פרסום באינטרנט מחירון

פרסום באינטרנט מחירוןפרסום באינטרנט מחירון

מחירי הפרסום באינטרנט משתנים בהתאם לסוג הפרסום והמיקום. לדוגמה, ייתכן שעסק קטן לא יוכל להרשות לעצמו את אותו פרסום מקוון כמו עסק גדול.

העלות של מודעה יכולה לנוע בין 20 ₪  ל-100 ₪  לכל 1,000 פרסומים. לדוגמה, פייסבוק גובה 20 ₪  לכל 1,000 הופעות במכשירים שולחניים וטאבלטים, אבל הם גובים כ-80 ₪ לכל 1,000 פרסומים שמופיעים במכשירים ניידים כמו סמארטפונים וטאבלטים.

ישנם גורמים רבים שמשפיעים על עלות המודעות כולל: סוג התוכן (וידאו מול תמונה מול טקסט), גודל (באנר או גורד שחקים), אזור (מקומי מול לאומי) ומכשיר (מחשב או נייד).

סוגי הפרסום השונים תימחורם וכיצד פועלים

העלות של מסע פרסום משתנה בהתאם לסוג הקמפיין, האתר או האפליקציה הספציפיים ואיזה סוג של מודעות מוצגות.

ישנם שלושה סוגים עיקריים של פרסום מקוון: עלות, עלות לאלף הופעות ועלות לצפייה .

כל סוג מחולק לשני מודלים שונים: תמחור מבוסס ביצועים ותמחור קבוע.

יש כמה דרכים לשלם עבור מסעות פרסום מקוונים: תזמון מוקדם, תשלום לקליק מול תשלום לפי צפייה, מיתוג קמפיינים לעומת אי מיתוג, מכסת תדירות מול ללא מכסת תדירות וכו".

כמה סוגים פופולריים של פרסום מקוון הם:

– מודעות באנר

– מודעות במנועי חיפוש

– מודעות ברשתות חברתיות

– מודעות לנייד

זהו מחירון לפרסום באינטרנט. הוא כולל את כל המחירים לסוגים שונים של פרסום וכן את היתרונות והחסרונות שלהם.

פרסום מקוון הוא צורת שיווק פופולרית, אך היא עשויה להיות די יקרה. זה עוזר למפרסמים להגיע לצרכנים כדי לפרסם את המוצרים או השירותים שלהם באינטרנט. עם זאת, המגוון הרחב של הפורמטים ומבני התמחור יכול להקשות על המשווקים לדעת על מה הם משלמים.

הטבלה הבאה מסכמת את הסוגים השונים של פרסום מקוון שכדאי לדעת עליהם כדי לעזור לך לבחור את אסטרטגיית השיווק שלך בצורה יעילה יותר:

סוג עלות לאלף הופעות 

עלות לקליק (CPC)

 עלות לאלף צפיות בדף (CPM)

 עלות עבור מודעות להתקנת אפליקציה לנייד (CPI)

 עלויות

מודעת באנר 0.40 ₪  – 8 ₪. 

מודעת טקסט בין 4 ₪ ל12 ₪ 

מודעות ברשתות חברתיות משתנה בין 4 ₪ ל40 ₪ 

עלות הפרסום המקוון היא אחד הדברים שלעתים קרובות מרתיעים משווקים מלבצע את המסלול הזה. העלייה בעלות הפרסום באינטרנט היא נושא לדיון כבר זמן רב. עם תחרות מצורות שיווק אחרות, כמו טלוויזיה ורדיו, עלות השיווק באינטרנט צפויה לעלות גם כן.

המחירון יעזור לכם לראות כמה עולה פרסום באתרים שונים ואיזה פורמטים של מודעות מוצעים על ידי כל אתר.

ערוצי הפרסום באינטרנט הפופולריים ביותר בימינו.

פייסבוק היא הדרך הזולה ביותר לפרסם במדיה חברתית והיא גם מציעה למפרסמים תכונות כמו מיקוד לפי מיקום, גיל, מין ותחומי עניין. המחירים שלו נעים בין 3 ₪ לפוסט עד 750 ₪  ליום עבור מסע פרסום שלם. דפי פייסבוק חינמיים מגיעים עם מודעות וגם פוסטים ממומנים שרצים ברשת החברתית במטרה למשוך את העוקבים בפעולה כלשהי כמו לייק או תגובה לפוסט או הורדת אפליקציה. 

מהו פרסום מקוון

פרסום מקוון הוא תהליך של העברת מסרים פרסומיים לצרכנים דרך האינטרנט. פרסומות מקוונות נקראות בדרך כלל מודעות לתצוגה, באנרים או חלונות קופצים.

מודעות לתצוגה הן בדרך כלל מודעות טקסט בלבד הנראות רק על ידי משתמשים שביקרו באתרים מסוימים או לחצו על קישורים ספציפיים. המודעה מופיעה בדרך כלל כחלק מלבני בחלק העליון או התחתון של דף אינטרנט, ועשויה להיות מונפשת או אינטראקטיבית.

באנרים הם אחת הצורות הנפוצות ביותר של פרסום מקוון מכיוון שהם תופסים פחות מקום מאשר סוגי פרסומות אחרים והם מאפשרים למפרסמים לבחור את הקהל שלהם באופן ספציפי יותר. הם יכולים להופיע כתמונות משני צידי התוכן של דף אינטרנט (למעלה ומטה), כסמלים על תיבות שצצות כאשר משתמשים ניגשים לאתרים מסוימים, או כטקסט גלילה בתחתית האינטרנט.

חשוב למשווקים להבין את הערוצים והטקטיקות השונות שהם יכולים להשתמש בהם כדי להגיע לקהלי היעד שלהם. פרסום מקוון הוא שיטה פופולרית לשיווק מכיוון שהיא בדרך כלל הדרך המשתלמת והמהירה ביותר. 

לפי מה משתנה התמחור של פרסום באינטרנט

המחירים של מודעות מקוונות משתנים בין ערוצים שונים כדי שתדע איזה מהם מציע את העסקה הטובה ביותר.

מודעות במנועי חיפוש מציעות החזר גדול על ההשקעה עם עלויות נמוכות יחסית לקליק, אך הן גם אינן אינטראקטיביות במיוחד. הם נוטים להיות מתאימים יותר לתוכן מידע או לפריטים שיש להם מבחר מוצרים רחב.

מודעות לתצוגה הן מודעות חזותיות שהמשתמשים יראו בהן סוג של פרסום ויזואלי שנועד להיראות על ידי מספר רב של אנשים. הם מגיעים בכל הצורות והגדלים, ממודעות באנר שיופיעו באתר שבו המשתמש מבקר, ועד חלונות קופצים שיופיעו מעל סרטון בו המשתמש צופה.

חשוב לציין שמחיר הפרסום באינטרנט משתנה בהתאם למספר גורמים כולל הסוג, משך הזמן, השוק, קהל היעד וכו'. רעיון טוב יהיה להשוות מחירים ממקורות שונים לפני שתחליט על אחד מהם.

רשימה של מחירי הפרסום המקוון הפופולריים ביותר לנוחיותך.

– מודעות באנר מתומחרות בדרך כלל ב-4-20 ₪ לכל אלף מודעות.

– מודעות טקסט מתומחרות בדרך כלל ב-0.40- עד 1 ₪ קליק או הופעות.

– מודעות קופצות מתומחרות בדרך כלל ב0.20-20 ₪   לכל צפייה קופצת או קליקים קופצים/צופים/קליקים.

– מודעות ביניים מתומחרות בדרך כלל ב-20 ₪.

פרסום מקוון הוא אחד התחומים הצומחים ביותר בשיווק. ישנם סוגים רבים ושונים של פרסום שניתן לעשות באינטרנט, נתמקד במודעות מבוססות זמן. ישנם שני סוגים של אלה – עלות לאלף צפיות ועלות לכל הופעה.מחיר לאלף הופעות מתייחס לעלות לכל אלף צפיות או אינטראקציות עם פרסומת, בעוד שמחיר לאלף הופעות מתייחס לעלות להופעה עבור כל 1,000 הצגת מודעות.

העלות הממוצעת לאלף הופעות היא 6 ₪ 

פרסום מקוון הפך לאחד מכלי השיווק הפופולריים ביותר עבור מותגים. באינטרנט קיימות מגוון פלטפורמות המציעות שירותי פרסום. להלן רשימה של כמה מהפלטפורמות הפופולריות ביותר וטווחי המחירים שלהן.

גוגל:

פלטפורמה זו מתומחרת לפי מספר הקליקים או לפי עלות להמרה, ומציעה שטח מודעות בדפי תוצאות החיפוש של Google, סרטוני YouTube, מפות Google ו-Gmail- 

הצעת המחיר המינימלית היא 0.40 ₪ לכל קליק או המרה כאשר מיקומי מודעות שונים עולים יותר או פחות מ-2 ₪  לקליק.

מודעות בפייסבוק:

פלטפורמה זו מציעה מודעות שונות כגון מודעות מוצר ומודעות המקושרות לפוסטים בדפי פייסבוק ובקבוצות. התמחור בפייסבוק משתנה בהתאם לגורמים כמו גודל הקהל והמיקום, אך יכול לנוע בין 4 ₪ ל20 ₪.

עם עלייה משמעותית בשימוש בפרסום מקוון, הרבה עסקים מחפשים דרכים לפרסם את המוצרים והשירותים שלהם. 

תמחור של פרסום באינטרנטפרסום באינטרנט מחירון: שיטות פרסום

– פרסום דיגיטלי:

מחירי הפרסום הדיגיטליים משתנים ממקום למקום. 

– מודעות בעיתונים:

מודעות בעיתונים הן אחת האפשרויות הזולות ביותר שקיימות .

פרסום באינטרנט מחירון: יתרונות הפרסום באינטרנט

פרסום מקוון הוא אחת הדרכים הפופולריות ביותר להגיע ללקוחות פוטנציאליים. זה יכול לשמש לקידום אתרי מסחר אלקטרוני, חנויות קמעונאיות מקוונות ויישומים ניידים. המחיר לפרסום באינטרנט תלוי במספר גורמים, כמו סוג המודעה הנרכשת, משך הזמן שהיא תוצג לצרכן והפלטפורמה אליה מתמקדים.

הרבה מאוד עסקים רוצים למצוא מידע על מחירון פרסום באינטרנט, זאת כדי לדעת בצורה כלכלית טובה יותר איזה תקציב עליהם להשקיע כדי לפרסם את העסק שלהם בזירות הדיגיטליות השונות. בגלל שיש מגוון של פלטפורמות דיגיטליות, כך קיימות אפשרויות רבות יותר לפרסום העסק בצורה מקוונת -כשלכל אחת מהן יש את היתרונות והחסרונות שלה. לכן במקרה של פרסום באינטרנט מחירון הוא דבר די כללי שאפשר לדבר עליו, ובמאמר הנוכחי ננסה למקד את העלויות והמחירים הכרוכים בכך. 

פרסום באינטרנט – למה זה כדאי בכלל?

משנה לשנה הטכנולוגיה רק הולכת ומשתכללת, ולכן גם אמצעים דיגיטליים רבים הופכים להיות נגישים, יעילים ופשוטים יותר לשימוש גם עבור קהל הצרכנים שמחפש אחר נוחות. הודות לכך כולנו נהנים ממגוון פעולות שניתן לעשות בדיגיטל מכל מקום ובכל זמן כמו הזמנת מצרכים מהסופר, קביעת תורים לרופאים/בעלי מקצוע שונים, רכישת מוצרי חשמל לבית, חיפוש רהיטים איכותיים במחירים משתלמים, לקיחת הלוואות ועוד מגוון פעולות אחרות.

כיוון שגם כך כולם נמצאים ברשת בזמן כזה או אחר, אם בחיפוש מידע במנוע החיפוש או צריכת תכנים ברשתות חברתיות, זהו המקום האידיאלי לפרסום של תכנים שיווקיים – כיוון שהחשיפה למסרים הללו תהיה רחבה יותר, וכן גם אפקטיבית בטווח הקצר והארוך.

במקרה של פרסום באינטרנט ניתן למנות מגוון אפשרויות פרסום, כאשר דרך אחת מתבצעת בצורה שיווקית מובהקת (ואולי יותר אגרסיבית), ואילו השנייה מתבצעת בצורה יותר טבעית/אורגנית.

פרסום בצורה אורגנית – מה זה אומר?

פרסום אורגני מתייחס לתהליכי שיווק ופרסום בזירות הדיגיטליות על ידי מהלכים פרסומיים טבעיים, כאשר נכס דיגיטלי כמו אתר או עמוד עסקי ברשת חברתית מתוחזק בצורה שוטפת כדי להציג מידע מועיל לגולשים. אתרי אינטרנט מוצגים בתוצאות החיפוש של גוגל, ולכן פרסום אורגני של אתר אינטרנט מתייחס לתהליך הקידום של אתר מסוים לראש תוצאות החיפוש, וכן גם במקרה של קידום העמוד העסקי ברשת חברתית.

קידום אתר אורגני – כמה זה יעלה לכם?

קידום אורגני (SEO) נחשב לדרך פרסום ארוך יותר אך גם מומלץ ואפקטיבי לטווח הארוך, ולכן אתרים קטנים עד גדולים בוחרים באפשרות הזו כדי להגדיל את החשיפה של העסק בין הגולשים הרבים בגוגל. המחירון של פרסום וקידום אורגני נע בין 500-2500 ₪ בממוצע, כאשר העלות הסופית נקבעת על פי גודל האתר, המורכבות שלו, התחרותיות שיש לו עם אתרים אחרים באותו תחום וכן גם הניסיון והמקצועיות ל מקדם האתרים שתבחרו.

כמה עולה לפרסם בגוגל בצורה ממומנת?

נוסף לקידום אורגני קיימת אפשרות לקידום ממומן של אתרים באמצעות גוגל, שזהו תהליך קידום שיווקי בהגדרתו ולכן גם העלויות בו עשויות להיות גבוהות יותר, לעומת פרסום אורגני. שיטת פרסום זו מאפשרת לעסקים להעלות מודעות פרסומיות בתוצאות החיפוש במנוע החיפוש, כאשר אותן תוצאות יופיעו במיקום בולט בראש תוצאות החיפוש.

הגולשים ידעו שמדובר על מודעה ממומנת באמצעות הסימון שלה כמודעה שיווקית, אך היא תאפשר חשיפה גבוהה יותר עבור המפרסמים שיבחרו להעלות אותה. התשלום עבור מודעות כאלו מתבצע במודל של תשלום לכל קליק, ולכן ככל שיותר גולשים ילחצו על המודעה כך המפרסם ישלם עליה יותר – התעניינות גדולה יותר תעלה יותר בהתאם. התשלום יכול לנוע מכמה שקלים לכל קליק ועד עשרות ואף מאות שקלים לקליק, זאת על פי רמת התחרותיות שיש על מילות המפתח הרלוונטיות לפרסום.

פרסום דרך רשתות חברתיות – מה הדרך לעשות זאת?

עסקים שאינם מתחזקים אתר אינטרנט, ירצו לדעת יותר על פרסום באינטרנט מחירון של פרסום ברשתות חברתיות, שאלו הן זירות פרסום יעילות ואיכותיות גם עבור מפרסמים שיש להם עסקים קטנים וביתיים. רשתות חברתיות פופולריות לפרסום יהיו פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טיקטוק, טוויטר ולינקדין – כאשר כל אחת מרשתות יכולה להתאים לעסקים שונים, בהתאם למהות העסק ומטרות הפרסום.

בשונה מפרסום בגוגל, ברשתות חברתיות היעילות הטובה ביותר לפרסום היא באמצעות מודעות ממומנות, שמאפשרות ליצור מודעות שיווקיות שממוקדות לקהלים ספציפיים העושים שימוש ברשתות החברתיות.

מה העלות של פרסום ממומן ברשתות חברתיות?

פרמטר נוסף הקשור לרשתות חברתיות ושונה מפרסום בגוגל, הוא העלות הנמוכה והכדאית יותר לפרסום, וכך הצבת אפשרויות טובות יותר עבור עסקים קטנים שאין להם תקציבים גדולים לפרסום. ניתן לומר שעלות הפרסום הממוצעת ברשת חברתית כמו פייסבוק נעה בין חצי שקל ועד שני שקל לכל קליק, כך שעסק יכול להקציב סכום של 200-300 ₪ בלבד בחודש לפרסום ממומן – והוא יקבל בתמורה חשיפה יפה ואולי גם כמה המרות.

פרסום באינטרנט מחירון – איזו שיטת פרסום היא המשתלמת ביותר?

כפי שאפשר לראות, רשת האינטרנט מציעה שלל שטחי פרסום יעילים ומומלצים, כאשר כל אחת מהן מצריכה תקציב פרסו משתנה. הבחירה בשיטת הפרסום הטובה ביותר צריכה להיות על פי מאפייני העסק, קהל היעד אליו מכוונים והמטרה השיווקית שרוצים להשיג. אם מדובר על תהליכים ראשוניים שלכם לפרסום באינטרנט, כדאי להתחיל עם זירות שמאפשרות לכם לפרסם על פי תקציב מוגדר מראש, כך שלא יצפו לכם הפתעות לא צפויות בנוגע להוצאות על פרסום העסק.

 

בניית אתרים לעורכי דין
בניית אתרים

בניית אתרים לעורכי דין

בעידן של היום, אם אתה לא נמצא באינטרנט אתה לא קיים. כל עורך דין צריך אתר שיגרום לו לבלוט מעל המתחרים שלו, ויעזור לו באיתור

חברת קידום אתרים בגוגל
בלוג

חברת קידום אתרים בגוגל

חברת קידום אתרים בגוגל ההיא חברה שתחום ההתמחות שלה הוא להוביל את האתר שלכם לראש מנוע החיפוש של גוגל. מדובר על מלאכה לא פשוטה בכלל

בניית אתרים לאמנים
בניית אתרים

בניית אתרים בדרום

כל עסק צריך אתר אשר יציג אותו כראוי, על מנת לגדול ולהתפתח ולזכות להכרה. עסק מצליח הוא עסק אשר יגיש את כלל שירותיו ללקוחותיו, וללקוחות

חברות קידום אתרים ברשתות חברתיות
בניית אתרים

בניית אתרים ואפליקציות

כל עסק צריך אתר אשר יציג אותו כראוי, וכן אפליקציה ייעודית, על מנת לגדול ולהתפתח ולזכות להכרה. עסק מצליח הוא עסק אשר מנגיש כלל שירותיו

חברת קידום אתרים בגוגל
בניית אתרים

בניית אתרים למסעדות

עסקים, בפרט עסקי מסעדות, צריכים אתר אשר יציג אותם כראוי, אשר ינגיש ויגיש את שירותיהם ללקוחות ולקוחות פוטנציאליים על מגש, תרתי משמע. האתר יתאר את

באילו פלטפורמות אפשר לבנות אתר אינטרנט לבד
בניית אתרים

קורס בניית אתרים באינטרנט

כל עסק צריך אתר אשר יציג אותו, ינגיש אותו ואת שירותיו, יתאר את פרטיו בצורה הטובה ביותר. מדובר בצורך הכרחי עבור כל עסק, ועל כן

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

עיקרי הדברים: