השאירו פרטים וקבלו ייעוץ ראשוני חינם!!!

פרסום בגוגל

פרסום בגוגל הוא אחת האופציות הטובות ביותר לעסקים שרוצים להגדיל את החשיפה של העסק ולהגדיל את מעגל הלקוחות. לפרסום בגוגל יש יתרונות רבים, שכן גם בלי תקציבים כלל ניתן להגיע לתוצאות אפקטיביות על ידו. כמו כן, במקרים רבים פרסום בגוגל עובד ביעילות רבה יותר מאשר פרסום בעיתון, בטלוויזיה או בשלטי חוצות. מהו פרסום בגוגל, איך הוא עובד ומה היתרונות שלו? על כך נרחיב במאמר הבא.

מהו פרסום בגוגל?פרסום בגוגל הוא אחת האופציות הטובות ביותר לעסקים שרוצים להגדיל את החשיפה של העסק ולהגדיל את מעגל הלקוחות.

גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם. שימוש בגוגל מאפשר לחפש מידע במגוון נושאים. למעשה, כל אדם שרוצה לחפש מידע על נושא כלשהו, יכול להזין אותו במנוע החיפוש גוגל וכך יקבל תוצאות בהתאם לחיפוש שלו. יש לקחת בחשבון כי בדרך כלל התשובות שמתקבלות בגוגל יכילו ויושפעו ממילות המפתח שהזנתם בחיפוש. כלומר, אם תחפשו גרר 24/7, תקבלו תוצאות חיפוש שמתאימות למילות החיפוש הללו. לעומת זאת אם תחפשו גרר בחיפה תקבלו תוצאות חיפוש אחרות, למרות שבשני המקרים החיפוש נוגע לשירותי גרר.

תוצאות החיפוש בגוגל מוצגות על פי סדר מסוים. סדר זה נקבע על ידי גוגל בהתאם לפרמטרים שונים ביניהם המחיר ששולם עבור המודעה ואיכות המודעה. יש לקחת בחשבון כי סדר התוצאות הוא אחד הדברים הקריטיים שכן רוב האנשים מסתפקים בדף התוצאות הראשון שמתקבל בפניהם ולא ממשיכים לדפים הבאים. כלומר, ככל שאתר מסוים מדורג גבוה יותר, כך הוא מקבל חשיפה גדולה יותר וכתוצאה מכך הפרסום של אותו אתר יהיה יעיל יותר. על ידי פרסום נכון בגוגל אתם למעשה גורמים לכך שהאתר שלכם יעלה לראשית תוצאות החיפוש של גוגל וכך תוכלו להגדיל את החשיפה ללקוחות פוטנציאליים.

כיצד פרסום בגוגל עובד?מהו פרסום בגוגל? גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם. שימוש בגוגל מאפשר לחפש מידע במגוון נושאים.

פרסום בגוגל עובד בשיטה של מכרז. על כל מפרסם לבחור אילו מילות מפתח יציגו את המודעות שלו ומה המחיר המקסימלי אותו הוא מוכן לשלם עבור כל הקלקה על מודעה.

פרסום בגוגל מתבצע על ידי שתי דרכים מרכזיות-

  • קידום ממומןבקידום ממומן, כפי שניתן להבין המפרסם משלם לגוגל על הפרסום. בצורה זו גוגל מציגה את המשלמים בתוצאות החיפוש הראשונות, בהתאם למחיר ששולם. קידום ממומן מופיע תחת התגית מודעה.
  • קידום אורגני– לעומת קידום ממומן בו יש לשלם, בקידום אורגני, המפרסם מבצע פעולות שמטרתן לקדם את האתר שלו לראשית מנוע החיפוש. קידום אורגני כולל בעיקר הקמת אתרים ופרסום תוכן רב עם מילות מפתח.

מה חשוב לקחת בחשבון בפרסום בגוגל?מה חשוב לקחת בחשבון בפרסום בגוגל? אז החלטתם שאתם רוצים לפרסם בגוגל. לשם כך עליכם לנהל קמפיין פרסום בגוגל.

אז החלטתם שאתם רוצים לפרסם בגוגל. לשם כך עליכם לנהל קמפיין פרסום בגוגל. ניהול קמפיין פרסום בגוגל מצריך התייחסות למספר דגשים חשובים, על מנת שהקמפיין יהיה יעיל ויניב תוצאות טובות.

  1. הגדרת מטרה –אחד הדברים החשובים ביותר בניהול קמפיין פרסום בגוגל הוא הגדרת מטרה. מטרת הקמפיין היא למעשה המטרה של הפרסום וחשוב להגדיר אותה באופן מדויק, ממוקד, ספציפי וברור. הגדרת המטרה במדויק תשפיע על הצלחת הפרסום שלכם. כאשר מגדירים את המטרה באופן ספציפי ניתן לעקוב אחר הקמפיין ולהבין האם הוא יעיל, האם מניב את התוצאות הרצויות, האם הוא ממלא את המטרה שלשמה הוא קיים ועוד. כאשר אתם עוקבים אחר הקמפיין ובודקים האם הוא ממלא את המטרה אתם יכולים לנתח נתונים ולהסיק מסקנות בהתאם. בלי מטרה ברורה קשה להבין האם הקמפיין עובד ביעילות ואם צריך לשפר אותו.

קיימות מגוון מטרות אפשריות כמו הפניית הגולשים לחשבון העסקים, הנעת הגולשים לרכישה אונליין, הפנייה של הגולשים ליצירת קשר ועוד.

  1. הגדרת קהל היעד –קהל היעד הוא הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ולכן יש להגדיר את קהל היעד בצורה נכונה וחכמה. כפי שציינואחד הדברים החשובים ביותר בניהול קמפיין פרסום בגוגל הוא הגדרת מטרה. מטרת הקמפיין היא למעשה המטרה של הפרסום וחשוב להגדיר אותה באופן מדויק, ממוקד, ספציפי וברור. קודם, לעומת פלטפורמות פרסום אחרות בהן אין שליטה על האנשים שייחשפו לפרסום, באינטרנט ניתן להחליט מי קהל היעד שלו וכך להשפיע על האנשים שייחשפו לפרסום. לדוגמא, במודעה בעיתון אתם יכולים לפנות לנשים בלבד, אך אין לכם שליטה אם גם גברים יקראו את המודעה, שכן אין לכם אפשרות להחליט מי יקבל את העיתון ומי לא. לעומת זאת, כאשר מפרסמים באינטרנט, וכך גם בגוגל ניתן להחליט אצל מי תופיע המודעה מה שהופך אותה לאפקטיבית יותר.

חשוב מאוד להגדיר את קהל היעד בספציפיות ולא להסתפק בהגדרות כלליות. הגדרת מדויקת יותר תגרום לכך שהפרסום יגיע למי שהוא צריך. הגדירו את קהל היעד על ידי פרמטרים כמו גיל, מין, מצב כלכלי, השכלה, מצב משפחתי, מוצא, דת ואדיקות דתית, הרגלי צריכה, סגנון חיים, תחביבים, מקום מגורים ועוד.

  1. הגדרת תקציב –בסופו של דבר, יש לכם תקציב שמיועד לפרסום ולכן חשוב לעבוד איתו ולא לחרוג ממנו. יש שלושה פרמטרים שיש לקחת בחשבון כאשר רוצים להגדיר את התקציב לפרסום בצורה נכונה-
  • כמה זמן יימשך תהליך הפרסום באינטרנט?
  • באיזו תדירות תבצעו את הפרסום באינטרנט?
  • באילו ערוצי אינטרנט תבצעו את הפרסום?

הפרמטרים הללו יעזרו לכם להבין את התקציב הנדרש בצורה טובה יותר וכך תוכלו לערוך שינויים בהתאם.

  1. הגדרת מסר –פרסום טוב הוא פרסום שיש בו מסר. מסר עוזר לכם ליצור מוניטין חיובי לעסק. מוניטין הוא אחד הדברים החשובים לעסקים ולכן חשוב מאוד לתת על זה דגש.

לכן, נסו להבין מה המסר שאתם רוצים להעביר ללקוחות שלכם על ידי הפרסום. נסו לבחור במסר שתואם למוצר או לשירות שלכם. כמו כן חשוב מאוד לבחור במסר שאתם עומדים מאחוריו ושיכול לבוא לידי ביטוי בפרסום בצורה ייחודית.

למה לבצע פרסום בגוגל?לקמפיין פרסום בגוגל יש מגוון יתרונות. קודם כל יש להבין כי גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול בעולם.

לקמפיין פרסום בגוגל יש מגוון יתרונות. קודם כל יש להבין כי גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול בעולם. השימוש בגוגל נעשה במגוון רחב של מדינות ברחבי העולם. על ידי כך, פרסום בגוגל מאפשר למפרסמים להגיע למגוון אנשים. כך ניתן להגיע ללקוחות פוטנציאליים שנמצאים ברחבי העולם ולא רק בארץ. אך יש לקחת בחשבון שעל מנת להגיע לקהל יעד רחב ושהפרסום יהיה אפקטיבי יש לעשות זאת נכון. על ידי פרסום בגוגל ניתן להגדיל את החשיפה לעסק, להרחיב את מעגל הלקוחות ובסופו של דבר להגדיל את הנבת הרווחים של העסק.

מלבד העובדה שגוגל הוא מנוע הפרסום הגדול בעולם יש לפרסום בגוגל יתרונות נוספים-

  • תקציב– פרסום קמפיין בגוגל ניתן לביצוע בתקציבים נמוכים. בעבר על מנת לפרסם עסק ולהגיע לתוצאות טובות היה צורך בתקציבים גבוהים במיוחד, שכן פלטפורמות הפרסום העיקריות היו שלטי חוצות, פרסומות בטלוויזיה או מודעות בעיתון. מי שלא היה יכול להרשות לעצמו את הפרסום היה נאלץ להסתפק בפרסום מפה לאוזן. אך כיום, בזכות האינטרנט ובזכות הפלטפורמות השונות, ביניהן גוגל, ניתן לפרסם עסקים ולהגיע לתוצאות מצוינות גם עם תקציבים נמוכים יחסית.
  • קשר ישיר ללקוח– פרסום עסקים נועד לפרסם את העסק ולגרום לאנשים לשמוע עליו ולרצות להגיע אליו. אך אחת הבעיות בכך, היא שאנשים רבים רואים פרסומת, יכולים להתלהב ואז שוכחים מזה או שלא יודעים כיצד להתקדם משם. הדבר הופך את הפרסום ללא כל כך יעיל. לעומת זאת, כאשר מפרסמים באינטרנט בכלל ובגוגל בפרט, יכולים להגיע ללקוח באופן ישיר. על ידי הוספת קישור לפרסום הלקוח יכול להגיע לרכישה אונליין מאתר העסק או ללמוד עליו יותר. כמו כן על ידי כך הלקוח יכול להשאיר ביקורות טובות או פחות במידה שהתאכזב מהשירות או המוצר שרכש מכם. כך בעלי העסק שומרים על קשר עם הלקוח ולומדים כיצד להשתפר על מנת לספק את הצרכים שלו. בסופו של דבר, על ידי קשר ללקוח העסקים מגדילים את מעגל הלקוחות וכך את הרווחים.
  • נגישות– כך גם לגבי נגישות הפרסום. לעומת ערוצי פרסום אחרים, גוגל נגיש לכולם, בכל זמן ובכל מקום. כאשר מפרסמים עסקרסום קמפיין בגוגל ניתן לביצוע בתקציבים נמוכים. בעבר על מנת לפרסם עסק ולהגיע לתוצאות טובות היה צורך בתקציבים גבוהים במיוחד בגוגל הופכים את העסק לנגיש. לאתר העסק ניתן להוסיף צ'אט פתוח המאפשר ללקוחות ליצור קשר מהיר ונוח מה שמחזק את הקשר בינם לבין העסק. כך היחס ללקוחות הופך לאישי יותר, מה שעוזר להגדיל את מעגל הלקוחות.
  • קהל יעד – ציינו קודם שקהל יעד הוא אחד הדברים החשובים ביותר בפרסום. כאשר מפרסמים בעיתון, בטלוויזיה או בשלטי חוצות אין השפעה על מי שיראה את הפרסום. כלומר, אם אתם מפרסמים בושם לגברים, יכול להיות מצב גדול בו נשים, ילדים וזקנים ייחשפו לפרסום למרות שהוא לא מתאים להם. לעומת זאת, כאשר מפרסמים עסק, מוצר או שירות באינטרנט וכך גם בגוגל, יכולים להחליט מי קהל היעד של הפרסום. על ידי כך הגדרת קהל היעד נעשית באופן ספציפי ומדויק והפרסום הופך לאפקטיבי ביותר.
  • מעקב אחר נתונים– אחד היתרונות של פרסום באינטרנט הוא האופציה לעקוב אחרי נתונים. כאשר עוקבים אחר נתוני הפרסום יכולים לנתח אותם ולהסיק מסקנות. המסקנו הללו יכולות לעזור לבעלי העסק לשפר את קמפיין הפרסום וכך לייעל אותו כל הזמן. בין הנתונים שניתן לעקוב אחריהם יהיו אפשרויות לראות כמה אנשים נכנסו לאתר שלכם, מתי הפרסום יעיל יותר- בבוקר, בערב, בקיץ, בחורף וכן הלאה, כמה אנשים לחצו על המודעה שלכם, האם המודעה אפקטיבית יותר לגברים או לנשים ועוד.

פרסום בגוגל בצורה אורגנית

ציינו קודם שיש שתי אפשרויות לפרסום בגוגל כאשר אחת בתשלום והשנייה מצריכה ביצוע פעולות. פרסום על ידי ביצוע פעולות הוא פרסום המתבצע באופן אורגני. פרסום אורגני נקרא בשמו המקצועי SEO – של Search Engine Optimization. לקידום אורגני בגוגל יש חשיבות רבה מאוד.

כפי שציינו קודם, תוצאות החיפוש בגוגל מדורגות על פי סדר שנקבע מראש בהתאם לפרמטרים ביניהם המחיר ששולם על הפרסוםציינו קודם שיש שתי אפשרויות לפרסום בגוגל כאשר אחת בתשלום והשנייה מצריכה ביצוע פעולות. ואיכות המודעה. איכות המודעה מחושבת על פי פרמטרים כמו מילות חיפוש, איכות האתר, איכות עמוד הנחיתה ועוד. סדר התוצאות מתעדכן באופן תמידי וכאן נכנס הקידום האורגני וחשיבותו.

בגוגל קיימים אלגוריתמים שונים הסורקים מיליוני אתרים ומעניקים להם חשיפה על פי פרמטרים מתאימים שנקבעים על ידי גוגל. מטרתו של הקידום האורגני היא לבצע פעולות שיענו על הפרמטרים השונים וכך יגרמו להעלאת האתר לראשית תוצאות החיפוש של גוגל. על מנת להצליח לבצע קידום אורגני יש לבצע פעולות שונות כמו לפתוח אתרים ולפרסם תכנים איכותיים בעלי מילות מפתח מרכזיות. כך למעשה מקדמים את האתר במעלה תוצאות החיפוש של גוגל.

בניגוד לקידום ממומן בו המפרסם משלם על המיקום שלו בסדר תוצאות החיפוש, בקידום אורגני מתבצעות פעולות מתאימות לכך. פעולות אלה יכולות להשפיע לזמן ארוך יותר, שכן לא מוגבלות בתקציב. בקידום ממומן הפרסום תלוי בתקציב שלכם ולכן במידה שתפסיקו לשלם הפרסום ייפסק. לעומת זאת בקידום אורגני האתר עדיין ייחשב איכותי ויעלה על המודעות המתחלפות. יש לקחת בחשבון דבר נוסף שכן על ידי קידום אורגני ניתן לייצר מוניטין חזק באינטרנט. מוניטין חזק הוא אחד הדברים החשובים ביותר לעסקים ולכן יש לשים על כך דגש.

אסטרטגיות שיווק
פרסום לעסקים

פרסום דיגיטלי לעסקים –כל מה שרציתם לדעת על פרסום דיגיטלי לעסקים שלכם, וטיפים רלוונטיים עבורכם בעלי העסקים

עולם הפרסום והשיווק משחר ההיסטוריה, ועד לכניסת השיווק הדיגיטלי והאינטרנטי לחיינו משחר ההיסטוריה של עולם המסחר, בעלי עסקים הבינו את החשיבות של פרסום ושיווק עסקים

פרסום עסקים 
פרסום לעסקים

קידום אונליין לעסקים – על הנפח של קידום אונליין בעולם שיווק ופרסום העסקים בימינו  וכיצד קידום אונליין תפס מקום כה גדול בעולם זה

עולם הקידום של עסקים וחברות, כלומר עולם השיווק והפרסום הינו עולם אשר היה קיים מאז ומתמיד. העקרון תמיד היה פשוט מאוד וזהה – בעלי עסקים,

משרד פרסום חרדי
בלוג

משרד פרסום חרדי

תעשיית הפרסום היא תעשייה שרק הולכת וגדלה משנה לשנה, כאשר משרדי הפרסום עובדים ללא הרף כדי לחשוב על מהלכים שיווקיים חדשניים ואיכותיים שיצליחו למשוך אליהם