שיווק באינסטגרם

שיווק באינסטגרםאינסטגרם, הפכה לרשת החברתית הטרנדית משנת 2020. היום בעלי עסקים אשר משתמשים בכלי זה, למטרת שיווק באינסטגרם, מוכרים את מוצריהם או שירותיהם ברשת חברתית זו ונחשפים ללא מאמץ. החשיפה באינסטגרם היא אדירה. ישנם עסקים  כגון מקצועות חופשיים כגון: עורכי דין רואי חשבון ומהנדסים שפעולות כמו שיווק באינסטגרם אינן מתאימות לרובד זה. יש לציין, כי שיווק באינסטגרם אינו פשוט היות ויש לשווק עסקים במקצועיות באופן איכותי וממוקד. על חברת שיווק דיגיטלי, אשר מתמחה בשיווק ברשתות החברתיות ובמיוחד כזאת שמתמקצעת בפרסום ושיווק באינסטגרם, יש לבצע מחקר מקיף, ללמוד על העסק, המוצרים או השירות שהוא משווק, לאפיין נכון את קהל היעד, להכיר את המתחרים, החולשות והחוזקות של בית העסק וכן, לאחר שלב זה יש להגדיר את המטרות.

 

כיצד ניתן לדעת מי קהל היעד שלכם באינסטגרם?

כאשר חברה לשיווק דיגיטלי, מבצעת חקר קהל היעד, היא עובדת על פי נתונים דמוגרפיים של מי שכבר רכש מכם מוצרים או שירות. חברת שיווק דיגיטלי, מנתחת פלטפורמות נוספות, אשר בהן הייתם פעילים, כך שניתן להבין מהתוצאות איזה סוג של קהל עוקבים יש לכם. השלב הבא, הוא ניתוח מתחרים יעיל. לאחר מכן, יש להיעזר בכותב תוכן מקצועי, על מנת שהטקסט ימשוך גולשים להתעניין במוצרים שלכם. יש לדעת, כי ניהול עמוד אינסטגרם עסקי, חייב להתנהל באופן שוטף.כשאר אתם מתחילים לבנות את קהל העוקבים שלכם, עוקבים אלה, יצפו לפוסטים וסטוריז קבועים. שימו לב, לפרסם את הסטוריז והפוסטים אבל לא באופן מוגזם. 

האסטרטגיות הטובות ביותר לשיווק עסקים באינסטגרם

ניתן למצוא כמה אסטרטגיות שיווק באינסטגרם שהוכחו כיעילות ביותר למשל, להוסיף או להסיר עוקבים של עסקים דומים, העלאה מאסיבית של סטוריז ופוסטים מדי יום, השקעה בפרסום ממומן (אגב  פרסום זה לא עולה הרבה)  וכן באמצעות הפרסום הממומן, ניתן יהיה לפרסם גם בפייסבוק. יש להשתמש נכון בהאשטגים וטרנדים חמים בשוק, יש לבצע שיתופי פעולה, כאשר העבודה היא עם מובילי דעת קהל.יש להתחיל כמובן  בפתיחת דף עסקי ולתת לידי המומחים בתחום של שיווק באינסטגרם לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. יש לזכור, כי דף עסקי , דומה לחנות שמעצבים נכון, על מנת שתמשוך לקוחות. לא כל אחד מומחה בפתיחת דף עסקי וכן, יוכל לבצע שיווק באינסטגרם שיהיה ויראה מקצועי ואיכותי.

 

מתי מומלץ להעלות סטוריז ופוסטים באינסטגרםמתי מומלץ להעלות סטוריז ופוסטים באינסטגרם?

זו גם שאלה טובה שיש לעמוד עליה. ישנם תחומים שונים וזמנים שונים שיש להעלות פוסטים או סטוריז באינסטגרם. אם מדובר על מסעדות, קייטרינג ועוד עסקים בתחום המזון, יש להעלות פוסטים וסטוריז בשעות הבוקר. אם מדובר על עסק העוסק בקורסים או לימודים תחומים שונים, יש לפרסם לאחר השעה 6 בערב. החוכמה היא לדעת, באיזה שעות הקהל הפוטנציאלי שלכם יצפה בהם. ישנו חלון מסוים באינסטגרם שנקרא AUDIENCE שניתן לגלגל בעכבר למטה ולהבין את שעות הפעילות של עוקבים בתחומים שונים. שימו לב, כי רצוי לפרסם לפחו בהתחלה, באמצעות קידום ממומן באינסטגרם, היות והתגובות של הגולשים יהיו מהירות ומידיות ופרסום ממומן, בהחלט משתלם מבחינת התשלום.

 

גילאי קהל היעד  לשיווק באינסטגרם

שימו לב, כי קהל היעד שמתאים למטרת שיווק באינסטגרם, הוא מתחת לגיל 35. מי שמעוניין לבצע שיווק באינסטגרם, חייב להכיר לעומק את הרשת החברתית הספציפית הזו. יש לנצל כל כפתור, לבצע פעולות שיווק באינסטגרם באופן מושכל. לדוגמא, אם תבצעו פרסום לא נכון, תמונות ללא כיתוב נכון ומקצועי, הפרופיל שלכם בדף העסקי באינסטגרם יראה לא מקצועי בעליל, מ שלא רק ימשוך גולשים, כי אם יגרום להם לעבור לפרופיל העסקי הבא באינסטגרם.

טיפים שיוקיים לשיווק באינסטגרם שמומלץ לכם לאמץ

יש לערבב בין תמונות וצילומי ווידיאו. בווידיאו, ניתן ליצור 3 קישורים שונים מלבד ההודעות שנכתבו בתמונות. כלי זה הוא די חזק שיגרום לעטקבים רבים, להיות מעורבים באינסטגרם העסקי שלכם. אמנם באינסטגרם מפרסמים סטוריז אבל יחד  עם סרטון ווידיאו, ניתן להמחיש יותר את הסיפור בצורה נכונה, מה שייצור גם אמת בפרסום. שימו לב, גם לגבי בעלי השפעה באינסטגרם, מה שיתרום רבות למטרת שיווק באינסטגרם. למשל, ישנם משפיענים בתחומים שונים כגון אופנה, איפור, בריאות אוגל ועוד. משפיענים אלה, הם מוכרים וידועים, כאשר הם יכולים ליצור תוכן דיגיטלי באיכות הגבוהה ביותר. ישנו קהל עוקבים רב שעוקב אחר המשפיענים אשר רואים את ההמלצות והתגובות של המשפיענים כמהימנות. 

 

ההמלצות הטובות ביותר של המומחים בשיווק באינסטגרם

יש לפרסם באינסטגרם בדף העסקי שלכם, תמונות  אותנטיות, מה שימשוך את קהל העוקבים ואף יגדיל אותו. יש להימנע משימוש בתמונות ממאגרים אחרים, מה שישדר חוסר אמינות. יש לצלם מוצרים באמצעות מצלמה איכותית. איכות התמונה חייבת להיות בחדת וברזולוציה גבוהה. יש לשים את התמונות הטובות  ביותר, לאחר שבחרתם אותן בקפידה. יש לשים לב, כי התמונות לא תהיינה צפופות מדי, כך שקהל העוקבים שלכם יוכל להתמקד טוב יותר. יש לתת עדיפות למוצרים מיוחדים שלא ניתן להתעלם מהם. 

בניית אתרים לעורכי דין
בניית אתרים

בניית אתרים לעורכי דין

בעידן של היום, אם אתה לא נמצא באינטרנט אתה לא קיים. כל עורך דין צריך אתר שיגרום לו לבלוט מעל המתחרים שלו, ויעזור לו באיתור

חברת קידום אתרים בגוגל
בלוג

חברת קידום אתרים בגוגל

חברת קידום אתרים בגוגל ההיא חברה שתחום ההתמחות שלה הוא להוביל את האתר שלכם לראש מנוע החיפוש של גוגל. מדובר על מלאכה לא פשוטה בכלל

בניית אתרים לאמנים
בניית אתרים

בניית אתרים בדרום

כל עסק צריך אתר אשר יציג אותו כראוי, על מנת לגדול ולהתפתח ולזכות להכרה. עסק מצליח הוא עסק אשר יגיש את כלל שירותיו ללקוחותיו, וללקוחות

חברות קידום אתרים ברשתות חברתיות
בניית אתרים

בניית אתרים ואפליקציות

כל עסק צריך אתר אשר יציג אותו כראוי, וכן אפליקציה ייעודית, על מנת לגדול ולהתפתח ולזכות להכרה. עסק מצליח הוא עסק אשר מנגיש כלל שירותיו

חברת קידום אתרים בגוגל
בניית אתרים

בניית אתרים למסעדות

עסקים, בפרט עסקי מסעדות, צריכים אתר אשר יציג אותם כראוי, אשר ינגיש ויגיש את שירותיהם ללקוחות ולקוחות פוטנציאליים על מגש, תרתי משמע. האתר יתאר את

באילו פלטפורמות אפשר לבנות אתר אינטרנט לבד
בניית אתרים

קורס בניית אתרים באינטרנט

כל עסק צריך אתר אשר יציג אותו, ינגיש אותו ואת שירותיו, יתאר את פרטיו בצורה הטובה ביותר. מדובר בצורך הכרחי עבור כל עסק, ועל כן

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

עיקרי הדברים: