חברת שיווק באינטרנט – קחו את הפרסום שלכם שלב אחד קדימה!

חושבים להתחיל לשווק את בית העסק שלכם אך לא יודעים מאיפה להתחיל? חברת שיווק באינטרנט היא התשובה עבורכם. חברת שיווק באינטרנט מסייעת ללקוחות רבים לפרסם בתי עסק, מוצרים או שירותים בשיטות השיווק הטובות והיעילות ביותר. בשנים האחרונות כל עולם השיווק עובר לא מעט שינויים משמעותיים שאתם חייבים להכיר לפני שתתחילו את המסע שלכם בתור מפרסמים. עד לפני מספר שנים לא רבות מרבית המפרסמים נקטו בשיטת עבודה פשוטה – פרסום נרחב ככל הניתן. המטרה המרכזית של כל קמפיין שיווקי הייתה להגיע לפרסום נרחב ככל הניתן בזמן הקצר ביותר. חשיפה נרחבת ללא כל הבחנה הייתה מטרתם המרכזית של מפרסמים רבים במשך כמה עשרות שנים. אך בשנים האחרונות חל שינוי משמעותי בדבר. כיום, שיטות השיווק משתנות ומאפשרות למפרסמים ליהנות מלא מעט יתרונות בעקבות כך. רוצים לשווק נכון את בית העסק שלכם? חברת שיווק באינטרנט תסייע לכם לעשות זאת נכון.

השינוי הגדול בעולם הפרסוםחושבים להתחיל לשווק את בית העסק שלכם אך לא יודעים מאיפה להתחיל? חברת שיווק באינטרנט היא התשובה עבורכם.

בשורות הבאות נגע בשיטת השיווק המסורתית ששירתה רבים במשך מספר עשורים, נכיר את השינויים הגדולים שמציגה שיטת השיווק החדשה, נכיר בכל היתרונות הגדולים של שיטת השיווק החדשה, נגע בשיטה פשוטה לבחון את יעילות הקמפיין השיווקי שלכם ונציג מספר אפיקי פרסום מבוקשים באחת הפלטפורמות הגדולות בעולם לשיווק. אז אם גם אתם מתכוונים להתחיל במסע שיווק ופרסום לבית העסק שלכם, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות. רגע לפני שנצלול לעומק הפרטים אודות השיטה החדשה בה חברת שיווק באינטרנט עושה שימוש תדיר, חשוב שתכירו את שיטת השיווק המסורתית על בוריה.

כך ניתן להגיע לעיניהם של מיליונים תוך זמן קצרחברת שיווק באינטרנט מסייעת ללקוחות רבים לפרסם בתי עסק, מוצרים או שירותים בשיטות השיווק הטובות והיעילות ביותר.

שיטת השיווק המסורתית שמשרתת מפרסמים רבים בכל רחבי העולם מזה שנים ארוכות, דוגלת בחשיפה נרחבת ככל הניתן. כפי שציינו לעיל, המטרה המרכזית של מפרסמים בשיטה זו היא להגיע לעיניהם של כמה שיותר אנשים תוך זמן קצר. החשיפה הנרחבת נעשית ללא כל הבחנה בין הנחשפים, מה שנחשב כיום לחיסרון של ממש. ישנן לא מעט שיטות להצליח לפרסם כל בית עסק, מוצר או שירות לעיניהם של מיליוני אנשים תוך זמן קצר, אלה השיטות הבולטות ביותר:

  • מודעות בעיתונים מובילים

אחת השיטות המרכזיות ששירתו לא מעט מפרסמים לאורך השנים היא מודעות בעיתונים. מודעות בעיתונים מובילים מאפשרות למפרסמים להגיע לחשיפה גדולה תוך ימים ספורים. כיום יש לא מעט עיתונים המחולקים למיליוני אנשים מידי בוקר, מה שמבטיח למפרסים חשיפה נרחבת וגדולה למדי. רוצים לחשוף את בית העסק שלכם לכמה שיותר אנשים? אפשרות זו של מודעות בעיתונים מובילים יכולה להתאים לכם.

  • שלטי חוצות בכבישי איילוןרגע לפני שנצלול לעומק הפרטים אודות השיטה החדשה בה חברת שיווק באינטרנט עושה שימוש תדיר, חשוב שתכירו את שיטת השיווק המסורתית על בוריה.

אפשרות נוספת לפרסום נרחב תוך זמן קצר היא הצבת שלטי חוצות במקומות הומי אדם. לא מעט מפרסמים בישראל בוחרים להציב שלטים בכבישי איילון, בהם נוסעים מיליוני אנשים מידי שבוע. חשיפה נרחבת זו מביאה את התוכן הפרסומי לעיניהם של מיליוני אנשים תוך זמן קצר, מה שמשרת היטב את מטרת העל של שיטת השיווק המסורתית.

  • פרסומות בפריים טיים

שיטה נוספת שמסייעת למפרסמים להגיע לחשיפה גדולה תוך ימים בודדים היא פרסומת בפריים טיים. מפרסמים רבים מכל רחבי העולם בוחרים לערוך פרסומות שונות של בתי עסק, מוצרים או שירותים שונים. פרסומות אלה משודרות בפריים טיים בשעות השיא בהן אחוזי הרייטינג גבוהים במיוחד. חשיפה זו מאפשרת למפרסמים להביא את התוכן הפרסומי לעיניהם של מיליונים תוך ימים בודדים. חשוב להדגיש ולומר כי עלויות הפרסום משתנות מאוד בהתאם לשעת הצגת הפרסומת. אם תבחרו לשדר את הפרסומת בשעות העומס בהן אחוזי הרייטינג גבוהים במיוחד, תידרשו לשלם על כך לא מעט כסף. מנגד, שידור הפרסומת בשעות מוקדמות או מאוחרות תאפשר לכם לשלם עשרות אחוזים פחות.

חשיפה נרחבת היא המטרה? הכירו את שיטות השיווק השונותהמוצר או השירות לעיניהם של מיליני אנשים תוך ימים בודדים. נשמע טוב? לדעת חברת שיווק באינטרנט יש לא מעט מקום לשיפור.

שיטות השיווק הללו מבטיחות למפרסמים לחשוף את בית העסק, המוצר או השירות לעיניהם של מיליני אנשים תוך ימים בודדים. נשמע טוב? לדעת חברת שיווק באינטרנט יש לא מעט מקום לשיפור. השיטה המסורתית שמפרסמת את בית העסק לכמה שיותר אנשים ללא כל הבחנה ביניהם אמנם מבטיחה למפורסמים חשיפה גדולה ונרחבת, אך כמה מתוך כך הנחשפים באמת נוקטים פעולה בעקבות החשיפה? אחוזים בודדים בלבד. חשיפה נרחבת ללא כל הבחנה מגיעה גם לעיניהם של אנשים שכלל לא מתעניינים בתחום בית העסק המפורסם. אז אם מטרת העל היא להגיע לכמה שיותר אנשים, השיטה המסורתית מקבלת ציון 10. אך אם מטרת העל היא לצבור לקוחות ממשיים וליהנות ממכירות, לשיטת השיווק המסורתית יש עוד לאן לשאוף. בפסקה הבאה נכיר את השיטה החדשה בעזרתה חברת שיווק באינטרנט מצליחה לייעל את השיווק ולהבטיח לכלל המפרסמים אחוזי הצלחה גבוהים בעשרות אחוזים בהשוואה לאחוזי ההצלחה המתקבלים מהשיטה המסורתית.

פרסום ממוקד – אחוזי המרה גבוהים במיוחדבפסקה הבאה נכיר את השיטה החדשה בעזרתה חברת שיווק באינטרנט מצליחה לייעל את השיווק ולהבטיח לכלל המפרסמים אחוזי הצלחה גבוהים בעשרות אחוזים בהשוואה לאחוזי ההצלחה המתקבלים מהשיטה המסורתית.

חברת שיווק באינטרנט עושה שימוש בשיטת שיווק חדשה וממוקדת. בשונה מהשיטה המסורתית המפרסמת לכמה שיותר לקוחות ללא כל הבחנה, השיטה החדשה ממקדת את מירב מאמצי השיווק שלה ללקוחות פוטנציאליים בלבד. חברת שיווק באינטרנט שעושה שימוש בשיטת שיווק חדשה וממוקדת מבטיחה לכל לקוחותיה שני יתרונות משמעותיים על פני השיטה הישנה.

היתרונות המרכזיים של שיטת השיווק החדשה על פני שיטת השיווק המסורתית:

  1. חיסכון של עשרות אחוזים בעלויות השיווק –היתרון המשמעותי ביותר ששיטת השיווק החדשה מעניקה לכלל הבוחרים בה הוא חיסכון משמעותי בעלויות השיווק. השיטה החדשה שדוגלת בפרסום סלקטיבי וממוקד ללקוחות פוטנציאליים בלבד חוסכת למפרסמים את החשיפה לכל אותם אנשים שכלל לא מתעניינים בתחום השירות או המוצר. צמצום החשיפה מאפשר למפרסם לחסוך עשרות אחוזים בעלויות הפרסום ללא פגיעה ביעילות הפרסום, שהרי כל האנשים שאינם נחשפים לפרסומים בעקבות פעולות המיקוד, הם אנשים שכלל לא מתעניינים בתחום בית העסק.
  2. יתרון של עשרות אחוזים בהצלחת השיווק-היתרון השני והחשוב לא פחות הוא אחוזי ההצלחה הגבוהים שחברת שיווק באינטרנט מצליחה לייצר לכל לקוחותיה בעקבות שימוש בפרסום ממוקד. הפרסום הממוקד משקיע את מירב מאמצי השיווק בפרסום ללקוחות פוטנציאליים שמתעניינים בתחום העיסוק של בית העסק. כלומר, מיקוד זה מבטיח שמרבית האנשים שיחשפו לפרסום, יתעניינו בתוכן לו. נתון זה מבטיח למפרסמים הבוחרים בחברת שיווק באינטרנט שעושה שימוש בשיטת השיווק החדשה, אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד. מכלל הבדיקות שנערכו בנושא עולה כי אחוזי ההצלחה של קמפיין שיווקי בשיטה החדשה והממוקדת מניב אחוזי הצלחה גבוהים בעשרות אחוזים בהשוואה לשיטה המסורתית.

פילוח האוכלוסיה ופרסום ללקוחות פוטנציאליים בלבדיתרון של עשרות אחוזים בהצלחת השיווק-היתרון השני והחשוב לא פחות הוא אחוזי ההצלחה הגבוהים שחברת שיווק באינטרנט מצליחה לייצר לכל לקוחותיה בעקבות שימוש בפרסום ממוקד.

איך עושים את זה? בשנים האחרונות ישנן לא מעט פלטפורמות אינטרנטיות המאפשרות למפרסמים לפרסם באופן סלקטיבי. בעזרת פילוח נכון של כלל האוכלוסיה ניתן לבחור את הפלח המתאים ביותר לתחום בית העסק. בין כלל הפילוחים הקיימים ניתן לפלח על בסיס מין, גיל, מקום מגורים, תחום תעסוקתי, תחומי עניין, מצב זוגי ועוד. כלל הפרמטרים הללו מאפשרים לחברת שיווק באינטרנט להרכיב את הלקוח המיבטי של בית העסק ולמקד את מירב מאמצי השיווק דווקא בו. נשמע מעניין? חשוב שתכירו את כל אפיקי הפרסום הקיימים כיום. רגע לפני שנציג עבורכם את כל אפיקי הפרסום הקיימים באחת הפלטפורמות המרכזיות לפרסום אינטרנטי, חשוב שתכירו את הדרך הפשוטה לבדוק את יעילות הפרסומים לכם.

אחוזי המרה גבוהים מעידים על יעילות הקמפיין השיווקי שלכםחברת שיווק באינטרנט עורכת בתדירות גבוהה בדיקות אחוזי המרה לכל הקמפיינים השונים במטרה לוודא שהם מצליחים להגיע ללקוחות הפוטנציאליים של בתי העסק שהם מפרסמים.

השיטה הפשוטה לבדיקת יעילות הפרסומים שלכם היא בדיקה בשם אחוזי המרה. אחוז המרה הוא אחוז האנשים שבאמת נקטו פעולה מסך כל האנשים שנחשפו למודעה שלכם. אם מתוך 200 נחשפים לפרסום שלכם רק אדם אחד נקט פעולה, אחוז ההמרה עומד על 0.5% בלבד, אחוז נמוך המעיד על יעילות נמוכה. לעומת זאת, אם מתוך כלל 200 הנחשפים 10 אנשים נקטו פעולה, אחוז ההמרה גבוה יותר ועומד על 5%. ככל שאחוז ההמרה גבוה יותר, כך יעילות הקמפיין השיווקי שלכם גבוהה יותר. חברת שיווק באינטרנט עורכת בתדירות גבוהה בדיקות אחוזי המרה לכל הקמפיינים השונים במטרה לוודא שהם מצליחים להגיע ללקוחות הפוטנציאליים של בתי העסק שהם מפרסמים. אחוזי המרה גבוהים מעידים על איפיון נכון של בית העסק ובחירת פלח אוכלוסיה מתאים. מנגד, אם אחוזי ההמרה שלכם לא גבוהים דיו, כנראה שאתם צריכים לערוך פעולת איפיון נוספת במטרה לבחור פלח אוכלוסיה ממוקד יותר לכלל הפרסומים.

כפי שציינו לעיל, רשת פייסבוק כוללת מספר אפיקי פרסום שונים. האפיקים השונים נודעו בכדי להבטיח לבעלי עסקים פרסום מלא לכל צורכי בית העסק שלכם. לפני שאתם ממהרים להתחיל עם חברת שיווק באינטרנט לפרסום בפייסבוק, חשוב שתכירו את כל אפיקי הפרסום המבוקשים ביותר. ערכנו עבורכם רשימה מסודרת.

כל אפיקי הפרסום הגדולים והמבוקשים ביותר שיש לפייסבוק להציע לכלל המפרסמים:

קמפיין גידול בכמות הלייקים ובכמות החברים בעמוד קמפיין זה מתמקד בעיקר בחשיפת העמוד שלכם לכמה שיותר משתמשים רלוונטיים. הקמפיין מתאים בעיקר לעמודי פייסבוק עסקיים בתחילת דרכם שרוצים להתחיל לצבור כמות גדולה של חברים הדוקים. חשוב להדגיש שככל שיהיו לכם יותר חברים עוקבים לעמוד, כך תוכלו לפרסם ליותר אנשים באופן אורגני לחלוטין וללא תשלום כלל.
קמפיין להובלת תנועה קמפיין נוסף הוא קמפיין להובלת תנועה של משתמשים לעמוד נחיתה או לאתר אינטרנט של בעל העסק. בשונה מהקמפיין הקודם, ההצלחה של קמפיין זה היא לא צבירת לייקים או חברים חדשים, אלא צבירת כמה שיותר מובלים לעמודי הנחיתה ולאתרי האינטרנט השונים. לא אחת קמפיין זה מצליח לייצר לבעליו לידים ומכירות, על אף שעיקר מטרתו היא הובלת תנועה בלבד.
קמפיין יצירת פעולה בקמפיין זה מטרת העל היא לגרום ללקוח הפוטנציאלי לעשות פעולה. ישנן לא מעט פעולות שלקוחות יכולים לעשות בשביל להגדיר את הקמפיין כמוצלח, הפעולות השכיחות ביותר הן: השארת פרטים והצטרפות לקבוצת הפצה או רכישת מוצרים.
קמפיין להוספת לידים קמפיין להוספת לידים במסגרת קמפיין בפייסבוק מתאים בעיקר לבעלי עסקים שאין ברשותם אתר אינטרנט או דף נחיתה. מטרת העל של קמפיין זה היא שהלקוח ישאיר פרטים מזהים כך שניתן יהיה לעשות בהם שימוש גם בעתיד. במסגרת קמפיין זה הלקוח לוחץ על מודעה פשוטה בפייסבוק ומיד נפתח לו חלונית נוספת להשארת פרטים. בחלונית ניתן להוסיף תמונות ומלל שינחו את הלקוח למלא את פרטיו.
קמפיין וידאו הקמפיין המדוייק ביותר שיש לפייסבוק להציע הוא קמפיין וידאו. בעזרת וידאו ניתן להעביר את מלוא המידע הנדרש לכלל הצופים בו. אך מעבר לכך, בעזרת הוידאו ניתן לקבל לא מעט נתונים חשובים שיסייעו למיקוד הקמפיינים השונים. כיום ניתן לדעת כמה זמן כל צופה צפה בסרטון, מתי הוא החליט לנטוש את הסרטון, כמה פעמים הוא צפה בסרטון ועוד. כלל הנקודות הללו מאפשרות לדייק את הקמפיין לרמה גבוהה במיוחד ולהציג ללקוחות בדיוק את מה שהם אוהבים/רוצים לראות.
קמפיין התקנת אפליקציה קמפיין זה מכוון את הלקוחות להוריד אפליקציה ייעודית. קמפיין זה נחשב לפשוט במיוחד ואינו מצריך מהלקוחות להשאיר פרטים או לרכוש מוצרים.

 

בניית אתרים לעורכי דין
בניית אתרים

בניית אתרים לעורכי דין

בעידן של היום, אם אתה לא נמצא באינטרנט אתה לא קיים. כל עורך דין צריך אתר שיגרום לו לבלוט מעל המתחרים שלו, ויעזור לו באיתור

חברת קידום אתרים בגוגל
בלוג

חברת קידום אתרים בגוגל

חברת קידום אתרים בגוגל ההיא חברה שתחום ההתמחות שלה הוא להוביל את האתר שלכם לראש מנוע החיפוש של גוגל. מדובר על מלאכה לא פשוטה בכלל

בניית אתרים לאמנים
בניית אתרים

בניית אתרים בדרום

כל עסק צריך אתר אשר יציג אותו כראוי, על מנת לגדול ולהתפתח ולזכות להכרה. עסק מצליח הוא עסק אשר יגיש את כלל שירותיו ללקוחותיו, וללקוחות

חברות קידום אתרים ברשתות חברתיות
בניית אתרים

בניית אתרים ואפליקציות

כל עסק צריך אתר אשר יציג אותו כראוי, וכן אפליקציה ייעודית, על מנת לגדול ולהתפתח ולזכות להכרה. עסק מצליח הוא עסק אשר מנגיש כלל שירותיו

חברת קידום אתרים בגוגל
בניית אתרים

בניית אתרים למסעדות

עסקים, בפרט עסקי מסעדות, צריכים אתר אשר יציג אותם כראוי, אשר ינגיש ויגיש את שירותיהם ללקוחות ולקוחות פוטנציאליים על מגש, תרתי משמע. האתר יתאר את

באילו פלטפורמות אפשר לבנות אתר אינטרנט לבד
בניית אתרים

קורס בניית אתרים באינטרנט

כל עסק צריך אתר אשר יציג אותו, ינגיש אותו ואת שירותיו, יתאר את פרטיו בצורה הטובה ביותר. מדובר בצורך הכרחי עבור כל עסק, ועל כן

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

עיקרי הדברים: