פרסום ממומן

מה בעמוד זה?

פרסום ממומןבעבר, על מנת לפרסם עסקים היה צורך בתקציבים גדולים ובקשרים לאנשי מפתח בתעשיית הפרסום. כיום, בזכות האינטרנט ניתן לפרסם עסקים בקלות מבלי להצטרך תקציבים גבוהים במיוחד או קשרים מסוימים. אחת האופציות לפרסום באינטרנט היא לבצע פרסום ממומן בו למעשה המפרסם משלם לאמצעי בו הוא מעוניין לבצע את הפרסום על מנת שיקדם את העסק שלו. על פרסום ממומן נרחיב במאמר הבא. 

למה כדאי לעשות פרסום ממומן?

פרסום ממומן מתאפשר באמצעים השונים ביניהם גוגל והרשתות החברתיות השונות כאשר המרכזיות ביניהן יהיו פייסבוק ואינסטגרם. על ידי פרסום ממומן ניתן לקדם את העסק שלנו ולשווק אותו ברחבי האינטרנט. בפרסום הממומן עלינו לבחור קהל יעד מתאים על פי פרמטרים כמו גיל, תחביבים, מקום מגורים, מין, מגדר ועוד. כך נוכל להתאים את המודעות שלנו לקהל היעד של העסק שלנו והפרסום יהיה ממוקד בהתאם. כמו כן, פרסום ממומן מאפשר לנו לעקוב אחר נתוני הפרסום ולהבין האם הפרסום יעיל, מתי הוא הכי יעיל (שעות/ ימים), האם הפרסום יעיל יותר על גברים או על נשים ועוד. על ידי מעקב אחר הנתונים נוכל כל הזמן לשפר את הפרסום עד שהוא יהפוך ליעיל ואפקטיבי ככל הניתן. פרסום ממומן שפועל ביעילות מאפשר להרחיב את מעגל הלקוחות של העסק ולהניב רווחים. 

פרסום ממומן באמצעים השונים

  • פרסום ממומן בגוגל

גוגל היא מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם. כל מי שרוצה לחפש עסק, שירות או מוצר כלשהו יכול לעשות זאת על ידי גוגל. שיווק בגוגל מאפשר לכם להגדיל את החשיפה של האתר שלכם ולהעלות אותו לראשית התוצאות שמתקבלות על ידי מנוע החיפוש. כך תוכלו להגדיל את התנועה באתר, לקדם מילות מפתח ולהגדיל לידים ומכירות מהאתר. 

הפרסום בגוגל מאפשר לכם בראש ובראשונה להגדיל את החשיפה לאתר שלכם ולמשוך לקוחות אליו. בדרך כלל אנשים שמחפשים דברים על ידי גוגל, ייכנסו לתוצאות הראשונות שהם רואים בגלל שהם מרגישים שאלו התוצאות הטובות יותר. תוצאות החיפוש מסודרות לפי סדר שנקבע על ידי גוגל בהתאם לשני פרמטרים- המחיר ששולם על כל מודעה ואיכות המודעה. פרסום בגוגל מאפשר לכם לקדם את האתר שלכם במעלה מנוע החיפוש וכך לחשוף את העסק ליותר ויותר לקוחות פוטנציאליים. 

הפרסום בגוגל עובד למעשה בשיטה של מכרז, כך על כל מפרסם לבחור אילו מילות מפתח יציגו את המודעות שלו ומה המחיר המקסימלי שהוא מוכן לשלם עבור כל הקלקה על מודעה. 

בפרסום ממומן המפרסם משלם לגוגל על מנת שתציג אותו בתוצאות החיפוש הראשונות במנוע החיפוש. הפרסום מופיע תחת התגית מודעה. 

  • פרסום ממומן בפייסבוק

פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה בעולם. מיליארדי אנשים משתמשים בה וכל שנה נוספים בה עוד ועוד חשבונות. כמות האנשים הגולשים בה כל יום, הופכת אותה לאחד מאמצעי הפרסום הטובים ביותר. 

פרסום ממומן בפייסבוק הוא אחת האפשרויות הטובות ביותר לעסקים שרוצים לקדם את עצמם ברחבי האינטרנט. פרסום בפייסבוק מתאים לכל סוגי העסקים ולכל נותני השירות השונים ואין לו שום קשר להיקף הפעילות העסקית של העסק.

על מנת לבצע פרסום ממומן בפייסבוק עליכם קודם כל לפתוח דף עסקי. הדף העסקי הוא למעשה דף פרופיל עסקי בפייסבוק והוא מאפשר לכם לקדם פוסטים, תמונות ומודעות. את הדף העסקי אתם יכולים לנהל בעצמכם באופן דינמי כך שתוכלו להוסיף פוסטים, לפרסם  תמונות של העסק, של מוצרים, לשתף מבצעים שונים וכל מה שתבחרו. 

מערכת הפרסום של פייסבוק היא מערכת חכמה מאוד ולמעשה אחת החכמות ביותר. מערכת זו עובדת על שטחי פרסום. למעשה העסק שרוצה לפרסם את עצמו, קונה שטחי פרסום במגוון מיקומים כך שיכול להכליל גם את אינסטגרם, רשת השותפים של פייסבוק ועוד.

מערכת הפרסום של פייסבוק מחולקת ל-3 חלקים מרכזיים שונים-

  • קמפיין- בחלק זה, על המפרסם להגדיר את המטרה שלו, כאשר ניתן לבחור ביותר ממטרה אחת. הגדרת המטרה היא החלק המרכזי בקמפיין. אם לא נגדיר את המטרה נכון ולא נבין מה אנחנו רוצים להשיג מהפרסום הקמפיין לא יהיה יעיל. בנוסף, על המפרסם לבחור את סוג הקמפיין. הבחירה בסוג הקמפיין המתאים ביותר למטרה שלנו תהפוך את הפרסום הספציפי שלנו ליעיל יותר. 
  • סדרת מודעות- בחלק זה, עלינו לקבוע את שאר הפרמטרים. בין הפרמטרים השונים יהיו קהל היעד על פי פרמטרים כמו גיל, מגדר, תחביבים, מקום מגורים, שפה ועוד, מה התקציב שלנו לפרסום, מה מיקומי הפרסום השונים בהם נרצה להציג את המודעה שלנו, האם המודעה תופיע רק בנייד, רק במחשב או בשניהם ועוד. בחירת הפרמטרים הללו תדייק את הפרסום ותהפוך אותו לאפקטיבי. 
  • המודעה שלנו- בחלק זה נקבע מה יהיו פרטי המודעה שתתפרסם בפייסבוק. שלב בניית המודעה הוא שלב חשוב מאוד. יש ליצור מודעה מעניינת שתמשוך את הגולשים ותוביל אותם להיכנס לעמוד העסק שלכם או להמשיך לרכישה באתר. על מנת להפוך את המודעה למעניינת תוכלו להוסיף תמונה איכותית, סרטון תדמית, תיוג אנשי קשר וכמובן קישור שיוביל לרכישה אונליין באתר שלכם. 
  • פרסום ממומן באינסטגרם

הרשת החברתית אינסטגרם היא הרשת החברתית השלישית בגודלה אשר משתמשים בה יותר ממיליארד משתמשים פעילים. על ידי פרסום ממומן באינסטגרם ניתן לחשוף את העסק שלנו להמון לקוחות פוטנציאליים. 

פרסום ממומן באינסטגרם הוא שיטת פרסום בה משלמים לרשת החברתית אינסטגרם עבור פרסום המודעות שלנו. על ידי פרסום ממומן אנחנו יכולים לקדם פוסטים שנבחר, לשווק מוצרים שלנו ולהתאים אותם לקהל היעד של העסק שלנו. פרסום ממומן באינסטגרם מאפשר לנו להגדיל את החשיפה שהעסק שלנו מקבל ללקוחות פוטנציאליים רבים. ככל שהפרסום הממומן באינסטגרם יתבצע באופן יעיל יותר וחכם יותר, כך התוצאות יהיו טובות יותר. בסופו של דבר, נוכל להרחיב את מעגל הלקוחות שלנו ולהגדיל את הרווחים של העסק. 

למי זה מתאים פרסום ממומן?

הפרסום באינסטגרם מתאים לכל עסק בכל תחום. לא משנה אם אתם עסק של הלבשה, תכשיטים, מוצרי ספורט, מוצרי עבודה וכל תחום אחר- פרסום ממומן באינסטגרם יתאים לכם. עם זאת יש לקחת בחשבון כי אינסטגרם היא רשת חברתית צעירה. המשתמשים העיקריים בה הם צעירים בגיל ממוצע של 16 עד 35. מסיבה זו, ניתן לקבוע כי פרסום ממומן באינסטגרם יתאים בעיקר לעסקים עם אופי צעיר שפונים לקהל יעד צעיר יחסית. כמובן שיש יוצאי דופן, אך אלה הגילאים הנפוצים ביותר, לכן אם אתם עסק שמתאים לגילאי 50, כנראה שאינסטגרם לא תהיה פלטפורמת הפרסום המומלצת ביותר עבורכם. 

לפני שמתחילים לבצע בפועל פרסום באינסטגרם חשוב לבצע עבודת הכנה. 

עבודה ההכנה לפרסום באינסטגרם מתמקדת ביצירת חשבון נעים וזמין לתצוגה. תחילה, יהיה על בעל העסק לבחור שם קליט לחשבון ולהוסיף תמונת פרופיל ברורה. לאחר מכן, יש למלא את הביו בפרטים מעניינים על העסק שלכם. לביו תוכלו להוסיף קישור לאתר העסק ולהניע את הגולשים להיכנס לאתר. שימו לב שככל שיש יותר פרטים כך אנשים יותר יתעניינו בעמוד העסק. לבסוף, עליכם להפוך את חשבון האינסטגרם מפרטי לעסקי ולפתוח אותו לכולם. הפרסום באינסטגרם מתאפשר רק לעמודים עסקיים. 

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
ההבדל בין קידום ממומן לאורגני
ייעוץ קידום אתרים

ייעוץ קידום אתרים הוא חלק חשוב באסטרטגיית השיווק של סוכנות דיגיטלית והן של עסקים מכל הסוגים ובכל התחומים. ייעוץ זה עוזר להשיג יותר תנועה אורגנית

חברת קידום אתרים בגוגל
חברת קידום אתרים בגוגל

חברת קידום אתרים בגוגל ההיא חברה שתחום ההתמחות שלה הוא להוביל את האתר שלכם לראש מנוע החיפוש של גוגל. מדובר על מלאכה לא פשוטה בכלל

פרסום עסקים באינטרנט
קידום אתרים מהיר

בשנים האחרונות, העולם לא עוצר מלהתקדם ולהתפתח. רבים מבעלי העסקים העוסקים במרבית מתחומי העסקים המגוונים, הופכים את העסק שלהם לפעול באופן דיגיטלי. החל מהפעולות הקטנות

בניית אתרים לאמנים
בניית אתרים לאמנים

כל עסק או אדם אשר לו משלח יד מסוים, צריך אתר אשר יציג אותו כראוי, על מנת לזכות להכרה, לגדול ולהתפתח. עסק מצליח, גם עסק

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך