השאירו פרטים וקבלו ייעוץ ראשוני חינם!!!

קמפיין פרסום

רוצים לפרסם את העסק שלכם? המאמר הבא הוא בשבילכם. על מנת לפרסם עסקים יש לתכנן קמפיין פרסום. תכנון של קמפיין פרסום מצריך לקחת בחשבון מגוון פרמטרים שונים כמו מטרה שיווקית, הגדרת קהל היעד, בחינת המתחרים, בחינת המוצר ועוד. על קמפיין פרסום נרחיב במאמר הבא.

קמפיין פרסום – פרסום דיגיטליעל מנת לפרסם עסקים יש לתכנן קמפיין פרסום. תכנון של קמפיין פרסום מצריך לקחת בחשבון מגוון פרמטרים שונים כמו מטרה שיווקית, הגדרת קהל היעד, בחינת המתחרים, בחינת המוצר ועוד.

בעבר, מי שרצה לפרסם עסקים היה צריך תקציבים שמנים וקשרים לאנשי מפתח בתעשיית הפרסום. פלטפורמות הפרסום העיקריות היו מודעות בעיתון, פרסומות בטלוויזיה ושלטי חוצות ענקיים. עסקים קטנים לא יכלו להרשות לעצמם לפרסם את עצמם באמצעים שהיו קיימים ולכן נאלצו להסתפק בשיווק של העסק מפה לאוזן.

כיום, המצב השתנה. התפתחות הטכנולוגיה והתפתחות האינטרנט הובילו לכך שהאינטרנט הפך לאחת מפלטפורמות הפרסום הטובות ביותר, אם לא הטובה ביותר. האינטרנט מאפשר לכולם לפרסם את עצמם, גם בלי תקציבים שמנים ובלי קשרים מיוחדים.

רוב אוכלוסיית העולם משתמשת באינטרנט ולכן פרסום בו מאפשר להגיע למגוון רחב של לקוחות פוטנציאליים מכל העולם. עם זאת, פרסום באינטרנט צריך להתבצע בצורה נכונה ומדויקת, אחרת לא יהיה אפקטיבי במיוחד. לכן, כאשר מבצעים פרסום דיגיטלי, יש להכין תוכנית שיווק עם מטרה מוגדרת, ספציפית וברורה. יש לקבוע מראש את תקציב הפרסום ואת קהל היעד של הפרסום. כמובן שיש להתחשב בתקציב שלכם, במתחרים שלכם, במוצר שלכם ובמגוון פרמטרים שונים שישפיעו על יעילות הפרסום.

פרסום דיגיטלי יתבצע תוך שימוש באמצעי המדיה השונים ביניהם, גוגל, אתרים, הרשתות החברתיות ועוד. חשוב מאוד להבדיל בין אמצעי המדיה שמתאימים לקהל היעד שלכם. לדוגמא, פרסום ברשת החברתית אינסטגרם לא יתאים אם הפרסום פונה לקהל יעד בגילאי 40 פלוס. הסיבה לכך היא שאינסטגרם היא רשת חברתית צעירה יחסית שטווח הגילאים שלה נע בין 16 ל-35.

קמפיין פרסום- אמצעי המדיה השוניםקמפיין פרסום - פרסום דיגיטלי  בעבר, מי שרצה לפרסם עסקים היה צריך תקציבים שמנים וקשרים לאנשי מפתח בתעשיית הפרסום.

כפי שציינו קודם, פרסום דיגיטלי הוא אחת האופציות הטובות ביותר לפרסום עסקים כיום, שכן ניתן לביצוע בתקציבים נמוכים וללא קשרים ייחודים לתעשיית הפרסום. אך באינטרנט קיימים אמצעים שונים בהם ניתן לבצע את הפרסום. ריכזנו לכם את האמצעים המרכזיים לפרסום דיגיטלי.

  1. גוגל – גוגל, מנוע החיפוש הגדול בעולם. בגוגל ניתן לפרסם מגוון עסקים ולהגיע ללקוחות פוטנציאליים מכל העולם, שכן גוגל פועל במגוון רחב מאוד של מדינות.

בגוגל ניתן לחפש כנראה כל מה שנרצה. פרסום בגוגל בא לידי ביטוי בתוצאות החיפוש המתקבלות. תוצאות החיפוש מסודרות בסדר שנקבע מראש על ידי גוגל בהתאם לפרמטרים כמו המחיר ששולם על המודעה או איכות ה מודעה. רוב האנשים בעולם מסתפקים בדך התוצאות הראשון שיראו וברוב המקרים לא ימשיכו לדף התוצאות השני, במיוחד אם קיבלו תשובה על מה שחיפשו. כאשר אתם מפרסמים עסק בגוגל אתם למעשה מעלים אותו במעלה תוצאות החיפוש, על מנת שיקבל חשיפה גבוהה לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים.

פרסום בגוגל מתאפשר בשתי דרכים-

  • פרסום ממומן- מופיע תחת התגית מודעה. בשיטה זו, העסק/ המפרסם למעשה משלם לגוגל עבור הפרסום. התשלום יתבצע עבורלפני שמתחילים בקמפיין פרסום דיגיטלי עבור עסקים, חשוב מאוד להבין מספר דגשים חשובים שיעשו את ההבדל בין קמפיין פרסום מצליח שמניב תוצאות טובות, לכזה שפחות. כמות ההקלקות שקיבלה המודעה. כלומר, אם לא הקליקו אתם לא משלמים. כמובן שהעסק יכול לקבוע את התקציב המקסימלי שמוכן לשלם. פרסום ממומן הוא מהיר אך לא נשאר לזמן רב.
  • פרסום אורגני- בשיטה זו יש לפעול בשביל להגיע לתוצאות החיפוש הראשונות. לשם כך יש להקים אתר, להעלות תכנים ולבצע פעולות שונות שיגרמו לגוגל לדרג את האתר שלכם גבוה בתוצאות החיפוש. אחד הפרמטרים המרכזיים על פיהם גוגל קובעת את סדר התוצאות הוא איכות התוכן. ככל שבאתר של העסק יתפרסם תוכן איכותי יותר כך הקידום האורגני יעבוד טוב יותר. הפרסום האורגני מצריך עבודה ללא הפסקה, אך הוא נשאר לאורך זמן והוא תורם ליצירת מוניטין חיובי וחזק של העסק.
  1. הקמת אתרים – הקמת אתר והפצתו ברחבי האינטרנט יכולה להיות אמצעי פרסום מצוין. לשם כך יש לדעת להקים אתרים בצורה נכונה. כאשר מקימים אתר חשוב לקחת בחשבון מגוון פרמטרים שונים כמו עיצוב האתר, איכות האתר, המהירות שלו, חוויית המשתמש שהוא מספק, האם הוא מתאים לגלישה בטלפונים ניידים או רק במחשב ועוד. כל אלה יקבעו האם האתר שלכם יצליח למשוך גולשים או לא. כמו כן חשוב מאוד להעלות לאתר תוכן שמתאים וקשור לעסק.
  2. תוכן – שיווק ופרסום על ידי תוכן ניתן לביצוע בשתי דרכים שונות-
  • שיווק תכנים באתרים מובילים- קיימים אתרים מובילים רבים בהם ניתן לפרסם תוכן. כמובן שיש לשלם לאתרים אלה על הפרסום. פרסום באתרים מובילים יכול להוביל לחשיפה גבוהה מאוד לתוכן שלכם, ואף תוכלו לקשר את התוכן לאתר שלכם. שימו לב שניתן לעשות זאת על ידי טאבולה. טאבולה למעשה עובדת כמו מתווך בין העסקים לבין האתרים.
  • העלאת תכנים רבים לאתר העסק שלכם- ככל שתעלו יותר תכנים איכותיים לאתר העסק שלכם כך אתם מבצעים פרסום אורגני.
  1. רשתות חברתיות – הרשתות החברתיות הן חלק בלתי נפרד מחיינו. גולשים בהם מיליארדי אנשים מה שהופך אותן לפלטפורמותלפני שאתם ממהרים לפרסם את המוצר שלכם חשוב מאוד לבחון ולהבין האם הוא מתאים לדרישות הקיימות בשוק. פרסום מצוינות שיכולות להניב תוצאות מעולות.

פרסום ברשתות החברתיות מצריך קודם כל לפתוח עמוד עסקי. לעמוד העסקי ניתן להעלות פוסטים, תמונות, סרטונים, לשתף מבצעים ועוד.

אחת הדרכים ברשתות החברתיות היא פרסום ממומן. לפרסום ממומן יש לפתוח קמפיין, להגדיר מטרה, קהל יעד, תקציב ולבנות מודעה מעניינת שתמשוך לקוחות.

  1. בלוגים – בלוגים יכולים להיות כלי עזר מצוין לפרסום עסקים. ניהול בלוג לא עולה הרבה כסף והוא יכול להביא חשיפה רבה לעסק שלכם. חשוב לציין כי ניהול בלוג יכול בנוסף ליצור קשר רגשי חזק בין הלקוחות שלכם לעסק שלכם.

קמפיין פרסום- דגשים חשובים

לפני שמתחילים בקמפיין פרסום דיגיטלי עבור עסקים, חשוב מאוד להבין מספר דגשים חשובים שיעשו את ההבדל בין קמפיין פרסום מצליח שמניב תוצאות טובות, לכזה שפחות.

  • מטרה – מטרת הקמפיין היא למעשה המטרה של הפרסום וחשוב להגדיר אותה באופן מדויק, ממוקד, ספציפי, ברור ושתהיהמתחילים בקמפיין פרסום דיגיטלי עבור עסקים, חשוב להבין מספר דגשים חשובים שיעשו את ההבדל בין קמפיין פרסום מצליח שמניב תוצאות טובות, לכזה שפחות. מוגבלת בזמן ורלוונטית לעסק. הגדרת המטרה במדויק תשפיע על הצלחת הפרסום שלכם. כאשר מגדירים את המטרה באופן ספציפי ניתן לעקוב אחר הקמפיין ולהבין האם הוא יעיל, האם מניב את התוצאות הרצויות, האם הוא ממלא את המטרה שלשמה הוא קיים ועוד. כאשר אתם עוקבים אחר הקמפיין ובודקים האם הוא ממלא את המטרה אתם יכולים לנתח נתונים ולהסיק מסקנות בהתאם.
  • קהל יעד – קהל היעד הוא הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. נסו להבין- למי העסק מיועד? מי יקנה את המוצרים שלנו? חשוב מאוד שקהל היעד יוגדר באופן ספציפי על מנת שהפרסום יופנה בדיוק למי שצריך. את קהל היעד יש להגדיר לפי מגדר, גיל, אזור מגורים, תחומי עניין, מצב משפחתי, רצונות, מצב חברתי-כלכלי ועוד.
  • מתחרים – עולם העסקים הוא עולם קשה מאוד עם תחרות קשה. לכן, כאשר רוצים לפרסם עסקים חשוב מאוד לקחת את התחרות בחשבון. חשוב מאוד לחקור את המתחרים, לדעת מי הם, כמה יש, מה החוזקות של המתחרים ומה החולשות שלהם, היכן הם פועלים, היכן מתבצע הפרסום שלהם ובאילו אמצעים ועוד. כדאי גם לעקוב אחר הפרסום של המתחרים ולהסיק ממנו מסקנות.
  • בחינת המוצר – לפני שאתם ממהרים לפרסם את המוצר שלכם חשוב מאוד לבחון ולהבין האם הוא מתאים לדרישות הקיימות בשוק. בדרך כלל מוצר צריך לענות על בעיה כלשהי שקיימת בשוק. אם הוא לא נותן פתרון לבעיה, רוב הסיכויים שהוא לא יימכר לאנשים רבים, לכן וודאו זאת מראש.
  • הגדרת תקציב – בסופו של דבר, יש לכם תקציב שמיועד לפרסום ולכן חשוב לעבוד איתו ולא לחרוג ממנו. יש שלושה פרמטרים שיש לקחת בחשבון כאשר רוצים להגדיר את התקציב לפרסום בצורה נכונה- כמה זמן יימשך תהליך הפרסום באינטרנט? באיזו תדירות תבצעו את הפרסום באינטרנט? ובאילו ערוצי אינטרנט תבצעו את הפרסום? שלושת הפרמטרים הללו יעזרו לכם להבין את התקציב הנדרש בצורה טובה יותר וכך תוכלו לערוך שינויים בהתאם.
  • הגדרת מסר – פרסום טוב הוא פרסום שיש בו מסר. מסר עוזר לכם ליצור מוניטין חיובי לעסק. מוניטין הוא אחד הדברים החשובים לעסקים ולכן חשוב מאוד לתת על זה דגש. לכן, נסו להבין מה המסר שאתם רוצים להעביר ללקוחות שלכם על ידי הפרסום. נסו לבחור במסר שתואם למוצר או לשירות שלכם. כמו כן חשוב מאוד לבחור במסר שאתם עומדים מאחוריו ושיכול לבוא לידי ביטוי בפרסום בצורה ייחודית.

קמפיין פרסום – יתרונות הפרסום הדיגיטליקמפיין פרסום דיגיטלי ניתן לביצוע גם בתקציבים נמוכים יחסית. על ידי כך גם עסקים קטנים או חדשים שרוצים לצמוח יכולים לעשות זאת יחסית בקלות.

קמפיין פרסום בא בסופו של דבר להגדיל את מעגל הלקוחות שלכם וכך להגדיל את הנבת הרווחים של העסק שלכם. מלבד מימוש המטרות שלכם, לקמפיין פרסום דיגיטלי יש יתרונות שונים-

  1. תקציב – קמפיין פרסום דיגיטלי ניתן לביצוע גם בתקציבים נמוכים יחסית. על ידי כך גם עסקים קטנים או חדשים שרוצים לצמוח יכולים לעשות זאת יחסית בקלות.
  2. קשר ישיר ללקוח – פרסום עסקים נועד לפרסם את העסק ולגרום לאנשים לשמוע עליו ולרצות להגיע אליו. כאשר מבצעים קמפיין פרסום דיגיטלי, יכולים להגיע ללקוח באופן ישיר. על ידי הוספת קישור לפרסום הלקוח יכול להגיע לרכישה אונליין מאתר העסק או ללמוד עליו יותר. כמו כן על ידי כך הלקוח יכול להשאיר ביקורות טובות או פחות במידה שהתאכזב מהשירות או המוצר שרכש מכם. כך בעלי העסק שומרים על קשר עם הלקוח ולומדים כיצד להשתפר על מנת לספק את הצרכים שלו.
  3. נגישות – לעומת ערוצי פרסום אחרים, האינטרנט נגיש לכולם, בכל זמן ובכל מקום. כאשר מפרסמים עסק באינטרנט הופכים אותו לנגיש. לאתר העסק ניתן להוסיף צ'אט פתוח המאפשר ללקוחות ליצור קשר מהיר ונוח מה שמחזק את הקשר בינם לבין העסק.
  4. קהל יעד – קהל יעד הוא אחד הדברים החשובים ביותר בפרסום. כאשר מפרסמים בעיתון, בטלוויזיה או בשלטי חוצות אין השפעה על מי שיראה את הפרסום. כלומר, אם אתם מפרסמים בושם לגברים, יכול להיות מצב גדול בו נשים, ילדים וזקנים ייחשפו לפרסום למרות שהוא לא מתאים להם. לעומת זאת, כאשר מפרסמים עסק, מוצר או שירות באינטרנט, יכולים להחליט מי קהל היעד של הפרסום. על ידי כך הגדרת קהל היעד נעשית באופן ספציפי ומדויק והפרסום הופך לאפקטיבי ביותר.
  5. מעקב אחר נתונים – אחד היתרונות של קמפיין פרסום דיגיטלי הוא האופציה לעקוב אחרי נתונים. כאשר עוקבים אחר נתוני הפרסום יכולים לנתח אותם ולהסיק מסקנות. המסקנו הללו יכולות לעזור לבעלי העסק לשפר את קמפיין הפרסום וכך לייעל אותו כל הזמן. בין הנתונים שניתן לעקוב אחריהם יהיו אפשרויות לראות כמה אנשים נכנסו לאתר שלכם, מתי הפרסום יעיל יותר- בבוקר, בערב, בקיץ, בחורף וכן הלאה, כמה אנשים לחצו על המודעה שלכם, האם המודעה אפקטיבית יותר לגברים או לנשים ועוד.
אסטרטגיות שיווק
פרסום לעסקים

פרסום דיגיטלי לעסקים –כל מה שרציתם לדעת על פרסום דיגיטלי לעסקים שלכם, וטיפים רלוונטיים עבורכם בעלי העסקים

עולם הפרסום והשיווק משחר ההיסטוריה, ועד לכניסת השיווק הדיגיטלי והאינטרנטי לחיינו משחר ההיסטוריה של עולם המסחר, בעלי עסקים הבינו את החשיבות של פרסום ושיווק עסקים

פרסום עסקים 
פרסום לעסקים

קידום אונליין לעסקים – על הנפח של קידום אונליין בעולם שיווק ופרסום העסקים בימינו  וכיצד קידום אונליין תפס מקום כה גדול בעולם זה

עולם הקידום של עסקים וחברות, כלומר עולם השיווק והפרסום הינו עולם אשר היה קיים מאז ומתמיד. העקרון תמיד היה פשוט מאוד וזהה – בעלי עסקים,

משרד פרסום חרדי
בלוג

משרד פרסום חרדי

תעשיית הפרסום היא תעשייה שרק הולכת וגדלה משנה לשנה, כאשר משרדי הפרסום עובדים ללא הרף כדי לחשוב על מהלכים שיווקיים חדשניים ואיכותיים שיצליחו למשוך אליהם