פרסום אירועים

מה בעמוד זה?

פרסום אירועיםפרסום אירועים

פרסום אירועים הוא הזדמנות לחברה שלנו ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים. פרסום אירועים הוא חלק חיוני מכל אסטרטגיית מדיה חברתית. אירועים הם נהדרים לבניית קהל יעד, העברת תנועה לאתר שלך והגברת המודעות למותג. בעת פרסום אירועים ברשתות החברתיות, חשוב לכלול קריאה לפעולה המעודדת אנשים להירשם או להגיב לאירוע. שם צריך להדגיש את היתרונות בהשתתפות ואת הערך שהם יקבלו מכך. זה יכול להיות מפתה פשוט לפרסם בפלטפורמות מדיה חברתית, אבל פלטפורמות מסוימות עשויות להיות מתאימות יותר לאירועים מסוימים מאחרות. בואו נסתכל על כמה מהפלטפורמות הללו:

איך לפרסם אירועים?

פרסום אירועים הוא אחת הפונקציות החשובות ביותר שמנהלי אירועים צריכים לעשות. זהו הצעד הראשון לקידום ויצירת ידע ותשומת לב לקיום של אירוע. וברגע שנעשה, זה יכול להיראות כמו משימה ארוכה ומעייפת לשתף, לקדם ולעדכן את המידע על האירוע בכל הפלטפורמות.

הנה כמה דרכים שבהן רשתות חברתיות יכולות לעזור לפרסם אירועים:

  • תזמן אוטומטית פוסטים לימים, זמנים ומספרי פוסטים ספציפיים.
  • שיתוף תוכן באתרי מדיה חברתית.
  • הוספת אירועים ליומנים במדיה.

שלבים לפרסום אירועים המדיה

פרסום אירועים הוא דרך לעזור ליצור תוכן שתוכל להשתמש בו בפוסטים של החברה שלך במדיה החברתית. הם פופולריים לשיתוף מידע על אירועים או ימי פעילות. ניתן להשתמש בפוסטים כדי ליידע לקוחות או ליצור רעש וידע על קיום אירועים קרובים. להלן השלבים לפרסום אירוע: הוסף פרטי אירועים נוכחיים ליומן של ערוץ המדיה החברתית שלך. כלול את כל המידע החשוב כולל תאריך, שעה, מיקום, מחיר וכו'. צור כותרת של שם האירוע או סוג האירוע ותקציר קליט לפוסט שלך הוסף תמונה המייצגת את האירוע שתף אותו בערוצי המדיה החברתית שלך. בעזרת הכלי לניהול אירועים, המארגנים יכולים לפרסם אירועים בלוחות המחוונים של האתר ולשתף אותם ברשתות המדיה החברתיות שלהם. ניתן לעדכן אירועים באופן ידני או אוטומטי עם פרטים כמו תאריך, שעה, מיקום, מידע על מחיר/כרטיסים.

הכלי לניהול אירועים אידיאלי הן לאירועים בקנה מידה קטן והן לכנסים בקנה מידה גדול.

מה כולל הפרסוםמה כולל הפרסום

פרסום אירוע מושלם יכול להפוך עמוד רשת חברתית ממוצע לוויראלי. אם אתם מפרסמים אירוע כלשהו ברשתות החברתיות, חשוב להקדיש את הזמן לעשות זאת היטב. אם אתה רוצה שדף האירועים שלך ייראה מוצלח כמו מה שאנשים מצפים כשהם מגיעים לדף שלך. תן להם מושג למה הם יכולים לצפות כשהם מגיעים. שקול לכלול את הדברים הבאים בפוסטים שלך:

– מיקום ,זמן, תאריך – מי מוזמן מה קהל היעד(אימהות, משפחות עם ילדים צעירים, רווקים מעל גיל 40)

-מה כלול (תחפושות, אוכל, שתייה)

-פרטים חשובים (מיקום החניה)

פרסום אירועים הוא דרך לקרב אנשים ולשתף את המתרחש עם הקהילה שלך. אם אתה רוצה למשוך יותר אנשים, התחל ביצירת אירוע והזמנת אנשים. כאשר אתה יוצר אירוע, תצטרך לתת לו שם, תיאור וקטגוריה. האירועים יכולים להיות ציבוריים או פרטיים – אירועים ציבוריים פתוחים לכל מי שרוצה להצטרף, אירועים פרטיים זמינים רק למי שהוזמנו או לרשימת האורחים. פרסום אירועים הוא דרך טובה להתחבר לעוקבים שלך ולבנות קהילה סביב העסק שלך.

פרסום נכון של אירועים

עלינו לפרסם אירועים ברגע שהם סגורים ומוכנים מבחינתנו מבחינת כל הקטגוריות כדי למנוע החמצה של לקוחות פוטנציאליים. הגדרת אזור זמן יעזור לך לעשות זאת. אתה יכול גם להעלות קישור ליומן שיאכלס אוטומטית את האירועים שלך משם. פרסום אירועים הוא עבודה עדכנית יותר שכמה מנהלי מדיה חברתית צריכים לקחת על עצמם. עבור חברות, זו הזדמנות ליצור ,תשומת לב נוסף סביב המותג או האירוע שלהן. הנה כמה טיפים להבטחת הצלחה במשימה החדשה הזו:

  • היו יצירתיים עם פוסטים ורעיות ייחודים לאירוע שלכם.
  • השתמש במדדי מעורבות כדי לאמוד את המעורבות של פוסטים, כמו תגובות או שיתופים.
  • ודא שאתה לא מפרסם יותר מדי או פחות מדי.

פרסום אירועים הוא משימה קלה יחסית, אך היא חיונית להצלחת האירועים. הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא ליצור דף אירוע. אם האירוע שלכם מיועד למשרד הפתוח של החברה שלכם, פשוט הקלידו את התאריך והשעה של האירוע, הכתובת וכל מידע נוסף שתרצו שאנשים ידעו עליו. אם יש מצגות או נאומים באירוע שלך, הקפד להעלות אותם מבעוד מועד לפני שתפרסם אותם במידה החברתית. אנשים אוהבים לראות תמונות של עבודות של אחרים, אבל לא לכולם יש זמן לחפש אותם או לצפות בשידור חי שלהם. לאחר תכנון מלא של האירוע עוברים לשלב הפירסום.

כעת לאחר שיצרתם עמוד אירוע עם כל הפרטים הדרושים, הגיע הזמן לפרסם אותו במדיה החברתית שלך. כדי לפרסם אירוע במידה החברתית שלך, בצע את השלבים הבאים. ראשית, לחץ על "אירועים" בכותרת. לאחר מכן, בחר "צור אירוע" מהתפריט הנפתח. מלא את השדות הנדרשים עם פרטי האירוע שלך. אתה יכול גם לשתף את האירוע הזה עם חברים או דפי פייסבוק אחרים על ידי לחיצה על "שלח הזמנות". לבסוף, לחץ על "צור אירוע" כדי לסיים את יצירת האירוע שלך.

חלק מהאירועים קשה לפרסם עם תמונה או סרטון בודד, וייתכן שפרטי האירוע לא יהיו מרגשים במיוחד. ניתן להשתמש בפוסט בבלוג כדי לספק מידע נוסף על האירוע, מה שהופך אותו למעניין יותר עבור אנשים שלא יודעים עליו כבר. ניתן להשתמש בפוסטים גם לקידום אירוע. הפוסטים משמשים כפליירים דיגיטליים לאירוע, ומפרסמים אותו בערוצי מדיה חברתית ובבלוגים המכסים נושאים דומים.

למה חשוב לפרסם אירוע?

פרסום אירועים הוא חלק חשוב בהצלחתו של כל אירוע. אנחנו חיים בעולם שבו הכל מקוון. וזה לא קשור רק להיות מקוון, אלא להימצא גם באינטרנט. זה די קל למצוא מישהו בימינו עם חיפוש מהיר בגוגל או במדיה חברתית. אז זה רק הגיוני שאם אתם מארגנים אירוע או זקוקים לעזרה בקידומו אז צריכים להיות כמה כלים מצוינים בחוץ שיכולים לעזור לכם לעשות זאת. 

פרסום אירועים הוא אחד הדברים החשובים ביותר לעשות בכל הקשור לניהול המדיה החברתית של החברה שלך.

שיטות עבודה מומלצות לפרסום אירועים להלן כמה שיטות עבודה מומלצות לפרסום אירועים 

  • צור אירוע בפייסבוק ובחר את התאריך והשעה שאתה רוצה שהאירוע יתחיל. אתה יכול גם לבחור כמה זמן אתה רוצה שזה יימשך.
  • הוסף כמה שיותר פרטי אירוע כמו שמו, מיקומו, מדוע אנשים צריכים להשתתף ומידע רלוונטי אחר.
  • הזמן אורחים על ידי שיתוף דף האירוע בציר הזמן האישי שלך או שליחת הודעה ב-Messenger עם פרטים על מי יכול להשתתף ומי לא.
  • בעת יצירת דף אירוע בפייסבוק, תצטרכו להעלות תמונת פרופיל גם עבור מי שיצר את האירוע וגם עבור כל מי שמארח אותו וכך לתת מידע והתעניינות בעד האירוע.

אם תפרסו נכון את האירוע שלכם הוא יתפרסם ביותר מקומות רלוונטיים וייצור התעניינות רבה בקרב הציבור וקהל היעד. חשוב מאוד גם לפרסם את תוכן האירוע וכמובן את ההגדה הכללית שלו אם למשל זו הרצאה אז כמה שיותר פרטים על הנושא שלה ואם זו סדנא אז כמה שיותר פרטים על מהות הסדנא ומה נקבל ממנה.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, ממומן, וקניית קישורים.

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
ההבדל בין קידום ממומן לאורגני
ייעוץ קידום אתרים

ייעוץ קידום אתרים הוא חלק חשוב באסטרטגיית השיווק של סוכנות דיגיטלית והן של עסקים מכל הסוגים ובכל התחומים. ייעוץ זה עוזר להשיג יותר תנועה אורגנית

חברת קידום אתרים בגוגל
חברת קידום אתרים בגוגל

חברת קידום אתרים בגוגל ההיא חברה שתחום ההתמחות שלה הוא להוביל את האתר שלכם לראש מנוע החיפוש של גוגל. מדובר על מלאכה לא פשוטה בכלל

פרסום עסקים באינטרנט
קידום אתרים מהיר

בשנים האחרונות, העולם לא עוצר מלהתקדם ולהתפתח. רבים מבעלי העסקים העוסקים במרבית מתחומי העסקים המגוונים, הופכים את העסק שלהם לפעול באופן דיגיטלי. החל מהפעולות הקטנות

בניית אתרים לאמנים
בניית אתרים לאמנים

כל עסק או אדם אשר לו משלח יד מסוים, צריך אתר אשר יציג אותו כראוי, על מנת לזכות להכרה, לגדול ולהתפתח. עסק מצליח, גם עסק

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך