השאירו פרטים וקבלו ייעוץ ראשוני חינם!!!

פרסום אורגני בגוגל

פרסום אורגני בגוגלפרסום אורגני בגוגל

כל בית עסק רוצה שהאתר שלו יופיע בדירוגים הראשונים בגוגל, אך בפועל אנחנו מוצאים את עצמנו בעמודים השניים והבאים אחרי העמוד השני. שיווק וקידום הם כלי שכדאי לחקור אותם היטב לפני שמתחילים בקמפיין כלשהו, עליכם לחפש את הייחודיות שלכם בקמפיין ורק על פי החזון העסקי לבנות תוכנית מתאימה. כיום קידום בגוגל מתחלק או לקידום אורגני או לקידום ממומן, לכל אחד מצורות הקידום יש את היתרונות והחסרונות שלו. לפניכם כל מה שאתם חייבים לדעת לפני שאתם מתחילים פרסום אורגני בגוגל. 

 

איך הופכים פרסום אורגני בגוגל לרלוונטי?

חשוב לדעת, יש לגוגל אלגוריתם אשר לפיו הוא מדרג אתכם בגוגל, יש כמובן גם סקירה אנושית בשלב כלשהו במקרים חריגים, אך לרוב מדובר כאן על אלגוריתם ממוחשב אשר יודע "לצוד" תכנים איכותיים ולקדם אותם בגוגל. האלגוריתם עובד על פי שפת קוד מסוימת ולכן יש להשתמש בתגיות הנכונות, לבנות קישורים והיררכיה מתאימה באתר, לתת לתמונות Alt Text וכמובן לשמור על תכנים איכותיים. כמו כן, גוגל מאוד אוהב קישורים פנימיים באתר שלכם, מהירות והתאמה למובייל. יש לכם אפשרויות לבנות את כל התכנים באופן עצמאי, אך כאשר יש תחרות כל כך גדולה בשוק אתם חייבים להיעזר בבעל מקצוע. 

פרסום אורגני בגוגל מחייב אתכם לשמור על תוכן איכותי, זהו הקלף המנצח. אם תשימו לב, כל אתר אשר נמצא בדירוגים הגבוהים ביותר בגוגל הינו אתר בעל תוכן מקורי ואיכותי. תוכן שאין טמון בו רק מילות מפתח אלא באמת יש שם תוכן מעשיר. יש עקרונות כתיבה אשר לפיהם אתם אמורים לכתוב את התכנים שלכם, האלגוריתם של גוגל יודע להבחין בין אם מדובר על תוכן שעובד על פי אותם עקרונות או לא. כמו כן, עליכם לזכור להוסיף קישורים, כל קישור מעלה את הדירוג שלכם בגוגל באופן עקיף. ואם אתם חושבים להשקיע באתר אך לא עבור המובייל יש לנו חדשות בשבילכם, גוגל היום בודקת את התכנים שלכם באמצעות אתר מותאם למובייל, זאת מכיוון שרוב המשתמשים היום פועלים דרך המובייל. לכן, אם האתר שלכם לא מותאם למובייל זה עלול להשפיע לרעה על הדירוג שלכם בגוגל.

 

כמה עולה פרסום אורגני בגוגל?

המחיר אותו תשלמו עבור פרסום אורגני בגוגל נקבע על פי מספר פרמטרים. הפרמטר הראשון הוא כמות התוכן הרצוי, יש הבדל בין אתר אשר דורש 10 דפים לבין אתר אשר דורש 100 דפים, המחיר כאן נקבע על פי זמן עבודה של איש השיווק. כמו כן, גם כמות עמודים לאופטימיזציה תופסים חלק במחיר, קישורים אשר מקדמים את האתר שלכם, מקדמי אתרים שונים, עיצוב וכן הלאה. פרסום אורגני בגוגל קשור לכל ענייני השיווק, מהתחלה ועד הסוף. המחיר הממוצע בשוק ינוע בין 2,400 ש"ח ועד 4,000 ש"ח. ככל שהאתר שלכם יהיה במצב בוסרי יותר ותצטרכו יותר עבודת שיווק ועיצוב ככה המחיר יעלה. 

 

מה רע בקידום ממומן?

פרסום אורגני בגוגל הוא פיתרון הרבה יותר נכון עבור האתר שלכם מהרבה סיבות, אך מה רע בקידום ממומן. בשביל לענות על התשובה הזאת נציף בפניכם שאלה: אם יש לכם עכשיו שני אתרים מול העיניים, על הראשון מופיעה הכותרת "מודעה" ואילו על השני לא מופיע דבר, באיזה אתר תבחרו? סביר להניח שאתם תבחרו באתר שהוא אינו ממומן. קל מאוד להגיע לראש הדירוג בגוגל כאשר מדובר על קידום ממומן, אך על פי הסטטיסטיקה רוב האנשים בוחרים שלא לפנות לאתרים ממומנים. 

מלבד לכך, את הכסף אותו אתם משקיעים בקידום ממומן תוכלו להשקיע בקידום אורגני אשר עובד לאורך כל הזמן. האפשרות לשלב בין קידום אורגני לממומן הוא פופולרי ונכון, אך יש לדעת איך לעשות את זה בצורה חכמה. פרסום אורגני בגוגל גם הוא עולה לא מעט כסף כאשר אתם פונים לאיש מקצוע, תוסיפו לזה קידום אורגני ויכול להיות שהאתר שלכם לא יהיה רווחי כפי שציפיתם. כאשר אתם פונים לבעל מקצוע וכאשר מדובר על אתר מכירות יש לשלב את מחיר השיווק בעלויות המוצר ולבדוק שיש לכם רווח שנע בסביבות ה-30%. 

 

מה הקשר בין חווית המשתמש לדירוג שלכם בגוגלמה הקשר בין חווית המשתמש לדירוג שלכם בגוגל?

האלגוריתם של גוגל בודק מספר רב של דברים כדי באמת "לשפר" אתכם על ידי דירוג גבוה כאשר מדובר על אתר מקצועי. אחד האלמנטים החשובים לגוגל הוא חווית המשתמש. פרסום אורגני בגוגל הינו הכרחי וצריך לעשות אותו באופן שוטף כדי לשמור על קהל קבוע, להעשיר את האתר וכמובן שגוגל רואה את זה באור חיובי. אך לא משנה עד כמה התוכן שלכם איכותי, אם האתר שלכם לא נוח למשתמש גוגל לא תקדם אתכם כמו שצריך בגוגל. חווית המשתמש היא אחד מהאלמנטים החשובים ביותר שגוגל שמה עליכם דגש.

 

פרסום אורגני בגוגל דרך תוכנה

יש חשש גדול אצל בעלי אתרים שפתחו את האתר שלכם דרך אתרי מסחר שונים כמו וויקס, וורדפרס וכן הלאה. החשש הוא שגוגל יכולה לפגוע בדירוג שלהם בגלל שהם משתמשים בממשק מוכן ולא באתר מקודד. חשוב להבין, על רוב האתרים ניתן לקודד וגם אם לא זה לא אמור לפגוע באתר שלכם. מצד שני, ככל שיש באתר שלכם יותר קישורים או תוכנות מקודדות ככה הקידום שלכם יכול לעלות. לדוגמא, יש אפשרות להוסיף באתרים שונים תוכנה בה ניתן לחשב כמות קלורית של כל מנה שתבחרו. תוכנה כזאת מאוד קשה ליישם על אתרים כמו וויקס או וורדפרס, עליכם כנראה יהיה להחזיק במשתמש פרמיום בשביל לעשות דברים כאלה. ולכן, כאשר האתר יותר מושקע ככה הקידום שלו עולה ללא קשר לתכנים, מקוריים ככל שיהיו. 

עם זאת, יש היום הרבה אפשרויות קידום ו-SEO דרך ממשקים אלו. בעבר היינו מסכימים שעדיף להתחיל אתר מאפס כדי להבטיח דירוג גבוה, עם זאת היום ניתן לראות שגם אתרי וויקס וורדפרס ותוכנות דומות תופסות את המקומות הראשונים בגוגל. גם כאשר מדובר על ממשק מוכן עליכם לזכור כי העיצוב, התוכן והקישורים הם חלק בלתי נפרד מקידום האתר. בוויקס יש לכם המון אפשרויות להוסיף את האלמנטים האלה בקלות, מצד שני וורדפרס נחשב לאתר יותר מקצועי ומתאים לאנשים מנוסים יותר. 

 

איך מגיעים לדירוג ראשון בגוגל?

אם אין לכם ניסיון בשיווק או בניית אתרים תנו לאנשי המקצוע לעשות את העבודה בשבילכם. חשוב לציין, כאשר מדובר על הקמת אתר מאפס המחיר יכול לעלות על המחיר שציינו. כל מה שקשור לקידום אורגני מחייב את בעלי המקצוע לערוך סקר של מילות מפתח רלוונטיות. מילות המפתח לא יכולות להיות כלליות, אלא מילות מפתח אשר ייחדו את האתר שלכם. אם עכשיו האתר שלכם עוסק באוכל אין ספק שמילת המפתח "אוכל" אינה רלוונטית לכם, אלא לדוגמא תוכלו למצוא מילת מפתח כמו "אוכל בתל אביב" או משהו יותר ספציפי בהתאם לנישה שלכם. אחרי כל קידום אורגני יש לנו את השלב בו אנחנו בוחנים את התוצאות ורואים האם האתר שלנו מגיע לקהל אליו צפינו מבחינת כמות וקהל יעד. 

אסטרטגיות שיווק
פרסום לעסקים

פרסום דיגיטלי לעסקים –כל מה שרציתם לדעת על פרסום דיגיטלי לעסקים שלכם, וטיפים רלוונטיים עבורכם בעלי העסקים

עולם הפרסום והשיווק משחר ההיסטוריה, ועד לכניסת השיווק הדיגיטלי והאינטרנטי לחיינו משחר ההיסטוריה של עולם המסחר, בעלי עסקים הבינו את החשיבות של פרסום ושיווק עסקים

פרסום עסקים 
פרסום לעסקים

קידום אונליין לעסקים – על הנפח של קידום אונליין בעולם שיווק ופרסום העסקים בימינו  וכיצד קידום אונליין תפס מקום כה גדול בעולם זה

עולם הקידום של עסקים וחברות, כלומר עולם השיווק והפרסום הינו עולם אשר היה קיים מאז ומתמיד. העקרון תמיד היה פשוט מאוד וזהה – בעלי עסקים,

משרד פרסום חרדי
בלוג

משרד פרסום חרדי

תעשיית הפרסום היא תעשייה שרק הולכת וגדלה משנה לשנה, כאשר משרדי הפרסום עובדים ללא הרף כדי לחשוב על מהלכים שיווקיים חדשניים ואיכותיים שיצליחו למשוך אליהם