פרסום אורגני

 שאלתם את עצמכם לאחרונה מהו פרסום אורגני? רוצים לדעת איך לקדם את העסק שלכם לתוצאות הראשונות במנועי החיפוש של גוגל ושאר הפלטפורמות? הגעתם למקום הנכון. ריכזנו עבורכם את כל המידע שתצטרכו לדעת כבעלי עסק שרוצים יותר.

בשנים האחרונות, אנו עדים לעליה במספר האתרים הקמים ללא הרף וזאת בשל העובדה שמרבית מהעסקים במדינת ישראל מאז תחילת עידן הקורונה, מתקשים בלמשוך לקוחות, ובשל כך לא רואים הכנסות כמו בעבר. בעקבות הסגרים שהוטלו על אזרחי המדינה, מרבית מהאנשים עברו לקניות אונליין ובהסתכלות על הטווח הארוך, לרוב הם אפילו נמצאו מרוצים מהעניין. תחשבו על זה, אתם רוצים משהו ויכולים לקבל אותו עד פתח הבית, בלחיצת כפתור אחת, ללא כל צורך לצאת מהבית לקניון. אז כן, בואו נודה באמת, רובנו מעדיפים את זה.

בעקבות המעבר מהחנות הפרונטלית לחנות האינטרנטית, לא מעט בעלי עסקים ראו את הפוטנציאל הטמון בעולם הדיגיטל ופתחו אתר אינטרנטי שיספק את המוצרים שהעסק שלהם מוכר עבור כלל הגולשים.

מה זה בכלל פרסום אורגני ובמה הוא שונה משאר שיטות הפרסום?

 

ישנם לא מעט בעלי עסקים שהעדיפו לוותר על הפרסום כאשר הסיבה העיקרית היא התשלום הכרוך בכך. הם חשבו שהם יכולים לשווק את האתר שלהם בעצמם. אמנם הדבר אפשרי לחלוטין, אך אם תשאלו שאלתם את עצמכם לאחרונה מהו פרסום אורגני? רוצים לדעת איך לקדם את העסק שלכם לתוצאות הראשונות במנועי החיפוש של גוגל ושאר הפלטפורמות? אותנו? לא מומלץ במיוחד. אנו סבורים כי נכון יהיה לכם לתת לבעל מקצוע לעשות עבורכם את העבודה הקשה ובכך תתפנו לשיפור והגדלת העסק שלכם.

ולענייננו, פרסום אורגני הוא בעצם הכנסת תוכן איכותי לאתר העסק שלכם, המעביר אמינות לגולשים ובכך מעודד אותם לקנות את מה שאתם מוכרים. דבר זה מצביע על כך שהתנועה הנכנסת אליכם לאתר מייצרת עבורכם פעולות רבות. כגון, יצירת קשר לגבי מוצר מסוים, רכישה של אחד המוצרים שלכם או יותר, הרשמה לניוזלטר ועוד מגוון פעולות המסמלות את האתר שלכם כאתר פעיל ובכך מקפיץ אותו גבוה בתוצאות החיפוש.

שיטת שיווק זו, בשונה משיטות השיווק המבוססות על "הקלקות", תמנע מכם את השימוש לרעה במלחמה במתחרים שלכם על המקום הראשון בתוצאות החיפוש, מכיוון שהיא מבוססת על כתיבת תוכן הכולל שימוש במילות מפתח. כאשר נעשה שימוש נכון במילות מפתח רלוונטיות, האתר יקבל חשיפה גדולה יותר ולכן הדבר יניב לכם הכנסות ללא נזקים כלל.

לפי שיטת שיווק המבוססת על הקלקות, המלחמה על המקום הראשון יכולה לבוא לרעתכם בכך שבניסיון אחר ניצחון המתחרים, תבצעו בעצמכם הקלקות לאתר שלכם. דבר שלא יניב לכם תועלת.

חשיפה = כסף

בבחירה בפרסום אורגני לשיווק העסק שלכם, תקבלו חשיפה איכותית ללקוחות רלוונטיים. זאת בשל העובדה ששיטת פרסום זו היא שונה מהיתר בכך שהיא מבוססת בעיקרה על חיפוש על ידי הגולשים. למעשה, בכל פעם שיבוצע חיפוש אחר ביטויים כלליים, מוצר או שירות מסויים הקשורים לעסק שלכם, הוא יופיע בתוצאות הראשונות. וכאשר תתקדמו להיות הראשונים בגוגל, האתר שלכם יתקבל על ידי הגולשים כאתר אמין ומקצועי יותר משאר האתרים שנמצאים למטה.

פרסום אורגני מצריך השקעה בסיסית הכוללת עיסוק של כותב תוכן מקצועי ובניית קישורים. כל התנועה הנכנסת לאתר שלכם היא כמובן חינמית לגמרי. בנוסף לכך, החשיפה המתבצעת על ידי שיווק אורגני נמצאה כבעלת תוצאות יציבות ביחס לשאר שיטות השיווק. מה שאומר, שגם אם תיאלצו להפסיק את ההשקעה הבסיסית בקידום האורגני לטווח זמן של כמה שבועות, לא תעלמו ממנועי החיפוש ובזכות כך תוכלו ליהנות מתנועה זורמת ואיכותית לאתר שלכם ללא הפסקה.

אם אתם בדיוק בשלב בוא אתם שואלים את עצמכם "מאיפה בעצם מתחילים"?

 

בראש ובראשונה, עליכם כמובן לבנות אתר מסודר לעסק שלכם. ישנם מקרים בהם הקמת דפי נחיתה מספיקה לשם קידום מוצר כזה או אחר. אך כשאנו מדברים על קידום אתר של עסק רציני, אנו מדברים עלפרסום אורגני הוא בעצם הכנסת תוכן איכותי לאתר העסק שלכם, המעביר אמינות לגולשים ובכך מעודד אותם לקנות את מה שאתם מוכרים. דבר זה מצביע על כך שהתנועה הנכנסת אליכם לאתר מייצרת עבורכם פעולות רבות הצורך באתר שיהיה בשליטה מלאה ותחזוקה מתמדת. עשו הכל בשביל שהאתר שלכם יספק לגולשיו חווית משתמש טובה. השקיעו בנראות ובצעו שיפורים כל הזמן.

שנית, עליכם לבצע מחקר מקיף על המתחרים שלכם. עליכם לבדוק איזה תוכן האתר שלהם כולל, לבחון כראוי את מילות המפתח בהן נעשה שימוש ולאחר מכן לחפש אחר התוצאות הנמצאות במנועי החיפוש בעת הקלדת אותן מילות מפתח.

לאחר מכן והחשוב מכל, תוכן תוכן ושוב פעם תוכן. עליכם להתאים את התוכן בצורה שתתאים לקהל היעד שלכם. הדבר כולל ביטויים רלוונטיים ללקוחות אותם אתם מעוניינים למשוך, תמונות המוצרים וסרטוני וידאו בהם אתם מסבירים מהו המוצר, מהו אופן השימוש בו ואפילו מה הוא מכיל. שימו לב, תמונות וסרטונים מוסיפים לא מעט לנראות המקצועית של האתר ולכן אל תוותרו על צילום איכותי ומקצועי. מעבר לכך, מרבית מהלקוחות "קונים עם העיניים", ולכן חשוב לא לזלזל בכך. צילום טוב יביא איתו לא מעט רכישות.

לאחר הבנת התהליך שצריך לעשות על מנת להתקדם הלאה, השאלה הבאה שבדרך כלל עולה היא "האם להיות ראשון במנועי החיפוש של גוגל זאת באמת המטרה?"

התשובה שלנו קצת מוזרה, הכל תלוי בכם. ברמת העיקרון, המטרה העיקרית היא הגדלת התנועה לאתר שלכם. או במילים אחרות, הגדלת החשיפה. המטרה היא למשוך כמה שיותר לקוחות שבסופו של דבר יבצעו רכישות. הדרך פחות משנה.

אבל, ישנם בעלי אתרים שלהם הדרך דווקא כן חשובה. הם רוצים להיות בטופ, לעקוף את כולם ובמיוחד, לנצח את המתחרים שלהם בתחרות הכה נחשקת הזו. אפשר להבין את זה, אבל אפשר גם להסתפק במקום השני והשלישי. ובלאו הכי, אם התוכן שלכם יהיה מספיק איכותי, סבירות גבוהה שאתם תמשכו יותר לקוחות.

פרסום אורגני הוא לא הפתרון המושלם לכל עסק, ישנם סוגי עסקים שיתאימו דווקא למגוון שיטות פרסום שונות. אז לאיזה סוגי עסקים פרסום אורגני מתאים?

כמו בכל תחום בחיים, לצערנו לא הכל ורוד. וגם כאן אנו רואים שהפרסום האורגני כולל גם חסרונות מעבר ליתרונותיו הרבים. ראשית, החיסרון הראשון הוא  שכותב מאמרים אורגניים צריך להיות מקצועי בעל ידעפרסום אורגני מתאים לאתרים שכבר קיימים זמן מה ולפי התכנון, לא אמורים לרדת כל כך מהר.  זכרו, על מנת שהאתר שלכם יקודם כל הזמן ולא יעשה צעד אחד קדימה ושניים אחורה, עליכם לבצע מידי כל תקופה בדיקה של מילות המפתח. רב ואוצר מילים רחב. כתיבה לא מקצועית לא תצליח לקדם את האתר שלכם במנועי החיפוש. במילים אחרות, כתיבה לא מקצועית = בזבוז זמן וכסף.

תנו לנו לחדד לכם משהו קטן, גם אם האתר שלכם יכלול תוכן טוב ואיכותי, אף אחד לא מבטיח שהאתר שלכם יצליח למשוך לקוחות ובאמת להכניס רכישות. כאשר הדבר קורה, החשיפה שהאתר יקבל תהיה משמעותית ומבורכת, אך אין באמת פתרון קסם למשיכת לקוחות. לכן אתרים בתחילת דרכם, הנמצאים בתהליך השקת מוצר חדש וחפצים לדעת מה תהיה תגובת הקהל, צריכים לבחור דווקא בקידום ממומן ולא בקידום אורגני.

פרסום אורגני מתאים לאתרים שכבר קיימים זמן מה ולפי התכנון, לא אמורים לרדת כל כך מהר.

זכרו, על מנת שהאתר שלכם יקודם כל הזמן ולא יעשה צעד אחד קדימה ושניים אחורה, עליכם לבצע מידי כל תקופה בדיקה של מילות המפתח. בדקו אם הן עדיין רלוונטיות כפי שהיו, אם יש מידע שאפשר להוסיף לאתר שלכם והכי חשוב, אל תשכחו לחפש אחר רצונם של הגולשים כיוון שהם הלקוחות שלכם ואתם צריכים אותם באתר שלכם. היו ייחודיים, עדכניים וטרנדיים. זה מה שרוב האוכלוסיה מחפשת.

 

בניית אתרים לעורכי דין
בניית אתרים

בניית אתרים לעורכי דין

בעידן של היום, אם אתה לא נמצא באינטרנט אתה לא קיים. כל עורך דין צריך אתר שיגרום לו לבלוט מעל המתחרים שלו, ויעזור לו באיתור

חברת קידום אתרים בגוגל
בלוג

חברת קידום אתרים בגוגל

חברת קידום אתרים בגוגל ההיא חברה שתחום ההתמחות שלה הוא להוביל את האתר שלכם לראש מנוע החיפוש של גוגל. מדובר על מלאכה לא פשוטה בכלל

בניית אתרים לאמנים
בניית אתרים

בניית אתרים בדרום

כל עסק צריך אתר אשר יציג אותו כראוי, על מנת לגדול ולהתפתח ולזכות להכרה. עסק מצליח הוא עסק אשר יגיש את כלל שירותיו ללקוחותיו, וללקוחות

חברות קידום אתרים ברשתות חברתיות
בניית אתרים

בניית אתרים ואפליקציות

כל עסק צריך אתר אשר יציג אותו כראוי, וכן אפליקציה ייעודית, על מנת לגדול ולהתפתח ולזכות להכרה. עסק מצליח הוא עסק אשר מנגיש כלל שירותיו

חברת קידום אתרים בגוגל
בניית אתרים

בניית אתרים למסעדות

עסקים, בפרט עסקי מסעדות, צריכים אתר אשר יציג אותם כראוי, אשר ינגיש ויגיש את שירותיהם ללקוחות ולקוחות פוטנציאליים על מגש, תרתי משמע. האתר יתאר את

באילו פלטפורמות אפשר לבנות אתר אינטרנט לבד
בניית אתרים

קורס בניית אתרים באינטרנט

כל עסק צריך אתר אשר יציג אותו, ינגיש אותו ואת שירותיו, יתאר את פרטיו בצורה הטובה ביותר. מדובר בצורך הכרחי עבור כל עסק, ועל כן

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

עיקרי הדברים: