שיווק באמצעות תוכן

שיווק באמצעות תוכןשיווק באמצעות תוכן הוא אחת מהדרכים היעילות ביותר לבצע שיווק באינטרנט. על מנת לבצע שיווק באמצעות תוכן צריך לייצר תכנים איכותיים שמתאימים לעסק שלכם ולהעלות אותם לאתר העסק שלכם. על שיווק באמצעות תוכן נרחיב במאמר הבא. 


מדוע לבצע שיווק באמצעות תוכן?

אחת משיטות השיווק הטובות ביותר באינטרנט, היא שיווק באמצעות תוכן. שיווק באמצעות תוכן ניתן לביצוע במגוון פלטפורמות השיווק השונות ברחבי האינטרנט ביניהן גוגל, הרשתות החברתיות השונות, אתרים מובילים ועוד. 

בשיווק באמצעות תוכן למעשה מתבצע פרסום של תכנים על העסק שלכם. פרסום התכנים בסופו של דבר מוביל לשיווק העסק שלכם. תוכלו לפרסם את התכנים בכל אחת מהפלטפורמות שציינו מעל. כמו כן, ניתן לקשר את התכנים השונים לאתר שלכם ולגרום ללקוחות להיכנס אליו בזכות פרסום התכנים. 

כיצד מתבצע שיווק באמצעות תוכן?

שיווק באמצעות תוכן מתבצע באמצעים השונים ברחבי האינטרנט. לשם כך צריכים לפרסם תכנים שיווקיים שונים ברחבי האינטרנט. כתיבת התכנים השונים מתבצעת על ידי אנשי מקצוע מנוסים המתאימים את התוכן לקהל היעד המיועד. את התוכן השיווקי יש להתאים לאתר הבית של העסק, לרשתות החברתיות השונות, לאתרים חדשותיים או שיווקיים מובילים ולמערכות השיווק השונות באינטרנט. 

התכנים השיווקיים חייבים למשוך את עיני הלקוחות שלכם ולסקרן אותם. הלקוח שנחשף לתוכן צריך לרצות להמשיך לקרוא אותו. קחו בחשבון כי התוכן חייב להיות מקורי על מנת להשלים את מטרתו כאמצעי שיווק יעיל. 

 

היתרונות של שיווק באמצעות תוכןמה היתרונות של שיווק באמצעות תוכן?

  • תקציבים- שיווק הוא לא דבר זול. בעבר, על מנת לשווק עסקים היה צורך בהשקעת סכומים גבוהים מאוד ובקשרים לאנשי מפתח בתעשייה. כיום, בזכות האינטרנט המצב השתנה וניתן לשווק עסקים גם עם תקציבים נמוכים. שיווק באמצעות תוכן מאפשר לנו לשווק עסקים גם עם תקציבים נמוכים ולעתים ללא תקציבים כלל. במידה ואתם כותבים לעצמכם את התכנים ומפרסמים אותם באתר שלכם, לא תצטרכו לשלם על כך כמעט כלל. במידה ויש לכם כותב תוכן ואתם מעוניינים לפרסם את התכנים באתרים מובילים יהיה עליכם לשלם על כך, אך תוכלו להסתדר גם עם תקציבים נמוכים. 
  • נגישות- אחד היתרונות המרכזיים של שיווק באינטרנט הוא נגישות הלקוח. כאשר לקוח מבחין בתוכן שמעניין אותו הוא יכול בלחיצת כפתור אחת להיכנס לאתר העסק ולהתחיל ברכישת מוצרים. אם התוכן מעניין ונגיש, השיווק באינטרנט הופך לאפקטיבי במיוחד.
  • זמינות- בעבר כאשר רצינו לפרסם את העסק שלנו היינו צריכים לבנות על שיווק מפה לאוזן, או לשלם סכומים גבוהים מאוד על מנת לפרסם מודעה בעיתון, שלט חוצות או פרסומת בטלוויזיה. כיום, כל אחד יכול לפתוח לעסק שלו אתר ולפרסם תכנים ברחבי האינטרנט. האינטרנט הוא מקום גלובלי בו ניתן להגיע לכל אחד בכל זמן ובכל מקום. כך שיווק ופרסום באינטרנט הפכו את העסק לזמין ולכזה שעובד במשך כל שעות היום גם בלי שנהיה מחוברים למחשב. 
  • קהל יעד- שיווק ופרסום באינטרנט מאפשרים לכם למקד את הפרסום עבור קהל היעד שלכם וכך להפוך אותו ליעיל יותר באופן משמעותי מפלטפורמות הפרסום האחרות. ניתן לבחור לפרסם תכנים מסוימים לקהלי יעד מסוימים או באתרים שמיועדים  לקהל היעד שלנו וכך למקסם את יעילות השיווק. את קהל היעד ניתן להגדיר על פי פרמטרים כמו גיל, מין, תחביבים, אזור מגורים ועוד. 

 

דגשים חשובים

  • איכות 

על מנת להצליח לבצע שיווק באמצעות תוכן באופן נכון חשוב מאוד להעלות תכנים איכותיים ולעמוד במספר תנאי סף-

  • מבנה נכון של כותרות ופסקאות. 
  • הקפדה על ניסוח.
  • הקפדה על שגיאות כתיב. 
  • יצירת עניין אצל הקורא. זה אולי החלק המסובך ביותר והחשוב ביותר. חשוב מאוד לייצר תכנים מעניינים ולא רק אינפורמטיביים, תכנים שגם יספרו סיפור. עליכם לסקרן את הקורא ולגרום לו לרצות לקרוא עוד על הנושא. על ידי כך הקורא ייכנס לקישורים בתכנים להמשך קריאה.
  • בחירת כותב מתאים. אם אתם כותבים את התוכן בעצמכם אז חשוב לכתוב אותו בהתאם למה שציינו מעל. במידה ואתם צריכים כותב הבחירה חשובה מאוד. עליכם לבחור בכותב תוכן איכותי שיודע לייצר את התכנים המתאימים. מומלץ לבחור בכותב שיכול להציג קבלות של כתיבה לאתרים דומים. 

  • סגנון

לעתים כאשר רוצים לבצע שיווק עםתוכן יש להגיש תכנים בסגנונות מסוימים המתאימים למדורים בהם נרצה לפרסם אותם. לדוגמא- כתבת תדמית תהיה מעין ריאיון בו יהיה עליכם להציג את עצמכם. תוכלו לבחור לעשות זאת בכתיבה או בווידאו.

  • זכויות יוצרים

אחד הדגשים החשובים ביותר בשיווק הוא עניין זכויות היוצרים. רבים מהעסקים שמעוניינים בשיווק עם תוכן משלבים בו תמונות שיעוררו עניין אצל הקורא וירעננו את עיניו מכמויות המלל. במידה ואתם לא משתמשים בתמונה שצילמתם באופן עצמאי חשוב לוודא את עניין זכויות היוצרים. על פי חוזה הפרסום, אתם אלה שצריכים לוודא שיש לכם את זכויות היוצרים לשימוש בתמונות. במידה ותהיה תביעה נגד השימוש בתמונה בגלל הפרה של זכויות יוצרים האחריות היא עליכם. שימו לב כי קיימים מאגרים רבים בהם תמצאו תמונות בחינם ובת

בניית אתרים לעורכי דין
בניית אתרים

בניית אתרים לעורכי דין

בעידן של היום, אם אתה לא נמצא באינטרנט אתה לא קיים. כל עורך דין צריך אתר שיגרום לו לבלוט מעל המתחרים שלו, ויעזור לו באיתור

חברת קידום אתרים בגוגל
בלוג

חברת קידום אתרים בגוגל

חברת קידום אתרים בגוגל ההיא חברה שתחום ההתמחות שלה הוא להוביל את האתר שלכם לראש מנוע החיפוש של גוגל. מדובר על מלאכה לא פשוטה בכלל

בניית אתרים לאמנים
בניית אתרים

בניית אתרים בדרום

כל עסק צריך אתר אשר יציג אותו כראוי, על מנת לגדול ולהתפתח ולזכות להכרה. עסק מצליח הוא עסק אשר יגיש את כלל שירותיו ללקוחותיו, וללקוחות

חברות קידום אתרים ברשתות חברתיות
בניית אתרים

בניית אתרים ואפליקציות

כל עסק צריך אתר אשר יציג אותו כראוי, וכן אפליקציה ייעודית, על מנת לגדול ולהתפתח ולזכות להכרה. עסק מצליח הוא עסק אשר מנגיש כלל שירותיו

חברת קידום אתרים בגוגל
בניית אתרים

בניית אתרים למסעדות

עסקים, בפרט עסקי מסעדות, צריכים אתר אשר יציג אותם כראוי, אשר ינגיש ויגיש את שירותיהם ללקוחות ולקוחות פוטנציאליים על מגש, תרתי משמע. האתר יתאר את

באילו פלטפורמות אפשר לבנות אתר אינטרנט לבד
בניית אתרים

קורס בניית אתרים באינטרנט

כל עסק צריך אתר אשר יציג אותו, ינגיש אותו ואת שירותיו, יתאר את פרטיו בצורה הטובה ביותר. מדובר בצורך הכרחי עבור כל עסק, ועל כן

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

עיקרי הדברים: