השאירו פרטים וקבלו ייעוץ ראשוני חינם!!!

פרסום עסקים 

פרסום עסקים אין היום בעל עסק שלא מבין את החשיבות של פרסום עסקים. יחד עם זאת הרבה פעמים, מה שקורה הוא שבעלי עסקים משקיעים בפרסום העסק שלהם אבל הם לא מצליחים לראות את התוצאות. כלומר, הם משלמים לא מעט כסף, מצליחים לייצר לידים ואז הם מגלים שמה שהם עושים ומה שהם משקיעים בהיבט הכלכלי וגם בהיבט של הזמן שהם משקיעים פשוט לא משתלם להם. לא פעם אנחנו גם משקיעים סכום מסוים כמו למשל מקימים קמפיין בגוגל או בפייסבוק ואז בחודש שאחרי המחירים כבר עולים. למעשה, אם מסתכלים על נתונים מגלים כי המחיר של פרסום עסקים בדיגיטל עולה כל הזמן. אם מסתכלים על אחוזים מגלים כי הוצאות הפרסום במדינת ישראל בדיגיטל עומדות על למעלה מ-40%. הנתון הזה בעצם מעודד עוד ועוד עסקים מכל התחומים לפרסם במדיות השונות, רק חשוב לזכור דבר אחד מה שמתאים לעסק אחד, לא תמיד ולא בהכרח יתאים לעסק השני

 

הכירו את שחיקת הקריאיטיב בפרסום עסקים

כדי שנוכל להבין מה כן לעשות, חשוב להבין מה קורה בפועל ודרך זה גם מה לא לעשות. מה שהרבה פעמים קורה הוא שבעלי עסקים שיש בבעלותם נכסים דיגיטליים, מעלים מודעה או קמפיין פרסומי. המודעה הזו חדשה לקהלי היעד שלנו או לגולשים שלנו ואז מה שקורה בפועל הוא שהאלגוריתם בוחן אותה. זה יכול להיות אלגוריתם של גוגל, של פייסבוק או של אינסטגרם, זה לבאמת משנה. בפועל, התוצאות מדהימות ונראה לנו כי פרסום עסקים הולך לטובתנו. איפה הבעיה? הבעיה היא שאלפים של עסקים מעלים כל הזמן מודעות חדשות על בסיס יומי קבוע ואז בעצם האלגוריתם מבצע סוג של בחינה ומציג בדיוק לאותם קהלי יעד את המתחרים. מה קורה בפועל? בפועל המודעות שלנו מפסידות, נוצר מצב של חשיפה ירודה ואז הקמפיין שבו השקענו מאות אולי אפילו אלפי שקלים פשוט כבר לא כלכלי לנו יותר. קוראים לזה שחיקת קריאייטיב. אז מה אפשר לעשות בנושא

פרסום עסקים באינטרנט – איך זה באמת צריך לעבוד 

פרסום עסקים באינטרנט נחשב לאחד הדברים הכי פופולארים בשנים האחרונות וזה הרי הגיוני משום שכולנו נושמים, חיים, עובדים ברשת. כולם נמצאים אונליין כל הזמן ולכן הדבר הכי חשוב שאתם צריכים לעשות כאשר אתם בוחרים לפרסם את העסק שלכם אונליין, וזה לא משנה אם אתם בוחרים לעשות את זה בגוגל, בפייסבוק או באינסטגרם, זה לברוח ממה שכולם עושים. התוכן שלכם, הדרך שבה אתם מפרסמים הכל חייב להיות שונה. אחר. מקורי. מגוון

 

פרסום עסקים באינטרנט בכמה שלבים שיהפכו את העסק שלכם לבולט יותר

  1. הכירו את המתחרים שלכם זה אולי השלב הכי הכי חשוב וצריך להשקיע בו זמן, משאבים ואנרגיה. למה? בדיוק מאותה סיבה שציינו קודם לכן. כי יש שחיקה בתהליכי הפרסום ואנחנו רוצים להיות בולטים, אחרים, שונים. לכן, בשלב הראשון אנחנו צריכים לבצע מחקר מתחרים די מקיף ולגלות מיהם המתחרים שלנו. מי הם אותם עסקים שפועלים באותו תחום, מוכרים את אותם המוצרים, מפרסמים את אותם הפרסומים. בשלב זה עלינו לבחון את רמת המודעות בתחום שבו אנחנו עוסקים ולהבין איך עלינו לגשת ולשווק את העסק שלנו בהתאמה מושלמת גם בהתאם לקהלי היעד שלנו וגם בהתאם למה שהמתחרים שלנו עושים. הרי, אנחנו רוצים לפרסם אחרת. הנה דוגמא מעולה שתאפשר לכם להבין את זה בעצם יותר טוב. נניח שיש לכם עסק המייצר ומוכר מנשאים לתינוקות. יש עוד בממוצע 20 עסקים כאלה, לכל מוצר יש את היתרונות שלו. כדי שהפרסום שלכם יוביל לחשיפה אמיתית, אתם חייבים לפרסם בצורה שונה ממה שהמתחרים שלכם עושים, אחרת, זה פשוט לא יעבוד. למה? כי מצד אחד יש כאן סוג של העתקה, אתם לא מחדשים שום דבר ואף אחד לא ירצה לעקוב אחריכם, מצד שני, אתם לא באמת מייעדים את תהליכי הפרסום לקהל שלכם
  2. בניית אסטרטגיה בשפה מקצועית יותר קוראים לזה משפך שיווקי. עליכם לבנות או להיעזר בחברה המתמחה בפרסום עסקים ולבנות תהיכי שיווק המאפיינים אתכם ואת העסק שלכם. כמו שכבר ציינו קודם לכן, לעסק אחד יתאים לפרסם באינטסגרם, לעסק אחר יתאים להקים אתר ולהשקיע בקידום אורגני בגוגל ויש עסקים שבכלל יתאים להם להקים עמוד ביוטיוב ולהכניס המון סרטונים איכותיים
  3. גיבוש רעיונות – בשפה מקצועית קוראים לזה קריאייטיב. זה בדיוק הזמן וגם המקום להוציא לפועל כל מיני רעיונות שיש לנו. זה הזמן לעורר את הדמיון ואת היצירתיות

 

קידום עסקים שיפור יחס המרה 

זה בעצם השלב הכי קשה והכי מאתגר. המטרה שלנו, לא משנה איך אנחנו מפרסמים, לא משנה מה אנחנו מפרסמים ולא משנה איפה זה לשפר יחסי המרה. קוראים לזה CRO. יותר לידים באותו תקציב

 

פרסום עסקים מחירון כמה זה אמור לעלות לנופרסום עסקים מחירון כמה זה אמור לעלות לנו

ובכן, המחיר לפרסום עסקים באינטרנט ובמדיות השונות הוא משתנה ולא קבוע בכלל. המחיר תלוי במגוון רחב של קריטריונים כמו למשל התקציב שיש לכם להשקיע בפרסום בחודש, באילו פלטפורמות אתם רוצים לפרסם, כמה אתם רוצים לפרסם, האם אתם בוחרים בשיטות קידום אורגניים או ממומנות, או שלחילופין אתם משלבים בין השתיים. בנוסף, המחיר תלוי גם באם אתם בוחרים לבצע את תהליכי הפרסום והשיווק בעצמכם, בשיטת עשה זאת בעצמךאו שאתם נעזרים בחברה או מומחה לפרסום עסקים. בכל אופן, ממוצע המחירים שעסקים משקיעים לפרסום ושיווק העסק שלהם נע בין 1,000-50,000 שח. כמובן שכאשר אנחנו מדברים על חברות וארגונים גדולים בסדר גודל של מותגים כמו קוקה קולה, נייקי, איקאה וכדומה, הסכומים הם הרבה אבל הרבה יותר גבוהים

  • קידום עסקים אורגני בפייסבוק ללא עלות או ממוצע של 500-1,000 שח בחודש, במידה ומישהו חיצוני עושה עבורכם את התהליך
  • קידום עסקים ממומן בפייסבוק – 500-10,000 שח בחודש.
  • קידום עסקים אורגני באינסטגרם ללא עלות או ממוצע של 500-1,000 שח בחודש, במידה ומישהו חיצוני עושה עבורכם את התהליך.
  • קידום עסקים ממומן בפייסבוק – 1,000-10,000  שח בחודש.
  • קידום עסקים אורגני בגוגל פלוס תחזוקה שוטפת של אתר – 1,000-5,000 שח בחודש.
  • קידום עסקים ממומן בגוגל– 1,000-50,000 שח להקמת קמפיינים

לסיכום, אם עדיין אתם לא מפרסמים את העסק שלכם זה בדיוק הזמן להתחיל. השיטה הטובה ביותר לעשות את זה היא לבחור מומחה לפרסום עסקים, להתאים עבור העסק שלכם את האסטרגיה הכי נכונה מבחינת התקציב ומבחינת קהלי היעד תוך הסתכלות על השוק וניתוח תנועת המתחרים שלכם ופשוט ללכת על זה עד הסוף. בטוח הקצר והרחוק אתם אמורים להשיג יותר תנועה לאתר שלכם, אתם אמורים לראות יותר גולשים מתעניינים בשירותים או במוצרים שאתם מפרסמים ואתם צריכים לראות שהכסף שאתם משקיעים על פרסום עסקים יוצא לכם פשוט משתלם. לא יותר ולא פחות. זה בדיוק הזמן לחזק את המיתוג, לפתוח דפים עסקיים ברשתות החברתיות ולהשקיע בתהליך את כל כולכם ואם אין לכם את הידע, הזמן ו/או הכלים, פשוט לתת למקצוענים לעשות את זה עבורכם

אסטרטגיות שיווק
פרסום לעסקים

פרסום דיגיטלי לעסקים –כל מה שרציתם לדעת על פרסום דיגיטלי לעסקים שלכם, וטיפים רלוונטיים עבורכם בעלי העסקים

עולם הפרסום והשיווק משחר ההיסטוריה, ועד לכניסת השיווק הדיגיטלי והאינטרנטי לחיינו משחר ההיסטוריה של עולם המסחר, בעלי עסקים הבינו את החשיבות של פרסום ושיווק עסקים

פרסום עסקים 
פרסום לעסקים

קידום אונליין לעסקים – על הנפח של קידום אונליין בעולם שיווק ופרסום העסקים בימינו  וכיצד קידום אונליין תפס מקום כה גדול בעולם זה

עולם הקידום של עסקים וחברות, כלומר עולם השיווק והפרסום הינו עולם אשר היה קיים מאז ומתמיד. העקרון תמיד היה פשוט מאוד וזהה – בעלי עסקים,

משרד פרסום חרדי
בלוג

משרד פרסום חרדי

תעשיית הפרסום היא תעשייה שרק הולכת וגדלה משנה לשנה, כאשר משרדי הפרסום עובדים ללא הרף כדי לחשוב על מהלכים שיווקיים חדשניים ואיכותיים שיצליחו למשוך אליהם