שיווק בגוגל

שיווק בגוגלגוגל היא מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם. כל מי שרוצה לחפש עסק, שירות או מוצר כלשהו יכול לעשות זאת על ידי גוגל. שיווק בגוגל מאפשר לכם להגדיל את החשיפה של האתר שלכם ולהעלות אותו לראשית התוצאות שמתקבלות על ידי מנוע החיפוש. כך תוכלו להגדיל את התנועה באתר, לקדם מילות מפתח ולהגדיל לידים ומכירות מהאתר. כיצד שיווק בגוגל עובד? המאמר הבא הוא בשבילכם. 

 

איך שיווק בגוגל עובד?

שיווק בגוגל מאפשר לכם בראש ובראשונה להגדיל את החשיפה לאתר שלכם ולמשוך לקוחות אליו. אז איך זה עובד? כפי שציינו קודם, גוגל היא מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם המאפשר למצוא תוצאות בכל נושא שתבחרו. בדרך כלל, רוב האנשים נכנסים לתוצאות הראשונות שהם רואים בגלל שהם מרגישים שאלו התוצאות הטובות יותר. תוצאות החיפוש מסודרות לפי סדר שנקבע על ידי גוגל בהתאם לשני פרמטרים- המחיר ששולם על כל מודעה ואיכות המודעה. שיווק בגוגל מאפשר לכם לקדם את האתר שלכם במעלה מנוע החיפוש וכך לחשוף את העסק ליותר ויותר לקוחות פוטנציאליים. 

שיווק בגוגל עובד למעשה בשיטה של מכרז, כך על כל מפרסם לבחור אילו מילות מפתח יציגו את המודעות שלו ומה המחיר המקסימלי שהוא מוכן לשלם עבור כל הקלקה על מודעה. 

שיווק בגוגל מתבצע בשתי דרכים מרכזיות- 

  • שיווק ממומן- בשיווק ממומן המפרסם משלם לגוגל על מנת שתציג אותו בתוצאות החיפוש הראשונות במנוע החיפוש. שיווק ממומן מופיע תחת התגית מודעה. 
  • שיווק אורגני- המפרסם מבצע פעולות שמטרתן לקדם את האתר שלו לראשית מנוע החיפוש. הדבר כולל בעיקר הקמת אתרים ופרסום תוכן רב עם מילות מפתח. 

מה החשיבות של SEO בשיווק בגוגל?

SEO (Search Engine Optimization) הם ראשי תיבות של קידום אורגני בגוגל. קידום אורגני הוא אחת מהדרכים המרכזיות לביצוע שיווק בגוגל. קידום אורגני הוא למעשה שיווק שמתבצע על ידי תכנים איכותיים ולא על ידי מחירים גבוהים. איכות מודעה מחושבת על ידי מילות חיפוש, איכות האתר, איכות עמוד הנחיתה ועוד. גוגל מעדכנת את התוצאות שלה כל הזמן וכאן למעשה נכנס הקידום האורגני. הקידום האורגני מאפשר לקדם אתרים במעלה תוצאות החיפוש של גוגל על ידי העלאת תכנים איכותיים. בגוגל קיימים אלגוריתמים שסורקים מיליוני אתרים ומעניקים להם חשיפה על פי פרמטרים מתאימים. בקידום האורגני יש לבצע פעולות שונות על מנת להגדיל את החשיפה של האתר ולהעלות אותו לראשית תוצאות החיפוש של גוגל. 

אם אתם רוצים לבצע שיווק בגוגל חשוב מאוד לבצע גם קידום אורגני ולא רק קידום ממומן. הקידום האורגני יכול להביא לתוצאות טובות יותר מהקידום הממומן. העלאת תכנים איכותיים תציב אתכם במקום גבוה יותר, תישאר לאורך זמן במנוע החיפוש של גוגל ותעזור לכם ליצור מוניטין טוב בפני הלקוחות שלכם, שכן אתם משקיעים באיכות האתר ולא רק בשיווקו. לכן, חשוב מאוד להשקיע בקידום האורגני גם אם מחליטים לבצע קידום ממומן. 

 

מדוע כדאי לבצע שיווק בגוגל?

  • תקציב- היתרון הראשון והמרכזי של שיווק בגוגל הוא היכולת לפרסם את העסק שלכם בתקציבים נמוכים. בעבר, עסקים שרצו לשווק את עצמם ולהגיע ללקוחות פוטנציאליים, היו צריכים לשם כך תקציבים גבוהים מאוד ובמקרים רבים גם קשרים מתאימים. כיום, בזכות התפתחות הטכנולוגיה והאינטרנט ניתן לשווק עסקים גם בתקציבים נמוכים יחסית. שיווק בגוגל הוא אחד האמצעים לכך. הוא מאפשר לשווק עסקים ולהגיע לתוצאות מצוינות גם בתקציבים לא גבוהים כלל.  
  • נגישות- הרשת האינטרנטית מעניקה לנו דברים רבים, כאשר אחד הבולטים בהם הוא הנגישות לאנשים מכל במקום ובכל שעה. הרשת הפכה את הלקוחות שלנו לנגישים יותר. הלקוח יכול להבחין במודעה שמסקרנת אותו בכל שעה ומכל מקום (גם מהמיטה או מהשירותים), להיכנס לאתר המקושר אליה ולהתחיל ברכישת מוצרים אונליין מבלי ליצור קשר או לחכות לשעות הפעילות של המקום. נגישות הלקוח הפכה את השיווק באינטרנט בכלל ואת השיווק בגוגל בפרט לאפקטיבי ביותר מבין שיטות השיווק השונות.
  • זמינות- האינטרנט הוא מקום גלובלי שמאפשר להגיע לכל אחד בכל זמן ובכל מקום. האינטרנט בכלל וגוגל בפרט הפכו את העסק שלנו לזמין. כיום ניתן להגיע ללקוחות שלנו בכל מקום ובכל זמן מבלי שאפילו נצטרך להיות מחוברים למחשב. 
  • קהל יעד- שיווק בגוגל מאפשרים למפרסמים להתמקד סביב קהל היעד שלהם. קהל היעד הוא למעשה הלקוחות הפוטנציאליים שלנו. אם המוצר שלנו מתאים לתינוקות, אין סיבה שהפרסום יגיע לנערים ונערות. כך נוכל למקד את הפרסום להורים צעירים ולגילאים מסוימים שנבחר. כך, לא תבזבזו זמן וכסף על שיווק עבור אנשים שלא מתאימים כלל למוצר. 
  • אסיפת נתונים- אחד היתרונות הבולטים של שיווק בגוגל הוא האפשרות לאסוף נתונים ולנתח אותם. כך ניתן לדעת מה עובד, מה לא עובד, מה מושך את הלקוחות שלנו בשיווק ועוד על מנת שנוכל להשתפר בהתאם. 

 

שיווק בגוגל על ידי חברה או פרילנסר?

כאשר מבצעים שיווק בגוגל ניתן לעשות זאת על ידי אחד מהשניים- חברות קידום או מקדמים פרילנסרים. קשה להחליט מי מהשניים עדיף, כיוון שלכל אחד יש יתרונות וחסרונות. חשוב להבין כי בסופו של דבר שני הגורמים פועלים עבור אותה מטרה בשיטות דומות. 

היתרונות של חברת קידום

    • מקצועיות- חברות קידום בדרך כלל יהיו מקצועיות יותר באופן משמעותי ממקדמים פרילנסרים. חברות הקידום בדרך כלל מעסיקות מספר אנשי צוות אשר לכל אחד יש ידע בתחום אחר ויכול לתרום לשיווק בתחומו. 
    • ניסיון- ברוב המקרים לחברות הקידום יהיה ניסיון רב יותר מאשר למקדמים פרילנסרים. ניסיון רב יותר יכול להוביל לשיווק יעיל יותר שיניב תוצאות משמעותיות לעסק שלכם. 
    • ידע רב- שיווק זה לא דבר פשוט כלל. על מנת ששיווק יהיה יעיל ויניב תוצאות טובות חשוב מאוד לבחור במקדמים בעלי ידע רב. חברות הקידום, מעסיקות אנשי צוות שונים עם התמחויות בתחומים שונים. השילוב של מספר אנשים שכל אחד מומחה בתחום שלו מאפשר שימוש בידע רב שתורם לשיווק יעיל וטוב. 

היתרונות של מקדם פרילנסר

    • נוחות וזמינות- חברות קידום, לעומת מקדמים פרילנסרים יהיו זמינות פחות באופן משמעותי. במידה ותבחרו בחברת קידום תצטרכו לקחת בחשבון שבכל מקרה של שאלה, התייעצות או רצון לשינוי כלשהו, לא תמיד תהיה לכך זמינות מיידית. לעומת זאת, מקדם פרילנסר בדרך כלל יהיה זמין יותר באופן משמעותי מאשר חברות קידום. אנשים רבים מוצאים בכך יתרון משמעותי.  
    • יחס אישי- לעומת חברת קידום שעובדת עם מגוון רחב של לקוחות ואנשי צוות, מקדם פרילנסר בדרך כלל עובד מול לקוחות מעטים. כך בעבודה מול מקדם פרילנסר תוכלו להנות מיחס אישי יותר מאשר מול חברת קידום. 

מה טווח המחירים לשיווק בגוגל?

קשה לענות באופן חד משמעי על המחיר של שיווק בגוגל כיוון שהוא תלוי במפרסם בעיקר. כאשר מבצעים שיווק בגוגל יש לשלם לשני גורמים מרכזיים- לגוגל ולאנשי המקצוע שמבצעים את הפרסום (חברת קידום/ מקדם פרילנסר). 

עם גוגל עליכם לשלם לפי הקלקה. כלומר, כל עוד לא הקליקו על המודעה, לא תאלצו לשלם. כמובן שההחלטה על המחיר הסופי היא שלכם. 

עם אנשי המקצוע קיימות שתי שיטות- השיטה הראשונה היא ריטיינר קבוע של מינימום 1,500 שקלים על הקמפיין. השיטה השנייה מתבססת על אחוזים מהתקציב שלכם, שנעים בדרך כלל בין עשרה לעשרים אחוזים כאשר המינימום יהיה גם בטווח 1,500 שקלים. 

בממוצע, טווח המחירים ינוע סביב 3,000 שקלים ויותר. 

בניית אתרים לעורכי דין
בניית אתרים

בניית אתרים לעורכי דין

בעידן של היום, אם אתה לא נמצא באינטרנט אתה לא קיים. כל עורך דין צריך אתר שיגרום לו לבלוט מעל המתחרים שלו, ויעזור לו באיתור

חברת קידום אתרים בגוגל
בלוג

חברת קידום אתרים בגוגל

חברת קידום אתרים בגוגל ההיא חברה שתחום ההתמחות שלה הוא להוביל את האתר שלכם לראש מנוע החיפוש של גוגל. מדובר על מלאכה לא פשוטה בכלל

בניית אתרים לאמנים
בניית אתרים

בניית אתרים בדרום

כל עסק צריך אתר אשר יציג אותו כראוי, על מנת לגדול ולהתפתח ולזכות להכרה. עסק מצליח הוא עסק אשר יגיש את כלל שירותיו ללקוחותיו, וללקוחות

חברות קידום אתרים ברשתות חברתיות
בניית אתרים

בניית אתרים ואפליקציות

כל עסק צריך אתר אשר יציג אותו כראוי, וכן אפליקציה ייעודית, על מנת לגדול ולהתפתח ולזכות להכרה. עסק מצליח הוא עסק אשר מנגיש כלל שירותיו

חברת קידום אתרים בגוגל
בניית אתרים

בניית אתרים למסעדות

עסקים, בפרט עסקי מסעדות, צריכים אתר אשר יציג אותם כראוי, אשר ינגיש ויגיש את שירותיהם ללקוחות ולקוחות פוטנציאליים על מגש, תרתי משמע. האתר יתאר את

באילו פלטפורמות אפשר לבנות אתר אינטרנט לבד
בניית אתרים

קורס בניית אתרים באינטרנט

כל עסק צריך אתר אשר יציג אותו, ינגיש אותו ואת שירותיו, יתאר את פרטיו בצורה הטובה ביותר. מדובר בצורך הכרחי עבור כל עסק, ועל כן

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

עיקרי הדברים: