השגת או קבלת לידים לאסתטיקה מצריכה נקיטת כמה פעולות שונות, כאשר המטרה של כולן תמיד תהיה זהה – זיהוי לקוחות פוטנציאליים ומשיכתם ליצירת קשר, קבלת פרטים, למטרת סגירת עסקאות וכן הלאה. מה צריך לדעת על לידים לאסתטיקה? הנה כל המידע במדריך הבא.
לזהות לקוחות פוטנציאליים, זהו לא האתגר היחידי הקיים במציאת לידים. גם לאחר שמוצאים לידים, חשוב להבין כיצד מטפחים לידים ואיך מספקים מענה שיוביל להנעה לפעולה. אם כך, רגע לפני שמשיגים לידים לאסתטיקה, חשוב להבין מה התהליך יצריך בהמשך (לאחר שמשיגים את הלידים). בתוך כך, אלו הן חלק מהפעולות שחשוב לקחת בחשבון אחרי שמשיגים לידים.
- לנהל יומן שיחות – כלומר, לרכז את השיחות במקום אחד, כדי שיהיה קל לעקוב אחר הלקוחות שפנו אליכם.
- מערכת ניהול לידים – התפקיד של המערכת, היא לרכז את כל הלידים המתקבלים במקום אחד מסודר.
- חזרה לליד – זה תמיד השלב הראשון, במהלכו מבררים מה הלקוח הפוטנציאלי צריך וכיצד ניתן לספק מענה מקיף. בשלב זה, חשוב לתת ללקוחות את ההרגשה שהם מוערכים ושהעניין שלהם בשירות מוערך גם כן.
- מתן הסבר נרחב על המוצר או השירות – תמיד יהיה חשוב להסביר לליד על המוצר או השירות, בין אם מדובר בליד חם או ליד קר. עם זאת, חשוב שלא לכפות מידע אם אין צורך בכך.
- שליחת המלצות – אפשרי לשלוח מעין רשימת לקוחות ממליצים, או לחילופין, להפנות את הליד לדף אינטרנט בו קיימות המלצות על השירות או המוצר.
- ייעוץ אונליין – אם יש מצוקה צרכנית מסוימת שמצריכה מענה במיידי, אפשרי לקבוע פגישת זום או סקייפ עם הלקוח.
כיצד משיגים לידים לאסתטיקה?
אחת הדרכים הנפוצות להשיג לידים לאסתטיקה היא באמצעות פייסבוק, אבל לחלוטין לא רק. מעבר לשימוש בפלטפורמת פייסבוק, אפשר לפעול בחלק מהשיטות הבאות:
- השגת לידים לאסתטיקה וקוסמטיקה באמצעות אינסטגרם
- קבלת לידים אסתטיקה באמצעות לינקדאין
- מציאת לידים לאסתטיקה ע"י שיווק ממומן בגוגל
- איתור לידים לאסתטיקה בעזרת קידום אתרים אורגני SEO
- מציאת לידים לאסתטיקה ע"י שיווק בדוא"ל
- פרסום כתבות יח"צ
- בניית מערך לינקים\קישורים
- שיווק במדיות המסורתיות (רדיו, טלוויזיה, שלטי חוצות ועוד).
- מיתוג עסקי (למשל, מיתוג של רכבים עם מדבקות שמושכות לידים)
- מוצרי קד"מ (אפשר למתג מוצרי משרד ולחלק כדי למשוך לקוחות פוטנציאליים)
בנוסף, בימינו נהוג גם לגייס משפיענים ומשפיעני רשת למיניהם כדי להביא יותר לידים ועוקבים לדף מסוים. אפשר לפנות למומחים בתחום שיש להם קהל עוקבים משמעותי במדיה החברתית, ולהציע להם תמריצים שונים לשיתוף המוצר\השירות עם העוקבים שלהם.
ריכזנו עבורכם טבלה אם כל הלידים שאנו מייצרים מהתחום האסתטיקה והקוסמטיקה
תחומים בהם אנחנו מייצרים לידים חמים |
לידים לניתוחים פלסטיים |
לידים להסרת שיער |
לידים להסרת משקפיים |
לידים להזרקת בוטוקס |
לידים להשתלת שיער |
לידים לניתוח אף |
לידים לבניית ציפורניים |
לידים להשתלת שיניים |
לידים לשאיבת שומן |
כיצד מטפחים לידים לאסתטיקה?
עבור טיפוח לידים לאסתטיקה, המפתח הוא בדרך כלל שימוש בשיווק ממוקד כדי למשוך את הלקוחות האידיאליים שהעסק רוצה למגנט אליו. בעוד שאפשר להשתמש במדיה חברתית כדי לטפח לידים ואת האתר, אפשרי גם להשתמש בשיווק דוא"ל כדי לעדכן לידים באמצעות סרטונים, מבצעים ותוכן אחר. כל זאת, כדי למשוך אנשים פנימה לאתר, במילים אחרות, להפוך לידים קרים ללידים חמים.
כמו כן, פרסום קבוע של תוכן שמדבר לקהל היעד הוא גם כן דרך מצוינת למשוך את תשומת הלב של לידים קרים. להזכיר, לידים קרים הם לקוחות פוטנציאליים שעדיין צריכים שכנועים נוספים עד שיניעו לפעולה. בבלוג של האתר, אפשר לשתף סיפורים מעניינים הקשורים לאסתטיקה כדי לעסוק בהם יותר לעומק, אפשר לצאת במבצעים מיוחדים ללידים קרים ועוד.
כמה עולה למצוא לידים לאסתטיקה?
כאמור, ישנן שיטות שונות שניתן להשתמש בהן כדי למצוא לידים. לפני שמגיעים להחלטה באיזו שיטה להשתמש, הנה מחירי שיטות שונות למציאת לידים:
לסיכומו של עניין, אלו הן חלק מהשיטות להשיג לידים לקוסמטיקה ואסתטיקה, כאשר הדרך הנכונה ביותר תהיה תלויה בעיקר בסוג קהל היעד או אפילו לבצע קניית לידים חמים. האם מדובר במכון אסתטיקה לגברים? לנשים? אולי לאנשים בעלי מוגבלויות פיזיות? כך או כך, יש "לטרגט" (מלשון להתביית) את קהל היעד הנכון, להבין את הדמוגרפיה שלו, את ההתנהלות הצרכנית של לקוחות פוטנציאליים וכו'. לאחר שמאפיינים את קהלי היעד, קל יותר לבחור בשיטה הנכונה להשגת לידים.