השאירו פרטים וקבלו ייעוץ ראשוני חינם!!!

ניהול מוניטין דיגיטלי

ניהול מוניטין דיגיטליהתפתחות הטכנולוגיה היא אינסופית והיא לא מפסיקה. מצד אחד הטכנולוגיה מביאה איתה המון דברים טובים ביניהם האפשרות לקדם עסקים בקלות ולהפיץ אותם ברחבי האינטרנט. אך מהצד שני, 

האינטרנט מאפשר לכל אחד לפרסם כל מה שהוא רוצה על מי שהוא רוצה, כך שכל אחד יוכל למצוא כמויות מידע על אנשים שהוא לא מכיר כלל. בצורה הזו נוצר מוניטין שלילי באינטרנט. אז איך מתבצע ניהול מוניטין דיגיטלי בצורה חיובית שתקדם את העסק שלנו? המאמר הבא הוא בשבילכם. 

 

מהו ניהול מוניטין דיגיטלי?

ניהול מוניטין דיגיטלי הוא כלי חשוב מאוד לקידום באינטרנט ולמשיכת לקוחות והגדלת הרווחים. ניהול מוניטין דיגיטלי ניתן לביצוע עבור עסקים, אנשי מקצוע, חברות, אנשי ציבור ואפילו אנשים פרטיים. בין אם אתם מציעים משרד עורכי דין, או שאתם מציעים שירותי גיזום ועיצוב עצים אתם יכולים וצריכים לבצע ניהול מוניטין בגוגל. ניהול מוניטין דיגיטלי עבור עסקים או אנשים מתבצע בשיטות דומות לאותה המטרה- קידום העסק ומשיכת לקוחות. 

ניהול מוניטין דיגיטלי מתבצע ברחבי האינטרנט על ידי אמצעים שונים ומטרתו הוא ליצור מוניטין חיובי וחזק לעסק. האמצעי המרכזי לניהול מוניטין דיגיטלי הוא מנוע החיפוש של גוגל שכן הוא הכלי המשמעותי לחיפוש באינטרנט. במקרה שנוצר לנו  מוניטין שלילי באינטרנט על ידי ניהול מוניטין נכון נוכל להשכיח את המוניטין השלילי וליצור מוניטין חיובי. 

ניהול מוניטין דיגיטלי- מהו מוניטין שלילי?

מוניטין שלילי הוא אחד הדברים הרעים ביותר שיכולים לקרות לעסק או לאדם ברחבי האינטרנט. מוניטין שלילי נוצר כאשר יש פרסום שלילי על העסק או על האדם. הבעיה במוניטין שלילי היא שקל מאוד ליצור אותו אבל קשה מאוד לתקן אותו. למעשה מספיק פרסום שלילי אחד על מנת ליצור לעסק מוניטין שלילי. במידה ונוצר לכם מוניטין שלילי ברחבי האינטרנט יכול לקחת לכם זמן רב לתקן אותו. 

יש שלוש דרכים מרכזיות להיווצרות מוניטין שלילי באינטרנט-

    • פרסום כתבה שלילית- הדרך המהירה והמרכזית להיווצרות מוניטין שלילי באינטרנט היא פרסום כתבה שלילית באתר חדשותי או שיווקי מוביל. אתרים חדשותיים או שיווקיים מובילים בדרך כלל מופיעים ראשונים במנועה החיפוש ולכן, לאתרים אלה יש השפעה רבה על המוניטין של עסקים רבים. 
    • תגובות שליליות- באינטרנט קיימים פורמטים רבים שבהם ניתן להשאיר תגובות שליליות. ביניהם תוכלו למצוא את פייסבוק או רשת חברתית אחרת, בלוגים או פורומים אינטרנטיים אחרים. כל אתר המאפשר השארת תגובות יכול לגרום לטוקבקיסטים כועסים שקיבלו מוצר לא תקין או שירות לא נעים להשאיר תגובה זועמת ושלילית עליכם או על העסק שלכם. 
    • פסקי דין- הדרך השלישית לגרימת מוניטין שלילי היא אתרי פסקי דין ומאגרים של פסקי דין הנמצאים באינטרנט. במידה ואתם או העסק שלכם עבר תביעה הוא מופיע באתרים אלה והדבר עלול להרתיע לקוחות רבים. 

 

כיצד נתקן מוניטין שליליניהול מוניטין דיגיטלי- כיצד נתקן מוניטין שלילי?

על מנת לתקן מוניטין שלילי שנוצר לנו או לעסק שלנו עלינו לבצע ניהול מוניטין דיגיטלי באופן נכון. קודם כל, הטיפ שלנו הוא שתעשו ככל הניתן על מנת למנוע היווצרות של מוניטין שלילי עליכם ברחבי האינטרנט. אבל בגלל שלפעמים זה לא קשור אליכם, אז צריך בכל זאת לדעת מה עושים במידה ונוצר מוניטין שלילי. התשובה לכך היא ניהול מוניטין דיגיטלי. שימו לב, שלפעמים לקוחות פוטנציאליים ירצו להיות בטוחים בביצוע עסקה איתכם ולכן יבדקו כמה שיותר מידע עליכם. במידה והם יגיעו לפרסומים שליליים הם יכולים לבטל את העסקה מולכם, לכן אל תזלזלו בחשיבות של ניהול מוניטין באינטרנט. 

כפי שציינו מוניטין שלילי יכול להיגרם על ידי פרסום של כתבה שלילית על העסק, על ידי השארת תגובה שלילית של לקוח לא מרוצה ועוד. כאשר נוצר מוניטין שלילי, הדבר החשוב ביותר הוא לא להתרגש ולא לפעול מהרגש. אל תגיבו למפרסם השלילי בכעס ואל תשלחו ללקוחות שלכם הודעות שמא תעשו יותר נזק מתועלת. 

יש שלוש דרכים מרכזיות לפעולה- 

  • פנייה לבעלי האתר- כאשר מתפרסם עליכם פרסום שלילי באתר מסוים, תוכלו לפנות לבעלי האתר בבקשה להסרת הפרסום השלילי. לא תמיד הבקשה תענה בצורה חיובית שכן, לעתים בעל האתר עצמו פרסם את הפרסום השלילי או שהוא עומד מאחוריו. אך, קיימים מקרים בהם בעל האתר יעדיף להסיר את הפרסום ולא להסתכן. מתי בעל האתר מסתכן? כאשר מדובר בהוצאת דיבה או בשיימינג, בעל האתר מסתכן בפני תביעות. לכן, יהיו מקרים בהם אם בעל האתר ישמח לשתף פעולה ולהסיר את הפרסום השלילי. 
  • פסקי דין- אתרים של פסקי דין למעשה מפרסמים את פסקי הדין על מנת לדרוש תשלום עבורם. כך, אם תבקשו מאתרים אלה להסיר את פסק הדין שלכם הם ידרשו סכום כספי לשם כך. קחו בחשבון כי בדרך מומלץ לשלם את הסכום הכספי מאשר להתמודד עם מוניטין שלילי שמופץ ברחבי האינטרנט. 
  • גוגל- במידה ובעלי האתרים השונים לא מסכימים להסיר את הפרסומים השליליים עליכם או על העסק שלכם, יש לפניכם אפשרות והיא לפנות לגוגל ולבקש מהם לעשות זאת. כמובן, שגוגל לא זמינים וכנראה לא יגיבו במהירות, אך תמיד מומלץ לנסות. לעתים כאשר הפרסום השלילי מכיל פרטים מזהים של אדם, גוגל יסירו את הפרסום במהירות. 

מה השיטות לניהול מוניטין דיגיטלי?

ניהול מוניטין דיגיטלי מאפשר ליצור מוניטין חיובי ברחבי האינטרנט. במידה ונוצר לכם מוניטין שלילי יצירת מוניטין חיובי יכולה להעלים את המוניטין השלילי שנוצר לכם ולגבור עליו. 

מה השיטות לניהול מוניטין דיגיטלי?

  • ניהול מוניטין על ידי תוכן

אחת השיטות הטובות ביותר לניהול מוניטין דיגיטלי היא על ידי תוכן. בשיטה זו בעצם מפרסמים תכנים רבים על העסק, המוצר או השירות שאתם רוצים לקדם. ככל שתפרסמו יותר תכנים איכותיים כך אתם יכולים לקדם את העסק שלכם לראשית מנוע החיפוש של גוגל ולחשוף אותו ליותר אנשים. בנוסף, תוכלו לקשר את אתר העסק שלכם לתכנים שאתם מפרסמים ולמשוך לקוחות להיכנס אליו. 

ניהול מוניטין דיגיטלי על ידי תוכן צריך להתבצע באופן נכון. חשוב מאוד שהתכנים שאתם מעלים יהיו איכותיים, מקצועיים ויכילו מידע רלוונטי. את התכנים יכתבו אנשי מקצוע מנוסים המתאימים את התוכן המסוים לקהל היעד המיועד. התכנים השיווקיים שפורסמו, חייבים לסקרן את הלקוחות ולגרום להם לרצות לקרוא עוד. 

  • ניהול מוניטין על ידי אתרים שונים

יש אתרים שמופיעים בראשית מנוע החיפוש של גוגל כך שרק תצטרכו לפרסם את העסק שלכם בהם. אתר כזה לדוגמא הוא ויקיפדיה, שמופיע בראשית מנוע החיפוש של גוגל. אנשים רבים שמחפשים משהו בגוגל ורואים ערך בויקיפדיה ממהרים להיכנס לאותו ערך ולקרוא עליו. על ידי פתיחת ערך בויקיפדיה אתם יכולים להקפיץ את העסק שלכם משמעותית. כמו כן תוכלו אפילו להוסיף קישור לאתר שלכם. 

  • ניהול מוניטין על ידי רשתות חברתיות

לרשתות החברתיות יש כוח רב באינטרנט. יש רשתות חברתיות רבות כמו פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, טוויטר ועוד. כיום כמעט לכל אדם יש חשבון ברשת חברתית כלשהי. בדרך כלל הרשתות החברתיות יופיעו בראשית מנוע החיפוש של גוגל. על מנת לבצע ניהול מוניטין ברשת על ידי רשתות חברתיות תוכלו לפתוח בלוג או עמוד עסקי ברשת החברתית. את העמוד העסקי תוכלו להפיץ ברחבי הרשת החברתית ולהתאים אותו לקהל היעד. כך תקדמו את העסק שלכם. 

אסטרטגיות שיווק
פרסום לעסקים

פרסום דיגיטלי לעסקים –כל מה שרציתם לדעת על פרסום דיגיטלי לעסקים שלכם, וטיפים רלוונטיים עבורכם בעלי העסקים

עולם הפרסום והשיווק משחר ההיסטוריה, ועד לכניסת השיווק הדיגיטלי והאינטרנטי לחיינו משחר ההיסטוריה של עולם המסחר, בעלי עסקים הבינו את החשיבות של פרסום ושיווק עסקים

פרסום עסקים 
פרסום לעסקים

קידום אונליין לעסקים – על הנפח של קידום אונליין בעולם שיווק ופרסום העסקים בימינו  וכיצד קידום אונליין תפס מקום כה גדול בעולם זה

עולם הקידום של עסקים וחברות, כלומר עולם השיווק והפרסום הינו עולם אשר היה קיים מאז ומתמיד. העקרון תמיד היה פשוט מאוד וזהה – בעלי עסקים,

משרד פרסום חרדי
בלוג

משרד פרסום חרדי

תעשיית הפרסום היא תעשייה שרק הולכת וגדלה משנה לשנה, כאשר משרדי הפרסום עובדים ללא הרף כדי לחשוב על מהלכים שיווקיים חדשניים ואיכותיים שיצליחו למשוך אליהם