השאירו פרטים וקבלו ייעוץ ראשוני חינם!!!

קמפיין לידים

רוצים לפרסם את העסק שלכם? מצוין, המאמר הבא הוא בשבילכם. על מנת לפרסם עסקים באינטרנט יש ליצור קמפיין פרסום ולבחור את סוג הקמפיין. אחד מסוגי הקמפיין האפשריים הוא קמפיין לידים. מהו קמפיין לידים וכיצד זה עובד? על כך נרחיב במאמר הבא.

קמפיין לידים – מה זה קמפיין?לפני שנרחיב על קמפיין לידים, נסביר מהו בכלל קמפיין. קמפיין פרסום הוא מעין מסע תעמולה פרסומי, כלומר, סדרת מודעות פרסום שנוגעות לאותו נושא ורעיון במטרה לפרסם עסק, תדמית ציבורית וכדומה.

לפני שנרחיב על קמפיין לידים, נסביר מהו בכלל קמפיין. קמפיין פרסום הוא מעין מסע תעמולה פרסומי, כלומר, סדרת מודעות פרסום שנוגעות לאותו נושא ורעיון במטרה לפרסם עסק, תדמית ציבורית וכדומה. קמפיין פרסום מופיע באמצעי תקשורת שונים לאורך תקופת זמן מסוימת, בדרך כלל בהתאם לתקציב ולהחלטות של בעל העסק והוא בא למלא מטרה מוגדרת מראש.

הדבר החשוב ביותר כאשר יוצרים קמפיין פרסום הוא להגדיר באופן נכון וספציפי את הנושא המרכזי שלו. בחירת הנושא תעזור להנחות את הקמפיין, לקבוע את הסגנון שלו ואת אמצעי התקשורת שישרתו אותו באופן היעיל ביותר. לעתים יהיו מקרים בהם נושא הקמפיין יועבר כמוטו, כלומר משפט קצר שמביע את הרעיון.

מהו קמפיין לידים?קמפיין לידים הוא קמפיין המאפשר לאסוף מידע על אנשים שמחפשים את מה שאתם מפרסמים. על ידי קמפיין לידים ניתן לאסוף מספרי טלפון וכתובות מייל של לקוחות פוטנציאליים.

קמפיין לידים הוא קמפיין המאפשר לאסוף מידע על אנשים שמחפשים את מה שאתם מפרסמים. על ידי קמפיין לידים ניתן לאסוף מספרי טלפון וכתובות מייל של לקוחות פוטנציאליים.

קמפיין לידים מאפשר לכם להגדיל את החשיפה של הפרסום שלכם ולהגיע ללקוחות פוטנציאליים שיביעו התעניינות במוצר או בשירות שאתם מוכרים.

מומלץ לעשות קמפיין לידים בליווי של דף נחיתה רלוונטי למטרות הפרסום או בליווי של דף המפרט את המוצר או השירות בדרך טובה ומעניינת שתסקרן את הלקוחות שלכם.

שימו לב- במידה שהתקציב שלכם מוגבל, ניתן לחסוך על בניית דך נחיתה ולהוביל את הלקוחות מהמודעה למייל שלכם. אך, במידה שאתם יכולים להשקיע יותר ההמלצה היא ליצור דף נחיתה שיעורר אצל הלקוחות אמון בעסק ובמוצר. חשוב במיוחד עבור מוצרים יקרים.

לקמפיין לידים יתרונות שונים-

  • על ידי קמפיין לידים הגולש יכול למלא את הפרטים שלו בקלות והוא לא צריך להתאמץ לשם כך. כאשר אין מאמץ מצד הגולש, הסיכוי שהוא ימלא את הפרטים שלו עולה באופן משמעותי.
  • את ידי קמפיין לידים תוכלו להתאים את השאלות בטופס הלידים בהתאמה אישית.
  • קמפיין לידים מאפשר לכם לקבל לידים חמים שמתקבלים רגע לאחר שליחת הפרטים. כך תוכלו להשתמש בלידים החמים.

מה חשוב ביצירת קמפיין לידים?מומלץ לעשות קמפיין לידים בליווי של דף נחיתה רלוונטי למטרות הפרסום או בליווי של דף המפרט את המוצר או השירות בדרך טובה ומעניינת שתסקרן את הלקוחות שלכם.

על מנת ליצור קמפיין לידים איכותי שיניב תוצאות טובות ורצויות יש שלושה כללים חשובים במיוחד-

  1. הגדרת קהל יעד – קהל יעד הוא אחד הדברים החשובים ביותר בקמפיין שכן, הוא למעשה מהווה את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. נסו להבין- למי העסק מיועד? מי יקנה את המוצרים שלנו? חשוב מאוד שקהל היעד יוגדר באופן ספציפי על מנת שהפרסום יופנה בדיוק למי שצריך.
  • מדינה- הדבר הראשון הוא לבחור במיקום את המדינה לה אתם רוצים לייצר קהל יעד לפרסום. כלומר, אם אתם מפרסמים רק בישראל אין צורך לבחור במדינות נוספות ברחבי העולם.
  • תחומי עניין- הגדירו את תחומי העניין שממוקדים לקהל היעד שלכם.
  • גיל- מה אחוז הגילאים הדומיננטי ביותר שהביע התעניינות בתחומי העניין שהכנסתם.
  • מין- האם נשים מתעניינות יותר או שמא גברים. כאשר יודעים מה המין שמתעניין יותר בפרסום קל למקד את המודעה שלכם ולהפוך את הפרסום לאפקטיבי, שכן תוכלו לפנות בפרסום לנשים/ גברים בהתאמה.
  • מיקום- באיזה אזור באותה מדינה יש יותר התעניינות בתחומי העניין שהזנתם. כך תוכלו להחליט האם אתם מרימים קמפיין באזור מסוים בלבד.
  • סטטוס- רווק/ נשוי/ גרוש- מי יותר מתעניין במודעות. במידה שאתם מפרסמים האתר הכרויות לדוגמא, מדובר בקטגוריה חשובה ביותר.
  • רמת השכלה- אם אתם מפרסמים קורסי לימודים, תוכלו לפנות לאנשים מסוימים בזכות כך.
  • תיאור משרה- אם אתם מחפשים עובדים במכירות, תוכלו לשווק את המודעה עבור אנשים מהתחום שהמודעה תהיה רלוונטית עבורם.על מנת ליצור קמפיין לידים טוב יש להגדיר מטרה מדויקת, ספציפית וברורה. קיימות מגוון מטרות אפשרויות ביצירת קמפיין לידים
  1. הגדרת מטרה – מטרת הקמפיין היא למעשה המטרה של הפרסום וחשוב להגדיר אותה באופן מדויק, ממוקד, ספציפי, ברור ושתהיה מוגבלת בזמן ורלוונטית לעסק. הגדרת המטרה במדויק תשפיע על הצלחת הפרסום שלכם. כאשר מגדירים את המטרה באופן ספציפי ניתן לעקוב אחר הקמפיין ולהבין האם הוא יעיל, האם מניב את התוצאות הרצויות, האם הוא ממלא את המטרה שלשמה הוא קיים ועוד. כאשר אתם עוקבים אחר הקמפיין ובודקים האם הוא ממלא את המטרה אתם יכולים לנתח נתונים ולהסיק מסקנות בהתאם. לדוגמא- תוכלו לבחור שמטרת הקמפיין תהיה להגדיל את התנועה של גולשים באתר העסק. דוגמא נוספת היא שמטרת הקמפיין תהיה להניע גולשים לרכישה אונליין באתר העסק.
  2. יצירת מודעה אטרקטיבית – כלל נוסף הוא ליצור מודעה אטרקטיבית, שתמשוך לקוחות הן מבחינה עיצובית והן מבחינת המסר. יש להחליט מה יהיו פרטי המודעה שתתפרסם בפייסבוק. שלב בניית המודעה הוא שלב חשוב מאוד. עליכם ליצור מודעה מעניינת שתמשוך את הגולשים ותוביל אותם להיכנס לעמוד העסק שלכם או להמשיך לרכישה באתר.

על מנת להפוך את המודעה למעניינת יש לעצב את המודעה בייחודיות, להוסיף תמונה, סרטון או מצגת. חשוב לוודא כי מדובר בדבר יוצא דופן, מסקרן, מוזר או מצחיק שימשוך לקוחות. דברים שעוזרים במשיכת לקוחות הם צבעים לדוגמא.

מלבד לאלמנט העיצובי, יש להוסיף כותרת למודעה. בכותרת יש להסביר את מטרת המודעה. לאחר הכותרת יש להוסיף תיאור על המטרה שלכם. מומלץ להוסיף בכותרת או בתיאור קריאה לפעולה.

כמו כן, פרסום טוב הוא פרסום שיש בו מסר. מסר עוזר לכם ליצור מוניטין חיובי לעסק. מוניטין הוא אחד הדברים החשובים לעסקים ולכן חשוב מאוד לתת על זה דגש. לכן, נסו להבין מה המסר שאתם רוצים להעביר ללקוחות שלכם על ידי הפרסום. נסו לבחור במסר שתואם למוצר או לשירות שלכם. כמו כן חשוב מאוד לבחור במסר שאתם עומדים מאחוריו ושיכול לבוא לידי ביטוי בפרסום בצורה ייחודית.

קמפיין לידים- אילו לידים ניתן לייצר?קמפיין לידים שמטרתו ליצור data, כלומר נתונים על אנשים שמתעניינים בתחום מסוים. כך נוכל לשווק לאותם אנשים בהתאם לתחומי העניין שלהם מה שמגביר את הסיכוי שהם יביעו עניין בדברים דומים.

על מנת ליצור קמפיין לידים טוב יש להגדיר מטרה מדויקת, ספציפית וברורה. קיימות מגוון מטרות אפשרויות ביצירת קמפיין לידים-

  • קמפיין לידים שמטרתו להגדיל חשיפה לעסק וכך לגרום ליותר ויותר אנשים להתעניין בעסק ובמוצרים שלו.
  • קמפיין לידים שמטרתו ליצור data, כלומר נתונים על אנשים שמתעניינים בתחום מסוים. כך נוכל לשווק לאותם אנשים בהתאם לתחומי העניין שלהם מה שמגביר את הסיכוי שהם יביעו עניין בדברים דומים.
  • קמפיין לידים שמטרתו לאפשר לאנשים להירשם לשירות, לפעילות או לאירוע שאתם מתכננים. הדבר יכול להיות מסחרי או לא.
  • קמפיין לידים שמטרתו לאפשר לאנשים להוריד מדריך על שימוש במוצר שלכם, להוריד מידע על העסק, על מוצרים של העסק, על שירות מסוים וכדומה.
  • קמפיין לידים שמטרתו לגרום להרשמה של לקוחות לניוזלייטר. על ידי הרשמה לניוזלייטר אתם יכולים לשמר את הלקוחות ולשלוח להם מידע על מוצרים חדשים, מבצעים וכדומה.

קמפיין לידים- עלות מול תועלת

אחד הדברים החשובים ביותר כאשר מפרסמים עסקים בכלל ובפרסום באינטרנט בפרט הוא לוודא את העלות מול התועלת. האם הרווחנו מהפרסום יותר מאשר הוצאנו על הפרסום. בסופו של דבר הפרסום נועד להגדיל את מעגל הלקוחות שלכם ואת הנבת הרווחים שלכם. לכן, אתם לא רוצים להמשיך להוציא עלויות גבוהות על הפרסום אם הוא לא יעיל ולא מניב את התוצאות הרצויות.

לכן, חשוב מאוד לוודא עלות מול תועלת. בדקו-

  • האם הקמפיין שיצרתם השיג את כמות הלידים ששאפתם אליה?
  • כמה עלה לכם להשיג כל ליד והאם זה משתלם לכם?
  • כמה עלה כל המימון והאם הניב תוצאות חיוביות, רווחיות ומשתלמות?
  • האם הקמפיין השיג לכם לידים איכותיים? אם לא ייתכן שתצטרכו לשנות את קהל היעד של הקמפיין.

לאחר שאתם בוחנים את השאלות הללו, בחנו את הנתונים שהתקבלו והסיקו מהם מסקנות. סיכויים גדולים שתגיעו למסקנה שיש לשנות מספר אלמנטים לפני הקמפיין הבא על מנת להצליח בפרסום יותר.

למי כדאי לבצע קמפיין לידים?קמפיין לידים שמטרתו לאפשר לאנשים להירשם לשירות, לפעילות או לאירוע שאתם מתכננים. הדבר יכול להיות מסחרי או לא.

קמפיין לידים מתאים למעשה לכל חברה שרוצה למשוך לקוחות ישנים בחזרה, או לקוחות בעלי תחומי עניין דומים לתחום העסק. לדוגמא, לצעירים שמחפשים לימודי תואר ובודקים מכללות ואוניברסיטאות שונות, תוכלו לפרסם הרשמה ללימודים וזה יהיה רלוונטי עבורם. אם תפרסמו הרשמה ללימודים לנערים לדוגמא, הפרסום לא רוולנטי עבורם ולכן הוא לא ימלא את המטרות שלכם.

ניתן להתאים קמפיין לידים לכל עיסוק ואין צורך בהגדרת קמפיין מסוג זה לתחומים מסוימים. כל עוד העלות מול התועלת משתלמת ועוזרת לכם להגיע למטרות הרצויות, הקמפיין מומלץ וחשוב מאוד.

לפני שאתם יוצרים קמפיין לידים בחרו אסטרטגיה דיגיטלית, בחנו את הנראות הדיגיטלית שלכם ובחנו האם היא נותנת מענה ברור ללקוח על המותג שלכם, על מי שאתם ועל מה שאתם משדרים.

קמפיין לידים- למה בכלל לפרסם באינטרנט?לפני שאתם יוצרים קמפיין לידים בחרו אסטרטגיה דיגיטלית, בחנו את הנראות הדיגיטלית שלכם ובחנו האם היא נותנת מענה ברור ללקוח על המותג שלכם, על מי שאתם ועל מה שאתם משדרים.

בעבר, מי שרצה לפרסם עסקים היה צריך תקציבים שמנים וקשרים לאנשי מפתח בתעשיית הפרסום. פלטפורמות הפרסום העיקריות היו מודעות בעיתון, פרסומות בטלוויזיה ושלטי חוצות ענקיים. עסקים קטנים לא יכלו להרשות לעצמם לפרסם את עצמם באמצעים שהיו קיימים ולכן נאלצו להסתפק בשיווק של העסק מפה לאוזן.

כיום, המצב השתנה. התפתחות הטכנולוגיה והתפתחות האינטרנט הובילו לכך שהאינטרנט הפך לאחת מפלטפורמות הפרסום הטובות ביותר, אם לא הטובה ביותר. האינטרנט מאפשר לכולם לפרסם את עצמם, גם בלי תקציבים שמנים ובלי קשרים מיוחדים.

רוב אוכלוסיית העולם משתמשת באינטרנט ולכן פרסום בו מאפשר להגיע למגוון רחב של לקוחות פוטנציאליים מכל העולם. עם זאת, פרסום באינטרנט צריך להתבצע בצורה נכונה ומדויקת, אחרת לא יהיה אפקטיבי במיוחד. לכן, כאשר מבצעים פרסום דיגיטלי, יש להכין תוכנית שיווק עם מטרה מוגדרת, ספציפית וברורה. יש לקבוע מראש את תקציב הפרסום ואת קהל היעד של הפרסום. כמובן שיש להתחשב בתקציב שלכם, במתחרים שלכם, במוצר שלכם ובמגוון פרמטרים שונים שישפיעו על יעילות הפרסום.

פרסום דיגיטלי יתבצע תוך שימוש באמצעי המדיה השונים ביניהם, גוגל, אתרים, הרשתות החברתיות ועוד. חשוב מאוד להבדיל בין אמצעי המדיה שמתאימיםקמפיין לידים- למה בכלל לפרסם באינטרנט? בעבר, מי שרצה לפרסם עסקים היה צריך תקציבים שמנים וקשרים לאנשי מפתח בתעשיית הפרסום. לקהל היעד שלכם. לדוגמא, פרסום ברשת החברתית אינסטגרם לא יתאים אם הפרסום פונה לקהל יעד בגילאי 40 פלוס. הסיבה לכך היא שאינסטגרם היא רשת חברתית צעירה יחסית שטווח הגילאים שלה נע בין 16 ל-35.

פרסום באינטרנט מתבצע לאמצעי המדיה השונים, כאשר המרכזיים בהם יהיו-

  • גוגל– מנוע החיפוש הגדול בעולם. פרסום בגוגל מאפשר לכם להציג את העסק שלכם באחת מתוצאות החיפוש הראשונות של גוגל. רוב הגולשים שמחפשים מידע בגוגל מסתפקים בדף התוצאות הראשון. לכן, ככל שתופיעו מוקדם יותר בתוצאות החיפוש כך החשיפה שתקבלו תהיה גדולה יותר.
  • רשתות חברתיות– הרשתות החברתיות ופייסבוק בראשן. הרשתות החברתיות הן חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו מה שהפך אותן לפלטפורמת פרסום מצוינת. פרסום ברשתות החברתיות מאפשר להגיע למגוון רחב של לקוחות פוטנציאליים מכל העולם.
אסטרטגיות שיווק
פרסום לעסקים

פרסום דיגיטלי לעסקים –כל מה שרציתם לדעת על פרסום דיגיטלי לעסקים שלכם, וטיפים רלוונטיים עבורכם בעלי העסקים

עולם הפרסום והשיווק משחר ההיסטוריה, ועד לכניסת השיווק הדיגיטלי והאינטרנטי לחיינו משחר ההיסטוריה של עולם המסחר, בעלי עסקים הבינו את החשיבות של פרסום ושיווק עסקים

פרסום עסקים 
פרסום לעסקים

קידום אונליין לעסקים – על הנפח של קידום אונליין בעולם שיווק ופרסום העסקים בימינו  וכיצד קידום אונליין תפס מקום כה גדול בעולם זה

עולם הקידום של עסקים וחברות, כלומר עולם השיווק והפרסום הינו עולם אשר היה קיים מאז ומתמיד. העקרון תמיד היה פשוט מאוד וזהה – בעלי עסקים,

משרד פרסום חרדי
בלוג

משרד פרסום חרדי

תעשיית הפרסום היא תעשייה שרק הולכת וגדלה משנה לשנה, כאשר משרדי הפרסום עובדים ללא הרף כדי לחשוב על מהלכים שיווקיים חדשניים ואיכותיים שיצליחו למשוך אליהם