פרסום ברשתות חברתיות – על החשיבות של שיווק העסק או המוצר שלכם בשנת 2022 ומדריך למפרסם המתחיל במדיות החברתיות

מקומן של הרשתות החברתיות בימינוקריאת חדשות, התעדכנות בנושאים החמים ביותר במדינה, וכן, גם סחר וקנייה מתבצע כיום בפייסבוק. בשל כך – פרסום ברשתות חברתיות הוא קריטי ומשמעותי עבור העסק שלכם!

למעשה, מעל 75 אחוזים מבני האדם כיום מעבירים את הזמן שלכם, ולא, לא רק את הזמן הפנוי אלא גם זמן העבודה שלהם ברשתות החברתיות. תנסו לחשוב על עצמכם – איך הבוקר שלכם נפתח, בתור לקופת החולים, בדרך לעבודה, בבנק, ואחר הצהריים – בכל הזמנים האלה סביר להניח ש"ביקרתם" לפחות פעם אחת ביום ברשת חברתית כזו או אחרת. הרשתות החברתיות תפסו נפח משמעותי בחיים שלנו – לא מדובר כבר בפלטפורמה אשר נועדה רק לשעשוע בפנאי – אלא פלטפורמה אשר חורשת על תחומים רבים בחיינו – קריאת חדשות, התעדכנות בנושאים החמים ביותר במדינה, וכן, גם סחר וקנייה מתבצע כיום בפייסבוק. בשל כך – פרסום ברשתות חברתיות הוא קריטי ומשמעותי עבור העסק שלכם!

יש לי עסק – למה אני חייב לפרסם ברשתות החברתיות?

אם עד לפני כמה זמן היינו יכולים להתלבט האם כן או לא לפרסם ברשתות החברתיות, היום זה כבר ממש לא עניין של בחירה. למה? משום שכולם נמצאים שם. ילדים, בני נוער, נשים וגברים,יש לי עסק - למה אני חייב לפרסם ברשתות החברתיות? אם עד לפני כמה זמן היינו יכולים להתלבט האם כן או לא לפרסם ברשתות החברתיות, היום זה כבר ממש לא עניין של בחירה. למה? משום שכולם נמצאים שם. מבוגרים וצעירים – כולם שם. בנוסף, לכל רשת חברתית יש מערכת טרגוט ואלגוריתם סופר חכם שיודעים איך לאתר את קהלי היעד שלנו ולכן אם אנחנו לא מנצלים את אחת או יותר מהפלטפורמות הללו לטובתנו, אנחנו פשוט נמצאים מאחור. יש כמה יתרונות בולטים שפשוט לא ניתן להתעלם מהם שמדובר על פרסום ברשתות החברתיות והם:

  1. חשיפה חשיפה ושוב חשיפה – ברגע שאנחנו מפרסמים את העסק, הארגון, החנות או כל דבר אחר ברשתות החברתיות, אנחנו מייצרים חשיפה. כמובן שתהליך הפרסום חייב להיות ממוקד ואיכותי, אך בגדול, אם הפרסום נכון אנחנו יכולים להגיע לכמות אדירה של לקוחות וגולשים פוטנציאליים שיעבירו את המידע הזה הלאה.
  2. מיתוג – היום, דרך עמוד עסקי בפייסבוק, עמוד עסקי באינסטגרם וערוץ ביוטיוב אנחנו פשוט יכולים להשיג מיתוג מעולה. דרך הפרסום אנחנו מחזקים את המותג, מעלים את המודעות של הגולשים לגבי החברה שלנו וכך למעשה מייצרים הכרה.
  3. שומרים על קשר- באמצעות הנעה לפעולה כמו למשל לייקים, תגובות, תיוגים, האשטגים ושיתופים אנחנו יכולים לשמור על קשר רציף ופעיל עם הלקוחות שלנו, בין אם מדובר בלקוחות פעילים ובין אם בלקוחות פוטנציאליים.

כאשר מדברים על רשתות חברתיות נהוג להתייחס בדרך כלל לענקיות המדיה בימינו – פייסבוק ואינסטגרם. אבל, ישנן רשתות ומדיות חברתיות אחרות בימינו שתופסות גם כן נפח משמעותי בחיינו – יוטיוב, טיק-טוק, וואטסאפ… הן רק חלק מהשמות החזקים והמוכרים ביותר בשוק כיום.
למעשה, הזמן הממוצע שאדם בזבז ביום על הרשתות החברתיות בישראל, על פי סקר שנערך לאחרונה הינו 8 שעות ביום, זמן גדול ורחב בכל היבט שהוא.
כיום מרבית העסקים הבינו את הנוסחה ועברו לשווק את הוצר, העסק, המותג שהם מנסים למכור ברשתות החברתיות. לא הבנתם עדיין את הפוטנציאל האדיר שטמון ברשתות חברתיות? העסק שלכם עדיין לא משווק בצורה כזו או אחרת באחת מהרשתות החברתיות המובילות בעולם? המדריך הנ"ל יציג ויסביר לכם את כל מה שצריך, על מנת שתוכל לקחת את העסק שלכם צעד אחד קדימה באמצעות פרסום ברשתות החברתיות.

למה אני מתכוון כשאני אומר "פרסום ברשתות החברתיות?"שיווק ברשתות החברתיות הוא לא סתם להעלות פוסטים לפייסבוק לדף שהקמתי לעסק שלי, פרסום ברשתות החברתיות הוא תחום מורכב ומעניין בפני עצמו.

נתחיל מההבהרה הבאה – שיווק ברשתות החברתיות הוא לא סתם להעלות פוסטים לפייסבוק לדף שהקמתי לעסק שלי, פרסום ברשתות החברתיות הוא תחום מורכב ומעניין בפני עצמו.
פרסום ברשתות החברתיות הוא בעצם אסטרטגיה חד שמעית, שבו אתם כבעלי עסק או מוצר כלשהו, מעבירים לגולשים ברשת, ובפרט לגולשים אשר נמצאים כלקוחות פוטנציאליים עבורכם תוכן שיווקי ומידע על העסק שלכם, אשר נועד בסופו של דבר להעלות את קהל הלקוחות, לשמר אותו, ובכך להגדיל את ההכנסה והפופולאריות של המוצר שלכם.
השיווק ברשתות השונות חייב להסתמך ולהיות מבוסס על אסטרטגיה שיווקית כללית ומתוכננת שלכם – מהי מטרת היעד שלי? לאיזה קהל אני פונה? כיצד אני יכול לממש את המטרות שלי באמצעות שיווק ופרסום נכונים של העסק/ המוצר אותו אני מוכר?
יש לזכור! השימוש והמעבר שלכם לרשתות החברתיות יכול לחשוף ולהרחיב את העסק שלכם לקהל יעד חדש שעוד לא הכיר אתכם, קהל יעד פוטנציאלי שלא תלוי במיקום או קרבה גיאוגרפית לעסק שלכם!

מהם היתרונות של הפרסום בפייסבוק לעסקים?בפרסום ברשתות החברתיות, לפייסבוק יש מערכת טירגוט חכמה, למעשה מדובר במערכת שיודעת לחשוף את המוצר שלכם לקהל שעשוי להתעניין באחוזים הגבוהים ביותר למוצר הספציפי שלכם.

פייסבוק הינה המדיה החברתית הגדולה והרלוונטית ביותר עבור עסקים. הסיבה לכך היא שפייסבוק הפכה להיות בימינו מעבר לעוד סתם רשת חברתית, אלא מדובר במאגר חדשות, ידע, ומסחר הגדול ביותר בימינו. פרסום בפייסבוק יכול לעזור במיוחד לעסקים קטנים ועצמאיים, שכן הפייסבוק מאפשר לעסק הקטן שלכם אשר נמצא בתהליך צמחיה להגדיל את החשיפה שלו בעולם ובכך לייצר באז גדול יותר סביבו. מהם היתרונות הבולטים ביותר של פרסום העסק שלכם בפייסבוק? הנה מספר יתרונות בולטים שיש לדעת:

  • חשיפה – לפייסבוק יש מערכת טירגוט חכמה, למעשה מדובר במערכת שיודעת לחשוף את המוצר שלכם לקהל שעשוי להתעניין באחוזים הגבוהים ביותר למוצר הספציפי שלכם. פייסבוק עשוי להגדיל את החשיפה של קהל יעד חדש למוצר שלכם בעשרות אחוזים.
  • מיקוד – פייסבוק יודעת לפרסם את התוכן השיווקי שלכם לקהל היעד הנכון ביותר – הדבר מתבצע באמצעות שקלול גיל, אזור מגורים, מגדר, תחומי עניין, ומגוון נרחב של קריטריונים אשר נועדו להבטיח לכם פרסום ושיווק יעילם של המוצר שלכם.
  • סטטיסטיקה ופילוח – פייסבוק יודעת לייצר עבורכם מידע מדויק וסטטיסטיקה אמינה אשר נועד לספק לכם מידע של – האם השיווק שביצעתי עובד? לא עובד? מהם התחומים שבהם עליי להשקיע יותר בשיווק העסק שלי ומהם התחומים שפחות?

שיווק באינסטגרם – טיפים ונקודות חשובות שעליכם לזכור!כאשר אנחנו מבצעים פרסום ברשתות החברתיות בכלל – עלינו לבצע את השיווק שלנו בצורה המחושבת והמדויקת ביותר.

דבר קטן אך חשוב ביותר שעלינו לזכור כאשר אנחנו מתחילים לפרסם באינסטגרם, או כאשר אנחנו מבצעים פרסום ברשתות החברתיות בכלל – עלינו לבצע את השיווק שלנו בצורה המחושבת והמדויקת ביותר. לכל אדם באינסטגרם יש "זמן מסך קצוב" וכל כן הפרסום שלכם חייב להיות הפרסום הרלוונטי ביותר, ומכוון לקהל יעד הספציפי והרלוונטי ביותר. איך עושים את זה? לפניכם מספר טיפים שימושיים:

  • שמירה על הנאמנות והקשר שלכם מול הלקוחות – חשוב מאוד לשמור על קשר יציב ובריא מול הלקוחות שלכם. סביר להניח שלאחר תחילת הפרסום ברשתות החברתיות, ללקוחות רבים או אנשים בעלי פוטנציאל להפוך ללקוחות שלכם יהיו שאלות, בקשות, או חששות שהם ירצו לשתף אתכם. חשוב לתת מענה מהיר ורלוונטי ללקוחות, וללמוד מכך מהם הדברים החשובים שעלינו לתת עבורם מענה ללקוחות.
  • המטרה – ליצור עניין ובאז – המטרה הגדולה שלכם בתור עסקים שמתחילים לעשות פרסום ברשתות החברתיות הינה ליצור תוכן ולפרסם בצורה שתייצר כמות גדולה של "תנועה" לעמוד שלכם. מהי "תנועה" – לייקים, שיתופים, תגובות, ובעצם כל דבר שיכול להגדיל את החשיפה של קהל יעד פוטנציאלי למוצר שלכם.

השימוש בחברות צד שלישי אשר מתמחות בפרסום ברשתות החברתיות – כדאי או לא?

כמו בכל תחום חדש אשר תופס תאוצה בעולם, כיום ישנן חברות צד שלישי רבות אשר מתמחות ועוסקות בשיווק ופרסום ברשתות החברתיות. חברות אלה עוסקות במשך שנים בכל הנושא שלכמו בכל תחום חדש אשר תופס תאוצה בעולם, כיום ישנן חברות צד שלישי רבות אשר מתמחות ועוסקות בשיווק ופרסום ברשתות החברתיות. חברות אלה עוסקות במשך שנים בכל הנושא של שיווק דיגיטלי שיווק דיגיטלי, ובפרט בשיווק ברשתות החברתיות, תחום אשר תופס תאוצה וגדל בשנים האחרונות.
ניתן להכנס לעולם של פרסום ברשתות החברתיות בצורה עצמאית, אך חשוב לדעת שללא כל הכוונה או ידע בנושא, סביר להניח שתבצעו טעויות טיפוסיות, דבר אשר יגרור איבוד של משאבים כגון – כסף וזמן.

חברות אלה ייגשו אל העסק שלכם, יכירו אותו ברמה הגבוהה והמדויקת ביותר, ורק לאחר מכן יבנו יחד אתכם אסטרטגיה מקיפה אשר תעזור לכם להתחיל לפרסם ברשתות החברתיות, ותוך זמן קצר תוכלו גם לצאת לדרך עצמאית בכל הקשור לשיווק מסוג זה.

היתרונות של שיווק ופרסום העסק שלכם במדיות החברתיות באינטרנט –

עולם הפרסום והשיווק היה מושתת אז ראשית דרכו על ההיגיון הפשוט – הצורך והרצון של כל בעל עסק להגדיל את החשיפה של העסק שלו לקהל יעד גדול יותר, ובכך לרכוש את העניין של לקוחות חדשים ופוטנציאליים במוצר שלו.

ההשתלטות של הרשתות החברתיות על עולם הפרסום הוא מובן – הרשתות החברתיות הן הדרך הקלה והפשוטה ביותר כיום להגיע לכמה שיותר אנשים. למעשה, בעולם שבו רוב עולם הסחר יכול להתבצע מאחורי המחשב, כבר אין קשר גדול מידי בין המיקום הפיזי של הלקוחות שלכם, לבין המקום הגיאוגרפי ממנו אתם עובדים.

עולם הרשתות החברתיות יודע לבחור את האנשים אליהם תחשפו בצורה היעילה והטובה ביותר. לדוגמה – פייסבוק יידע לקחת עסק אשר מפרסם מוצרי ספורט, ולהעמיד את הפרסומים שלו בפני בני נוער אשר נמשכים לסוגי ספורט מסוימים ומבצעים אותו בצורה תכופה ביותר.

ממומן בפייסבוק – מה זה והאם אני צריך את זה?ההשתלטות של הרשתות החברתיות על עולם הפרסום הוא מובן – הרשתות החברתיות הן הדרך הקלה והפשוטה ביותר כיום להגיע לכמה שיותר אנשים.

כיום, ישנה האופציה של לעשות פרסום ממומן בפייסבוק. הפרסום הממומן יתבצע לאחר שאתם יחד עם פייסבוק תבחרו את מטרות הפרסום שלכם, קהל הייעד אליו אתם רוצים להחשף, וכו..
לאחר תהליך זה, פייסבוק יגביר את החשיפה של המוצר שלכם בהתאם למטרות שבחרתם, ולבסוף, תקבלו סטטיסטיקה מדויקת של הפרסום שבוצע, על מנת שתוכלו ללמוד מכאן והלאה את המסקנות הדרושות על מנת לבצע בפעם הבא פרסום טוב אף יותר.

שימור על קהל יעד שכבר קיים אצלכם –

נכון, השימוש העיקרי של פרסום ברשתות החברתיות הינו להגיע ולהשיג לקוחות חדשים לעסק שלכם, אבל, ישנו פרמטר לא פחות חשוב שעליכם לחשוב כאשר אתם מתחילים לפרסם את העסק שלכם – שימור על לקוחות קיימים ושמירה עליהם כלקוחות נאמנים.
זכרו – בעולם החדש ישנה תחרות גדולה על כל דבר – תחרות רבה בין עסקים אשר מביאה למגוון גדול ואופציות לכל לקוח. חשוב לבצע מהלכים אסטרטגיים אשר יעזרו לכם לשמור על לקוחות קיימים – שמירה על קשר ישיר מול הלקוחות, הצעה של מבצעים ומוצרים חדשים למייל האישי של הלקוח, איחול "יום הולדת שמח" ללקוחות, ועוד… הם רק חלק קטן מהכלים שלכם לשמירה על קהל לקוחות נאמן.

כמה יעלה לי לפרסם את העסק שלי ברשתות חברתיות?השימוש העיקרי של פרסום ברשתות החברתיות הינו להגיע ולהשיג לקוחות חדשים לעסק שלכם, אבל, ישנו פרמטר לא פחות חשוב שעליכם לחשוב כאשר אתם מתחילים לפרסם את העסק שלכם – שימור על לקוחות קיימים ושמירה עליהם כלקוחות נאמנים.

המחיר שיעלה לכם לפרסם את הרשתות החברתיות משתנה ותלוי במגוון קריטריונים כמו למשל באיזו רשת חברתית אתם בוחרים לפרסם, באיזו שיטת פרסום אתם בוחרים – ממומן, אורגני או משולבת, האם אתם אלה שמבצעים את תהליך הפרסום בעצמכם או נעזרים במומחים, מה התקציב שיש לכם להשקיע בפרסום הזה ואילו שינויים אתם עושים במהלך הדרך. תמיד ניתן לבצע שינויים כאלה ואחרים, להקטין או להגדיל את התקציב ,אבל בגדול המחיר לפרסום ברשתות חברתיות נע בין 1,000-50,000 ש“ח בחודש.

מחירון בניית אתרים
בניית אתרים

מחירון בניית אתרים

כיום עולם העסקים מתנהל ברובו ברשת. השיווק, המיתוג, משיכת הלקוחות ואף מכירת מוצרים מתבצעים אונליין. לכן, על מנת להצליח למשוך לקוחות ולהגדיל רווחים חשוב לבנות

בניית אתרים

בניית אתר אינטרנט חינם

מאמר זה מכסה סקירה נרחבת לגבי כמה מהכלים הפופולריים ביותר לבניית אתרים בחינם וכמו כן, מדריך זה יכלול מידע והכוונה כיצד לבחור כלי שמתאים לצרכים

בניית אתרים

בניית אתר מכירה באינטרנט

בניית אתר מכירה באינטרנט היא אינה משימה כל כך מסובכת כמו שזה נשמע. עם זאת, בניית אתר מכירות באינטרנט היא לא המשימה היחידה שתצטרכו לצלוח

בלוג

ג'ינגלים מקפיצים לעסקים

תגידו, קורה לכם שפתאום משום מקום אתם מתחילים לזמזם את הנעימה של פרסומת כל שהיא מהטלוויזיה או מהרדיו, פרסומת כזו ששואבת את המקור שלה משיר

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

עיקרי הדברים:

מחירון בניית אתרים

מחירון בניית אתרים

כיום עולם העסקים מתנהל ברובו ברשת. השיווק, המיתוג, משיכת הלקוחות ואף מכירת מוצרים מתבצעים אונליין. לכן, על מנת להצליח למשוך לקוחות ולהגדיל רווחים חשוב לבנות

קרא עוד »

בניית אתר אינטרנט חינם

מאמר זה מכסה סקירה נרחבת לגבי כמה מהכלים הפופולריים ביותר לבניית אתרים בחינם וכמו כן, מדריך זה יכלול מידע והכוונה כיצד לבחור כלי שמתאים לצרכים

קרא עוד »
050-2445-435

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.