מחפשים אחר מחירון קידום אתרים מומלץ לצרכן? אם ככה אתם פועלים, אתם אכן צרכנים חכמים שיודעים כיצד לחסוך כסף בכיס. מעולה, אם ככה, בשורות הבאות ריכזנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת על מחירי קידום אתרים, מחירון שיווק באינטרנט וכל מה שבין לבין.
ישראל היא מדינה שמדורגת בעקביות בין המדינות המובילות בעולם, בזכות כושר המצאת וייצוא הטכנולוגיות וההייטק האיכותי שלה. העובדה שבישראל יש את אחד הריכוזים הגבוהים בעולם של משווקים במנועי חיפוש, הובילה אותנו לרכז עבורכם מחירון קידום אתרים. לאחר קריאת השורות הבאות, תדעו בדיוק כמה עולה קידום אתרים, תכירו מחירון מומלץ לקידום אתרים לעומקו, תדעו כמה עולה לבנות מערך לינקים חזק ויציב ועוד.
רגע לפני שנדבר על מחירון קידום אתרים: מה זה בכלל?
קידום אתרים הוא חלק חשוב בבניית אתר אינטרנט. ובעזרת התהליך הזה יהיה אפשרי למצוא בקלות את בית העסק באינטרנט. כמו בכל פעם שניגשים לקבל שירות כלשהוא, חשוב לדעת כמה עשוי לעלות לך קמפיין SEO.
כמו כן, חשוב לדעת כמה זמן בממוצע לוקח קמפיין מהסוג הזה. האם מדובר בשבועות? חודשים? אולי בכלל שנים, ובתחומים מסוימים SEO לעולם לא נגמר? אלו שאלות שחשוב לקבל עליהן את המענה לפני שאתם פוצחים בקמפיין SEO כזה או אחר.
תקציב קמפיין SEO קובע את רמת הקידום
בסופו של דבר, תקציב הקמפיין יקבע איזו רמת SEO בעלי העסקים יכולים להרשות לעצמם, כמו גם באיזה סוג של שירותים הם יכולים להשתמש. אם למשל תרצו לקדם בגוגל ביטוי אחד ברמת קושי קלה (ביטוי חיפוש שאינו נחשב קשה לקידום), תשלמו בערך 350 – 500 ₪ בחודש.
אם תרצו לקדם ביטוי אחד בגוגל ברמת קושי בינונית, העלות הממוצעת תנוע בין 500 ₪ ל-700 ₪ לחודש. אם אתם רוצים לקדם גלריה מסוג כזה או אחר כמו גלריית תמונות, העלות תנוע בין 1,000 ל-2,500 ₪ בחודש.
כמה עולה קידום אתרים? מחירון מומלץ לצרכן קידום ושיווק
מעוניינים לקדם חנות וירטואלית בגוגל? קידום חנות אינטרנטית יעלה לכם בין 1,500 ₪ ל-3,500 ₪ בחודש. אם אתם חברה גדולה ואתם מעוניינים לקדם אתר תדמיתי גדול, העלות תנוע בדרך כלל בין 3,000 ₪ ל-6,500 ₪ לחודש.
מצד שני, קידום אתר תדמיתי לחברה קטנה יעלה לכם בין 2,000 ₪ ל-3,500 ₪ לחודש. עוד כדאי לדעת, אתרי וורדפרס בדרך כלל נחשבים קלים וזולים יותר לקידום בגוגל. אם אתם רוצים לקדם אתר WORDPRESS בגוגל (אתר קטן), העלות הממוצעת תהיה בערך 2,000 ₪ – 3,500 ₪ בחודש.
מחירי קידום אתרים מומלצים לצרכן
בנוסף למחירים שציינו עד כה, מחירון קידום אתרים ממליץ על תשלום של כ-500 – 1,000 ₪ בחודש על קידום של דף נחיתה. אם אתם מעוניינים לקדם דף אוהדים או דף עסקי בפייסבוק, קידום אתרים מחירון מראה על מחיר ממוצע של כ-1,000 – 1,500 ₪ בחודש.
רוצים לחשוב מחוץ לקופסה? אם ככה, אנחנו בכלל ממליצים לכם לחשוב על ללכת לקורס קידום אתרים. באמצעות קורסים של קידום אתרים אתם תוכלו להעמיק בתהליכי השיווק הדיגיטלי שלכם. ואם אתם רוצים להירשם לקורס קידום אתרים, מחירון קידום אתרים ממילץ על עלות של כ-10,000 ₪ – 15,000 ₪.
אפשר ללמוד קידום אתרים לבד?
יחד עם זאת שניתן להירשם לקורסים של קידום אתרים בתשלום, ניתן גם לסרוק ולמצוא לא מעט חומרים באינטרנט כמו מדריכים חינמיים למיניהם. לא בטוח שהמדריכים החינמיים יהיו מאוד מעמיקים כמו קורס קידום אתרים בתשלום, אבל אם זה חינמי אז זה בהחלט שווה ניסיון.
פשוט הקלידו בגוגל ביטויים כמו "קידום אתרים מחירון ומחיר קורס קידום" או משהו בסגנון. קידום אתרים (Search Engine Optimization) הוא סוג של שיווק שעוזר להגביר את הנראות של אתר אינטרנט בתוצאות של מנועי החיפוש.
עלות קידום אתרים משתנה ממקרה למקרה
העלות של קידום אתרים יכולה להשתנות בהתאם לגורמים שונים, כולל מספר ומיקומן של מילות מפתח, שם דומיין היעד וסוג הפרסום, עד התחום שלכם תחרותי ועוד. אם כך, למרות שציינו כאן טווחי מחירים די מדויקים של מחירון קידום אתרים, חשוב לקחת בחשבון שהסכומים האלו משתנים ממקרה למקרה.
בעוד שחלק מהעסקים יכולים להנות משירותי קידום בעלות של מאות שקלים בודדים לחודש, עסקים אחרים יצטרכו להשקיע אלפי שקלים בחודש על תהליכי קידום אתרים אורגני. בסופו של דבר, ישראל היא מדינה שנמצאת תמיד בחזית החדשנות הטכנולוגית. יש הרבה טיפים לקידום אתרים שאפשר להפיק מסיפורי ההצלחה של השיווק המקוון בארץ.
יחד עם סיפורי ההצלחה יש גם אתגרים וקשיים
יחד עם זאת שישנם לא מעט סיפורי הצלחה בארצנו הקטנטונת, חשוב לזכור שאנחנו לא תמיד שומעים על סיפורי הכישלונות והאתגרים שאנשים נאלצים לעמוד מולם. אם אתם מעוניינים לצלוח את התהליך הזה שנקרא קידום ושיווק העסק באינטרנט, תמיד יהיה חשוב לקבל סיוע מקצועי של חברת קידום אתרים מקצועית ובעלת ניסיון רב של שנים.
כמו כן, תוודאו תמיד שלאותה חברת קידום אתרים יש ניסיון של קידום ושיווק של תחום העיסוק שלכם. במובן מסוים, חברות קידום מספקות פתרונות עסקיים לשיווק ופיתוח אסטרטגיות פרסום באינטרנט. פתרונות עסקיים בישראל מספקים לאנשים מידע על מה לעשות, כדי "להוציא" את העסק שלהם החוצה.
מספר טיפים חשובים לקידום אתרים שלכם!
- וודאו שיש לכם בלוג עם הרבה תוכן שמתעדכן באופן קבוע.
- ודאו שיש לכם רשימה של פרופילי מדיה חברתית באתר שלכם וקישורים אל אלו.
- נצלו את ההזדמנויות החינמיות לקידום אתרים, כמו רישום האתר שלכם בתוצאות החיפוש של Google, גוגל מיי ביזנס, גוגל אנליטיקס.
- הקפידו על יצירת תכנים מקוריים בלבד ואיכותיים.
- לעולם אל תשכפלו תכנים או תעתיקו אותם מהפרופילים שלכם ברשתות החברתיות. גוגל עשוי להעניש על כך.
- חברו את האתר שלכם לגוגל סרץ' קונסול ותהנו מהאופציות החינמיות באפליקציה הזו.
- נסו לבנות אתר אינטרנט עשיר ככל הניתן בתוכן איכותי, אך הקפידו לא להציף בתוכן מיותר או חסר ערך.
- הקפידו על קידום אתרים טכני בדיוק כשם שתקפידו על קידום אורגני.
- דברו טלפונית עם חברת הקידום, או אפילו קבעו פגישה של פנים מול פנים.
- קבלו הצעת מחיר ותוכנית עבודה מסודרת, כאשר הכול מוגדר בחוזה עבודה והתקשרות מול חברת הקידום.
קבלו סיוע מקצועי בקידום אתרים
בשורה התחתונה , בעל אתר צריך לשקול לקדם את האתר שלו באמצעות פלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, אינסטגרם ולינקדאין, בגוגל, באמצעות קידום ממומן, אורגני, PPC ועוד. אין ספק שזה מורכב למדי, כל הנושא של קידום ושיווק דיגיטלי.
על מנת לקדם פוסטים במדיה חברתית באופן עקבי למשל, אסטרטגיה יעילה תהיה להשתמש בכלי האוטומציה הרבים המוצעים בימינו לשימוש חינמי או בתשלום. אם אין לכם מושג מהיכן להתחיל, צעד ראשון טוב יהיה לדבר עם חברת קידום אתרים ולבקש חוות דעת מקצועית. ואפילו תשכילו לבקש מספר חוות דעת מקצועיות מכמה חברות קידום שונות.
אם אתם מחפשים אחר כל מה שצריך לדעת על קידום אתרים באינטרנט ושיווק דיגיטלי, הגעתם למקום המדויק ביותר שיכולתם להגיע אליו. קבלו את המדריך המלא עבור מי שמחפש הצעת מחיר קידום אתרים, שיווק דיגיטלי ומה שבין לבין.
SEO ראשי תיבות של אופטימיזציה למנועי חיפוש. זהו תהליך של הגדלת הנראות והנוכחות הדיגיטלית של האתר בתוצאות מנועי החיפוש. תהליך זה דורש זמן, מאמץ ומשאבים כדי להצליח. קידום אתרים הוא נושא מורכב, עם הרבה טקטיקות ואסטרטגיות שונות. אנו מקווים שמאמר זה ייתן לכם סקירה כללית של מהו SEO וכיצד הוא יכול לעזור לעסק שלכם לצמוח. אם חיפשתם הצעת מחיר קידום אתרים, זהו המדריך עבורכם.
עד כמה תחרותי כיום קידום אתרים ?
קידום אתרים הפך למשחק תחרותי, ולא קל לנצח בו. ישנם גורמים רבים שמשתתפים בדירוג אתר בגוגל, ואנו הולכים לחקור מהם ונבין כיצד ניתן להימנע מהגורמים שיכולים להזיק לקידום האתר שלכם. ראשית, נבין כי קידום אתרים הוא אחת מטקטיקות השיווק הדיגיטלי החשובות ביותר עבור אתרים עסקיים כיום, אך לא קל לזכות בה. זאת, מכיוון שיש כל כך הרבה גורמים שמגיעים לדירוג אתר בגוגל.
עליכם להיות מודעים לאסטרטגיות SEO השונות בהן משתמשים המתחרים שלכם, על מנת לדרג גבוה מהם. חשוב להבין, קידום אתרים הוא היבט קריטי בשיווק דיגיטלי. זהו תהליך של אופטימיזציה של אתר אינטרנט או דף אינטרנט, כך שהוא לבסוף מצליח להיות מדורג גבוה במנועי חיפוש כמו גוגל, בינג ויאהו. בתוך כך, המפתח להצלחת SEO הוא אסטרטגיה טובה. צריך לדעת לאילו מילות מפתח מכוונים, וצריכה להיות הבנה ברורה מה קהל היעד שלכם רוצה.
הגורמים שיכולים לפגוע בדירוג האתר במנועי החיפוש
רגע לפני שמקבלים הצעת מחיר קידום אתרים באינטרנט, צריך להבין גם ממה יש להימנע. הגורמים שעלולים לפגוע בדירוג האתר במנועי החיפוש הם מגוונים ותלויים בנישת האתר. לדוגמה, תוכן שאינו רלוונטי לנושא האתר או יותר מדי תוכן ספאמי עלול להזיק לדירוג האתר. הרבה גורמים תורמים לדירוג האתר במנועי החיפוש, וחשוב לזכור שגורמים אלו שונים מענף אחד למשנהו. ומטבע הדברים, כל אתר ימשוך אליו קישורים נכנסים מאתרים שונים. אם אתם מקבלים כל מיני קישורי ספאם ובונים מערך לינקים לא רלוונטי לתחום העיסוק שלכם, זה בהחלט יכול לפגוע בדירוג האורגני שלכם.
בנוסף, קישור לאתרים ספאמיים באיכות נמוכה בתמורה לכסף או הטבות אחרות, הם גם כן גורמים שיכולים לפגוע בדירוג האתר שלכם. כמו כן, עיצוב ואיכות תוכן ירודה של האתר יכולים לפגוע בדירוגים שלכם. זכרו, גורמי דירוג מנוע החיפוש יכולים להשתנות בהתאם לנישה של האתר. לדוגמה, אתרים הקשורים לנושאים כמו רפואה, שהם תחומי עומק, יכולים לקבל יותר תנועה ודירוגים אם יש להם תוכן רלוונטי.
מה הצעת מחיר לקידום אתרים צריכה לכלול בתוכה?
אז מה צריכה לכלול הצעת מחיר לקידום אתרים? הצעת מחיר לקידום אתרים צריכה לכלול את הדברים הבאים: קודם כל, תוכנית עבודה מסודרת וכתובה אשר מחולקת לפי משך של זמן לכל משימה ומטלה שיווקית. בתוך כך, הצעת מחיר קידום אתרים צריכה לכלול רשימה של מילות המפתח שאליהן אתם ממקדים בנישה העסקית שלכם. כמו כן, חשוב להבין כי קידום אתרים אינו עוסק רק במילות מפתח.
כתיבת SEO היא נושא שיכול להיות די מורכב. יש הרבה גורמים שנכנסים לזה והם משתנים מענף אחד למשנהו. הצעד הראשון בכתיבת קידום אתרים הוא לקבל הבנה ברורה של מה אתם מנסים לעשות. ברגע שאתם יודעים את המטרה שלכם, השלב הבא הוא לחקור מה עבד עבור חברות אחרות בעבר ולנסות לפעול לפי פעולות השיווק של אלו.
כיצד כתיבת תוכן קשורה לקידום אתרים?
אם מדברים על הצעת מחיר קידום אתרים, חובה לדבר על כתיבת תוכן. כתיבת תוכן היא תהליך שמטרתו ליצור ולפרסם תוכן על מנת לשפר את הנראות של אתר או מותג. תהליך זה יכול לשמש גם כאסטרטגיה שיווקית. במקביל, קידום אתרים הוא תהליך שמטרתו לוודא שהאתר יתווסף לאינדקס על ידי מנועי החיפוש, כך שיימצא על ידי לקוחות פוטנציאליים. וכתיבת תוכן, היא החולייה המקשר בין האינדקס של מנועי החיפוש לבין קהלי היעד ובית העסק.
כתיבת תוכן קשורה לקידום אתרים מכיוון שהיא עוזרת לקבל יותר תנועה לאתרים, מה שבתורו מוביל לדירוג טוב יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש. בתוך כך, SEO הוא מונח רחב מאוד הכולל תוכן אתר, פוסטים במדיה חברתית, פוסטים בבלוג ועוד. בהיבט הזה של הדברים, חשוב שתהיה הבנה טובה של SEO כדי שניתן יהיה לבצע אופטימיזציה של התוכן למנועי חיפוש.
כיצד כותבים תוכן למטרת SEO?
הדבר הראשון שעליכם לעשות בעת כתיבה לקידום אתרים הוא, לקבוע עבור אילו מילות מפתח אתם רוצים שהתוכן שלכם יכוון. זהו החלק החשוב ביותר באופטימיזציה של התוכן, מכיוון שהוא קובע על מה עליכם לכתוב בפועל. ישנן דרכים רבות ושונות ליצור תוכן מותאם למנועי חיפוש. עם זאת, הדבר החשוב ביותר הוא לוודא שיש מושג ברור במה קהל היעד יתעניין. בדרך זו, תוכלו להשתמש במילות מפתח וביטויים שיהיו רלוונטיים ועשויים לעזור להוביל יותר תנועה לאתר או לבלוג.
לדוגמה, אם אתם כותבים פוסט בבלוג על יעדי הטיולים הטובים ביותר באירופה, ייתכן שתרצו לכלול מילות מפתח כמו "היעד הטוב ביותר", "יעד אירופאי", "טיול באירופה", "טיול אחרי צבא" וכו'. במובן הזה, כתיבת SEO היא סוג של תוכן שנועד לשפר את דירוג האתרים. לפיכך, כל הצעת מחיר קידום אתרים צריכה לכלול את ההיבט של כתיבת תוכן מותאם לסוג האתר ורוח בית העסק.
לחלק את תהליך כתיבת התוכן לשלושה שלבים
כאשר מדברים על הצעת מחיר קידום אתרים וכתיבת תוכן, קודם כל מדברים על השלב הראשון של סיעור מוחות. שלב זה כולל סיעור מוחות לכתיבת תוכן ולאחר מכן, החלטה אילו הם הנושאים הרלוונטיים ביותר לקהל היעד. השלב השני יהיה מחקר, כאשר שלב זה כולל מציאת מידע על קהל היעד, העדפותיו והצרכים שלו על מנת לספק את מה שהלקוחות רוצים.
כתיבה היא השלב האחרון, מה שנקרא להוציא לפועל את הרעיונות השיווקיים שצברתם בשני השלבים הקודמים. שלב זה כולל כתיבה על הנושאים שנמצאו בשלב הקודם והכללת מילות מפתח לאורך המאמר על מנת לייעל אותו למנועי החיפוש, מה שנקרא אופטימיזציה.
טיפים למציאת חברת קידום אתרים מובילה
אם מחפשים הצעת מחיר קידום אתרים, חובה לדעת כיצד לבחור את חברת הקידום הנכונה ביותר לסוג העסק שלכם. ישנם גורמים רבים שתורמים להצלחת חברת קידום אתרים. אמון, מהימנות, שקיפות ומקצועיות הם חלק מהגורמים החשובים ביותר.
כדי למצוא את חברת הקידום הנכונה ביותר לעסק שלכם, נסו לבקש המלצות מחברים ובני משפחה לקרוא ביקורות מלקוחות קודמים, לחפש אתרים עם דירוג גבוה וכולי. כמו כן, החלטה חכמה תהיה לבדוק את המתחרים שלכם. אם הם משתמשים בחברת קידום מסוימת, ייתכן שגם לכם יהיה כדאי להסתייע בה. בסופו של דבר, אופטימיזציה למנועי חיפוש היא תעשייה תחרותית ביותר. לפיכך, חשוב למצוא חברה שמעודכנת בטרנדים האחרונים בעולם הקידום.
בעלי עסקים כיום רוצים שתהיה לעסק שלהם נראות טובה, רצינית ומקצועית ברשת האינטרנט על מנת שכל הזמן תהיה תנועה של לקוחות והכנסות. מנוע החיפוש של גוגל וכמובן הרשתות החברתיות הם פלטפורמה מצוינת שברגע שיודעים איך לעבוד איתן או ששוכרים איש מקצוע שיתעסק איתן – אפשר להגיע לכדי תוצאות לא פחות ממעולות. מעבר לקמפיינים ממומנים חשוב להכיר גם את הקידום האורגני שיכול להביא תוצאות טובות ולכן חשוב למצוא שירותי קידום אורגני מחיר טוב.
מה נחשב בתור קידום אורגני מחיר טוב שכדאי לעבוד איתו?
כאשר מדברים על קידום אורגני לאתרי וורדפרס צריך להבין מה הכוונה ומה המשמעות של הדברים. מדובר בפעולות שונות שמקדם האתר יכול ויודע לעשות בלי לשלם עבור מודעות פרסום ממומנות. הכוונה היא שמבחינת הצד הטכני של מנוע החיפוש או של הרשתות החברתיות הקידום מתבצע ללא תשלום. יש לא מעט פעולות שהמקדם יצטרך לבצע וחשוב להבין שמדובר כאן על עבודה לטווח ארוך. לכן, כאשר מדבר על מציאת שירותי קידום אורגני מחיר אטרקטיבי, הכוונה היא לתשלום החודשי למקדם.
אילו פעולות מיועדות לשם קידום אורגני?
כתלות בבית העסק, בשירותים או המוצרים שהוא מציע ללקוחות והעוקבים שלו – ייקבעו הפעולות שדרושות ומתאימות לשם קידום אורגני נכון ויעיל. ברוב המקרים מדובר על עיבוי התוכן של אתר האינטרנט (תוכן מכל הסוגים – כתוב, מצולם או כזה שמצולם בסרטונים), שילוב עם פעילות במדיה החברתית ומעורבות מקצועית בפורומים או קבוצות שרלוונטיים לתחום של העסק. קידום אורגני מחיר טוב יהיה כזה שיאפשר להפוך את עצמו להשקעה בזכות ההכנסות שיגיעו ממנו.
איך עובד התהליך של בחירת קידום אורגני מחיר שמתאים לתקציב?
כאשר נפגשים עם מקדם אתרים על מנת לבחון את העבודה המשותפת עם בעל עסק מסוים, ייבחן לעומק העסק עצמו, השירותים שלו, קהל היעד וחשוב לא פחות – היכן נמצא קהל היעד ברחבי רשת האינטרנט, כלומר היכן הוא מבלה את זמנו בעת הגלישה. לדוגמה, ייתכן והעסק לא חייב שיהיה לו אתר אינטרנט כבסיס לפעולות דיגיטליות אלא עמוד עסקי בפייסבוק. החלטה שכזאת תביא אחריה החלטות מהותיות נוספות שקשורות לפעולות הספציפיות של קידום אורגני שיתאים.
מה ההבדל בין קידום אורגני לקידום ממומן?
כפי שאפשר להבין מהשם של שתי האפשרויות האלה – הרי שהקידום הממומן כרוך בתשלום שלאחריו אפשר יהיה לראות תוצאות כמעט מיידיות – כתובת האתר של העסק תופיע במקום הראשון של תוצאות החיפוש, הגולשים במדיה הדיגיטלית ייחשפו למודעות פרסום ממוקדות ועוד. בקידום הממומן הכתובת של האתר תגיע למקום גבוה בזכות תוכן ענייני, מקצועי ורהוט שיש באתר והעמוד העסקי יהיה מבוקש וימשוך עוקבים בזכות המעורבות המקצועית שלו ברחבי הרשת.
אז כמה עולים שירותי קידום אורגני?
בניגוד לפעולות הקידום הממומן שהן נקודתיות ותחומות בזמן – פעולות הקידום האורגני ארוכות טווח ומבוצעות באופן שוטף, אפשר לומר – כל הזמן. בעל העסק והמקדם יחליטו ביניהם על אורך הפעילות המשותפת ורמת האינטנסיביות שלה אבל מכיוון שמדובר בפעולות שצריך לבצע כל הזמן – הרי שהעלות תהיה חודשית ובדרך כלל שירותי קידום אורגני מחיר טוב יעמוד על כ- 1500-2000 ₪ בחודש, כתלות בגודל העסק ובמורכבות הפעולות הנדרשות לביצוע.
לבחור נכון איש מקצוע לצורך קידום אורגני
כיום, כשהתחום של קידום אתרים ברשת האינטרנט כבר מסודר ודי ממוסד, חשוב לבחור בתבונה את איש המקצוע שיהיה הכי מתאים לצורך ביצוע המשימה. מעבר לבחירה של קידום אורגני מחיר טוב ומתאים לתקציב של העסק, חשוב לשים לב שהמקדם מנוסה ומיומן בקידום אורגני של עסקים מתחום דומה או משיק, שיהיו לו רעיונות יצירתיים ופורצי דרך שיכולים לעזור וכמובן שמומלץ לראות דוגמאות לאתרים או עסקים שהוא קידם בעבר בצורה מוצלחת ומותאמת.
קידום אורגני בהתאמה אישית
כל בעל עסק תמיד נמצא בקשר עם בעלי עסקים אחרים, בין אם בתחום שבו הוא עוסק ובין אם הם עוסקים בתחומים אחרים. חשוב מאד להבין שהנושא של קידום אורגני מחיר מותאם ואטרקטיבי כולל שלל פעולות שהמקדם יבצע בהתאמה אישית מלאה לכל עסק שאיתו הוא עובד ולכן אין מקום להשוואה בין פעולות קידום אורגני שמבוצעות בתהליכי הקידום האורגני של עסקים אחרים. לכל בעל עסק יש את האג'נדה שלו או את המטרות שעומדות לנגד עיניו ולכן הקידום חייב להיות אישי ומותאם.
מה התוצאות של פעולות קידום אורגני נכונות ומותאמות?
למרות הזמן שדרוש להמתנה בעת שמקדם האתרים יבצע את הפעולות הנדרשות – אין ספק שלבסוף רואים תוצאות, אותן גם בעל העסק יוכל לראות ולהרגיש. ראשית, ההתעניינות באתר או בעמוד העסקי שלו תלך ותתגבר. מספר העוקבים יגדל בצורה משמעותית וכמובן שגם כמות הרכישות של המוצרים או השירותים תגדל בהתאם. מכיוון שבתחילת התהליך יוגדרו המטרות הברורות הרצויות מהתהליך – הרי שיהיה קל יותר לוודא שאכן הן הושגו.
איך מרגיש בעל העסק כשהקידום האורגני עובד?
אחרי שעובדים לא מעט על מנת למצוא שירותים של קידום אורגני מחיר טוב, מותאם וכזה שמתאים לכל עסק – הרי שלבעל העסק יהיה חשוב לוודא שהמטרות שהוגדרו אכן מושגות. ברגע שהוא יראה שזה קורה – אין ספק שהוא גם יתרגש, גם יהיה מסופק מאד וכמובן – תהיה בו שמחה גדולה על שבחר נכון את איש המקצוע לעבוד איתו. הוא יידע שהבחירה המושכלת והקפדנית שלו מסייעת לעסק שלו לגדול ותמיד נעים לדעת שאיש המקצוע שעובדים איתו עושה עבודה טובה.
מתי כדאי לפנות לכיוון של קידום אורגני?
על פי הדעה הרווחת בקרב אנשי מקצוע מעולם האינטרנט וקידום העסקים ברשת, קידום אורגני הוא תהליך שדרוש ונצרך על ידי כל עסק, ללא קשר לתחום העיסוק או למוצרים והשירותים שהוא מציע. מה שבאמת קובע בסופו של דבר הוא ההתאמה האישית של שירותי הקידום לאופי של העסק, לקהל היעד, למיקום שבו צריך להתרכז מבחינת רשת האינטרנט וכמובן קידום אורגני מחיר שגם בעלי עסקים קטנים יוכלו לעמוד בו וליהנות משירותים מקצועיים לאורך זמן, שירותים שיביאו תוצאות.
לעיתים קרובות בעלי עסקים רבים חוטאים במחשבה שהם יודעים איך יהיה נכון לקדם את העסק שלהם ולשווק אותו ברחבי רשת האינטרנט. אין זה מומלץ כלל וכלל, שכן התחום של קידום אתרים משתנה ומתעדכן לעיתים קרובות, אפילו מדי יום ולכן עליהם לסמוך על אנשי מקצוע ולהקשיב לעצות החכמות שלהם, המבוססות על ניסיון רב ועל הכרות מעמיקה עם הפלטפורמות הדיגיטליות. אם כבר פונים לאיש מקצוע ומשלמים לו – כדאי ומומלץ לסמוך עליו לגמרי.
קידום אורגני לכל עסק!
הקידום האורגני מתאים ודרוש לכל עסק – קטן, בינוני או גדול. מכיוון שרשת האינטרנט הביאה איתה הרבה אפשרויות לפרסום ושיווק, הרי שאפשר לבחור את האינטנסיביות של השירותים וכך להתאים אותם לכל תקציב, גם של העסקים הקטנים. בזכות קידום שבהחלט אפשרי גם בתקציבים קטנים ומצומצמים יותר – העסקים הקטנים ייהנו משירותים מקצועיים ויוכלו לעלות על דרך המלך בכל מה שקשור לקידום שלהם ברשת.
עבור קידום אתרים באינטרנט מחיר לא אחיד, יש נתונים שונים אשר משפיעים על המחיר, בין היתר אופי העסק שלכם וחברת הקידום מולה אתם עובדים. קידום אתרים הוא תחרות מאוד תחרותי, התחרות נמצאת גם בין חברות הקידום וגם בין האתר שלכם לאתרים עם תוכן דומה. חיפוש אחר קידום אתרים באינטרנט מחיר הוא חיפוש פופולרי בגוגל ותקבלו היצע רחב של מידע כאשר תכתבו את מילות המפתח האלה. קידום אתרים הוא בדרך כלל יהיה עם דגש על קידום אורגני, קידום ממומן יהיה רק לצורך העלאת המודעות לקיום של האתר בתחילת דרכו. אז כמה עולה לקדם אתר? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת.
קידום אתרים באינטרנט מחיר – מה זה?
קידום אתרים בנוי ממספר רחב של נתונים אשר מביאים לתוצאות קידום במנועי החיפוש השונים. יש חברות קידום אשר יעניקו לכם את המידע הרצוי לאורך כל הדרך ויסבירו לכם בדיוק לאן הכסף שלכם הולך כאשר מדובר על קידום אורגני. מצד שני, יש חברות אשר ישיגו לכם תוצאות ולא ישתפו אתכם בתהליך, כל עסק יכול לבחור את הדרך שלו. המחיר אותו אנחנו משלמים עבור קידום אתרים בגוגל באופן אורגני מבוסס על הדברים הבאים:
- תוכן – תוכן הוא הכלי החשוב ביותר שיש לכם באתר. התוכן משקף את מה שאתם עושים בעסק שלכם, מספר על החברה עצמה, משווק את המוצרים שלכם ובונה לאתר שלכם תדמית בריאה. התוכן הוא המלך ויש סיבה לכך, בתוך כל תוכן איכותי ניתן לטמון מילות מפתח – SEO. מילות המפתח אותן נבחר יהיו על בסיס מחקר של קהל היעד שלכם, מה היו החיפושים הפופולריים ביותר במנוע החיפוש של גוגל ובהתאם לכך מקדם האתר יבנה תכנים בהם יופיעו מילות מפתח כאלה ואחרות. בחירה של מילות מפתח חייבת להיות ספציפית כך שלדוגמה אם העסק שלכם עוסק במוצרים אוכל לכלבים, מילת המפתח "כלבים" לא תהיה נכונה ואפילו "אוכל לכלבים" לא תהיה מילת מפתח מספיק ספציפית. הטמנה של מילות המפתח במאמר היא קריטית, אבל חשוב לעשות את זה נכון ובאופן אורגני אחרת גוגל לא באמת יקדם אתכם.
- קישורים – מכירים את זה שאתם גולשים באתר ולפתע מופיע לכם באמצע מאמר כלשהו קישור לאתר חיצוני או לדף פנימי באתר בו אתם גולשים? קידום אורגני מתבסס גם על בניית קישורים פנימיים וחיצוניים. קישורים פנימיים הם קישורים אשר נמצאים באתר שלכם ויוצאים לדף אחר באתר שלכם. לדוגמה, אם אתם מעלים תוכן שמדבר על אוכל לכלבים, הקישור יכול להיות למוצר כלשהו לכלבים שאתם מעמידים למכירה. קישורים חיצוניים הם יקרים יותר מכיוון שאינם תלויים בכם, אלא באתר בו אתם מבקשים לפרסם את התוכן שלכם. קישורים חיצוניים מאוד יעילים לקידום האתר ולהגדיל את כמות הכניסות שלכם באופן מהיר. קישור חיצוני הוא למעשה תוכן שאתם מעבירים לאתר כלשהו (רצוי שיהיה קשר בתחום שלכם לאתר או לדף בו אתם מפרסמים). בתוכן המפורסם יהיה כלול קישור לאתר שלכם כדי למצוא את המוצר בו התוכן שפרסמתם עוסק.
- אופטימיזציה – עבור קידום אתרים באינטרנט מחיר המושפע גם מאופטימיזציה. המטרה של אופטימיזציה היא לקחת את מה שקיים ולבדוק למה הוא לא עובד כפי שהוא, יכול להיות שמדובר על תוכן לא איכותי, קישורים לא איכותיים, שיפור קוד, מהירות גלישה ועוד. תהליך של אופטימיזציה הוא הכרחי לכל אתר בכל סדר גודל והוא יכול לשפר את המעמד שלכם בגוגל באופן בולט ומהיר.
- תמונות וסרטונים – דרך נוספת שצריכה להיות חלק מקידום האתר שלכם היא הוספה של סרטונים, תמונות ולא רק מלל. לכן, שיתוף של ערוצי שיווק שונים בתהליך שלכם יכול מאוד להועיל. אם יש לכם סרטון, הסרטון צריך להופיע גם ביוטיוב וגם באתר שלכם. בפייסבוק אתם צריכים להוסיף את התכנים שלכם עם קישור לאתר. תמונות וסרטונים מאוד אהובים על ידי האלגוריתם של גוגל, אבל צריך לשמור על סרטונים איכותיים ותמונות שיש לכם עליהן זכויות.
קידום אתרים באינטרנט מחיר – על פי מה הוא נקבע?
אחרי שהבנו מה זה פחות או יותר קידום אתרים, איך נקבע המחיר אותו נשלם? מדובר על שוק חופשי, לכן טווח המחירים הוא רחב ויש לבחור בקפידה את בעל המקצוע מולו נרצה לעבוד. המחיר נקבע לפי הדברים הבאים:
- שעות עבודה – כמה זמן בעל המקצוע מקדיש על עבודות הקידום? מקדם אתרים מקצועי עובד לפי תעריף שעתי שיכול גם להיות בצורת חבילה כוללת. לא תמיד תקבלו הצעת מחיר לפי שעה, אלא חבילה מסוימת בעלות מסוימת. אם מדובר על קידום אתרים נקודתי, אתם תרצו לקבל מחיר לפי שעה. שעות העבודה הן יותר חכמות מצד בעל המקצוע ולאו דווקא הלקוח. בעל מקצוע שעובד לפי שעות יכול להגביל את בעל האתר מבחינת הדרישות שלו בהתאם למחיר ששולם.
- ניסיון – אחד הדברים החשובים ביותר שאנחנו רוצים למצוא במקדם אתרים הוא ניסיון והניסיון עולה כסף. המחיר אותו נשלם בהכרח תלוי בניסיון של מקדם האתרים, מקדם אתרים חדש יגבה מחירים נמוכים יותר בעוד שמקדם אתרים בעל ניסיון יגבה מחיר גבוה. זה לא אומר שאיכות העבודה של בעל מקצוע חדש היא נמוכה יותר, אבל זה כן אומר שיש סיכון בבחירת בעל המקצוע. ניסיון בדרך כלל הוא פרט חשוב, מכיוון שאתם רוצים הוכחה לכך שבעל המקצוע הצליח להגיע לדירוגים גבוהים באתרים שונים.
- קישורים – אם כבר דיברנו על קישורים בעבר, היכולת של מקדם אתרים למצוא קישורים איכותיים ללקוחות זה דבר מאוד חשוב שיכול לתרום לקידום האתר שלכם. לכל מקדם אתרים יש גישה למספר אתרים שונה לצורך העלאת קישורים. תוכלו למצוא מקדמים עם גישה לעשרות אתרים ומצד שני, יש בעלי מקצוע שיש להם גישה למאות אתרים לצורך בניית קישורים. קידום אתרים באינטרנט מחיר משוער
כפי שציינו, לא ניתן יהיה לאמוד מחיר מדויק לקידום האתר שלכם, זה תלוי באתר והאם הוא כבר אתר שלם, האם יש צורך בפיתוח, מהי רמת ההשקעה השעתית וכן הלאה. קידום אתרים יכול להיות עניין יקר או זול, תלוי בכמה אתם מעוניינים לדחוף את העסק שלכם. הנה טווח מחירים עבור קידום אתרים:
- אם אתם מחפשים להשקיע ברמה נמוכה, זאת אומרת שאין לכם באמת תחרות גדולה בתחום שלכם או שהתקציב שלכם לא גדול, המחיר אותו תשלמו עבור קידום יהיה החל מ-600 ש"ח לחודש ועד כ-2,000 ש"ח.
- כאשר מדובר על תחום שהתחרות בו לא קטנה אבל גם לא גדולה, המחיר אותו תצטרכו לשלם עבור מקדם אתרים בעבור הטרחה הוא בין 1,500 ש"ח ועד 2,700 ש"ח. המחיר כולל השקעה שעתית ברמה בינונית מצד המקדם.
- כאשר מדובר על תחום תחרותי וכאשר אתם רוצים ומוכנים להגדיל את היצע הלקוחות שלכם המחיר אותו תצטרכו לשלם יהיה החל מ-2,500 ש"ח ועד 4,500 ש"ח.
- כאשר מדובר על עסק קטן או גדול אשר נמצא בסביבה בה התחרות מאוד גדולה המחיר אותו נשקיע עבור קידום אתרים יהיה גבוה ויש באמת לוודא שמדובר על השקעה משתלמת. מדובר על עבודה לטווח הארוך אשר דורשת משאבים רבים מצידכם ומצד המקדם. המחיר הוא החל מ-5,000 ש"ח.