פרסום דיגיטלי לעסקים –כל מה שרציתם לדעת על פרסום דיגיטלי לעסקים שלכם, וטיפים רלוונטיים עבורכם בעלי העסקים

עולם הפרסום והשיווק משחר ההיסטוריה, ועד לכניסת השיווק הדיגיטלי והאינטרנטי לחיינו

משחר ההיסטוריה של עולם המסחר, בעלי עסקים הבינו את החשיבות של פרסום ושיווק עסקים עוד מהרגע הראשון. ההנחה הפשוטה הייתה כזו – בעלי עסקים, נותני שירות, בעלי מוצר/ או מותג כלשהו הבינו שעליהם לנסות כל הזמן להרחיב ולהגדיל את מאגר הלקוחות שלהם, זאת על מנת לגדול, להתפתח, ובסופו של דבר להגדיל את ההכנסה הכוללת שלהם בתור בעלי העסקים. בעבר, שיטות הפרסום והשיווק היו פשוטות יותר וכללו שיטות פרסום ושיווק שונות כגון – חלוקת פלאיירים פיזיים לאנשים ברחבי העיר, שלטי חולצות גדולים בכבישים ראשיים, כתבות, פרסומות, וכרזות בכתבי עת ועיתונים מפורסמים, פרסומות טלוויזיה בערוצי הטלוויזיה השונים, ועוד. עם כניסת האינטרנט לחיינו, ומעבר רוב העולם למדיה הדיגיטלית, גם עולם הפרסום והשיווק של עסקים ומוצרים עבר לרשת זו, בעקבות ההבנה של בעלי עסקים וסוחרים כיצד ניתן לנצל את רשת האינטרנט לטובת הגדלת מאגר הלקוחות והגדלת ההכרה של העסקים שלהם.

פרסום דיגיטלי לעסקים – המעבר של עולם השיווק לאתרי האינטרנט והרשתות החברתיות השונות

בשנים האחרונות ניתן לזהות את כניסת האינטרנט לכלל תחומי המחייה, וההשתלטות שלה על כמעט כל דבר אשר היה מתבצע בעבר מחוץ לאינטרנט. בעולם המסחר והקנייה למשל, ניתןבימינו, פרסום דיגיטלי לעסקים הוא הדבר החם ביותר! ומעטים בעלי העסקים ונותני השירות שטרם בחרו להשתמש בשיטה זו לשיווק העסק שלהם. לראות כי מרבית הצרכנים והקונים עברו לבצע את הקניות שלהם באמצעות האינטרנט. למעשה, על פי מחקר אשר בוצע במדינת פילדלפיה שבארצות הברית, 73 אחוזים מכלל האזרחים במדינה זו, העידו בשנת 2019 כי הם מבצעים את הקניות והרכישות שלהם באמצעות האינטרנט ובעזרת הטלפונים הסלולריים, שמא הם היו מעוניינים להתחיל לבצע את הרכישות שלהם באופן הנ“ל.

עם גדילת עולם הסחר והקנייה האינטרנטי, גם בעלי העסקים הבינו – הלקוחות הפוטנציאליים שלנו, והלקוחות הקיימים שלנו נמצאים בעיקר ברחבי האינטרנט, ועל מנת לאתר אותם או לשמור על הלקוחות הקיימים, עלינו להשתמש בצורה נבונה בכלים שהמרחב האינטרנטי מציע לנו.
ובימינו, פרסום דיגיטלי לעסקים הוא הדבר החם ביותר! ומעטים בעלי העסקים ונותני השירות שטרם בחרו להשתמש בשיטה זו לשיווק העסק שלהם. הפרסום הדיגיטלי לעסקים חורש תחומים רבים, וניתן לבצע אותו בדרכים רבות ומגוונות, בין היתר באמצעות דרכים חינמיים, דרכים בתשלום, דרכים מורכבים, ועוד.

מדוע כל בעל עסק חייב לפרסם את עצמו באמצעות פרסום דיגיטלי לעסקים?

התשובה לשאלה הזו היא מאוד פשוטה. בגלל שהקהל שלנו, לא משנה אם מדובר בנשים בגיל המעבר, גברים המחפשים זוגיות, בנות נוער שמכורות לאופנה או אנשים שמעוניינים לקבל מידעאם תשקיעו בפרסום דיגיטלי לעסקים שתואם את קהלי היעד של העסק, שמתאים לתקציב שלכם, שרלוונטי למטרות ולערכים שלכם על קנייה ומכירה של ענתיקות נמצא ברשת. הגולשים נמצאים בגוגל, הם נמצאים ברשתות החברתיות כמו פייסבוק, גוגל פלוס, אינסטגרם, יוטיוב ולינקדין. הם שם ולכן זה פשוט בזבוז לא לנצל את הפלטפורמות האלה לטובתכם. אם תשקיעו בפרסום דיגיטלי לעסקים שתואם את קהלי היעד של העסק, שמתאים לתקציב שלכם, שרלוונטי למטרות ולערכים שלכם, תוכלו למקסם את היתרונות של פרסום דיגיטלי לעסקים ויחד עם זאת להביא עוד ועוד לקוחות לעסק הזה. זה פשוט. אם אתם לא שם אתם פשוט לא קיימים ויותר מזה, אם אתם לא משקיעים בבניית אסטרטגיית פרסום דיגיטלי לעסקים לאורך זמן אתם מוצאים את עצמכם משאירים מקום למתחרים שלכם.

מה זה אומר פרסום דיגיטלי לעסקים? ובאיזה אופן הפרסום הדיגיטלי יכול לתרום לעסק שלי?

השיווק והפרסום הדיגיטלי לעסקים מתייחס למעשה לפעולות השיווקיות בתחום הפרסום של החברה שבבעלותכם אשר מתבצעות בעזרת האינטרנט. תחת המושג "אינטרנט: ניתן להתייחס בעצם ל- אתרי אינטרנט עסקיים, פרסום ממומן באמצעות מנועי חיפוש (גוגל), פרסום העסק בעזרת עמודים שיווקיים ברשתות החברתיות ובמדיות החברתיות השונות, פרסום ממומן בתשלוםתוכלו למקסם את היתרונות של פרסום דיגיטלי לעסקים ויחד עם זאת להביא עוד ועוד לקוחות לעסק הזה. בשרתות החברתיות, המלצות במנועי חיפוש ופורומים, ועוד דרכים רבות ומגוונות. נקודת ההנחה שעליכם להתבסס עלייה בתור בעלי העסק הינה – באיזה פלטפורמה אינטרנטית ובעזרת אילו אמצעים שיווקיים דיגיטליים אתם יכולים להגיע אל האנשים שיכולים להתעניין במוצר שאתם מוכרים, כלומר הלקוחות הפוטנציאליים של העסק או של החברה שלכם. יש להבין ולדעת – עולם הפרסום הדיגיטלי לא מסתכם בסתם כתבה, פרסומת או כרזה עבור העסק שלכם, אלא מדובר כאמור בנושא מורכב ועמוק, אשר דורש בניית אסטרטגיה שיווקית בראייה כוללת והבנה של העסק שלכם.

עולם המיתוג העסקי והפרסום הדיגיטלי לעסקים בכלל, הוא תחום גדול אשר חורש תחומים ואזורים אינטרנטיים רבים. עולם זה מתאים לבעלי עסקים, חברות קטנות, נותני וספקי שירות, בעלי מוצר כלשהו, ועוד, אשר מעוניינים להגדיל את החשיפה השיווקית שלהם, לשמור על מאגר הלקוחות הקיים בתור לקוחות נאמנים, או מעוניינים להשיג ולגשת על קהל יעד ולקוחות פוטנציאליים חדשים עבור העסק שלכם. בסופו של דבר – שיווק דיגיטלי ופרסום דיגיטלי לעסקים מומרים בסופו של דבר להכנסה גבוהה יותר עבורכם, בעלי העסקים. על מנת שתכירו ותבינו מה סוג השיווק הדיגיטלי המומלץ ביותר עבורכם, במאמר זה נפרט עבורכם על שיטות שיווק דיגיטליות שונות ומגוונות.

פרסום דיגיטלי לעסקים – על שיווק דיגיטלי ברשתות החברתיות –

הפעילו את הראש לרגע ותנסו לחשוב על חבר, אדם, או בעל משפחה שלא מחזיק בידיו חשבון פייסבוק או אינסטגרם. ובכלל, עולם הרשתות החברתיות והמדיות החברתיות לא מסתכם כיום רקשיווק דיגיטלי ופרסום דיגיטלי לעסקים מומרים בסופו של דבר להכנסה גבוהה יותר עבורכם, בעלי העסקים. על מנת שתכירו ותבינו מה סוג השיווק הדיגיטלי המומלץ ביותר עבורכם, במאמר זה נפרט עבורכם על שיטות שיווק דיגיטליות שונות ומגוונות. בפייסבוק או באינסטגרם. יוטיוב, טוויטר, טיקטוק, ועוד רשתות רבות חברתיות אשר קמות להן בכל יום, מהוות חלק משמעותי ונרחב בחיים של כמעט כל בן אדם בימינו. על פי מחקר אשר בוצע בגרמניה, ל85 אחוז מכלל אוכלוסיית אירופה ישנו חשבון פעיל בלפחות רשת חברתית אחת, והאדם הממוצע מבזבז 4 שעות ביממה לפחות על גלישה ברשתות החברתיות ובמדיות החברתיות השונות.

רשתות ומדיות חברתיות הפכו ברגע קטן לפקטור מרכזי ושחקן ראשי בעולם השיווק והפרסום הדיגיטלי עבור עסקים בימינו – הרשתות החברתיות מאפשרות הגעה לכמות רבה של אנשים, ניתן להגיע לאנשים על פי תחומי ענין ומאפיינים שונים, וחשוב לא פחות, ניתן לשמור על קשר בצורה פשוטה וישירה מול לקוחות. כל הנתונים הללו הובילו לכך שרשתות חברתיות הינן פלטפורמה מרכזית וחשוב בעולם השיווק, ויש לקחת את הרשתות החברתיות והמדיות השונות בחשבון כאשר אנחנו חושבים על הכנסת העסק שלנו ועולם הפרסום והשיווק האינטרנטי.

פרסום דיגיטלי לעסקים – שיווק אורגני (SEO) לעסקים באמצעות גוגל

 גוגל, הינה מנוע החיפוש המוביל ופחות או יותר מנוע החיפוש היחיד שרלוונטי כיום בשוק. במידה שתקימו או שכבר הקמתם אתר אינטרנטי עבור העסק שלכם, אזי שאתר זה יופיע כאמור במנועפרסום דיגיטלי לעסקים – שיווק אורגני (SEO) לעסקים באמצעות גוגל  גוגל, הינה מנוע החיפוש המוביל ופחות או יותר מנוע החיפוש היחיד שרלוונטי כיום בשוק. החיפוש של גוגל. עתה החישוב הוא פשוט – אנשים שגוללים ומשתמשים במנוע החיפוש של גוגל, יעדיפו להיכנס לאתרי אינטרנט אשר מופיעים בקדמה של החיפוש של גוגל, ולעתים אנשים רבים אפילו לא יגיעו ויראו את התוצאות הנמוכות יותר בסדר העדיפות של מנוע החיפוש. בנוסף לכך, אנשים נוטים לשים יותר אמון באתרי אינטרנט אשר מופיעים בקדמת התוצאות של גוגל, שכן אתרים אלה נתפסים בעיניי הקהל הרחב כאמינים או בטוחים יותר. מכאן המטרה הינה פשוטה – המטרה שלנו היא שאתר האינטרנט שלנו יופיע כמה שיותר גבוה במנוע החיפוש של גוגל. כיצד ניתן לעשות את זה? צעד משמעותי וחשוב שיאפשר זאת הינו הקידום האורגני בגוגל. קידום אורגני בגוגל או SEO  בשפה המקצועית, הינו אופטימיזציה של אתרי האינטרנט על פי המדד של גוגל, כדי לגרום לגוגל לבחור את האתר שלכם ולמקם אותו במיקום גבוה יותר. אילו נתונים יכולים לקדם את האתר שלי בצורה אורגנית בגוגל? ישנם נתונים שונים אשר גוגל לוקחת בחשבון כאשר היא מקמת את האתרים השונים במנוע החיפוש – נוחיות האתר, התאמת האתר לטלפונים הניידים, תוכן איכותי באתר, נראות ואסטטיות, ועוד.

פרסום דיגיטלי לעסקים – שיווק דיגיטלי בגוגל וברשתות חברתיות באמצעות מימון כספי

בעוד הקידום האורגני בגוגל הינו מצד אחד אמצעי נהדר ויעיל, אך מצד שני דרך שיווק איטית אשר דורשת עבודה יסודה ואיטית עם סבלנות, אזי שיש דרך נוספת אשר מתאימה יותר לעסקיםהיתרונות של שיטות שיווק זו בפרסום דיגיטלי לעסקים, הינה שניתן לקבל תוצאות בפרק זמנים מהיר מאוד, תוך כדי שגוגל לדוגמה נותנת לכם נתונים סטטיסטיים כל הזמן על מנת שתוכלו ללמוד את השיווק הממומן שעשיתם, ובכך לשפר אותו כל הזמן תוך כדי תנועה. ולבעלי חברות אשר לא מעוניינים להמתין ולעבוד בצורה איטית, ומעוניינים בקידום מהיר שיקרה ברגע נתון. לדוגמה, אדם אשר מקיים אירוע אשר מתחרש בעוד כשבוע, ומעוניין תוך מספר ימים להגדיל את החשיפה של אנשים לאירוע, על מנת להגדיל את קצב מכירת הכרטיסים לאירוע זה.
הקידום הממומן כשמו הוא – שיווק אשר דורש תשלום עבור הקידום של אתר האינטרנט שלכם או של דף העסק ברשתות החברתיות. השיווק הממומן עובד בצורה דומה למכירה פומבית – ניתן להציע סכומי כסף שונים עבור פרסום העסק שלכם, אך גוגל, פייסבוק, או שאר המדיות אשר מציעות קידום ממומן לעסקים, יבחרו ויקדו בראש מנוע החיפוש ובעדיפות גבוהה יותר את מי שבחר לשלם ולהגדיר את התקציב הגבוהה ביותר עבור הפרסום והשיווק שלו.
בתחומים מסוימים, השיווק הממומן יכול להיות טריקי וקשה, שכן ישנם תחומים שבה עסקים רבים משתמשים בדרך זו, ועל כן ישנה תחרות רבה בין מי יקודם קודם לכן, וכך גם הסכום שתאלצו לשלם הינו גבוהה יותר. היתרונות של שיטות שיווק זו בפרסום דיגיטלי לעסקים, הינה שניתן לקבל תוצאות בפרק זמנים מהיר מאוד, תוך כדי שגוגל לדוגמה נותנת לכם נתונים סטטיסטיים כל הזמן על מנת שתוכלו ללמוד את השיווק הממומן שעשיתם, ובכך לשפר אותו כל הזמן תוך כדי תנועה.

פרסום דיגיטלי לעסקים כמה זה אמור לעלות לי ?

ובכן, אין ספק שמדובר באחת השאלות היותר פופולאריות שבעלי עסקים שעדיין לא התחילו לפרסם את עצמם אונליין, או לחילופין שמפרסמים את עצמם אבל הפרסום לא עולה בקנה אחד עםפרסום דיגיטלי לעסקים כמה זה אמור לעלות לי ? אין ספק שמדובר באחת השאלות היותר פופולאריות שבעלי עסקים שעדיין לא התחילו לפרסם את עצמם אונליין המטרות שלהם שואלים.  אז כמה פרסום דיגיטלי לעסקים באמת אמור לעלות. אז יש כמה קריטריונים שמשפיעים על העלות הסופית.

  1. התקציב שלכם – ככל שיש לכם עסק גדול יותר, לרוב המחיר שתהיה מוכנים לשלם בכל חודש על שיווק ופרסום עולה.
  2. שיטת הפרסום – יש שיטות הנחשבות ליקרות יותר כמו למשל קידום ממומן בגוגל, בהשוואה לשיטות הנחשבות לזולות יותר כמו למשל קידום אורגני או קידום אורגני ברשתות החברתיות.
  3. מסיביות – בעוד יש כאלה שמעדיפים לשמור על פרסום תחת פרופיל נמוך למשל לשלוח ניזולטר אחת לחודש עבור קהל הלקוחות שלהם, אחרים מעדיפים פרסום אגרסיבי שכמובן יעלה את העלות החודשית.

העלות הממוצעת עבור פרסום דיגיטלי לעזקים נעה בין 1,500-50,000 ש“ח בחודש. לפני שאתם מחליטים כמה כסף אתם רוצים להשקיע מומלץ מאוד לבנות אסטרטגיית פרסום דיגיטלי חכמה שתואמת את המוצרים או השירותים שאתם מציעים ללקוחות שלכם, לבצע מחקר שוק מקיף ורק אז לקבל החלטה.

בניית אתרים לעורכי דין
בניית אתרים

בניית אתרים לעורכי דין

בעידן של היום, אם אתה לא נמצא באינטרנט אתה לא קיים. כל עורך דין צריך אתר שיגרום לו לבלוט מעל המתחרים שלו, ויעזור לו באיתור

חברת קידום אתרים בגוגל
בלוג

חברת קידום אתרים בגוגל

חברת קידום אתרים בגוגל ההיא חברה שתחום ההתמחות שלה הוא להוביל את האתר שלכם לראש מנוע החיפוש של גוגל. מדובר על מלאכה לא פשוטה בכלל

בניית אתרים לאמנים
בניית אתרים

בניית אתרים בדרום

כל עסק צריך אתר אשר יציג אותו כראוי, על מנת לגדול ולהתפתח ולזכות להכרה. עסק מצליח הוא עסק אשר יגיש את כלל שירותיו ללקוחותיו, וללקוחות

חברות קידום אתרים ברשתות חברתיות
בניית אתרים

בניית אתרים ואפליקציות

כל עסק צריך אתר אשר יציג אותו כראוי, וכן אפליקציה ייעודית, על מנת לגדול ולהתפתח ולזכות להכרה. עסק מצליח הוא עסק אשר מנגיש כלל שירותיו

חברת קידום אתרים בגוגל
בניית אתרים

בניית אתרים למסעדות

עסקים, בפרט עסקי מסעדות, צריכים אתר אשר יציג אותם כראוי, אשר ינגיש ויגיש את שירותיהם ללקוחות ולקוחות פוטנציאליים על מגש, תרתי משמע. האתר יתאר את

באילו פלטפורמות אפשר לבנות אתר אינטרנט לבד
בניית אתרים

קורס בניית אתרים באינטרנט

כל עסק צריך אתר אשר יציג אותו, ינגיש אותו ואת שירותיו, יתאר את פרטיו בצורה הטובה ביותר. מדובר בצורך הכרחי עבור כל עסק, ועל כן

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

עיקרי הדברים: