השאירו פרטים וקבלו ייעוץ ראשוני חינם!!!

פרסום באאוטבריין

פרסום באאוטברייןפרסום באאוטבריין

בתקופה האחרונה שיווק באמצעות תוכן הוא התחום החם בעולם הפרסום והשיווק . בישראל ישנן שתי חברות אשר עוסקות בשיווק זה: טאבולה ואאוטבריין. הפלטפורמה של חברות אילו מציגה המלצות לגולשים באתר תוכן וחדשות שונים. 

כניסה לכתבה מסויימת תגרום למספר המלצות רלוונטיות לקפוץ ועל ידי קליק ניתן לעבור לכתבה באתר אשר מפרסם בקמפיינים של חברות אילו. רובינו מכירים את הפרסום באאטבריין בשם "כתבתות נוספות שיכולות לעניין אותך". 

הרעיון של פרסום באאטבריין פשוט מאוד ומשרת בדרך כלל אחד משתי מטרות עיקריות- הגברת תנועה איכותית באתר או קבלת קליקים מלקוחות עתידיים. כמובן שיכול להיות ששימוש פרסום באאוטבריין ישמש עבור שתי מטרות אילו במקביל.

האם שיווק טבעי עובד?

רוב האנשים אינם אוהבים פרסומות . אחת הבעיות העיקריון של שיווק על ידי באנרים היא שרוב רובם של האנשים לא מאמינים להם ולכן לא מקליקים עליהם. במקרה של פרסום באאוטבריין השיווק נעשה בצורה טבעית יותר וזורמת יותר. ננחי שהגולש קורה כתבה בנושא של טיפולי שיניים. בסיום הכתבה יופיעו לו מגוון של כתבות אשר עוסקות  בנושא טיפולי שיניים. על ידי הקלקה על ההמלצה אנו מופנים לאתר ובו תוכן חדש עם מסרים שיווקים של האתר וזה עובד על הגולש הרבה יותר מבאנרים לדוגמא.כתבות פרסום באאוטבריין נכתבות ככתבות חדשותיות ולא כתוכן שיווקי מאחר ומדובר בכתיבה תדמיתית בעיקרה.

כיצד זה עובד?

הפרסום באאוטבריין פשוט מאוד. יש להכנס לאתר החברה, להרשם ולפתוח קמפיין בנושא אותו אתם מעוניינים לשווק. אשף הקמפיינים של אאוטבריין פשוט לתפעול ומתייחס למספר נושאים: קביעת שם לקמפיין, הגדרה באיזה איזור גיאוגרפי הקמפיין יושק, אלו פלטפורומות יחשפו לקמפיין (ניידים, טאבלטים ועוד), כמה שעות חשיפה מדובר וכמה זמן הקמפיין ירוץ, מהו התקציב והכנסת קישורים  של התטכן אותו אתם מעוניינים להעביר.

התשלום גם פה הוא פר קליק בדיוק כמו בקמפיינים ממומנים והמחיר נקבע בהגדרות הקמפיין עם סכום מינימלי. הקלקה עולה כדולר בעת כתיבת המאמר ומינימום תקציב יומי של 10 דולר. בחשבון פשוט של מינימום הוצאות מדובר על 10 דולר יום ו-300 דולר מינימום לחודש עבור 300  הקלקות.

היתרונות של שיווק באמצעות תוכן

  • גולש שנחשף לתוכן מתרשם מהמידע ומוקיר תודה על הידע המשמעותי שרכש. ישנן  לכך מספר השלכות:
  • קידום במנועי חיפוש-במיידי נוסף טראפיק של זמן שהייה באתר ויתכן גם שהגולש ירצה להחשף לתכנים נוספים וכך האינטראקציה עם האתר תגדל. מנועי החיפוש מודדים זאת והדבר יכול להשפיע על הדירוג שלכם במנועים. 
  • המרות– הגולש יכול לבצע רכישה ויצור קשר על מנת להתעניין בעוד שירותים או מוצרים שונים שלכם. המרות יכולות להגיע בדמות לידים על ידי מילוי טפסי צור קשר, בורדת תוכנה, פנייה טלפונית ועוד.
  • מוניטין– גם במידה והגולשים לא רכשו דבר אבל יזכרו את האתר שלכם לטובה הרי שעם הזמן התוצאות יגיעו בדמות מודעות למותג. 

כיצד יוצרים קמפיין לאאוטברייןכיצד יוצרים קמפיין לאאוטבריין?

שיווק בוטה- המשחק מעט שונה בפרסום באאטבריין יש צורך בכתיבה חדשותיות ויש לעמוד במספר קריטריונים:

כתיבה אינפורמטיבית- יש צורך להציג סיפור שיתן מידע חדש ומעשיר. העשירו את התוכן על ידי שימוש בסימוכין ממקורות שנתפסים כאמינים וכן הוסיפו דוגמאות וסטטיסטיקות ככל שניתן בתחום.

כתיבה תורמת- יש להדגיש בהגינות את היתרון של השירות אותו אתם מציעים ואת העדייה שלכם. 

ותרו על פטישים שיווקיים- אין צורך להעביר מסרים שיווקים בקולניות. במידה והגולש ירצה אתכם הוא ידע כיצד למצוא אתכם.

כתיבה איכותית- כתבו מסודר ומאורגן, ללא שגיאות כתיב, הציגו את המידע במלואו ללא שימוש בסילוף. הכתיבה לאאטבריין נעשית בדרך כלל על ידי כותבי תוכן מקצועיים אשר יכולים לכתוב ברמה תחבירית ואינפוקמטיבית גבוהה.יש לשמור על סגנון נעים וזורם שיתאים לקהל היעד שלכם.

 

אז איך עושים פרסום באאטבריין בצורה מיטבית?

פנו לקהל יעד ייעודי וגדול מספיק- הקהל הפוטנציאלי של הכתבה צריך להיות גדול. אין טעם לפנות לקבל מצוצמם מאוד ונישתי אשר סביר להניח לא יזכה למספר הקלקות גדול. יש לציין  שבמידה ואחוז ההקלקות קטן הרי שהמחיר פר הקלקה יעלה.

  • זמין לכל סוגי המכשירים- התוכן צריך להיות נוח לקריאה מניידים וגם ממסך מחשב. יש לוודר כי גודל הפונט מתאים, יש ריווח בין השורות, פסקאות קצרות , שילוב כותרות ותמונות. שילוב זה מכל מסך יעזור לכם לגרום לגולשים להשאר באתר.
  • טופס לידים- אם המטרה העיקרית של הקמפיין היא איסוף לידים יש לוודא כי ישנו טופס פרטי קשר בסוף הכתבות. ברוב המקרים כאשר ישנו צורך להקליק על מנת לעבור לטופס צור קשר הגולש אינו מקליק. במידה וישנו טופס זה בסוף הכתבה הסיכוי שהגולש ישאיר את פרטיו עולה.
  • גיוון של כותרות ותמונות- כותרות מסויימות ותמונות מסוימות עובדות טוב יותר באאטטבריין. יש צורך לנסות ולגוון עד אשר מגיעים למסקנה מה באמת עובד. הקמפיין יתחיל לרוץ עם כותרת מסוימת אשר תשוייך לתמונה מסויימת וכבר לאחר יום אחד של חשיפה ניתן יהיה לדעת איזה שילוב זכה להתייחסות רבה יותר. שילובים שעבדו ישארו בקמפיין ואלו שלא עבדו יוחלפו או שיש לנסותם בשילובים אחרים ואולי אז הם יעבדו.
  • מה נחשב לאחוז הקלקה גבוה ומדוע זה חשוב?- במידה ויש אחוז הקלקה גבוה על נושא מסויים ניתן יהיה להוריד את העלות פר הקלקה ולעיתים אף בצורה משמעותית וכך להגדיל את כמות הכניסות באותו תקציב של קמפיין. אחוז הקלקה טוב הוא כ- 0.2 , מעל 0.4 נחשב מצויין וכך ניתן לקטין את עלות המחיר פר הקלקה לכ-3 סנט לאחד. המשמעות בפועל היא כנוכל לממש 10 דולר ביום לכ-300 כניסות יומיות.
  • הורדת עלות לקליק-  תמיד יש להשתדל להוריד את עלות ההקלקה. ככל שעוברים הימים וניתן לראות כי תקציב הפרסום מנוצל עד תומו כדאי להוריד את המחיר להקלקה. יש לעקוב אחר הביצועים בפועל של הקמפיין ובכל זמן נתון לבצע שינויים והתאמות בהתאם למצב בפועל.
  • שימוש בגוגל אנליטיקס- בדקו בכל הזדמנות את זמן השהייה של הגולשים בכתבה על ידי שימוש בגוגל אנליטיקס. מערכת זו יכולה לנתח את תנועת הגולשים, לרמז על איכות התוכן ועוד. יש לבדוק את זמן השהייה הממוצע של הגולש בכתבה על מנת לבדוק אם היא מעניינת או שאולי כדאי לערוך בה שינויים . כל זמן מעל דקה וחצי הוא מצויין, מעל שתי דקות מעולה ואילו שהייה של פחות מדקה מעידה כי יש לערוך שינויים משמעותיים בתוכן על מנת לעניין יותר את הגולשים.

בפרסום באאוטבריין הכתבות בדרך כלל קצרות אך במידה ובכל זאת מדובר בכתבה ארוכה גם שהייה של שתי דקות מרמזת על כך הכתבה לא מעניינת והגולשים נוטשים אותה באמצע. יש לעקוב אחר הנתונים כל הזמן, לעדכן ולשנות בהתאם.

  • קמפיין רימרקטינג- הפרסום באאוטבריין מצויין על מנת למשוך את קהל היעד שלכם לאתר ולהגדיל את התנועה ואף לקבל מעט לידים. לאחר פרסום מוצלח באאוטבריין מומלץ לפתוח בקמפיין רימרקטינג בפייסבוק או בגוגל אשר ידווא שקוראי הכתבה ימשיכו להיות חשופים לפרסומים ולתכנים שברצונכם להציג להם.

קמפיין זה הוא בעצם קמפיין משלים אשר יוצג לגולשים בפייסבוק לדוגמא וכך הם ימשיכו להיחשף לנושאים שקשורים לאתר שלכם והדבר בהכרח יחזק אצלם את המסר השיווקי שניסיתם להעביר ואף את ההחלטה ליצור עם משרדכם קשר.

אסטרטגיות שיווק
פרסום לעסקים

פרסום דיגיטלי לעסקים –כל מה שרציתם לדעת על פרסום דיגיטלי לעסקים שלכם, וטיפים רלוונטיים עבורכם בעלי העסקים

עולם הפרסום והשיווק משחר ההיסטוריה, ועד לכניסת השיווק הדיגיטלי והאינטרנטי לחיינו משחר ההיסטוריה של עולם המסחר, בעלי עסקים הבינו את החשיבות של פרסום ושיווק עסקים

פרסום עסקים 
פרסום לעסקים

קידום אונליין לעסקים – על הנפח של קידום אונליין בעולם שיווק ופרסום העסקים בימינו  וכיצד קידום אונליין תפס מקום כה גדול בעולם זה

עולם הקידום של עסקים וחברות, כלומר עולם השיווק והפרסום הינו עולם אשר היה קיים מאז ומתמיד. העקרון תמיד היה פשוט מאוד וזהה – בעלי עסקים,

משרד פרסום חרדי
בלוג

משרד פרסום חרדי

תעשיית הפרסום היא תעשייה שרק הולכת וגדלה משנה לשנה, כאשר משרדי הפרסום עובדים ללא הרף כדי לחשוב על מהלכים שיווקיים חדשניים ואיכותיים שיצליחו למשוך אליהם