: השארת פרטים והצטרפות לקבוצת הפצה או רכישת מוצרים.
קמפיין להוספת לידים קמפיין להוספת לידים במסגרת קמפיין בפייסבוק מתאים בעיקר לבעלי עסקים שאין ברשותם אתר אינטרנט או דף נחיתה. מטרת העל של קמפיין זה היא שהלקוח ישאיר פרטים מזהים כך שניתן יהיה לעשות בהם שימוש גם בעתיד. במסגרת קמפיין זה הלקוח לוחץ על מודעה פשוטה בפייסבוק ומיד נפתח לו חלונית נוספת להשארת פרטים. בחלונית ניתן להוסיף תמונות ומלל שינחו את הלקוח למלא את פרטיו.
קמפיין וידאו הקמפיין המדוייק ביותר שיש לפייסבוק להציע הוא קמפיין וידאו. בעזרת וידאו ניתן להעביר את מלוא המידע הנדרש לכלל הצופים בו. אך מעבר לכך, בעזרת הוידאו ניתן לקבל לא מעט נתונים חשובים שיסייעו למיקוד הקמפיינים השונים. כיום ניתן לדעת כמה זמן כל צופה צפה בסרטון, מתי הוא החליט לנטוש את הסרטון, כמה פעמים הוא צפה בסרטון ועוד. כלל הנקודות הללו מאפשרות לדייק את הקמפיין לרמה גבוהה במיוחד ולהציג ללקוחות בדיוק את מה שהם אוהבים/רוצים לראות.
קמפיין התקנת אפליקציה קמפיין זה מכוון את הלקוחות להוריד אפליקציה ייעודית. קמפיין זה נחשב לפשוט במיוחד ואינו מצריך מהלקוחות להשאיר פרטים או לרכוש מוצרים.

כך תבחרו את מסלולי הפרסום המתאימים ביותר לבית העסק שלכם

כלל המפרסמים שעוסקים בתחום מזה לא מעט שנים ממליצים ללקוחות שלהם לבחור מגוון מסלולי פרסום שונים. בחירה מרובתלפני שאתם מתחילים בהליך שיווק ופרסום בשיטה החדשה, חשוב שתכירו את המדד המרכזי לבחינת יעילות הקמפיין השיווקי שלכם. מסלולים כוללת לא מעט יתרונות משמעותיים על פני בחירת מסלול בודד לפרסום. היתרונות הגדולים ביותר הם:

  • פרסום מלא לכל צורכי בית העסק

פרסום בשלל מסלולים שונים מבטיח למפרסמים ליהנות מפרסום מלא של כל חלקי בית העסק שלהם.

  • אפשרות למקד את מירב מאמצי השיווק לאפיק מיטבי

פרסום בשלל מסלולים שונים מאפשר למפרסמים לבחון את תוצאות הפרסום של המסלולים השונים ולמקד את מירב מאמצי השיווק למסלול שמניב את אחוזי ההמרה הגבוהים ביותר.

בניית אתרים לעורכי דין
בניית אתרים

בניית אתרים לעורכי דין

בעידן של היום, אם אתה לא נמצא באינטרנט אתה לא קיים. כל עורך דין צריך אתר שיגרום לו לבלוט מעל המתחרים שלו, ויעזור לו באיתור

חברת קידום אתרים בגוגל
בלוג

חברת קידום אתרים בגוגל

חברת קידום אתרים בגוגל ההיא חברה שתחום ההתמחות שלה הוא להוביל את האתר שלכם לראש מנוע החיפוש של גוגל. מדובר על מלאכה לא פשוטה בכלל

בניית אתרים לאמנים
בניית אתרים

בניית אתרים בדרום

כל עסק צריך אתר אשר יציג אותו כראוי, על מנת לגדול ולהתפתח ולזכות להכרה. עסק מצליח הוא עסק אשר יגיש את כלל שירותיו ללקוחותיו, וללקוחות

חברות קידום אתרים ברשתות חברתיות
בניית אתרים

בניית אתרים ואפליקציות

כל עסק צריך אתר אשר יציג אותו כראוי, וכן אפליקציה ייעודית, על מנת לגדול ולהתפתח ולזכות להכרה. עסק מצליח הוא עסק אשר מנגיש כלל שירותיו

חברת קידום אתרים בגוגל
בניית אתרים

בניית אתרים למסעדות

עסקים, בפרט עסקי מסעדות, צריכים אתר אשר יציג אותם כראוי, אשר ינגיש ויגיש את שירותיהם ללקוחות ולקוחות פוטנציאליים על מגש, תרתי משמע. האתר יתאר את

באילו פלטפורמות אפשר לבנות אתר אינטרנט לבד
בניית אתרים

קורס בניית אתרים באינטרנט

כל עסק צריך אתר אשר יציג אותו, ינגיש אותו ואת שירותיו, יתאר את פרטיו בצורה הטובה ביותר. מדובר בצורך הכרחי עבור כל עסק, ועל כן

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

עיקרי הדברים: