השאירו פרטים וקבלו ייעוץ ראשוני חינם!!!

הקמת קמפיין רימרקטינג

רימרקטינג הוא אחד המונחים החשובים ביותר בפרסום באינטרנט. כל מי שרוצה לפרסם את העסק שלו על ידי האינטרנט צריך לדעת כיצד לבצע הקמת קמפיין רימרקטינג. על כך נרחיב במאמר הבא.

הקמת קמפיין רימרקטינג- פרסום דיגיטליהקמת קמפיין רימרקטינג- פרסום דיגיטלי  לפני שמבינים מה זה בכלל רימרקטינג יש להבין מה זה פרסום דיגיטלי ולמה הוא חשוב.

לפני שמבינים מה זה בכלל רימרקטינג יש להבין מה זה פרסום דיגיטלי ולמה הוא חשוב.

בעבר, מי שרצה לפרסם עסקים היה צריך תקציבים שמנים וקשרים לאנשי מפתח בתעשיית הפרסום. פלטפורמות הפרסום העיקריות היו מודעות בעיתון, פרסומות בטלוויזיה ושלטי חוצות ענקיים. עסקים קטנים לא יכלו להרשות לעצמם לפרסם את עצמם באמצעים שהיו קיימים ולכן נאלצו להסתפק בשיווק של העסק מפה לאוזן.

כיום, המצב השתנה. התפתחות הטכנולוגיה והתפתחות האינטרנט הובילו לכך שהאינטרנט הפך לאחת מפלטפורמות הפרסום הטובות ביותר, אם לא הטובה ביותר. האינטרנט מאפשר לכולם לפרסם את עצמם, גם בלי תקציבים שמנים ובלי קשרים מיוחדים.

רוב אוכלוסיית העולם משתמשת באינטרנט ולכן פרסום בו מאפשר להגיע למגוון רחב של לקוחות פוטנציאליים מכל העולם. עם זאת, פרסום באינטרנט צריך להתבצע בצורה נכונה ומדויקת, אחרת לא יהיה אפקטיבי במיוחד. לכן, כאשר מבצעים פרסום דיגיטלי, יש להכין תוכנית שיווק עם מטרה מוגדרת, ספציפית וברורה. יש לקבוע מראש את תקציב הפרסום ואת קהל היעד של הפרסום. כמובן שיש להתחשב בתקציב שלכם, במתחרים שלכם, במוצר שלכם ובמגוון פרמטרים שונים שישפיעו על יעילות הפרסום.

פרסום דיגיטלי יתבצע תוך שימוש באמצעי המדיה השונים ביניהם, גוגל, אתרים, הרשתות החברתיות ועוד. חשוב מאוד להבדיל בין אמצעי המדיה שמתאימים לקהל היעד שלכם. לדוגמא, פרסום ברשת החברתית פייסבוק, פחות יתאים אם הפרסום פונה לקהל יעד בגילאי העשרה. הסיבה לכך היא שפייסבוק היא רשת חברתית אשר פחות ופחות צעירים משתמשים בה. במקום פייסבוק, הצעירים מעדיפים את הרשת אינסטגרם או טיקטוק.

אחד הכלים החזקים ביותר בפרסום באינטרנט הוא קמפיין רימרקטינג.

הקמת קמפיין רימרקטינג- מה זה?רימרקטינג הוא אחד המונחים החשובים בעולם הפרסום הדיגיטלי. פירוש המילה רימרקטינג היא שיווק מחדש.

רימרקטינג הוא אחד המונחים החשובים בעולם הפרסום הדיגיטלי. פירוש המילה רימרקטינג היא שיווק מחדש. בשיטה זו אוספים מידע על גולשים ברחבי האינטרנט על מנת לדעת אילו תכנים מעניינים אותם ומה כדאי לפרסם להם בהמשך.

לפני שנפרט על שיטת פרסום זו, כדאי להבין מה ההבדל בין רימרקטינג לריטרגטינג. רימרקטינג וריטרגטינג, הם שני מונחים נפרדים הקשורים לאותו עולם- עולם הפרסום.

כיום, ניתן להתבלבל בין המונחים שכן מתייחסים לאותה הכוונה- ריטרגטינג. הסיבה לכך, היא שגוגל קראו למערכת הריטרגטינג שלהם רימרקטינג וככה היום רוב האנשים משתמשים במונח רימרקטינג על מנת לתאר ריטרגטינג. אך בכל זאת יש להבין כי אכן קיים הבדל בין השניים.

רימרקטינג

marketing= שיוווק, re= מחדש, כלומר, רימרקטינג הוא שיווק מחדש.

רימרקטינג נוגע לאיסוף איסוף מידע על משתמשים על מנת להצליח לשווק להם בהמשך על ידי אמצעים אחרים.

ריטרגטינג

targeting= מיקוד, re= מחדש, כלומר, ריטרגטינג הוא מיקוד מחדש.

ריטרגטינג נוגע לפרסום מודעות למשתמשים שכבר התעניינו בתכנים שאתה רוצה לשווק להם ו"נצבעו" באמצעות העוגיות.

הקמת קמפיין רימרקטינג- איך זה עובד?הקמת קמפיין רימרקטינג- איך זה עובד?  מאחר וגוגל קראו למערכת הריטרגטינג שלהם רימרקטינג, במאמר הבא נדבר על רימרקטינג כאשר למעשה מדובר בריטרגטינג.

מאחר וגוגל קראו למערכת הריטרגטינג שלהם רימרקטינג, במאמר הבא נדבר על רימרקטינג כאשר למעשה מדובר בריטרגטינג.

אז רימרקטינג, היא שיטת פרסום דיגיטלית שמנצלת את הבעת העניין של הגולש במוצר, שירות, מותג או עסק מסוים על מנת להניע את אותו גולש לביצוע הפעולה שוב ושוב. כלומר, במידה וגולש התעניין ברכישת בגדים מאתר מסחרי כלשהו, אך טרם ביצע פעולה כלשהי כמו רכישה או השארת פרטים, על ידי רימרקטינג הגולש ייחשף שוב ושוב לאותו אתר ויקבל הצעות לרכישה חוזרת.

שיטת הרימרקטינג עושה שימוש בעוגיות (cookies), כלומר קטע קוד שצובע/ מסמן את המשתמשים. העוגיות למעשה משמשות לזיהוי, מעקב ואגירת מידע על גולש באתר. על ידי כך, מוצגות למשתמש פרסומות הרלוונטיות להרגלי הגלישה שלו ולפעולות הקודמות שביצע בגלישה. הפרסומות למעשה מעוררות את המותג בתודעתו של המשתמש וכך מעודדות אותו ללחוץ על המודעה ולבצע את הפעולה הרצויה.

על ידי הקמת קמפיין רימרקטינג למעשה המערכת אוספת ושומרת פרטים על לקוחות שהביעו עניין במוצר כלשהו. לאחר שהלקוח יוצר מהאתר, המערכת תמשיך לשלוח לו הודעות ולהביא את העסק לתודעתם. כך הלקוחות יחזרו לאתר וברגע שלקוח יחליט שהוא רוצה את המוצר או השירות הוא יוכל לקבל אותו.

הקמת קמפיין רימרקטינג באמצעי המדיה השונים

קמפיין רימרקטינג יכול להתבצע בכל אחד מאמצעי המדיה הקיימים. אמצעי המדיה המרכזיים לביצוע קמפיין רימרקטינג הם גוגל והרשתות החברתיות. עליהם נפרט.

הקמת קמפיין רימרקטינג בגוגלעל ידי הקמת קמפיין רימרקטינג למעשה המערכת אוספת ושומרת פרטים על לקוחות שהביעו עניין במוצר כלשהו.

גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול בעולם. שימוש בגוגל מאפשר לחפש מידע במגוון נושאים. כל אדם שרוצה לחפש מידע על נושא כלשהו, יכול להזין אותו במנוע החיפוש גוגל וכך יקבל תוצאות בהתאם לחיפוש שלו. תוצאות החיפוש בגוגל מוצגות על פי סדר מסוים שנקבע על ידי גוגל בהתאם לפרמטרים שונים ביניהם המחיר ששולם עבור המודעה ואיכות המודעה. סדר התוצאות הוא אחד הדברים הקריטיים שכן רוב האנשים מסתפקים בדף התוצאות הראשון שמתקבל בפניהם ולא ממשיכים לדפים הבאים. כלומר, ככל שאתר מסוים מדורג גבוה יותר, כך הוא מקבל חשיפה גדולה יותר וכתוצאה מכך הפרסום של אותו אתר יהיה יעיל יותר.

על מנת להבין מהו קמפיין רימרקטינג בגוגל קודם כל נבין מהו קידום ממומן בגוגל. בקידום ממומן, המפרסם משלם לגוגל על הפרסום. בצורה זו גוגל מציגה את המשלמים בתוצאות החיפוש הראשונות, בהתאם למחיר ששולם. קידום ממומן מופיע תחת התגית מודעה.

קמפיין רימרקטינג מאפשר ליצור קשר עם הגולשים שהייתה להם אינטראקציה כלשהי בעבר עם האתר של העסק שלכם. כך המודעותהקמת קמפיין רימרקטינג בגוגל  גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול בעולם. שימוש בגוגל מאפשר לחפש מידע במגוון נושאים. השיווקיות יופיעו לגולשים בגוגל אדוורדס כמו מודעות שיווקיות של קידום ממומן. רימרקטינג בגוגל מופנה לכל גולש שביקר באתרים של עסקים ולא ביצע פעולות בו. עם זאת ניתן למקד את הרימרקטינג בגוגל ללקוחות מסוימים, כמו לדוגמא לקוחות שהוסיפו מוצר כלשהו לסל הקניות אך לא רכשו אותו.

על  מנת לבצע קמפיין רימרקטינג בגוגל אדס יש מספר אפשרויות-

  • קמפיין רימרקטינג רגיל על ידו ניתן להציג לגולשים מודעות הקשורות לאתר שלכם במהלך גלישתם באתרים אחרים ברשת.
  • קמפיין רימרקטינג דינמי על ידו ניתן להציג מודעות הקשורות למוצר או שירות מסוימים בהם התעניינו בעבר.
  • הצגת מודעות לגולשים שנכנסו בעבר לאתר העסק שלכם, בזמן גלישה וחיפוש בגוגל.
  • הצגת מודעות במוצרי גוגל ללקוח שהשאיר פרטים באתר שלכם בעבר, במהלך גלישה של הלקוח בגוגל.

הקמת קמפיין רימרקטינג ברשתות החברתיות

הרשתות החברתיות כבר מזמן הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו. גולשים בהם מיליארדי אנשים מה שהופך אותן לפלטפורמות פרסום מצוינות שיכולות להניב תוצאות מעולות.

פרסום ברשתות החברתיות מצריך קודם כל לפתוח עמוד עסקי. לעמוד העסקי ניתן להעלות פוסטים, תמונות, סרטונים, לשתף מבצעים ועוד.

אחת הדרכים ברשתות החברתיות היא פרסום ממומן. לפרסום ממומן יש לפתוח קמפיין, להגדיר מטרה, קהל יעד, תקציב ולבנות מודעההקמת קמפיין רימרקטינג ברשתות החברתיות  הרשתות החברתיות כבר מזמן הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו. מעניינת שתמשוך לקוחות. משרד פרסום יעזור לכם באלה.

קמפיין רימרקטינג ברשתות החברתיות מאפשר לפרסם מודעות על מוצר, שירות או עסק בעמודים של גולשים שהתעניינו בעבר במוצר, שירות או עסק דומים.

ניקח לדוגמא את פייסבוק, הרשת החברתית הגדולה ביותר. קמפיין רימרקטינג בפייסבוק מאפשר לפרסם לגולשים מוצרים ושירותים בפיד, בעקבות מוצרים או שירותים בהם התעניינו בעבר.

אפשרות זאת ניתנת לנו על ידי פיקסל פייסבוק. פיקסל פייסבוק, הוא מקטע קוד קצר שיש להטמיע באתר שלנו או בדף הנחיתה שלנו. פיקסל פייסבוק למעשה יוצר חיבור מידע רציף בין מערכת הפרסום הממומן של פייסבוק לבין האתר שלנו או דף הנחיתה שלנו.

המידע שעובר דרך פיקסל פייסבוק נוגע בשלושה אלמנטים-

  • מי הגיע לאתר שלנו- פיקסל פייסבוק יודע לחבר בין המבקר באתר שלנו לבין פרופיל המשתמש שלו בפייסבוק. לחיבור זה הגולש צריך להיות מחובר לפייסבוק באותו דפדפן של הגלישה באתר. כך על ידי הגדרות מסוימות, ניתן ליצור קהל מאותם פרופילים של משתמשים שביקרו באתר שלנו.
  • מה הסיבה שהגיע לאתר שלנו- כאשר מבצעים פרסום ממומן בפייסבוק, יכולים להוביל את הגולשים שנחשפים לפרסום לאתרהקמת קמפיין רימרקטינג ביוטיוב  אחת האפשרויות כיום היא לבצע גם קמפיין רימרקטינג ביוטיוב. שלנו. פיקסל פייסבוק מאפשר לנו לעקוב אחר המרות ולהבין מאיזה קמפיין הגיעה ההמרה, מאיזו קבוצת מודעות ומאיזו מודעה ספציפית.
  • מה הוא עושה באתר שלי- על ידי כך ניתן להבין מה הם יעדי ההמרה ומה התועלת של כל פרט בפרסום הממומן המנוהל בפייסבוק.

על ידי השתלת פיקסל פייסבוק, נמיין לקוחות ונאסוף עליהם נתונים. לאחר שנגדיר קהל מותאם אישית או מספר קהלים, ניתן לשלוח להם מודעות המתאימות להם, להרגלי הצריכה שלהם ולמוצרים/ שירותים בהם מתעניינים.

למרות היתרונות החשובים של קמפיין רימרקטינג ברשתות החברתיות חשוב מאוד להימנע מלהכעיס את הלקוחות. פעמים רבות לקוחות מרגישים שעוקבים אחריהם והם נמנעים מלהיכנס לאותם אתרים שמופיעים שוב ושוב ושוב בעמודי הבית שלהם.

הקמת קמפיין רימרקטינג ביוטיוב

אחת האפשרויות כיום היא לבצע גם קמפיין רימרקטינג ביוטיוב. ביוטיוב צופים ומחפשים סרטונים ושירים מכל העולם. כולנו מכירים את התופעה שלפני הסרטון מופיעה לנו פרסומת.

רימרקטינג ביוטיוב מאפשר לנו למעשה להציג לגולשים מסוימים פרסומים בנוגע למוצרים, שירותים או עסקים בהם התעניינו בעבר או ביצעו פעולות בערוץ היוטיוב של עסק מסוים. מודעות אלה יופיעו במהלך גלישת הלקוחות ביוטיוב או אף באתרים אחרים באינטרנט.

מתי הקמת קמפיין רימרקטינג לא יניב תוצאות?

אז ביצעתם הקמת קמפיין רימרקטינג אך הוא לא מניב לכם את התוצאות הרצויות. יש מספר סיבות לחוסר הצלחה עם קמפיין רימרקטינג-

  • מודעות לא רלוונטיות- מודעות לא רלוונטיות הן מודעות המתפרסמות לטווח זמן כלשהי, תקופה כלשהי וכדומה. חשוב מאוד לוודאהקמת קמפיין רימרקטינג ברשתות החברתיות  הרשתות החברתיות כבר מזמן הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו. כי קמפיין רימרקטינג שהקמתם יציג מודעות רלוונטיות בזמן המתאים.
  • מודעות מעיקות מידי- מודעות מעיקות מידי, כפי שניתן להבין משמן, הן מודעות שמוצגות לגולש ללא הפסקה. מודעות אלה גורמות לגולש להרגיש כאילו עוקבים אחריו וחודרים לו לפרטיות, מה שיוצר את האפקט ההפוך ממה שאתם רוצים לייצר. מודעות מעיקות מידי לא יזכו ליחס חיובי מהגולש ויגרמו לחוסר הצלחה של הקמפיין.
  • מודעות משעממות- על מנת שהפרסום יצליח המודעה חייבת להיות מעניינת ולמשוך את הלקוחות. המודעה צריכה להיות מעוצבת בצבעים נכונים, עם כיתוב נכון. על מנת לעניין מודעות ולהפוך אותן ליותר אטרקטיביות ניתן להוסיף להן תמונות של המוצרים, סרטונים של המוצרים, סרטוני תדמית, אנימציות, לוגו של העסק וכל דבר שיכול להקפיץ אותן. כך הלקוחות שייחשפו למודעות ירצו להכיר את העסק או לברר על המוצרים קצת יותר.
  • אי התאמה- אי התאמה נוגעת למוצרים וללקוח. כאשר המוצרים המוצעים במודעות לא מתאימים ללקוח הוא פשוט לא יתעניין בהם. לדוגמא, לקוח שמתעניין בגלישה ותציגו לו מוצרים הקשורים לגלישה, כנראה ירצה לרכוש אותם. לעומת זאת, אם תציעו לו מוצרים הנוגעים לתינוקות- הוא כנראה פחות יתעניין בהם ולא יהיה מעוניין ברכישתם.
אסטרטגיות שיווק
פרסום לעסקים

פרסום דיגיטלי לעסקים –כל מה שרציתם לדעת על פרסום דיגיטלי לעסקים שלכם, וטיפים רלוונטיים עבורכם בעלי העסקים

עולם הפרסום והשיווק משחר ההיסטוריה, ועד לכניסת השיווק הדיגיטלי והאינטרנטי לחיינו משחר ההיסטוריה של עולם המסחר, בעלי עסקים הבינו את החשיבות של פרסום ושיווק עסקים

פרסום עסקים 
פרסום לעסקים

קידום אונליין לעסקים – על הנפח של קידום אונליין בעולם שיווק ופרסום העסקים בימינו  וכיצד קידום אונליין תפס מקום כה גדול בעולם זה

עולם הקידום של עסקים וחברות, כלומר עולם השיווק והפרסום הינו עולם אשר היה קיים מאז ומתמיד. העקרון תמיד היה פשוט מאוד וזהה – בעלי עסקים,

משרד פרסום חרדי
בלוג

משרד פרסום חרדי

תעשיית הפרסום היא תעשייה שרק הולכת וגדלה משנה לשנה, כאשר משרדי הפרסום עובדים ללא הרף כדי לחשוב על מהלכים שיווקיים חדשניים ואיכותיים שיצליחו למשוך אליהם