השאירו פרטים וקבלו ייעוץ ראשוני חינם!!!

קידום אורגני: איך עושים את זה נכון

קידום אורגני בגוגל הוא תיאור של פעולות שונות שנועדו לשפר את דירוג האתר. הדירוג של האתר במנועי החיפוש קובע את המיקום שבו הוא ימצא. באופן טבעי, ככל שהאתר יהיה בדירוג גבוה יותר כך ייכנסו אליו יותר גולשים. הרי מידיי יום נכנסים לגוגל מיליוני ישראלים שמבצעים חיפושים שונים ומגוונים. אתם תרצו לדעת כי האתר שלכם נמצא שם, כך תהיה לכם אפשרות להגדיל את החשיפה אליו. אז כיצד מבצעים קידום אתרים כמו שצריך? זוהי בוודאי שאלה שמעסיקה אתכם לא מעט. במאמר הבא נסביר לכם כיצד תוכלו לקדם את האתר שלכם במנועי החיפוש. אולי בקרוב מאוד החלום שהיה נראה דמיוני יהפוך למציאות ברת קיימא.

 

קידום אתרים מתחיל מתכנון מוקדם

כמו כל דבר בחיים, גם כאשר מקדמים את האתר חובה לבנות תוכנית עבודה. הרי לא תוכלו לירות לכל הכיוונים, בסיטואציה כזאת יהיה לכם קשה מאוד להצליח. עליכם לזכור כי במקביל אליכם בעלי אתרים אחרים מבצעים פעולות דומות. על מנת שתוכלו לגבור עליהם יהיה עליכם לבצע את הקידום בדיוק לפי כל הכללים. ברגע שזה יהיה, לא תהיה סיבה שלא תצליחו בענק. פתאום תמצאו אתכם במצב שבו החלום מתחיל לרקום עור וגידים. התכנון המוקדם של הפעולות השונות שאותן תבצעו יחסוך מכם את ההתמודדות עם טעויות שונות. אם לא תתכננו את הקידום כמו שצריך תוכלו למצוא אתכם הולכים לאיבוד ונשארים בדיוק באותו המצב.

 

המקום שבו תאחסנו את האתר

תהליך קידום אתרים במנועי החיפוש מתחיל עוד בבחירת המקום שבו תאחסנו את האתר. קיימות חברות אחסון שונות שיספרו לכם כי אצלן הכי נכון לכם לאחסן את האתר. אך אתם צריכים לזכור תמיד כי האינטרסים שלכם הם החשובים ביותר מבחינתכם. תרצו לאחסן את האתר בחברת אחסון מוכרת כזאת שתוכלו לסמוך עליה. חברת האחסון צריכה לספק לכם שרתים מהירים ומאובטחים. הפרמטרים הקטנים האלה משפיעים לא מעט על הקידום האורגני של האתר במנועי החיפוש. אם חברת האחסון לא תספק לכם את התשתית המתאימה, ההצלחה תהיה קשה במיוחד. לעיתים למרות העבודה הקשה לא תשיגו את המטרות שלכם.

 

בחירת דומיין קצר וקולע

אומנם בשנים האחרונות החשיבות של בחירת הדומיין פחות משמעותית. אך עדיין ישנה המלצה לבחור דומיין קצר וקולע, שם שיהיה קל לזכור אותו. זה נכון גם מבחינת התדמית של האתר, כך שיש לדומיין חשיבות באספקטים שונים. קידום אתרים עם דומיין קצר יהיה הרבה יותר קל בהשוואה לקידום עם דומיין מסורבל. עליכם לזכור כי הגולשים אמורים לזכור את השם של האתר על מנת להיכנס אליו שוב בהמשך. אם הגולשים יחזרו לאתר בגלל שהם זוכרים את השם שלו – גוגל מבחינתה תבחין בכך. היא תשים לב כי האתר שלכם מתנהל כמו שצריך, ועל כן היא תדרג אותו גבוה בהשוואה למתחרים.

 

התאמת האתר למובייל

נוחות הגלישה של הגולשים חשובה מאוד במישורים שונים ומגוונים. גוגל מבחינתה תרצה לדעת כי הגולשים שלה ייהנו מחוויית גלישה אולטימטיבית בכל מכשיר. לפיכך על מנת לקדם את האתר במנועי החיפוש יהיה עליכם להתאים אותו למובייל. קידום אתרים מחייב אתכם לשים את העניין הזה בראש סדר העדיפויות שלכם. אל תתחילו לעבוד על האתר עד אשר הוא לא יהיה מותאם לגלישה מכל מכשיר אפשרי. נדגיש כי ההתאמה צריכה להיות של כל העמודים באתר ולא רק של העמוד הראשי. ברגע שהגולשים ייהנו מהגלישה באתר, גוגל מבחינתה לא תערים קשיים. היא תדרג את האתר שלכם במקום גבוה ביחד עם עוד אתרים אחרים.

 

שימוש נכון בקישורים פנימיים

עמודים שונים באתר יכולים להתקשר בדרך כזאת או אחרת לעמודים אחרים. לפיכך אנו מציעים לכם לנסות לקשר את העמודים הפנימיים באתר בינם לבין עצמם. מספיק להוציא קישור אחד פנימי מכל עמוד לעמוד אחר באתר. כך תוכלו להפנות את גוגל לעמודים השונים שנמצאים באתר. הרי כאשר גוגל סורקת את האתר, המטרה שלכם תהיה שהיא לא תפספס אף עמוד. ברגע שכל העמודים יסקרו על ידי גוגל, היא תפרסם אותם במנועי החיפוש. הגולשים מבחינתם ימצאו את העמודים שיהיו הכי רלוונטיים להם באותה נקודת זמן. קישור של עמודים פנימיים באתר יהיה הכרחי מאוד להשגת המטרה הסופית. כמובן שתוכלו להתייעץ עם איש מקצוע שיסביר לכם כיצד לקשר בין עמודים פנימיים כמו שצריך.

 

תמלאו את האתר בתוכן

עוד לפני שהאתר עולה לאוויר הוא אמור להיות מלא בתוכן. התוכן לעיתי הוא האקס פקטור שיעניק לאתר שלכם יתרון על פני אתרים אחרים. חשוב מאוד שתכניסו לאתר תוכן מעניין, כזה שיסייע לביצוע קידום אתרים. תוכלו להכניס הסברים שונים על השירותים או המוצרים שנמצאים באתר. תוכלו לרשום מדריכים שונים שאמורים לסייע לכל הגולשים שמגיעים לאתר. לא חסרות אפשרויות שונות שעומדות לרשותכם בעת הכנסת תוכן לאתר. יתרה מכך אינכם צריכים לבצע את המשימה הזאת בעצמכם. ישנם כותבי תוכן מנוסים שיכולים להיות אמונים על ביצוע המשימה הספציפית הזאת.

 

תדאגו להשיג קישורים חיצוניים

העניין האחרון שתצטרכו לדאוג לו יהיה השגת קישורים חיצוניים מאתרים אחרים. לרוב האתרים צריכים להיות אתרים כללים או כאלה שמתקשרים לנושא של האתר שלכם. השגת קישורים חיצוניים אפשרית על ידי שיתופי פעולה או באמצעות תשלום. לא משנה מהי הדרך שבה תבחרו, היא עשויה להביא אתכם אל עבר השגת המטרה. נזכיר כי המטרה הסופית שלכם תהיה הבאת האתר אל המקום שבו חלמתם שהוא יהיה. אך עושים את זה? על ידי קישורים מאתרים שמדורגים במקום גבוה. עבור גוגל קישורים חיצוניים הם סוג של המלצה של אתר אחד על אתר אחר. קידום אתרים לא אפשרי מבלי להשיג קישורים חיצוניים מכל מיני אתרים שונים.

אסטרטגיות שיווק
פרסום לעסקים

פרסום דיגיטלי לעסקים –כל מה שרציתם לדעת על פרסום דיגיטלי לעסקים שלכם, וטיפים רלוונטיים עבורכם בעלי העסקים

עולם הפרסום והשיווק משחר ההיסטוריה, ועד לכניסת השיווק הדיגיטלי והאינטרנטי לחיינו משחר ההיסטוריה של עולם המסחר, בעלי עסקים הבינו את החשיבות של פרסום ושיווק עסקים

פרסום עסקים 
פרסום לעסקים

קידום אונליין לעסקים – על הנפח של קידום אונליין בעולם שיווק ופרסום העסקים בימינו  וכיצד קידום אונליין תפס מקום כה גדול בעולם זה

עולם הקידום של עסקים וחברות, כלומר עולם השיווק והפרסום הינו עולם אשר היה קיים מאז ומתמיד. העקרון תמיד היה פשוט מאוד וזהה – בעלי עסקים,

משרד פרסום חרדי
בלוג

משרד פרסום חרדי

תעשיית הפרסום היא תעשייה שרק הולכת וגדלה משנה לשנה, כאשר משרדי הפרסום עובדים ללא הרף כדי לחשוב על מהלכים שיווקיים חדשניים ואיכותיים שיצליחו למשוך אליהם