קמפיין לידים בפייסבוק – מה זה קמפיין לידים בפייסבוק? למה לי קמפיין לידים? וכיצד אני יכול לעשות את זה לגמרי בעצמי?

מה זה קמפיין לידים בפייסבוק ועל איזה צורך שלך בתור בעל עסק הוא עונה?מה זה קמפיין לידים בפייסבוק ועל איזה צורך שלך בתור בעל עסק הוא עונה? כל בעל עסק אשר מעוניין להגדיל, למצוא, ולשמר את קהל היעד שלו, כלומר את הצרכנים בקצה הרשת אשר יכולים להביע עניין במוצר אותו הוא מוכר

כל בעל עסק אשר מעוניין להגדיל, למצוא, ולשמר את קהל היעד שלו, כלומר את הצרכנים בקצה הרשת אשר יכולים להביע עניין במוצר אותו הוא מוכר, מעוניין וצריך לאסוף מידע על הלקוחות הפוטנציאלים הללו.
קמפיין לידים בפייסבוק הוא בדיוק זה – קמפיין הלידים מאפשר איסוף מידע על אנשים ספציפיים, אשר מחפשים את מה שאתם (כבעלי העסק) מציעים למכירה או לשירות. בעזרת קמפיין לידים בפייסבוק תוכלו לאסוף מידע רלוונטי על הלקוחות הפוטנציאלים שלכם כגון – כתובות מייל, מספרי טלפון, ועוד. לא משנה באיזה תחום העסק שלכם עוסק, לא משנה איזה מוצרים או שירותים אתם מציעים על בסיס זמני או קבוע לקהל הלקוחות שלכם, קמפיין לידים בפייסבוק יכול לגרום לכך שהעסק שלכם יגיע למקומות שלא דמיינתם שהוא יכול להגיע. בשורות הבאות נציג בפניכם את כל מה שצריך וכדאי לדעת על קמפיין לידים בפייסבוק ונענה על כל השאלות הרלוונטיות בנושא.

מהי הדרך הנכונה עבורכם לעשות קמפיין לידים מוצלח בפייסבוק?אחד הדברים החשובים ביותר עבורכם טרם התחלת קמפיין לידים בפייסבוק, הוא לעשות ולבצע את הקמפיין הנ"ל בליווי של אתר אינטרנט דיגיטלי של המוצר אותו אתם מוכרים או משווקים.

אחד הדברים החשובים ביותר עבורכם טרם התחלת קמפיין לידים בפייסבוק, הוא לעשות ולבצע את הקמפיין הנ"ל בליווי של אתר אינטרנט דיגיטלי של המוצר אותו אתם מוכרים או משווקים. על דף האינטרנט הנ"ל להיות רלוונטי למטרות ושאיפות הפרסום שלכם, דף אינטרנטי מובן ונגיש (גם לטלפונים הסלולריים) אשר מפרט בצורה מובנת וברורה את המוצר או את השירות שהאתר או החברה שלכם מספרים לצרכן. באופן כזה אתם מייעלים את התהליך וגורמים לכך שתוכלו בעתיד הקרוב לייצר חשיפה רלוונטית לשירותים ו/או המוצרים שאתם מספקים.
ניתן לחסוך את בניית אתר האינטרנט טרם התחלת קמפיין לידים בפייסבוק, זאת ע"י קמפיין לידים אשר מגיע ישירות מהמודעה אשר מפרסמים, ומגיע למייל העסקי שלכם. דבר זה מומלץ כאשר תקציב הפרסום שלכם מוגבל, אך כמובן שבניית אתר אינטרנטי דיגיטלי הינו צעד מומלץ עד יותר. אם לכם את הידע, הכלים והיכולת להקים בעצמכם אתר אינטרנט, זה בדיוק הזמן לפנות למומחה מהתחום שידע לשלב בין השניים.

החשיבות של אתר דיגיטלי לעסק שלכם עבור קמפיין לידים בפייסבוק

כאשר יש לכם כבעלי עסק את המשאבים, בין אם כלכליים ובין אם משאבים נחוצים כדי להשקיע יותר בבניית קמפיין לידים בפייסבוק, אנו ממליצים לכם נחרצות ליצור דף אינטרנטי מושקע עבור

ניתן לחסוך את בניית אתר האינטרנט טרם התחלת קמפיין לידים בפייסבוק, זאת ע"י קמפיין לידים אשר מגיע ישירות מהמודעה אשר מפרסמים

העסק שלכם. מה החשיבות של דף האינטרנטי הנ"ל? אתר זה יוכל לייצר אצל הרוכש או הצרכן הפוטנציאליים אמון נחוץ על מנת שיקנה את המוצר שאתם מציעים למכירה.

בואו נזכור דבר אחד חשוב. אנחנו חלק משוק מאוד תחרותי בו הצרכנים שלנו חשופים למידע נגיש בכל מקום בו הם גולשים ולכן ככל שאתר האינטרנט שלנו יהיה מושקע, מקצועי, מקורי, רלוונטי ויתן מענה לצרכים של הקהל שלנו, כך הסיכוי שאחוזי המכירות שלנו יגדלו. בנוסף יש לזכור, כאשר בן אדם מוציא סכומי כסף גדולים על המוצר שלכם, לרוב הוא ישתדל לעשות סקר שוק או השוואת מחירים, כדי לוודא שהמוצר שאתם מעוניינים למכור הוא אמין ובמחיר המשתלם ביותר עבורו, כל אלה יכולים לבוא ליידי ביטוי כאשר תקימו ותבנו דף אינטרנטי מושקע עבור העסק שלכם.

מהם הכללים עליהם יש לשמור על מנת ליצור קמפיין לידים בפייסבוק שהוא איכותי?

  • להגדיר יעד – טרם התחלת קמפיין הלידים בפייסבוק, עלינו לשבת ולהבין – מה הוא היעד שלשמו אנחנו מתחילים את קמפיין הלידים הנ"ל? בין היעדים שאנחנו יכולים להציע לעצמנו כבעלים עסקים – הגדלת כמות הצרכנים, מציאת צרכנים פוטנציאלים כאשר המוצר אותו אנו מוכרים יכול לתרום לצרכיהם, שימור על קהל הלקוחות הנוכחי בתור קהל לקוחות נאמן למוצר שלי, ונוספים.
  • בדיקה וחקירה מעמיקה- על מנת למצוא כי המודעה שתפרסמו הינה רלוונטית ליעד שאתם מציבים לעצמכם – לאחר שהצבנו יעדים ומטרות אותן אנו רוצים להשיג טרם התחלת קמפיין

    כאשר יש לכם כבעלי עסק את המשאבים, בין אם כלכליים ובין אם משאבים נחוצים כדי להשקיע יותר בבניית קמפיין לידים בפייסבוק

    לידים בפייסבוק, כעת עלינו לוודא כי המודעה שניצור ונפרסם רלוונטית למטרות ויעדים אלו, ועונה עליהם. לדוגמה – במידה ואנו מעוניינים להגדיל את מאגר הלקוחות הפוטנציאלים, ולהנגיש לקוחות חדשים שירכשו את המוצר שלנו, אזי נרצה ליצור מודעה שתסביר על המוצר, תשווק אותה, ותדגיש למה דווקא המוצר שלנו הוא המוצר הנכון ביותר עבור הצרכן.

  • יצירת מודעת פרסום/ תוכן שיווקי אטרקטיבי ומושך את העין – טעות גדולה ומוכרת של בעלי עסקים רבים הינה יצירת תוכן שיווקי ומודעות אשר נתפסות בעייני הציבור וקהל הלקוחות הפוטנציאליים כזול או כלא מושקע. למעשה, יצירת תוכן אשר נמצא על ידי הקהל הרחב כלא מושך את העין יכול לגרום לפספוס של קהל לקוחות פוטנציאליים רב. כיצד ניתן להתגבר על פער זה? מן הסתם, לא לכל בעלי העסקים יש את הידע ביצירת תוכן שיווקי, גרפיקות, סרטונים, מודעות, וכדומה. מומלץ להשקיע משאבים וכסף טרם תחילת קמפיין לידים בפייסבוק במציאת קופירייטר (אדם אשר תפקידו לכתוב ולייצר תוכן עבור העסק שלך), מעצב/גרפי'אי (ייצר לכם את התוכן שאתה מעוניין לייצר באיכות גבוהה שתמשוך את העיין של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם).

אילו לידים אנחנו יכולים לייצר כבעלי עסקים המעוניינים לעשות קידום לידים בפייסבוק?

הגדלת חשיפה למוצר של אנשים שמתעניינים – בעזרת קמפיין לידים בפייסבוק, ניתן לאתר ולמצוא את קהל היעד הפוטנציאלי של המוצר אותו אתם מעוניינים לשווק, ולאחר מציאת הקהל

מומלץ להשקיע משאבים וכסף טרם תחילת קמפיין לידים בפייסבוק במציאת קופירייטר (אדם אשר תפקידו לכתוב ולייצר תוכן עבור העסק שלך)

הנ"ל ניתן באמצעות קמפיין הלידים בפייסבוק להגדיל את החשיפה של אותו הקהל למוצר שאתם משווקים ולאתר האינטרנט הדיגיטלי של החברה שלכם.
לדוג' – חברה חדשה אשר מוכרת גרילים ומנגלים לטובת צליית בשר, הגדילה בכ-300 אחוזים את קהל הלקוחות שלה בעזרת קמפיין לידים בפייסבוק.

קבלת דאטה (נתונים) על קהל הלקוחות הפוטנציאלי של אנשים אשר מביעים עניין במוצר שלכם – לאחר איתור קהל היעד הפוטנציאלי של לקוחות וצרכנים אשר יכולים להתעניין במוצר אותו אתם מוכרים, כעת ניתן באמצעות קמפיין לידים בפייסבוק לקבל נתונים רחבים ורלוונטיים על אותו הקהל שנמצא. איזה מידע ניתן לקבל? כתובות מייל, חשבונות ברשתות החברתיות, מספרי טלפון, טווח גילאים, אזור גאוגרפי, ועוד… כל אלה יכולים לעזור לכם כבעלי עסקים או מוצרים לדעת בצורה יותר נכונה ומעמיקה מידע על הלקוחות הקיימים והלקוחות שעדיין לא קיימים לכם, ובכך לשפר ולהגדיל את היחס והנגישות אל קהל הצרכנים הנ"ל.

לאפשר לאנשים לקבל נגישות אל הדרכה או אל מידע כלשהו הרלוונטי למוצר אותו אתם מנסים למכור – בשנת 2022 וככלל, בני האדם מבצעים רכישות אוכעת ניתן באמצעות קמפיין לידים בפייסבוק לקבל נתונים רחבים ורלוונטיים על אותו הקהל שנמצא. איזה מידע ניתן לקבל? קניות של מוצרים לאחר מידע מעמיק מתוך רצון לקבל את "העסקה הטובה ביותר" או את "המוצר הרלוונטי ביותר עבורם". בעזרת קמפיין לידים בפייסבוק נוכל לספק לצרכן הפוטנציאלי מדריכון, מידע, וכדומה, מידע אשר יעזור לצרכן לצבור בטחון כלפי המוצר אותו אתם מנסים למכור ובכך, להגדיל את הסיכוי שאותו אדם ירכוש דווקא את המוצר הספציפי שלכם ולא של חברה מתחרה. בעצם כך נוצר מעין WIN WIN SITUATION.

הרשמה של לקוחות לניוזלייטר של העסק שלכם – מצאנו את קהל היעד הרלוונטי ביותר עבורנו, הצלחנו לגרום לאותם אנשים לעצור הכל, לבחון את המוצר שלנו, ואפילו לבצע רכישה של המוצר אותו אנו מנסים לשווק. אבל מה עכשיו? עלינו לשמר את קהל היעד הזה, להשאיר אותו נאמן למותג שלנו, ובכך לוודא שיהיה לנו הכנסה עתידית של כסף או משאבים מאותם לקוחות שכבר ייצרנו לעצמנו. בעזרת קמפיין לידים בפייסבוק, ניתן לגרום ללקוחות קיימים להירשם לניוזלייטר של העסק שלכם – מעין מאגר מיילים שמשוגר ללקוחות שלנו. ניתן לייצר מיילים קבועים של – הצעת מוצרים חדשים ללקוחות, תוכן מעניין ורלוונטי ומידע על המוצר שלנו, לאחל יום הולדת שמח ללקוחות, וכדומה. כך למעשה באמצעות קפיין הלידים שלכם בפייסבוק תוכלו לשמר על קהל הלקוחות שלכם בצורה האפקטיבית והטובה ביותר.

חשוב ביותר! עלינו לוודא כי קמפיין הלידים שלנו בפייסבוק הוא אפקטיבי מבחינת עלות מול תועלתבעזרת קמפיין לידים בפייסבוק, ניתן לגרום ללקוחות קיימים להירשם לניוזלייטר של העסק שלכם – מעין מאגר מיילים שמשוגר ללקוחות שלנו. ניתן לייצר מיילים קבועים של – הצעת מוצרים חדשים ללקוחות, תוכן מעניין ורלוונטי ומידע על המוצר שלנו, לאחל יום הולדת שמח ללקוחות, וכדומה.

רגע לאחר שהתחלתם להריץ אצלכם בעסק קמפיין לידים בפייסבוק, כעת נשאר להבין – האם קמפיין זה השיג בכלל את מספר הלידים שרציתם להשיג? כמה כל ליד שקיבלתי עלה? האם בסופו של דבר מדובר בקמפיין רווחי ורלוונטי עבור העסק שלי? האם הקהל הפוטנציאלי שהגעתי אליו רלוונטי עבורי? האם התוצאות הכלליות שהשגתי הן חיוביות?
עליכם לדעת, לאחר ביצוע קמפיין הלידים בפייסבוק, עליכם לייצר דו"ח אשר יציג את הנתונים אשר הופקו מקמפיין הלידים הנוכחי, זאת לפני שתתחילו קמפיין לידים חדש.

מי יכול וצריך להשתמש בקמפיין לידים עבור העסק שלו?

בעצם, כל אדם שמעוניין למכור, לשווק, או להפיץ דבר מה. במידה ואתם חברה עסקית אשר מעוניינים להגדיל, לשמר, או לשפר את היחס שלכם אל מול הלקוחות שלכם, אזי קמפיין הלידים רלוונטי גם לכם. מבין החברות אשר משתמשות באופן קבוע בקמפיין לידים בפייסבוק – חברות נדל"ן שונות, חברות רישום ללימודים ולמכללות אקדמאיות, חברות תעופה אשר מעוניינות לשווק קווי טיסות חדשים, ועוד.

כמה עולה להקים קמפיין לידים בפייסבוק?

חשוב להבין, בדרך כלל מודעה אחת איננה מספיקה בכדי להקים קמפיין לידים בפייסבוק שהוא גם אפקטיבי.  בנוסף, תהליך הפרסום בפייסבוק, מורכב מכל מיניבדרך כלל מודעה אחת איננה מספיקה בכדי להקים קמפיין לידים בפייסבוק שהוא גם אפקטיבי.  בנוסף, תהליך הפרסום בפייסבוק, מורכב מכל מיני קריטריונים המשפיעים למעשה על העלות הסופית של הקמפיין וזה משהו שמאוד משתנה מעסק לעסק קריטריונים המשפיעים למעשה על העלות הסופית של הקמפיין וזה משהו שמאוד משתנה מעסק לעסק. לכן, יש לקחת בחשבון כמה מאפיינים ולנתח אותם:

  • תקציב- תשאלו את עצמכם מה תקציב הפרסום אותו אתם יכולים וגם מוכנים להשקיע לפייסבוק ואיך לבצע את החישוב.
  • גרפיקה- לעיצוב המודעה יש השפעה על העלות הסופית של הקמפיין. זה בדיוק המקום לנסות להוזיל עלויות ואולי אפילו לעשות שימוש באפליקציות ייעודיות.
  • קופי – קופיריינטינג הוא אחד הדברים הכי חשובים בתהליך הקמת קמפיין פרסומי בפייסבוק משום שלתוכן שאתם מעלים יש חשיבות והוא זה שיוביל את הגולשים להביע עניין בקמפיין שלכם.
  • דמי ניהול – יש כל מיני פרילנסרים וחברות העוסקות בהקמת קמפיינים ממומנים גם בגוגל וגם בפייסבוק, לכל אחד יש את המחירים שהוא גובה ולכן גם כאן חשוב לעשות סוג של מחקר שוק.

עלות הפרסום נבחרת בהתאמה ספציפית לצרכים של כל עסק ועסק. רק אחרי שמבינים את העסק לעומק ניתן להבין כמה קמפיין בפייסבוק יעלה. בנוסף, יש להכיר מדד המכונה CPM כלומר Cost Per Mille שהמשמעות שלו הוא מחיר ל-1000 חשיפות. 1000 חשיפות לא אומר 1000 גולשים, משום שאם אותו גולש ראה את הקמפיין שלכם כמה פעמים זה נחשב לכמה חשיפות. עוד דבר שמשפיע על המחיר של הקמפיין הוא התחום שלו, יש תחומים עם תחרות גבוהה ואז המחיר של הקמפיין גבוה יותר. המחירים הממוצעים לקמפיין בפייסבוק עבור CPM בשקלים נעים בין 25-150 ש“ח.

מחירון בניית אתרים
בניית אתרים

מחירון בניית אתרים

כיום עולם העסקים מתנהל ברובו ברשת. השיווק, המיתוג, משיכת הלקוחות ואף מכירת מוצרים מתבצעים אונליין. לכן, על מנת להצליח למשוך לקוחות ולהגדיל רווחים חשוב לבנות

בניית אתרים

בניית אתר אינטרנט חינם

מאמר זה מכסה סקירה נרחבת לגבי כמה מהכלים הפופולריים ביותר לבניית אתרים בחינם וכמו כן, מדריך זה יכלול מידע והכוונה כיצד לבחור כלי שמתאים לצרכים

בניית אתרים

בניית אתר מכירה באינטרנט

בניית אתר מכירה באינטרנט היא אינה משימה כל כך מסובכת כמו שזה נשמע. עם זאת, בניית אתר מכירות באינטרנט היא לא המשימה היחידה שתצטרכו לצלוח

בלוג

ג'ינגלים מקפיצים לעסקים

תגידו, קורה לכם שפתאום משום מקום אתם מתחילים לזמזם את הנעימה של פרסומת כל שהיא מהטלוויזיה או מהרדיו, פרסומת כזו ששואבת את המקור שלה משיר

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

עיקרי הדברים:

מחירון בניית אתרים

מחירון בניית אתרים

כיום עולם העסקים מתנהל ברובו ברשת. השיווק, המיתוג, משיכת הלקוחות ואף מכירת מוצרים מתבצעים אונליין. לכן, על מנת להצליח למשוך לקוחות ולהגדיל רווחים חשוב לבנות

קרא עוד »

בניית אתר אינטרנט חינם

מאמר זה מכסה סקירה נרחבת לגבי כמה מהכלים הפופולריים ביותר לבניית אתרים בחינם וכמו כן, מדריך זה יכלול מידע והכוונה כיצד לבחור כלי שמתאים לצרכים

קרא עוד »
050-2445-435

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.