השאירו פרטים וקבלו ייעוץ ראשוני חינם!!!

מיתוג עסקי

על מנת להצליח בעולם העסקים חשוב מאוד לדעת כיצד למשוך לקוחות. משיכת לקוחות וכך גם הרחבת מעגל הלקוחות והנבת רווחים גדולה יותר, היא יעילה יותר באופן משמעותי כאשר מבצעים מיתוג עסקי. אך מהו מיתוג עסקי? על כך נרחיב במאמר הבא.

מה זה מיתוג עסקי?משיכת לקוחות וכך גם הרחבת מעגל הלקוחות והנבת רווחים גדולה יותר, היא יעילה יותר באופן משמעותי כאשר מבצעים מיתוג עסקי

מיתוג עסקי הוא תהליך בו אנו משווקים את העסק שלנו כמותג. שימו לב שיש להבדיל בין מיתוג לבין מותג. שכן, מיתוג מדבר על התהליך בעוד מותג מדבר על התוצאה. כלומר, בסוף תהליך המיתוג, נקבל את התוצאה שהיא המותג. המיתוג העסקי יכול לבוא לידי ביטוי במגוון אפשרויות ביניהן מקצוע, תחביבים, עיסוק, תדמית ציבורית, תדמית אישית ועוד.

כאשר אנחנו מבצעים מיתוג עסקי אנחנו יכולים ליצור רושם חיובי ותדמית טובה לעסק שלנו, מה שעוזר לנו לשווק אותו ולמשוך לקוחות פוטנציאליים רבים. בזכות מיתוג עסקי שמתבצע בצורה נכונה, נוכל להרחיב את מעגל הלקוחות ובסופו של דבר להגדיל את הנבת הרווחים שלנו.

מה החשיבות של מיתוג עסקי?

למיתוג עסקי יש חשיבות רבה מאוד בעולם העסקים. המוניטין של העסק הוא אחד הדברים החשובים ביותר שעוזרמיתוג עסקי הוא תהליך בו אנו משווקים את העסק שלנו כמותג. שימו לב שיש להבדיל בין מיתוג לבין מותג. למשוך לקוחות או מבריח אותם.

בעבר, על מנת להצליח לשווק עסק או למתג אותו בצורה נכונה היית צריך להיות עם תקציבים גבוהים מאוד ועם קשרים לאנשי מפתח בתעשיית הפרסום והעסקים. על מנת לשווק את העסק עמדו לפני בעלי העסקים פלטפורמות בודדות ביניהן מודעה בעיתון, פרסומת בטלוויזיה או שלטי חוצות. פלטפורמות אלה הצריכו תקציבים וקשרים ולכן בעלי עסקים שלא היו במעמד הזה, היו צריכים להסתפק בשיווק מפה לאוזן של הלקוחות שלהם. לחלק זה עבד ולחלק פחות. עסקים קטנים רבים נדחקו לשוליים ולא הצליחו למשוך לקוחות רבים כמו המותגים הגדולים.

כיום, התפתחות הטכנולוגיה והאינטרנט הצליחו להביא לשינוי, שכן כל עסק יכול לשווק את עצמו ברחבי האינטרנט. לעתים האינטרנט פועל בצורה יעילה יותר מפלטפורמות הפרסום הגדולות וכך בעלי עסקים קטנים ללא תקציבים או קשרים מגיעים לקהל לקוחות רחב יותר וממתגים את העסק.

כאשר אתם ממתגים נכון את העסק אתם יוצרים לו מוניטין טוב ברחבי האינטרנט. מדובר באחד הדברים החשובים לעסקים מאחר והיום כל לקוח מחפש את העסק בגוגל ובודק מידע עליו. במידה שיש על עסק חשיפה שלילית, גם אם היא קטנה מאוד הדבר יכול למנוע מהלקוח לפנות לעסק. לעומת זאת, כאשר לקוח יחפש את העסק בגוגל וימצא עליו דברים טובים, הדבר ימשוך אותו לפנות לעסק. לכן, חשוב מאוד לבצע מיתוג עסקי נכון וליצור לעסק מוניטין חיובי שימשוך לקוחות.

באילו אמצעים נבצע מיתוג עסקי?

מיתוג עסקי מתבצע בעיקר דרך האינטרנט על ידי מספר אמצעים בולטים-כאשר אנחנו מבצעים מיתוג עסקי אנחנו יכולים ליצור רושם חיובי ותדמית טובה לעסק שלנו, מה שעוזר לנו לשווק אותו ולמשוך לקוחות פוטנציאליים רבים

  1. הקמת אתרים כאשר מקימים לעסק אתר אתם יכולים לבצע מיתוג עסקי ברחבי האינטרנט. לשם כך חשוב מאוד להקים אתר מקצועי.

ריכזנו לכם מספר דגשים להקמת אתרים על מנת למתג ולשווק עסקים באינטרנט-

  • אתר מרשים שימשוך לקוחות – לשם כך חשוב מאוד לעצב את האתר נכון. האתר שאתם מקימים צריך להיות מעוצב כך שיתאים לעסק ולשירות שהוא מעניק. כמו כן, תוכלו לפרסם סרטוני תדמית. חשוב מאוד שסרטוני התדמית יתאימו לקהל היעד שלכם, לאופי המוצר שלכם ולעסק שלכם. על מנת למשוך לקוחות תוכלו ליצור סרטוני תדמית ולשווק אותם ברחבי האינטרנט. חשוב מאוד להתאים את סרטוני התדמית לקהל היעד שלכם ולאופי המוצר שלכם. בנוסף ניתן להוסיף תכנים ומידע על העסק, על המוצרים שלו, על השירות שלו ועל העובדים בו. תוכלו להוסיף מידע על איך הוקם העסק ולגרום ללקוחות להתחבר לעסק גם בפן הרגשי.
  • חוויית משתמש טובה – חווית משתמש טובה היא אחד הדברים הכי חשובים והיא מתאפשרת כאשר האתר נוח,כאשר מקימים לעסק אתר אתם יכולים לבצע מיתוג עסקי ברחבי האינטרנט ברור, נגיש, מהיר ומותאם לטלפון הנייד. במידה שלגולשים לא יהיה נוח לגלוש באתר שלכם הם לא יבזבזו עליו זמן וברוב המקרים יעברו לאתר אחר.
  • התאמה לטלפון הנייד– הטלפונים הניידים מזמן הפכו לחלק בלתי נפרד מהחיים שלנו וכיום רוב הגלישה באינטרנט מתבצעת דרכם. חשוב מאוד שהאתר שלכם יותאם לטלפונים ניידים על מנת שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם יוכלו להגיע אליכם מתי שירצו, גם מהתור בקופת חולים או בהמתנה לפקיד הבנק. הצלחת האתר תהיה תלויה פעמים רבות בהתאמתו לגלישה בטלפונים ניידים.
  • מערכת ניהול– חשוב להשתמש במערכת ניהול מעודכנת, מהירה ומתאימה לעברית.
  • קטגוריות– ככל שאתם מוכרים יותר מוצרים שונים כך יש לסדר אותם בקטגוריות. את הקטגוריות חשוב מאוד לסדר נכון וליצור היררכיה מתאימה על מנת ליצור לגולשים סדר ולמנוע מהם להתייאש ולעבור לאתר אחר. רלוונטי במיוחד לאתרי מכירות אונליין.
  • אבטחה– כאשר לקוחות רוכשים מוצרים אונליין הם צריכים להרגיש בטוחים להכניס פרטים חשובים כמו פרטי כרטיס האשראי שלהם. לשם כך חשוב מאוד שהאתר יהיה מאובטח.
  1. תוכןתוכן הוא אחד האמצעים החשובים ביותר למיתוג עסקי ולשיווק עסקים באינטרנט. כאשר אתם יוצרים תוכן אתם מסבירים על העסק שלכם, נותנים מידע רלוונטי בנוגע לעסק שלכם, לשירות שאתם מעניקים, למוצרים שאתם מוכרים וכדומה. בעזרת התוכן תוכלו להסביר ללקוחות למה כדאי לבחור בכם על פני עסקים אחרים שמעניקים שירותים דומים. התכנים שאתם מעלים צריכים להיות מעניינים מאוד ואיכותיים על מנת שימלאו את המטרה שלהם.

ריכזנו לכם מספר דגשים שיעזרו לכם ליצר תכנים טובים:תוכן הוא אחד האמצעים החשובים ביותר למיתוג עסקי ולשיווק עסקים באינטרנט. כאשר אתם יוצרים תוכן אתם מסבירים על העסק שלכם

  • עניין– חשוב מאוד ליצור אצל הלקוח עניין ולא רק להעביר לו מידע. כאשר אתם מעבירים ללקוח מידע בלבד, זה יכול להיות מקצועי אבל לא בהכרח ימשוך את הלקוח להמשיך לקרוא את התוכן. כמו כן, העלו תכנים בעלי משמעות שישאירו חותם וישפיעו על הלקוח.
  • מי אתם– אחד הדגשים החשובים הוא לייצר תכנים שמתאימים לאופי של העסק שלכם ולמה שאתם מציעים. אנשים רבים חושבים שאם הם יציפו את האתר של העסק בתוכן זה יכול לקדם אותם במנוע החיפוש אך להפך. גוגל מדרגים את התכנים שלכם לפי איכות. כמו כן, הלקוח יודע מתי מנסים לחרטט אותו. כתבו תוכן שמתאים לעולם בו אתם מתעסקים ומראה שיש לכם את הידע הנדרש בתחום, שאתם מקצועיים, בעלי ניסיון ולא מנסים ליצור רושם בלי בסיס.
  • קידום אורגני– כאשר אתם מפרסמים תכנים בהתאם למילות מפתח מתאימות אתם מקדמים את העסק שלכםעל מנת לפרסם ולמתג עסקים ברשתות החברתיות יש לפתוח עמוד עסקי לעסק, למתג אותו כמו שצריך ולהפיץ אותו ברחבי הרשת באופן אורגני במנוע החיפוש של גוגל. לשם כך, חשוב מאוד ליצור תוכן איכותי, מקצועי שנכתב על ידי כותב תוכן מתאים. התוכן צריך לסקרן את הגולשים. כאשר אתם מעלים תוכן סתמי זה יכול ליצור יותר נזק מתועלת.
  1. רשתות חברתיות הרשתות החברתיות הפכו לפלטפורמת פרסום ושיווק מצוינת לעסקים. כל מי שיש לו עסק יכול לקדם אותו ברשתות החברתיות שמתאימות לאופי העסק ולקהל היעד שלו. כך תוכלו לכתוב פוסטים על העסק, להעלות תמונות של המוצרים, סרטוני תדמית ולמשוך לקוחות רבים מאוד. בין הרשתות החברתיות השונות תמצאו את פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, לינקדאין ועוד.

על מנת לפרסם ולמתג עסקים ברשתות החברתיות יש לפתוח עמוד עסקי לעסק, למתג אותו כמו שצריך ולהפיץ אותו ברחבי הרשת החברתית בפרסום אורגני או ממומן. כך תוכלו להתאים את הפרסומים לקהל היעד שלכם והפרסום שלכם יניב תוצאות מצוינות.

אסטרטגיות שיווק
פרסום לעסקים

פרסום דיגיטלי לעסקים –כל מה שרציתם לדעת על פרסום דיגיטלי לעסקים שלכם, וטיפים רלוונטיים עבורכם בעלי העסקים

עולם הפרסום והשיווק משחר ההיסטוריה, ועד לכניסת השיווק הדיגיטלי והאינטרנטי לחיינו משחר ההיסטוריה של עולם המסחר, בעלי עסקים הבינו את החשיבות של פרסום ושיווק עסקים

פרסום עסקים 
פרסום לעסקים

קידום אונליין לעסקים – על הנפח של קידום אונליין בעולם שיווק ופרסום העסקים בימינו  וכיצד קידום אונליין תפס מקום כה גדול בעולם זה

עולם הקידום של עסקים וחברות, כלומר עולם השיווק והפרסום הינו עולם אשר היה קיים מאז ומתמיד. העקרון תמיד היה פשוט מאוד וזהה – בעלי עסקים,

משרד פרסום חרדי
בלוג

משרד פרסום חרדי

תעשיית הפרסום היא תעשייה שרק הולכת וגדלה משנה לשנה, כאשר משרדי הפרסום עובדים ללא הרף כדי לחשוב על מהלכים שיווקיים חדשניים ואיכותיים שיצליחו למשוך אליהם