פרסום עסקים בחריש

פרסום עסקים בחרישעל מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בחריש באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

 

פרסום עסקים בחריש- פרסום באינטרנט

בעבר, אפשרויות הפרסום היו מעטות מאוד וכללו בתוכן פרסום מודעה בעיתון, פרסומת בטלוויזיה או פרסום שלט חוצות. כל אלה הצריכו תקציבים שמנים מאוד ורוב בעלי העסקים לא יכלו להרשות לעצמם את הפרסום. 

כיום, בזכות התפתחות הטכנולוגיה והתפתחות האינטרנט, פלטפורמות הפרסום התרחבו ומאפשרות גם לבעלי העסקים הקטנים ביותר להצליח לפרסם את העסק שלהם ולהגיע למגוון רחב של לקוחות פוטנציאליים. פרסום עסקים באינטרנט הוא למעשה פרסום עסקים דרך כל אמצעי המדיה הקיימים באינטרנט ביניהם גוגל, הרשתות החברתיות, תוכן, אתרים מובילים ביניהם אתרי חדשות או אתרי שיווק, בניית אתרים, בלוגים ועוד. 

פרסום עסקים בחריש- חברה או פרילנסר?

פרסום עסקים באינטרנט או בכלל יכול להתבצע על ידי שני גורמי פרסום מרכזיים- חברות פרסום או מקדם פרילנסר. שני הגורמים פועלים על מנת להשיג את אותה מטרה- פרסום העסק ושניהם פועלים בשיטות דומות. עם זאת, לבחירה בכל גוף פרסום יהיו יתרונות אחרים. 

  • חברת פרסום

חברת פרסום היא חברה עם אנשי מקצוע שונים אשר לכל אחד מהם התמחות אחרת. לפרסום על ידי חברת פרסום יש יתרונות שונים- 

    • מקצועיות- חברת פרסום בדרך כלל תהיה מקצועית ברמה גבוהה מאוד. בדרך כלל חברות אלה מכירות את תחום הפרסום ואת הדרכים הטובות ביותר לפרסם את העסק שלכם. 
    • אנשי צוות שונים- לעומת מקדם פרילנסר אחד, חברת פרסום מחזיקה באנשי צוות שונים אשר לכל אחד התמחות אחרת והאפשרות לתרום בתחומו. כך הפרסום נעשה יעיל במיוחד.  
    • ניסיון- בדרך כלל לחברות הפרסום יש את הניסיון הנדרש לפרסום נכון שיניב תוצאות טובות. 
    • ידע רב- השילוב של מספר אנשי צוות מאפשר להגדיל את הידע ואת תחומי ההתמתחות השונים. ידע רב מוביל לפרסום יעיל יותר שמאפשר התאמה אישית לעסק ולמאפיינים שלו. 
  • פרילנסר

פרילנסר הוא מקדם יחיד שעובד לבד. לפרסום על ידי פרילנסר יש יתרונות שונים- 

    • זמינות- יתרון משמעותי בפרסום על ידי מפרסם פרילנסר הוא הזמינות שלו. עם חברת פרסום יש לקחת בחשבון שבמקרה של שאלה, התייעצות או שינוי לא תמיד תהיה לכך זמינות מיידית. לעומת זאת מקדם פרילנסר בדרך כלל יהיה זמין יותר מחברת פרסום. 
    • יחס אישי- עבודה מול מקדם פרילנסר היא עבודה מול בן אדם אחד. על ידי כך ניתן לקבל ממקדם פרילנסר יחס אישי יותר מאשר מחברת פרסום שעובדת עם מספר אנשי צוות ומול לקוחות רבים. 

קראו עוד: חברת שיווק באינטרנט

פרסום עסקים בחריש- למה דווקא באינטרנט?

לפרסום עסקים באינטרנט יתרונות שונים- 

  • תקציב- לפרסום עסקים באינטרנט לא צריך תקציבים גדולים במיוחד וניתן להסתפק בתקציבים נמוכים ואפילו להצליח לפרסם ללא תקציבים כלל (אם אתם עושים זאת לבד ויודעים כיצד לעשות זאת נכון). 
  • חשיפה- האינטרנט זמין לכולם בכל מקום, בכל זמן ובכל מצב. אנשים מחכים לתור בקופת חולים וגולשים באינטרנט עם הטלפונים הניידים. לעומת זאת הטלוויזיה, העיתון או שלטי החוצות פחות זמינים לכולם בכל מצב. לכן, עסקים שמפרסמים את עצמם באינטרנט יכולים לזכות לחשיפה גבוהה מאוד של מגוון לקוחות פוטנציאליים. 
  • מיקוד- אמצעי הפרסום באינטרנט מאפשרים למקד את קהל היעד וכך למקד את הפרסום שלכם. לדוגמא, אם תרצו לפרסם מוצר שמתאים לנערות מגילאי 15 עד 20, תוכלו למקד את קהל היעד לנערות בגילאים אלה. בצורה כזו, הפרסום יגיע למי שהוא מיועד ולא לגברים בני 50 לדוגמא. בעיתון, בטלוויזיה או בשלטי החוצות אין לכם שליטה על קהל היעד שנחשף לפרסום ורוב האנשים לא יהיו לקוחות פוטנציאליים של המוצר אותו אתם מוכרים. 
  • קשר עם הלקוחות- כאשר אתם מפרסמים עסקים באינטרנט אתם מאפשרים ללקוחות שלכם ליצור איתכם קשר עבור כל דבר- שאלות, רכישות אונליין, מידע נוסף, מוצרים נוספים ועוד. בפרסום עסקים באינטרנט ניתן לצרף למודעת הפרסום גם קישור יוביל לאתר העסק, אפשרות לצ'אט פתוח, טלפון להתקשרות ועוד. קשר עם הלקוחות יכול להגדיל את מעגל הלקוחות שלכם. 
  • אסיפת נתונים- כאשר מפרסמים עסק באינטרנט יכולים לאסוף נתונים על הפרסום. על ידי כך ניתן לדעת מי מתעניין יותר בפרסום, באיזה שעות הפרסום יעיל יותר, באיזה ימים הפרסום יעיל יותר, האם הפרסום אפקטיבי יותר על גברים או נשים ועוד. על ידי איסוף נתונים ניתן להסיק מסקנות לגבי הפרסום ולייעל אותו. 

 

פרסום עסקים בחריש- בניית קמפיין

על מנת להצליח לפרסם את העסק שלכם בצורה נכונה שתניב תוצאות טובות יש לבנות קמפיין  מוצלח. אך כיצד בונים קמפיין מוצלח? לשם כך יש לעקוב אחר מספר שלבים. 

  • הגדרת מטרה

השלב הראשון בבניית קמפיין מוצלח הוא הגדרת מטרת הקמפיין. יכולות להיות מטרות אפשריות שונות ביניהן- הגדלת התנועה באתר, הפניית הגולשים ליצירת קשר, הפניית הגולשים לרכישת מוצר אונליין ועוד. הגדרת המטרה תאפשר לכם לבחור כתור הנעה לפעולה שיוביל את הגולשים לפעולה הרצויה על ידכם.  

חשוב מאוד שהגדרת מטרת הקמפיין תהיה ספציפית ומדויקת. ככל שהמטרה תהיה מוגדרת באופן מדויק יותר כך תוכלו לדעת אם הקמפיין מממש את המטרה או לא. הגדרת המטרה הופכת את הקמפיין לממוקד יותר ומאפשרת לכם לעקוב אחר הקמפיין ולהבין האם הוא עובד באופן הרצוי או שעליכם לשנות דברים מסוימים. ללא הגדרת קמפיין קשה לעקוב אחר הקמפיין ולהסיק מסקנות להמשך. 

  • הגדרת קהל היעד

כפי שציינו קודם, אחד היתרונות הבולטים של פרסום באינטרנט הוא מיקוד קהל היעד והגדרתו באופן מדויק. הגדרת קהל היעד היא גם אחד השלבים החשובים ביותר בבניית קמפיין מוצלח. 

על מנת להגדיר קהל יעד יש לחשוב מי קהל היעד שלכם? למי מתאים המוצר או השירות? למי העסק שלכם פונה? 

כאשר אתם מגדירים קהל יעד חשוב מאוד לעשות זאת בצורה ממוקדת וספציפית ולא להסתפק בהגדרות כלליות על מנת שהפרסום יהיה אפקטיבי יותר. הגדרת קהל יעד מתבצעת לפי פרמטרים כמו גיל, מין, מצב כלכלי, השכלה, מצב משפחתי, מוצא, דת ואדיקות דתית, הרגלי צריכה, סגנון חיים ועוד.

  • הגדרת תקציב

כאשר בונים קמפיין לפרסום באינטרנט יש להגדיר את התקציב אותו תהיו מוכנים לשלם על הפרסום. בעקרון אין גבול לתקציב שניתן להוציא על פרסום באינטרנט, לכן ההחלטה היא שלכם. יש לקחת בחשבון שפרסום יעיל באינטרנט לא מצריך תקציבים מטורפים. 

על מנת להגדיר את תקציב הפרסום עליכם לקחת בחשבון שלושה פרמטרים. 

  • כמה זמן יימשך תהליך הפרסום והשיווק הדיגיטלי?
  • באיזו תדירות תבצעו את הפרסום והשיווק הדיגיטלי? 
  • באילו ערוצי אינטרנט תבצעו את הפרסום והשיווק הדיגיטלי?

שלושת הפרמטרים הללו יעזרו לכם להעריך את התקציב בצורה הטובה ביותר ולערוך שינויים בהתאם לנדרש.

  • הגדרת מסר

לבסוף, יש להגדיר את המסר שאתם מעוניינים להעביר ללקוחות שלכם על ידי פרסום העסק. חשוב מאוד להשקיע בהגדרת המסר. לשם כך עליכם להיכנס לראש של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ולהבין כיצד אתם יכולים לפנות אליהם ולעניין אותם בצורה הטובה ביותר. 

חשוב מאוד לבחור במסר שאתם עומדים מאחוריו ויכולים להעביר אותו בצורה מקורית וייחודי. על ידי העברת מסר תוכלו לייצר תדמית לעסק. לכן חשוב לייצר תדמית טובה שתשאיר רושם טוב.

בניית אתרים לעורכי דין
בניית אתרים

בניית אתרים לעורכי דין

בעידן של היום, אם אתה לא נמצא באינטרנט אתה לא קיים. כל עורך דין צריך אתר שיגרום לו לבלוט מעל המתחרים שלו, ויעזור לו באיתור

חברת קידום אתרים בגוגל
בלוג

חברת קידום אתרים בגוגל

חברת קידום אתרים בגוגל ההיא חברה שתחום ההתמחות שלה הוא להוביל את האתר שלכם לראש מנוע החיפוש של גוגל. מדובר על מלאכה לא פשוטה בכלל

בניית אתרים לאמנים
בניית אתרים

בניית אתרים בדרום

כל עסק צריך אתר אשר יציג אותו כראוי, על מנת לגדול ולהתפתח ולזכות להכרה. עסק מצליח הוא עסק אשר יגיש את כלל שירותיו ללקוחותיו, וללקוחות

חברות קידום אתרים ברשתות חברתיות
בניית אתרים

בניית אתרים ואפליקציות

כל עסק צריך אתר אשר יציג אותו כראוי, וכן אפליקציה ייעודית, על מנת לגדול ולהתפתח ולזכות להכרה. עסק מצליח הוא עסק אשר מנגיש כלל שירותיו

חברת קידום אתרים בגוגל
בניית אתרים

בניית אתרים למסעדות

עסקים, בפרט עסקי מסעדות, צריכים אתר אשר יציג אותם כראוי, אשר ינגיש ויגיש את שירותיהם ללקוחות ולקוחות פוטנציאליים על מגש, תרתי משמע. האתר יתאר את

באילו פלטפורמות אפשר לבנות אתר אינטרנט לבד
בניית אתרים

קורס בניית אתרים באינטרנט

כל עסק צריך אתר אשר יציג אותו, ינגיש אותו ואת שירותיו, יתאר את פרטיו בצורה הטובה ביותר. מדובר בצורך הכרחי עבור כל עסק, ועל כן

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

עיקרי הדברים: