השאירו פרטים וקבלו ייעוץ ראשוני חינם!!!

פרסום בוואטסאפ

פרסום בוואטסאפפרסום בוואטסאפ

ישנם שני סוגי פרסום בוואטסאפ:

– פרסום קידום מכירות

– פרסום שיחות

פרסום קידום מכירות הוא מודעה המוצגת בעמוד הבית של וואסאפ לזמן מוגבל. 

ניתן להקיש עליו כדי לפתוח את הגרסה המלאה של המודעה. פרסום מסוג זה פחות חודרני מפרסום בשיחות והוכח כיעיל יותר.

פרסום לשיחה יכול להיות גם ממותג וגם לא ממותג. זה מתחיל בכך שעסק או ארגון שולחים הודעה ללקוחות, עוקבים או לקוחות פוטנציאליים שלו עם מידע על מוצרים, שירותים, מבצעים והצעות באמצעות וואטסאפ. סוג זה של הודעות מציע הזדמנות לשתף עדכונים עם הקהל שלך בזמן אמת וליצור קשרי לקוחות באמצעות דיאלוג.

למעשה שיווק בוואטסאפ בשיטת פרסום שיחות נעשה דרך אנשי הקשר עצמם. זה שיווק חכם ועכשווי שמאפשר ללקוח לשלוח את ההודעה והתוכן השיווקי גם לחבריו . היתרון הממשי בפרסום בוואטסאפ הוא בעצם  החדירה למרחב האישי של הקהל יעד הפוטנציאלי. הוא נעשה באמצעות חשבון וואטסאפ ייעודי לאותו עסק נכון להיום וואטסאפ היא אפליקציית המסרים הגדולה בעולם אך עדיין אין אפשרות לקנות דרכה שטח אחסון רק לשמור על קשר עם הלקוחות. המפרסם צריך להכריז על פעילות מסוימת ולהזמין את הלקוחות לפתוח קבוצת וואטסאפ כדי לצרף אליה מספר טלפון ייעודי שנפתח לטובת הקמפיין. לאחר מכן ניתן לשלוח מסרים מיידיים באמצעות הוואטסאפ, לקיים חידונים שקשורים למותג ולשלוח קבצי תמונות או סרטונים לכל החברים בקבוצה. 

איך מתחילים פרסום בוואטסאפ

בשנים האחרונות וואטסאפ היא הפלטפורמה הצומחת ביותר לפרסום. הסיבה מאחורי זה היא משום שהיא מספקת תקשורת אחד לאחד עם המשתמשים שלה, מה שלא אפשרי עם פלטפורמות מדיה חברתית אחרות. פרסום בוואטסאפ הוא סוג של פרסום במובייל באפליקציית המסרים הפופולרית, סוג זה של פרסום ממוקם בתוך פונקציית הצ'אט של האפליקציה. על מנת לקבל גישה לפרסום מסוג זה, מותגים צריכים לפנות לוואטסאפ שבבעלות פייסבוק.

על מנת שחברות יפרסמו בווטסאפ, עליהן ליצור תחילה קשר עם סנפצ'אט ולרכוש מהן ערכת קריאייטיב ממומנת. הערכה כוללת טופס אלקטרוני שניתן למלא בו מידע כיצד תציג וואטסאפ את המודעה וכל פרט אחר הנדרש. לאחר שסופק כל המידע הזה, ישלח אימייל אישור עם קישור המאפשר למפרסמים להעלות את נכסי הקריאייטיב שלהם לאישור לפני שהם יאושרו על ידי וואטסאפ.

החלטה אם לפרסם בוואטסאפאיך להגיע להחלטה אם לפרסם בוואטסאפ

ב-2017, פייסבוק רכשה את וואטסאפ בסכום עתק של 19 מיליארד דולר. חלק גדול מהעסקה היה בגלל הפוטנציאל של WhatsApp לייצר רווחים מבסיס המשתמשים הגדול שלה.

שוק הפרסום בוואטסאפ הוא תעשיית נישה והיא עדיין בשלבי התפתחות. יש כמה שחקנים מהודו שהצליחו ליצור נוכחות בשוק הזה.

ההחלטה אם להשקיע במודעות WhatsApp או לא צריכה להתבסס על גורמים שונים כגון:

-מה קהל היעד שלך?

-מהן המטרות השיווקיות שלך?

-כמה אתה רוצה להוציא?

בנוסף פרסום בוואטסאפ שונה מאוד מפרסום בפלטפורמות אחרות. לוואטסאפ יש כיום כ-1.5 מיליארד משתמשים פעילים חודשיים, כלומר הם מסוגלים להגיע לקהל עצום עם המודעות שלהם. אחת התכונות הפופולריות ביותר של אפליקציה זו היא אפשרות הצ'אט שבה אנשים יכולים לשוחח עם החברים ובני המשפחה שלהם בחינם או עם חיבור לאינטרנט. החברה מאחורי אפליקציית המסרים הזו היא פייסבוק. 

מהי בעצם וואטסאפ?

WhatsApp היא אפליקציית הודעות מיידיות

 ומדיה חברתית פופולרית עם יותר ממיליארד משתמשים פעילים. עם בסיס משתמשים כה גדול, אפליקציה זו מספקת הזדמנות ייחודית למשווקים למקד לקהלים שהם רוצים להתחבר אליהם במכשירים הניידים שלהם. ניתן להקיש על מודעות כדי לשלוח הודעות וקישורים לחברים בוואטסאפ. זה מאפשר למשווקים ליהנות מהיתרונות של שיווק מפה לאוזן שכן צרכנים חולקים את המודעות הללו עם חברים ובני משפחה שאולי לא היו מגיעים אליהם אחרת. מפרסמים יכולים גם להציג מודעות בוואטסאפ הכוללות תוכן וידאו, קישורים, תמונות או קטעי אודיו. הם יכולים להשתמש במודעות אלו כחלק ממסע פרסום שיווקי גדול יותר או כמוצר פרסומות עצמאי, דבר שימושי במיוחד למיקוד משתמשים ניידים שאינם יכולים לגשת לערוצים אחרים כמו פרסום בטלוויזיה.

פרסום בוואטסאפ

פרסום בוואטסאפ הולך ופופולרי בקרב משווקים. זו דרך להגיע ללקוחות בטלפון שלהם מבלי לשלם עבור ההודעות.

הרעיון של פרסום בוואטסאפ הוא להעביר מסר לקהל מסוים על ידי מיקוד אליו בטלפון. הנמען אינו יודע מי השולח ולכן יש סיכוי גבוה יותר שיפתחו את ההודעה. צורת שיווק זו הצליחה במקרים מסוימים מכיוון שהיא מציעה אלטרנטיבה זולה וממוקדת יותר מפרסום מסורתי.

לדרך הפרסום החדשה הזו יש יתרונות רבים על פני צורות פרסום אחרות. יתרון אחד הוא שאפשר לעשות את זה בלי להוציא הרבה כסף על סוכנויות שיווק. הוא גם מספק צורת שיווק רלוונטית ביותר אשר מתמקדת פחות בצרכים וברצונות של אנשים, ובמה שהם עושים באותו רגע בזמן אמת. כל עסק שואף להיות הראשון להשתמש בווטסאפ כאמצעי פרסום. אפליקציית המסרים הייתה ברכה עבור אנשי שיווק, כאשר חברות פונות לאפליקציה כדרך להגיע ישירות לצרכנים. לוואטסאפ יש 200 מיליון משתמשים פעילים, ומספר זה גדל מדי יום, כאשר משתמשים רבים רואים בשיחות שלהם דומות להתכתבויות באימייל.

לעסקים, השימוש בוואטסאפ מספק סוג שיווק אישי יותר שיכול להועיל בהגעה ללקוחות שעלולים להרגיש נטושים על ידי שיטות מסורתיות כמו פרסום בטלוויזיה וברדיו ומספק להם יחס אישי יותר.

היתרון בפרסום בוואטסאפמה היתרון בפרסום בוואטסאפ?

אחת מאסטרטגיות הפרסום היעילות ביותר במדיה החברתית היא פרסום בוואטסאפ. אסטרטגיה זו יכולה לשמש כדי להשיג יותר משתמשים בקבוצת WhatsApp של העסק. יש לא מעט יתרונות לאסטרטגיה זו עבור חברות, פרסום זה כולל אך לא רק:

  • עלות המודעות נמוכה יותר, כי היא משולמת באמצעות אפליקציה
  • הם מציעים שיווק סלולרי שהוא פופולרי מתמיד
  • קל למקד לאנשים שמתעניינים במוצר או בשירות שלך על ידי שליחת פרסומות באמצעות קבוצות וואטסאפ
  • קל יותר למדוד את תוצאות המודעות שלך באמצעות אסטרטגיה זו
  • אתה יכול ליצור קשר עם לקוחות בקלות על ידי שליחת סקרים או חידונים באמצעות הצ'אט הקבוצתי

פרסום בוואטסאפ הוא תהליך של הצגת מודעות בוואטסאפ. פרסום זה מכוון לסמארטפונים, טאבלטים ומכשירים ניידים אחרים. ישנן שתי שיטות לביצוע פרסום בוואטסאפ. הראשון הוא על ידי שימוש בתכונת הצ'אט באפליקציה המאפשרת למותגים להעביר הודעות אישיות עם לקוחות. השיטה השנייה היא באמצעות מודעה בתוך האפליקציה המאפשרת למותגים לקדם את המוצרים או השירותים שלהם ישירות ללקוחות בזמן שהם גולשים ברשימת אנשי הקשר שלהם או בכל אזור אחר באפליקציה.

הצמיחה של אפליקציית הצ'אט הייתה דרמטית ומשווקים רבים בוחנים דרכים להיכנס לערוץ זה כדי להגיע למשתמשים שאולי לא ירצו להשתמש במדיה חברתית או בערוצים דיגיטליים אחרים. המספר הכולל של משתמשי WhatsApp הפעילים צפוי לגדול ב-50%, ולכן הגיוני שמשווקים ומותגים יבדקו דרכים שבהן הם יכולים להיות מעורבים ולגשת לנתח השוק שהערוץ הזה יצר. WhatsApp היא אחת מאפליקציות המסרים הפופולריות ביותר בעולם. הוא משמש לא רק לתקשורת עם חברים, אלא גם למטרות מסחריות. בשל הטווח הגלובלי שלה, היא משכה חברות רבות שמשתמשות בה כעת כערוץ שיווקי כדי להגיע לקהלי היעד שלהן.

חברות אלו יכולות לפרסם בוואטסאפ על ידי רכישת מודעות מווטסאפ המופיעות בצ'אטים של משתמשי וואטסאפ, או שהן יכולות להשתמש בשיטות אחרות כמו צ'אטים קבוצתיים ממומנים והודעות ממומנות הנראות לכל חברי הצ'אט הקבוצתי. מודעות וואטסאפ הן דרך חדשה וחדשנית לפרסם. הם יכולים להיות זולים מאוד ויכולים להגיע לעד 100 מיליון משתמשים פעילים חודשיים ברחבי העולם.

אסטרטגיות שיווק
פרסום לעסקים

פרסום דיגיטלי לעסקים –כל מה שרציתם לדעת על פרסום דיגיטלי לעסקים שלכם, וטיפים רלוונטיים עבורכם בעלי העסקים

עולם הפרסום והשיווק משחר ההיסטוריה, ועד לכניסת השיווק הדיגיטלי והאינטרנטי לחיינו משחר ההיסטוריה של עולם המסחר, בעלי עסקים הבינו את החשיבות של פרסום ושיווק עסקים

פרסום עסקים 
פרסום לעסקים

קידום אונליין לעסקים – על הנפח של קידום אונליין בעולם שיווק ופרסום העסקים בימינו  וכיצד קידום אונליין תפס מקום כה גדול בעולם זה

עולם הקידום של עסקים וחברות, כלומר עולם השיווק והפרסום הינו עולם אשר היה קיים מאז ומתמיד. העקרון תמיד היה פשוט מאוד וזהה – בעלי עסקים,

משרד פרסום חרדי
בלוג

משרד פרסום חרדי

תעשיית הפרסום היא תעשייה שרק הולכת וגדלה משנה לשנה, כאשר משרדי הפרסום עובדים ללא הרף כדי לחשוב על מהלכים שיווקיים חדשניים ואיכותיים שיצליחו למשוך אליהם